Tietääkö kukaan onko varsinaissuomessa muikkukukon , ahvenkukon leipomoa tai miksi sitä sanoisi?
Muikkukkoa varsinaisuomi
7
226
Vastaukset
- itse tekemään
Kun itse tekee, niin sitä saa vaikka missä, muikkuja kun on muuallakin kuin Suomessa. Jauhoja löytyy kaupasta ja sian kylkeä myös.
- crudo ( ei kirj)
Mulkkukukkoa löytyy crudon housuita. Huom. vain nuoret posliiniksi ajelleet kundit!
- Kontiolahtelainen
Olen asunut varsinaisuomessa yli 45 vuotta ei täällä tehdä mitään kukkoja ne täytyy itse tehdä kotona
- muick cock
Muikkukukko ja ahvenkukko ovat eri asioita, eli kumpi tässä nyt on hakusessa?
- Ukko-kukko
Molemmat ovat muuten kalakukkoja.
- savolais erikoisuus
http://www.irenepartanen.fi/?utm_campaign=valtakunnallinen&utm_source=google&utm_medium=ppc&utm_term=kalakukkoleipomo&utm_content=1238060x838276639428060223
Tuolta senkun tilaamaan !
Olin aikoinani kasainvälisessa Ety-konferenssia, kun työpöydälle levittivät ameriikkalaiset hamppareitaan . Muita otti päähän. Tilasi Hannalta 7 kg , joka lennähti Hesaan alta aikayksikön-lämpöpakkausessa. ' Sen kun levitimme pöydälle kera voipytyn (kaikkea saa kun osa tilata) Näytimme miten syödään ja sitten kaikki saivat maistaa ! Oli muuten aplodien paikka - Hyvä Suomi !- Nyt jo maate!
Niin, Vanha kokki. Kaikki on mahdollista viskinhuuruisessa mielikuvituksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk833163Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911776Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871643- 1381489
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651448- 1611388
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1621307Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur861263Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j991242- 851229