joulukalakeskustelu?
ihin katosi vanhan kokin avaama
3
126
Vastaukset
- surkuhupaisaa
Porkkanapää toimii nykyisin palstan sheriffinä, n iin eihän täällä monikaan asiallinen keskustelu säily... Monta kertaa olen aamulla huomannut juuri avatun asiallisen aloituksen, sitten olen ajatellut työpäivän jälkeen vastata siihen, niin koko aihetta ei enää olekaan. Ne tuppaavat katoamaan alle tunnissa, se on ihan arpapeliä, että mitkä aloitukset tänne saa jäädä. Se takia täällä kai nykyään niin hiljaistakin on, kun puolet aloituksista poistetaan heti alkuunsa sen yhden kiusantekona tai jos aihe ei kuulu Porkkanapään omiin mielenkiintoihin.
- Sanonko mikä
Siis tahallaanko se p-pää luo tänne pahaa ilmapiiria?!
- pampam
No olipa niin kiinnostava keskustelu. Hohhoijaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi413030Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs442865100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482483Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo462235Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks242068Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581830- 451739
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371590- 451513
- 261361