Suomijuntin järkyttävä käytös!!! Ihmettelen!

Järkyttävät suomalai

Eilen istuimme kaikessa rauhassa kahvilassa mieheni kanssa kaiken ihmisvilinän keskellä kun yht äkkiä joku suomalainen kaljupää alkoi kännissä parin pöydän päästä huutelemaan. Haluukko turpaan saattana jne jne... Olin hyvin järkyttynyt. Mieheni on kiltti ja hyväsydäminen ihminen ja ihmetteli todella paljon myös. Onneksi tuo suomijuntti ymmärsi hoiperrella pois paikalta. Vartijakin kävi paikalla (suomalainen fiksu vartijamies) katsomassa että kaikki on hyvin.

Olikohan tuo joku juntti jolta ulkomaalainen mies oli naisen vienyt... Oli kyllä todella ala-arvoista käyttäytymistä. Mahtaakohan tämä suomi juntti pitää itseään fiksuna ihmisenä..

80

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmyytä

      Tuon nyt tajuaa lapsikin ,että keksitty tarina.

      • Järkyttävät suomalai

        Ei muuten ole keksitty juttu!


      • Rahutu Tuhkatriinu

        "Tuon nyt tajuaa lapsikin ,että keksitty tarina." Sinä kai sitten olet lapsi, kun pidät keksittynä juttuna. Minusta tuo on aivan uskottava juttu. Tuollaista nimittäin sattuu aika paljon. Huudellaan myös ulkomaalaisille naisille. Se on yksi huono puoli monikulttuurisessa suhteessa. Suomalaiset( vain pieni osa) ei suvaitse.


      • huoooh
        Järkyttävät suomalai kirjoitti:

        Ei muuten ole keksitty juttu!

        Ei tietenkään, mitäpä, jos miehesi kirjoittaisi omalla äidinkielellään saman tarninan sanasta sanaan tänne, niin olisi teidän molempien versio vakuuttamassa meitä.


      • Järkyttävät suomalai
        huoooh kirjoitti:

        Ei tietenkään, mitäpä, jos miehesi kirjoittaisi omalla äidinkielellään saman tarninan sanasta sanaan tänne, niin olisi teidän molempien versio vakuuttamassa meitä.

        Ette te ymmärrä arabiaa


      • juuh
        Järkyttävät suomalai kirjoitti:

        Ette te ymmärrä arabiaa

        Ei se haittaa, anna tulla vaan.


      • totuus sattuu
        Järkyttävät suomalai kirjoitti:

        Ette te ymmärrä arabiaa

        Odotan edelleen miehesi kirjoitusta tänne äidinkielellään, miksi et sitä laita. Tarinasi toisi uskottavuutta, muussa tapauksessa taas yksi säälittävistä aloituksistasi, joiden tarkoitus vain loukata Suomalaisia miehiä, ja syy on ettet kelpaa heille.


      • Wallahy!!!
        totuus sattuu kirjoitti:

        Odotan edelleen miehesi kirjoitusta tänne äidinkielellään, miksi et sitä laita. Tarinasi toisi uskottavuutta, muussa tapauksessa taas yksi säälittävistä aloituksistasi, joiden tarkoitus vain loukata Suomalaisia miehiä, ja syy on ettet kelpaa heille.

        اسكت


      • normi abd
        totuus sattuu kirjoitti:

        Odotan edelleen miehesi kirjoitusta tänne äidinkielellään, miksi et sitä laita. Tarinasi toisi uskottavuutta, muussa tapauksessa taas yksi säälittävistä aloituksistasi, joiden tarkoitus vain loukata Suomalaisia miehiä, ja syy on ettet kelpaa heille.

        AP:n tarina on uskottava ilman mitään erityisiä todisteluja. Sinulla vaan on päässäsi sen verran pashkaa, että jaksat sitä aina vaan jauhaa.
        Miten sinä siitä loukkaannuit, kun joku puliveivari huutelee vieraisiin pöytiin? Miten tollaisen asian voi ottaa noin henkilökohtaisesti? Huom. suomalaisia miehiä kirjoitetaan pienellä kirjaimella lauseen keskellä. Tuskin aloittaja on kovin murheissaan, jos ei kelpaa suomalaisille miehille.


      • مترجم جوجل
        Wallahy!!! kirjoitti:

        اسكت

        لا تكذب


      • niih..
        normi abd kirjoitti:

        AP:n tarina on uskottava ilman mitään erityisiä todisteluja. Sinulla vaan on päässäsi sen verran pashkaa, että jaksat sitä aina vaan jauhaa.
        Miten sinä siitä loukkaannuit, kun joku puliveivari huutelee vieraisiin pöytiin? Miten tollaisen asian voi ottaa noin henkilökohtaisesti? Huom. suomalaisia miehiä kirjoitetaan pienellä kirjaimella lauseen keskellä. Tuskin aloittaja on kovin murheissaan, jos ei kelpaa suomalaisille miehille.

        Väpättääkö alaleuka?


      • Häh täh??
        niih.. kirjoitti:

        Väpättääkö alaleuka?

        Miksi väpättäisi?


      • provo se aloitus oli
        Häh täh?? kirjoitti:

        Miksi väpättäisi?

        Kyllä toi oli niin tunteella kirjoitettu, että varmaan väpätti samalla.


      • AP.
        provo se aloitus oli kirjoitti:

        Kyllä toi oli niin tunteella kirjoitettu, että varmaan väpätti samalla.

        Ei ole provo.


      • بيلي سينا
        AP. kirjoitti:

        Ei ole provo.

        Ei ja minä olen Gandhi ja sinä Obama, kauanko vielä roikut alaleuka väpättämässä? Joko se ukkeli laittaisi oman kertomuksensa tänne äidinkielellään? Vai vieläkö me molemmat leikitään Google kääntäjällä?


    • Paavolan Pena

      Tai sitten muuten vaan ulkomaalaisvihaaja, juntti kuitenkin. Onneksi on vartijoita!

    • juntti disposal

      Veikkaanpa palstan junttia. Mitä ihmettä kenellekään kuuluu toisen puolison valinta? Suomijuntti kuvittelee määräävänsä kenet naiset saa valita kumppanikseen.

      • loiskis, läiskis

      • ..........

      • vanha trolli

        Keksitty tarina tai suomalainen nainen kuvitteli et jotain ulkopuolista kiinnostaisi hänen ulkomaan tuliaisensa.


    • reggin

      muuta sinne afrikaan savimajaan SEN kanssa

      • MaapalloOnKaikkien

        Miksi ihmeessä eidän sinne tulisi lähteä? Lähde itse! Tämä iso maapallo jossa me asumme ei ole tarkoitettu alueittain eri ihmisroduille. Sinulla on hyvin suppea ajatusmaailma.


      • niinkö
        MaapalloOnKaikkien kirjoitti:

        Miksi ihmeessä eidän sinne tulisi lähteä? Lähde itse! Tämä iso maapallo jossa me asumme ei ole tarkoitettu alueittain eri ihmisroduille. Sinulla on hyvin suppea ajatusmaailma.

        Että kaikki paskasakki tänne vaan ,kyllä suomi elättää.


      • ihmettelen mitä käy
        niinkö kirjoitti:

        Että kaikki paskasakki tänne vaan ,kyllä suomi elättää.

        Jos suomalainen mies tekee jotain väärin alkaa mieleton meteli ,mutta jos kyseessä on ulkomaalainen joka palstan nainen on hiljaa.


      • Raaka Watson
        MaapalloOnKaikkien kirjoitti:

        Miksi ihmeessä eidän sinne tulisi lähteä? Lähde itse! Tämä iso maapallo jossa me asumme ei ole tarkoitettu alueittain eri ihmisroduille. Sinulla on hyvin suppea ajatusmaailma.

        Eihän kysymys ole siitä etteikö maapallo olisi kaikkien, sitäpaitsi tuolla logiikalla yhtä hyvin joutaa sinne savimajaan vai eikö se ole maapallolla?
        Minä ymmärrän kasvavan agression suomalaisten joukossa, niin paljon viimeisen vuosikymmenen aikana over ulkomaalaiset sikailleet ja kupanneet että pitkähermoisellakin alkaa olla pinna tiukalla. Homma menee siten että vain ne jotka jotenkin hyötyvät maahanmuutosta hyväksyvät sen, loppu kansa on 110 % vastaan.
        Miten tämä sitten ilmenee, no juuri tuollaisina humalaisen huuteluna ainakin toistaiseksi. Olen aivan varma että jonkinasteisia väkivaltaisuuksia tullaan näkemään ja suuri enemmistö tulee kääntämään selkänsä kun voodoo papit ja sandaaliprinssit saavat klamottia.


      • ..........
        Raaka Watson kirjoitti:

        Eihän kysymys ole siitä etteikö maapallo olisi kaikkien, sitäpaitsi tuolla logiikalla yhtä hyvin joutaa sinne savimajaan vai eikö se ole maapallolla?
        Minä ymmärrän kasvavan agression suomalaisten joukossa, niin paljon viimeisen vuosikymmenen aikana over ulkomaalaiset sikailleet ja kupanneet että pitkähermoisellakin alkaa olla pinna tiukalla. Homma menee siten että vain ne jotka jotenkin hyötyvät maahanmuutosta hyväksyvät sen, loppu kansa on 110 % vastaan.
        Miten tämä sitten ilmenee, no juuri tuollaisina humalaisen huuteluna ainakin toistaiseksi. Olen aivan varma että jonkinasteisia väkivaltaisuuksia tullaan näkemään ja suuri enemmistö tulee kääntämään selkänsä kun voodoo papit ja sandaaliprinssit saavat klamottia.

        Raaka Watson20.12.2014 12:25

        taas sinä mielipuoli esiinnyt toisten nimissä mut et kauaa....viranomaiset ja oikeustoimi tietoisia


      • Raaka Watson
        .......... kirjoitti:

        Raaka Watson20.12.2014 12:25

        taas sinä mielipuoli esiinnyt toisten nimissä mut et kauaa....viranomaiset ja oikeustoimi tietoisia

        No niin. Josko sitten käsiteltäisiin tämä aihe loppuun asti.
        Olen kirjoittanut tälle palstalle vuodesta 2002 tai 2003 milloin enemmän, milloin vähemmän ja aina nimimerkeillä Rakas Watson ja Raaka Watson. Jälkimmäiseen siirryin käytännön syistä.
        Koko tämän ajan on yksi jos toinenkin ulvonut täällä että viranomaiset ovat jäljilläni ja että kohta oikea nimeni on selvillä yms.
        Uskotteko ihan aikuisten oikeasti että jos poliisi olisi kiinnostunut kirjoituksistani etteivätkö olisi minua jo yhyttäneet? Olen viimeisen 12 vuoden aikana käynyt Suomessa kymmeniä kertoja, olen ollut muissa Euroopan maissa, Yhdysvalloissa jne. Mikäli virkavaltaa oikeasti kiinnostaisi tekrmiseni niin olisivat aivan varmasti minut jo saaneet tilille teoistani.
        MUTTA koska en ole syyllistynyt mihinkään rikokseen niin eipä jaksa virkavaltaa kiinnostaa. Ymmärrän kyllä että se on kova paikka hyysäreille ja vajakeille.


      • tsappa
        .......... kirjoitti:

        Raaka Watson20.12.2014 12:25

        taas sinä mielipuoli esiinnyt toisten nimissä mut et kauaa....viranomaiset ja oikeustoimi tietoisia

        Tähän väliin sen verran että taitaa toi Raaka Watson olla oikiassa puheissaan. Harmi vaan että suurin osa suomalaisista on sellaisia lahnoja ilman minkäänlaista omaa ajattelua ja kritiikkiä maahanmuuttoon. Mutta toki kohtahan se aletaan nähdä viiveenä täälläkin päin maailmaa miten asiat loppujen lopuksi ovat.


      • juu juuuu
        MaapalloOnKaikkien kirjoitti:

        Miksi ihmeessä eidän sinne tulisi lähteä? Lähde itse! Tämä iso maapallo jossa me asumme ei ole tarkoitettu alueittain eri ihmisroduille. Sinulla on hyvin suppea ajatusmaailma.

        Kokeile tuota raamattu kädessä ja ristin merkki kaulassa : Iranissa, Irakissa, Jemenissä, Saudi-Arabiassa ja mitä niitä muita "sivistysvaltioita" oli.


    • plösöön liikettä

      Oli kyllä taas niin surkea provo kirjoitus sinulta. Pitäisiköhän sinun ihan oikeasti harkita jotain kehittävämpää tekemistä elämällesi? Olet taas tuhlannut aikaasi täällä aivan liikaa, jospa kävisit pienellä happihyppelyllä.

      • nmnmnmn

        Surkealla provolla tarkoitat varmasti AP.


    • 5+9

      Suomi on junttien kansa ei voi mitään sivistynyttä käytöstä edes olettaa. Ruokapöydässä piereskely, ryöhtäily, kuuluvat myös suomalaisten käytöstapoihin jopa ravintoloissa. Mitä odotat junteilta?

      • lapsellinen viesti

        Kerrohan missä on sellainen maa missä ei piereskellä? Eiköhän tälläset viestit kerro kirjottajasta,että itse on sivistyksen ulkopuolella.


      • potaskaa

        Provohan tuo on ja kömpeö sellainen, kirjoitettu kovasti naiiviin tyyliin.


      • 6+9
        potaskaa kirjoitti:

        Provohan tuo on ja kömpeö sellainen, kirjoitettu kovasti naiiviin tyyliin.

        Ei välttämättä, olen nähnyt vastaava käyttäytymistä itsekin.


      • isäsi juntti
        6+9 kirjoitti:

        Ei välttämättä, olen nähnyt vastaava käyttäytymistä itsekin.

        Höpön löpön, ap on taas kehittänyt päässään suomimiehiä herjaavan junttijutun. Alkaa jo kyllästyttää ikuinen haukkuminen, miten jaksaa aina uudelleen keksiä jonkun paska-aiheen haukkuakseen " juntteja ", ap katsokoon peiliin tuossa junttiasiassa.


      • China Dragon
        6+9 kirjoitti:

        Ei välttämättä, olen nähnyt vastaava käyttäytymistä itsekin.

        Suomalaisten haukkujat voisivat painua sinne minkä maalaiset ovat heistä sivistyneitä. Ainut ongelma taitaa olla se ettei näitä haukkujia elätettäisi muualla, siksi he ovat Suomessa ja purkavat omaa kyvyttömyyttään syyttelemällä toisia suomalaisia.

        Ihminen joka on tyytymätön Suomeen voi muuttaa täältä pois, vai sen mikä estää?

        Pervo on ihminen joka elää paikassa jota inhoaa, suorastaan sairas ja kyvytön muuttamaan omaa elämäänsä omia arvojaan vastaaviksi.

        Kertoisiko tämä suomalaisia haukkuva ihminen mikä maa olisi hyvä elää, missä asuu mukavia ihmisiä jne.

        Olisi kiva tietää myös miksi et muuta sinne vai maksaako palkkasi suomalaiset veronmaksajat, et uskalla hypätä yksityissektorille jossa arvostetaan vai osaamista ja tuloksentekoa?


      • omapas valinta
        China Dragon kirjoitti:

        Suomalaisten haukkujat voisivat painua sinne minkä maalaiset ovat heistä sivistyneitä. Ainut ongelma taitaa olla se ettei näitä haukkujia elätettäisi muualla, siksi he ovat Suomessa ja purkavat omaa kyvyttömyyttään syyttelemällä toisia suomalaisia.

        Ihminen joka on tyytymätön Suomeen voi muuttaa täältä pois, vai sen mikä estää?

        Pervo on ihminen joka elää paikassa jota inhoaa, suorastaan sairas ja kyvytön muuttamaan omaa elämäänsä omia arvojaan vastaaviksi.

        Kertoisiko tämä suomalaisia haukkuva ihminen mikä maa olisi hyvä elää, missä asuu mukavia ihmisiä jne.

        Olisi kiva tietää myös miksi et muuta sinne vai maksaako palkkasi suomalaiset veronmaksajat, et uskalla hypätä yksityissektorille jossa arvostetaan vai osaamista ja tuloksentekoa?

        Tottakai, itsekritiikki on suomalaisille todella arka aihe. Toisten mollaaminen onkin se mielenkiintoisempi puuha. Koko maailma on sivistymätön Suomeen verrattuna. Junttikansalla junttiajattelu ja junttikäytökset, harmi että eivät ole edes halukkaita sivistymään ja omaamaan edes perus normaalit käytöstavat. Nautikaa toisistanne, toiset kuitenkin hakevat ne ulkikset kun suomimies/nainen ei tyydytä.


      • China Dragon
        omapas valinta kirjoitti:

        Tottakai, itsekritiikki on suomalaisille todella arka aihe. Toisten mollaaminen onkin se mielenkiintoisempi puuha. Koko maailma on sivistymätön Suomeen verrattuna. Junttikansalla junttiajattelu ja junttikäytökset, harmi että eivät ole edes halukkaita sivistymään ja omaamaan edes perus normaalit käytöstavat. Nautikaa toisistanne, toiset kuitenkin hakevat ne ulkikset kun suomimies/nainen ei tyydytä.

        Junteimpia ihmisiä taitavat olla ne jotka toisia junteiksi haukkuvat!


      • AP.
        isäsi juntti kirjoitti:

        Höpön löpön, ap on taas kehittänyt päässään suomimiehiä herjaavan junttijutun. Alkaa jo kyllästyttää ikuinen haukkuminen, miten jaksaa aina uudelleen keksiä jonkun paska-aiheen haukkuakseen " juntteja ", ap katsokoon peiliin tuossa junttiasiassa.

        Ihan sama uskotko sinä minun kirjoituksiin mutta tuo on aivan totta! Mistä minä tuollaista keksisin! Ei ole moiseen aikaa!


      • hehhehehheheh

        Ikävää, että teidän perheessä ja miesystäviesi kanssa on tämmöisiä tapoja ollut, vai mistä olet tämän mielipiteesi muodostanut, muusta kuin omakohtaisista kokemuksistasi...

        Lipsahtiko sammakko :D


      • ihlmasihlämsöhläm
        omapas valinta kirjoitti:

        Tottakai, itsekritiikki on suomalaisille todella arka aihe. Toisten mollaaminen onkin se mielenkiintoisempi puuha. Koko maailma on sivistymätön Suomeen verrattuna. Junttikansalla junttiajattelu ja junttikäytökset, harmi että eivät ole edes halukkaita sivistymään ja omaamaan edes perus normaalit käytöstavat. Nautikaa toisistanne, toiset kuitenkin hakevat ne ulkikset kun suomimies/nainen ei tyydytä.

        Sivistymättöminä kansoina pidän kansoja, joissa uskonnon nimeen lahdataan tälläkin hetkellä viattomia lapsia ja naisia sekä homoseksuaaleja, kristittyjä, toisinajattelijoita. Sen enempää yksilöimättä näitä alueita, voi jokainen kyseiset alueet pongata lukemalla kuukauden ajan lehtiä.


      • valheella lyhyet jäl
        AP. kirjoitti:

        Ihan sama uskotko sinä minun kirjoituksiin mutta tuo on aivan totta! Mistä minä tuollaista keksisin! Ei ole moiseen aikaa!

        No kerro tapahtumapaikan nimi, kellon aika. Soitan huomenna ja kysyn paikan vartijoilta kävikö näin.


      • tekopyhät paskat
        ihlmasihlämsöhläm kirjoitti:

        Sivistymättöminä kansoina pidän kansoja, joissa uskonnon nimeen lahdataan tälläkin hetkellä viattomia lapsia ja naisia sekä homoseksuaaleja, kristittyjä, toisinajattelijoita. Sen enempää yksilöimättä näitä alueita, voi jokainen kyseiset alueet pongata lukemalla kuukauden ajan lehtiä.

        ja kuin suomessa väärän ihon värisiä ihmisiä ja muiden maiden kansakaisia :)))

        suomi on tunnettu piilorasismista, kuten muutenkin kulttuurin tapaan kuuluu kateellisuus naapurille ja kaikille muille ihmisille


      • AP.
        valheella lyhyet jäl kirjoitti:

        No kerro tapahtumapaikan nimi, kellon aika. Soitan huomenna ja kysyn paikan vartijoilta kävikö näin.

        Voisin kertoakin mutta ihmettelen suuresti sinun kiinnostusta aiheeseen ja mielenkiintoa jatkoselvittelyyn


      • love4
        potaskaa kirjoitti:

        Provohan tuo on ja kömpeö sellainen, kirjoitettu kovasti naiiviin tyyliin.

        Olitko itse se henkilö joka siellä öykkäröi kun noin älähdit?
        Kuka kirjoittaa milläkin tavalla, mutta viesti tuli silti perille.


      • perhetuttumme
        AP. kirjoitti:

        Voisin kertoakin mutta ihmettelen suuresti sinun kiinnostusta aiheeseen ja mielenkiintoa jatkoselvittelyyn

        Täytyyhän totuus selvittää. Ja itsehän tämän olet tänne tuonut meille märehdittäväksi.

        Voin minäkin kertoa Aasialaisesta kauniista naisesta, jonka silkkistä mustaa tukkaa tuli repimään keskustassa takaapäin kaksi humalaista suomalais akkaa, onneksi valveutuneet miehet siirsivät nämä kaksi lihavaa akkaa päättäväisesti syrjään ja näin Aasiatar sai jatkaa matkaansa turvaan kotiansa rauhassa. Gentlemanneja olivat nämä suomimiehet.


      • AP.
        perhetuttumme kirjoitti:

        Täytyyhän totuus selvittää. Ja itsehän tämän olet tänne tuonut meille märehdittäväksi.

        Voin minäkin kertoa Aasialaisesta kauniista naisesta, jonka silkkistä mustaa tukkaa tuli repimään keskustassa takaapäin kaksi humalaista suomalais akkaa, onneksi valveutuneet miehet siirsivät nämä kaksi lihavaa akkaa päättäväisesti syrjään ja näin Aasiatar sai jatkaa matkaansa turvaan kotiansa rauhassa. Gentlemanneja olivat nämä suomimiehet.

        Minä en kerro tuollaisia muuten vaan. Usko tai älä, evvk


      • AP.
        China Dragon kirjoitti:

        Suomalaisten haukkujat voisivat painua sinne minkä maalaiset ovat heistä sivistyneitä. Ainut ongelma taitaa olla se ettei näitä haukkujia elätettäisi muualla, siksi he ovat Suomessa ja purkavat omaa kyvyttömyyttään syyttelemällä toisia suomalaisia.

        Ihminen joka on tyytymätön Suomeen voi muuttaa täältä pois, vai sen mikä estää?

        Pervo on ihminen joka elää paikassa jota inhoaa, suorastaan sairas ja kyvytön muuttamaan omaa elämäänsä omia arvojaan vastaaviksi.

        Kertoisiko tämä suomalaisia haukkuva ihminen mikä maa olisi hyvä elää, missä asuu mukavia ihmisiä jne.

        Olisi kiva tietää myös miksi et muuta sinne vai maksaako palkkasi suomalaiset veronmaksajat, et uskalla hypätä yksityissektorille jossa arvostetaan vai osaamista ja tuloksentekoa?

        Minä olen koko työurani aikana työskennellyt ainoastaan yksityisellä.,ja samoin mieheni.


      • tyustuy
        AP. kirjoitti:

        Minä en kerro tuollaisia muuten vaan. Usko tai älä, evvk

        Älä vaivaa itseäsi tuolla palstan vakio häiriintyneellä. Ei ole sen arvoinen. Tapahtunut mikä tapahtunut ja ikäväähän se on ettei rauhassa saa istua.


      • hehehhehe
        tyustuy kirjoitti:

        Älä vaivaa itseäsi tuolla palstan vakio häiriintyneellä. Ei ole sen arvoinen. Tapahtunut mikä tapahtunut ja ikäväähän se on ettei rauhassa saa istua.

        Kirjoittaa nainen joka postailee aamusta iltaan rikosuutisia Suomalaismiehistä, arvaa kehtaatko edes isällesi kertoa pienestä harrastuksestasi?


      • tyustyui
        hehehhehe kirjoitti:

        Kirjoittaa nainen joka postailee aamusta iltaan rikosuutisia Suomalaismiehistä, arvaa kehtaatko edes isällesi kertoa pienestä harrastuksestasi?

        Haista kuule pikku nilkki pitkä paska. Minä en ole mitään rikosuutisia postaillut aamusta iltaan, joten annahan olla ja mitä hitsiä isälläni tässä on tekemistä. Sinä olet kyllä niin sekaisin oleva tyyppi, että sääliksi käy kun joulu tulee. Miten sitten aiot viettää joulusi kälyisessä yksiössäsi, kun muut viettävät yhteistä joulua läheistensä kanssa etkä pääse provoilee kunnolla.


      • p.askasi haisee
        tyustyui kirjoitti:

        Haista kuule pikku nilkki pitkä paska. Minä en ole mitään rikosuutisia postaillut aamusta iltaan, joten annahan olla ja mitä hitsiä isälläni tässä on tekemistä. Sinä olet kyllä niin sekaisin oleva tyyppi, että sääliksi käy kun joulu tulee. Miten sitten aiot viettää joulusi kälyisessä yksiössäsi, kun muut viettävät yhteistä joulua läheistensä kanssa etkä pääse provoilee kunnolla.

        Onpas aggressiivinen kirjoitus. Sinun kannattaisi mennä johonkin terapiaan:D

        En haluaisi taas lukea lehdistä jonkun Suomi mamman veriteoista.


      • tyustyui
        p.askasi haisee kirjoitti:

        Onpas aggressiivinen kirjoitus. Sinun kannattaisi mennä johonkin terapiaan:D

        En haluaisi taas lukea lehdistä jonkun Suomi mamman veriteoista.

        Nimimerkkisi on hauska. Jokaisen pas...a haisee, jos et sattunut tietämään.

        Sunhan se kannattaisi hoitoon mennä, jos et kestä hieman kovempaa tekstiä. Mulla itselläni ei ole hätää. Ihan typerää typerämmänkin kommentti verrata joihinkin veritekoihin.
        Edellisen hehehehehe 21,12.2014 klo 13,42 kommentti oli sen verran järjenvastainen niin kuin on sinunkin (sama henkilö) että ei voi mitenkään muuten vastata.


      • näin on...
        tyustyui kirjoitti:

        Nimimerkkisi on hauska. Jokaisen pas...a haisee, jos et sattunut tietämään.

        Sunhan se kannattaisi hoitoon mennä, jos et kestä hieman kovempaa tekstiä. Mulla itselläni ei ole hätää. Ihan typerää typerämmänkin kommentti verrata joihinkin veritekoihin.
        Edellisen hehehehehe 21,12.2014 klo 13,42 kommentti oli sen verran järjenvastainen niin kuin on sinunkin (sama henkilö) että ei voi mitenkään muuten vastata.

        Ei tarvitse mennä hoitoon, jos huomauttaa toisessa olevan aggressiivisiä piirteitä. Toki jos olet narsistinen persoonallisuushäiriöinen voit hyvinkin pitää käyttäytymismalliasi normaalina, mutta itse esimerkiksi sinun kaltaiset rääväsuut hoitanut siististi irtisanoen työmaaltani aika nopsaan. Varmaan koitat hillitä itsesi työssäsi, nimittäin en tokikaan haluaisi, että menettäisit työsi raivoamisesi takia.


      • OmanTienKulkija?...
        näin on... kirjoitti:

        Ei tarvitse mennä hoitoon, jos huomauttaa toisessa olevan aggressiivisiä piirteitä. Toki jos olet narsistinen persoonallisuushäiriöinen voit hyvinkin pitää käyttäytymismalliasi normaalina, mutta itse esimerkiksi sinun kaltaiset rääväsuut hoitanut siististi irtisanoen työmaaltani aika nopsaan. Varmaan koitat hillitä itsesi työssäsi, nimittäin en tokikaan haluaisi, että menettäisit työsi raivoamisesi takia.

        Olen itse itseni pomo


      • man on the moon
        OmanTienKulkija?... kirjoitti:

        Olen itse itseni pomo

        Kiva kuulla, haaveita pitää olla.


    • Chom chom

      Tapahtuuhan tuollaista. Ei sitä hyväksyä pidä, mutta parempi, ettei anna tapahtuneen liikoja vaikuttaa elämäänsä. Yleensä tuollaiset tyypit voivat omassa elämässään niin huonosti, ettei kateeksi käy. Meille huudeltiin aikanaan, mutta nykyään se on vähentynyt. Mieheni kimppuun on myös käyty julkisilla paikoilla, kerran kesken koulumatkan. Joskus ollaan itse katsottu parhaimmaksi lähteä jostakin paikasta eikä jäädä katsomaan, miten tilanne kehittyy.

      • AP.

        Joo kyllä mekin poistuttiin heti tapahtuman jälkeen ko. Paikasta..mei jääty sinne ihmettelään.


    • suf8eu

      Onko miehesi arabi, kun tuossa aloituksessa et mainitse kansallisuutta?
      Sorry sanoa, että on melekein sääntö kuin poikkeus, kun suomalainen känniveikko tulee haistattelee tai huutelee vieraista pöydistä. Niin tavallista, niin tavallista.

      • Chom chom

        Kysymys ei ollut mulle, mutta vastaan omasta puolestani: mieheni ei ole arabi.


      • AP.

        On arabi


      • su8eu
        Chom chom kirjoitti:

        Kysymys ei ollut mulle, mutta vastaan omasta puolestani: mieheni ei ole arabi.

        Kysymys ei ollut sinulle vaan AP:lle. Miksi vastaat jos voit melkein arvata kenelle se on.


      • Chom chom
        su8eu kirjoitti:

        Kysymys ei ollut sinulle vaan AP:lle. Miksi vastaat jos voit melkein arvata kenelle se on.

        Siksi, että toin esiin, ettei haistattelu koske vain arabeja. Jatkoin keskustelua.


      • su8eu
        Chom chom kirjoitti:

        Siksi, että toin esiin, ettei haistattelu koske vain arabeja. Jatkoin keskustelua.

        Höh. Retorinen kysymys onko miehesi arabi, oli suunnattu aloittajalle ja hän sitten kyllä tuolla vastasikin, kiitos hänelle.


      • katse peiliin

        Ei meille noin koskaan käy, ehkäpä olette käytöksellänne aiheuttaneet tilanteet jossainmäärin itse?


      • AP.
        katse peiliin kirjoitti:

        Ei meille noin koskaan käy, ehkäpä olette käytöksellänne aiheuttaneet tilanteet jossainmäärin itse?

        Jos sen aiheuttaa kahvin juonti ja toisiensa silmiin uppoaminen niin taitaa olla parempi kun psyy vaan neljän seinän sisällä.


      • Chom chom
        katse peiliin kirjoitti:

        Ei meille noin koskaan käy, ehkäpä olette käytöksellänne aiheuttaneet tilanteet jossainmäärin itse?

        Vaikeahan se on uskoa. Eräässä miehenikin kokemassa tapauksessa silminnäkijät (kanssamatkustajat, vartijat) saivat tosissaan vakuutella poliisille, että mieheni ei ollut tapahtuneeseen millään tavoin syyllinen (muuten kuin olemalla ulkomaalainen), ei ollut provosoitunut vaan oli yrittänyt rauhoitella päällekarkaajaa ja päästä tilanteesta pois.

        Tapaus meni oikeuteen, mutta mieheni ei mennyt paikalle eikä esittänyt vaatimuksia. Päällekarkaaja oli elämänsä sössinyt ilmankin, eikä miehelleni koitunut tapauksesta vahinkoa.

        Kun tapaus on tarpeeksi absurdi, sitä on vaikea joskus itsekin uskoa. Sellainenkin tapaus on tullut koettua, että kauppareissulla aasialaisten naisten kanssa on tultu tiedustelemaan kimppahintaa.

        Baareissa emme aikoinamme käyneet ilman suomalaisia kavereita. Joskus tosin kävi niinkin, että muutaman suomenkielisen lauseen jälkeen kulmiensa alta mulkoilleet tuuppijat halusivatkin tarjota kaljan.


      • näin on...
        Chom chom kirjoitti:

        Vaikeahan se on uskoa. Eräässä miehenikin kokemassa tapauksessa silminnäkijät (kanssamatkustajat, vartijat) saivat tosissaan vakuutella poliisille, että mieheni ei ollut tapahtuneeseen millään tavoin syyllinen (muuten kuin olemalla ulkomaalainen), ei ollut provosoitunut vaan oli yrittänyt rauhoitella päällekarkaajaa ja päästä tilanteesta pois.

        Tapaus meni oikeuteen, mutta mieheni ei mennyt paikalle eikä esittänyt vaatimuksia. Päällekarkaaja oli elämänsä sössinyt ilmankin, eikä miehelleni koitunut tapauksesta vahinkoa.

        Kun tapaus on tarpeeksi absurdi, sitä on vaikea joskus itsekin uskoa. Sellainenkin tapaus on tullut koettua, että kauppareissulla aasialaisten naisten kanssa on tultu tiedustelemaan kimppahintaa.

        Baareissa emme aikoinamme käyneet ilman suomalaisia kavereita. Joskus tosin kävi niinkin, että muutaman suomenkielisen lauseen jälkeen kulmiensa alta mulkoilleet tuuppijat halusivatkin tarjota kaljan.

        Niin ja kaksi suomalaisnaista repi aasialaisnaista hiuksista takaapäin hänen kulkiessaan kadulla, humalassa toki olivat. Ja kun tilastoja katselee, niin naisten harrastama väkivalta onkin kasvanut, kuten alkoholin käyttö. Miesten taas on vähentynyt. Keskustellaan tästä Suomalaisnaisten harrastamasta rasismista ja väkivallasta, se tuntuu olevan vaiettu tabu, kuten lähisuhdeväkivallassakin tapahtuva naisten harrastama väkivalta.


      • 233
        näin on... kirjoitti:

        Niin ja kaksi suomalaisnaista repi aasialaisnaista hiuksista takaapäin hänen kulkiessaan kadulla, humalassa toki olivat. Ja kun tilastoja katselee, niin naisten harrastama väkivalta onkin kasvanut, kuten alkoholin käyttö. Miesten taas on vähentynyt. Keskustellaan tästä Suomalaisnaisten harrastamasta rasismista ja väkivallasta, se tuntuu olevan vaiettu tabu, kuten lähisuhdeväkivallassakin tapahtuva naisten harrastama väkivalta.

        Pitäisi olla jotain tilastoa tuollaisten väittämien tueksi. Ei ihan mene läpi. Ja keskustelun alkuperäinen aihe ei ole suomalaisten naisten alkoholinkäyttö ja väkivaltaisuus. Mutta sinähän olet palstan vanha inttäjä, joka haluaa kaikki suomalaiset naiset näyttämään huonoilta ihmisiltä, juopoilta ja väkivaltaisilta. Kaipa siihenkin on jokin syy. Olet kait niin epäonnistunut ihminen ja elämässäsi ei ole muuta kuin väitellä täällä ja linkitellä negatiivisia asioita suomalaisista naisista.


      • näin on...
        233 kirjoitti:

        Pitäisi olla jotain tilastoa tuollaisten väittämien tueksi. Ei ihan mene läpi. Ja keskustelun alkuperäinen aihe ei ole suomalaisten naisten alkoholinkäyttö ja väkivaltaisuus. Mutta sinähän olet palstan vanha inttäjä, joka haluaa kaikki suomalaiset naiset näyttämään huonoilta ihmisiltä, juopoilta ja väkivaltaisilta. Kaipa siihenkin on jokin syy. Olet kait niin epäonnistunut ihminen ja elämässäsi ei ole muuta kuin väitellä täällä ja linkitellä negatiivisia asioita suomalaisista naisista.

        Kuten sanoin vaiettu tabu :)

        "Pitäisi olla jotain tilastoa tuollaisten väittämien tueksi."

        Mitä tilastoa kaipaat? Sitä naisten väkivallan kasvun vai alkoholin kulutuksen lisääntymistä erityisesti nuorten naisten keskuudessa? Voin toki molemmatkin laittaa.

        "joka haluaa kaikki suomalaiset naiset näyttämään huonoilta ihmisiltä, juopoilta ja väkivaltaisilta. "

        Ei läheskään kaikki ole sellaisia, mutta kasvu on huolestuttavaa. Tässäkin on meillä ero, sinä postaat niitä rikosuutisia aamusta iltaan ja kutsut kaikkia miehä semmoisiksi, minä puhuin taas joistain naisista ;)


        "Kaipa siihenkin on jokin syy."

        Etkö ole sitä vielä tajunnut, no minäpä valaisen, niin kauan kun palstalla esiintyy seuraavia käyttäytymismalleja:

        Rikospostaukset suomalaismiehistä
        Jatkuvat suomalaismiesten herjaamiset, ennenkaikkea heidän joilla on ulkomaalainen vaimo
        Aasialaisista naisista solvailut


        Helppo ratkaisu, opettele käyttäytymään, niin minä lopetan vainoamisesi.

        "Olet kait niin epäonnistunut ihminen ja elämässäsi "

        Senkin olen jo monasti sinulle kertonut ihan rehellisesti:

        Minulla on vaimo ja perhe ja hyvä onkin
        Olen oikein hyvässä asemassa
        Tienaan mukavasti palkka ja myyntituloja
        Minä en vihaa ketään, en varsinkaan ulkomaalaisia miehiä, enkä sen puoleen heidän Suomalaisia vaimojaan

        Ainut syy vittumaisuuteeni olet sinä häiriintynyt nainen.


      • Raaka Watson
        AP. kirjoitti:

        On arabi

        Eli kyseessä on loiseva ja haiseva muslimi. Pisteet huutelijoille. Muslimeilla ei ole sijaa tällä maapallolla.


      • höpö
        Raaka Watson kirjoitti:

        Eli kyseessä on loiseva ja haiseva muslimi. Pisteet huutelijoille. Muslimeilla ei ole sijaa tällä maapallolla.

        Arabi ei ole synonyymi muslimille. Arabi voi olla kristittykin. Olet aika tietämätön. Mut huuda pois jos helpottaa.


      • häpeätkös
        233 kirjoitti:

        Pitäisi olla jotain tilastoa tuollaisten väittämien tueksi. Ei ihan mene läpi. Ja keskustelun alkuperäinen aihe ei ole suomalaisten naisten alkoholinkäyttö ja väkivaltaisuus. Mutta sinähän olet palstan vanha inttäjä, joka haluaa kaikki suomalaiset naiset näyttämään huonoilta ihmisiltä, juopoilta ja väkivaltaisilta. Kaipa siihenkin on jokin syy. Olet kait niin epäonnistunut ihminen ja elämässäsi ei ole muuta kuin väitellä täällä ja linkitellä negatiivisia asioita suomalaisista naisista.

        Kyllä juttu on ihan uskottava. Taidat itse olla niitä jotka repii ulkomaalaisten naisten hiuksia keskellä päivää.


    • hjkkggjl

      Jos on sen tyyppinen ihminen että tykkää haastaa riitaa, ne riidanaiheet vaikka keksitään. Vihataan kaikkea ja kaikkia. Ehkä kyse oli pohjimmiltaan vihasta, jolle piti keksiä kohde? Jos kohteena ette olisi olleet te/ulkomaalaiset, niin sitten se olisi vaikka "rikkaat kapitalistisiat" tms.

      • Chom chom

        Tätä kategoriaa lienee suurin osa. Joskus uhkaavaan/epämiellyttävään tilanteeseen on auttanut ihan vain suomen kielen puhuminen tai suomalaisen kaverin ilmaantuminen paikalle. Itse näkisin sellaisen rakenteellisen, enemmän piilossa pysyvän syrjinnän (esim, työhönotossa) vakavampana ongelmana, vaikkei se yleensä terveyttä tai henkeä uhkaisi. Ja lasten niskaansa saama vihamielisyys on myös jotain, mitä en jaksa käsittää.


    • Neekerinnusija hei:

      kukaan ei usko häiriintyneitä satujasi..

    • Jaana Jokunen

      Tuskimpa ap:n kirjoitus provo on. Tuota tapahtuu joka päivä. Ihmiset eivät vaan kehtaa myöntää törkeää käytöstänsä. Oli toisen kansalaisuus mikä hyvänsä, niin kenenkään ei tarvitse törkeyksiä mennä toiselle huutelemaan. Varsinkaan jos ei henkilöt toisiaan tunne. Häpeän tuollaisia törkysuita. Itselläni on ulkomaalainen mies. Mutta en silti elä vaaleanpunaisessa haavemaailmassa, jossa kukaan ei tee koskaan mitään pahaa. On totta, että maahanmuuttaneet ovat aina väliajoin aiheuttaneet erilaista hämminkiä ja kiistaa. Syyllisyyneet rikoksiin ja ym. Mielestäni maahanmuuttopolitiikkaa tulisi kiristää. Ulkomaisia opiskelijoita voidaan ottaa ja kouluttaa. Useat jäävät sitten Suomeen töihin ja tuovat verotuloja yhteiskunnalle. Tunnen paljon ihmisiä eri kulttuureista ja olen huomannut, että esim. kenialaiset, kiinalaiset, nepalilaiset ym. ovat paljon ahkerampaa kansaa kuin suomalaiset. Opiskelijat eivät myöskään usein saa minkäänlaisia tukia Suomen valtiolta, kun eivät ole kansalaisia. Muilla maahanmuuttajilla tulisi olla maahan tullessa tiedossa jo työpaikka. Tai ainakin heidät tulisi sopeuttaa yhteiskuntaan nopeasti. Vikaa on Suomen järjestelmässä. Suomenkielen opetusta on aivan liian vähän tarjolla. Tulkkipalvelut eivät toimi kunnolla. Perus asiointi kaupassa ja ym. on alusta asti vaikeaa. Töihin ei aina oteta ennakkoluulojen vuoksi. Moni asia tehdään turhan vaikeaksi, sillä monet olisivat loistavaa työntekijä ainesta. Toki kaikki eivät tällaisia ole, mutta pitäisi muistaa. Kaikki ovat yksilöitä, ei tulisi tuomita vasten parempaa tietoa ja kokemusta. Mielestäni Suomeen otetaan väkeä liian heppoisin perustein ja mokataan siinä, kun ei tarjota kunnollista tukiverkostoa yhteiskuntaan sopeutumiseksi. Paremminkin asiat voitaisiin järjestää. Suomi kun on yksi maailman vaikeimmista kielistä, niin tulisi ainaki kielenopetuksen määrää lisätä. Ja esim. vaatia pakollisia kieliopintoja. Helpottaa töiden hakuakin kun kieltä osaa. Tämmöisiä mietteitä vain. Itsellä siis kokemusta molemmasta laidasta. Tunnen paljon hyviä ja ahkeria ulkomaalaisia, kuten mieheni ja hänen tuttavansa. Ja myös näitä vätyksiä, jotka eivät töitä edes viitsi etsiä ja yrittää.

      • Raaka Watson

        Älä viitsi vikistä. Olen asunut ympäri maailmaa ja missään ei ole niin helppoa sopeutua kuin Suomessa. Mene mihin tahansa muslimi maahan ja huomaat että mitään apua ei tule vaan päinvastoin, kun huomaavat ettet osaa ja ymmärrä keksivät jos jonkinlaisia keinoja kusettaa sinulta rahat. Puhumattakaan että pitää tuntea lait ja asetukset. Se että miehenne eivät opi on silkkaa laiskuutta. Itse useamman kuin yhden kielen opetelleena voin sanoa että ei ollut helppoa mutta kannatti joka kerta.


    • jore4

      Ei siinä ollut mitään syytä järkkyillä. Miehen reaktio oli aivan luonnollinen. Nähtyään vieraan miehen reviirillään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      331
      3106
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2298
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1685
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      197
      1631
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      69
      1417
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      56
      1293
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      158
      949
    Aihe