Kävin tänää ekan kerran Burger Kingissä. Oli ihan paras!!! Voittaa 100-0 McDonaldsin ja Hesburgerin. Vähän perusteluita tähän.
Hampurilaiset: Oli isoja ja maistui hyviltä. Ei ollut pieni niinku mäkissä. Täytettä oli toisin ku mäkissä mutta ei liikaa niinku hesessä. 5/5
Ranskalaiset: Oli kivasti paksumpia ku mäkissä ja hesessä. Ei maistunu pelkältä suolalta niinku mäkissä, ranskikset oli ehkä ihan vähän kylmiä sisältä, mutta päältä hieman rapeita eikä raakoja. Dippejä oli aika samanlainen valikoima ku mäkissä hinta oli 20-50 senttiä. Ketsupin sai kassalta ja oli se ainakin ketsuppia ku merkki näkyi pussissa(mäkissä ja hesessä se voi olla jotain ihan muuta!). Ketsupille ei ollut valitettavasti mitään kuopia. 4/5
Limu: Limuissa ei näillä kolmella mitään eroa ole mauissa mutta Burger king vie voiton koska sitä saa hakea lisää niin paljon kun haluaa!!!! 10000000000000/5
Burger King voittaa mäkin ja hesen!!!!
3
553
Vastaukset
- Minä tätä mieltä
Samaa mieltä. Burger Kingin hampurilaiset ovat täyttäviä, majoneesi on miellyttävän öljyistä sekä pihvit ovat liekillä grillattuja. Suosikkejani ovat Tendercrisp tai Steakhouse ilman juustoa. Mäkkärissä ja Hesessä ei ole niin rapeita kanahampurilaisia eikä myöskään bbq-hampurilaisia. Myös ranskalaiset ovat parhaita BK:ssa.
Mäkkärissä on vikana hampurilaisten pieni koko sekä se, että monissa hampurilaisissa on pihvin ohella vain ketsuppi-sipulihöystöä ja suolakurkku. Big Mac (ilman juustoa) ja McChicken menettelee.
Hesen hampurilaisissa taas käytetään liikaa majoneesia joka on myös tunkkaisen makuista. Muuten ok.
Mitäs itse tuumitte? - q3r
Burger Kingejä on Suomessa vain muutama, Hese on lähellä , joten siellä käyn.
- Bueno69
Onhan se BK ihan parasta näistä ketjupaikoista. Whopperin kun tilasin ja söin niin ehkäpä paras hamppari mitä koskaan olen Suomessa mistään saanut. Ja BK:n rannet aivan bueno!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988