Kävin Järvenpään McDonaldissa. Kuittia antaessaan noin 18v tyttömyyjä sanoi haittaa ettei kuitissa näy? Kuitti oli pitkä ja ilman lukulaseja en nähnyt kuitin tekstejä...oletin että tulostusjälki vain oli huonoa.
Pöydässä sitten luin kuitin. Siinä ei ollut mitään minun ostamaani tuotetta. Kuitin loppussumma oli nelinkertainen minun ostokseeni. Täysin väärä kuitti. Pyysin ravontolapäällikköä paikalle, hän pystyi tulostamaan kassalta oikean kuitin minulle.
Haittaako ettei kuitissa näy
pikkutyttö kiusasi
3
153
Vastaukset
- 29123
Okei. Kiva tarina. Haluatko karamellin?
- paa se suuhun !
kiusaa pikkutyttöä ,jos on vanha ja tarpeeks seniilin oloinen (voit naamioitua;) voit rauhassa taputella tyttöjä pyllylle eikä ne yleensä ilkee avautumaan vanhukselle.
- pane peppuun
tommosii ämmiä pitää panna perseeseen oikeen kunnolla et varmasti vinkuu ja vikisee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun654653KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643562Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?652995- 1622989
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492724- 241933
- 241831
- 301656
- 1741640
- 421352