Kuka muistaa 90-luvun alusta, kun kaupoissa oli vähän aikaa Bon Bon Peräreikä-nimisiä karkkeja. Ko. karkki oli pepun muotoista vaaleaa viininkumia, jossa oli punainen (mansikanmakuinen) pieni vaahtotäyte ikään kuin pierureikänä.
Bon Bon peräreiät, kuka muistaa?
9
345
Vastaukset
- Vanha örkki
Muistan erittäin hyvin hei!
Erittäin maukkaita nameja et sillei hei! Usein lähdettiin välitunnilla lähikauppaan hakemaan näitä koko poikaluokka hei!
- nam.
Syö persettä!
- Crudo (Turku)
Turun Kupittaan T-kaupassa myytiin näitä Peräreikiä ainakin vielä 90-luvulla. Olivat muuten erittäin maukkaita!
- Joojoojoojoojooojooj
Ja jätkät hei "HEI" 90 luvulla ne oli helvetin hyyviääää
- Miehelän saunojat
Teppohan työnteli niitä peräreikäänsä. Siitä se homostelu alkoi. Mutta saiko niitä tosissaan Vietnamissa? Teppohan on tunnetusti Vietnamin venepakolaisia.
Terveisiä pitkävetopalstalta. Kaipaamme sinua Teppo! - naminami2
Muistan!!! Eno toi näitä aina kun tuli kylään. Aika törkee nimi karkeilla, nykyään varmaan kiellettäis sekin :DDD
- Curdo
Slups, todellista herkkua. Mistä vois saada samantapaisa Turusta päin?
- punainen kala
Ja Bon Bonilta oli sekoitus megasäkki jossa pienempiä karkkipusseja, jokaisella tuttuun bonbon tyyliin kukkahattutätien naamoja punastuttava nimi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262488- 201889
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51839- 1851766
- 291588
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248