niitä jotka eivät suostu rituaaleihin eikä sammon takomisiin vauvan kohdalla?
niin eikä taideta ketään enää laittaa avantoonkaan ilman pipoa tietty samasta syystä?
miksi olette niin kovasti löpertyneet, eikö kannattaisi sentään seurata oppisisänne syviä jälkiä uskoa puhdistaessanne!
ain ja kokonaan unohtui ne halkopinoon laitetut samoista syistä onko halot loppuneet vaiko tikut kastuneet, mikä on kertokaa.
Miksi lutterin kirkko ei nykyisin karkota
28
76
Vastaukset
- mihin kieli katos
Eikö lutterin lapsilla ole mitään sanottavaa oppi-isänsä sekoiluihin!=?
- wghåpgr
Voi teitä silmittömän klatkeria uudestikastajia!
- aaa haa
No mutta nyt joku kömpi kolostaan ja ampaisi ilmoille merkillisen lauseen, onhan sekin jo jotain, mutta asiaan ei tullut vielä mitään kuten ei koskaan tulekkaan.
millainen on silmittömän klatkera ?
onko se jotain Lutterin aikaisen lääketieteen termistöä vaiko mitä?- vakava asia
weha kirjoitti:
Lähetys säätiössä yhä on käytössä vanha kastekaava. Mukava asia...
Lähtevätkö ne perkeleet pois vauvasta vettä roiskimalla?
- jhgfds
Valitettavasti 1938 raamatun vuorisaarna on väärennetty.
Onneksi Jeesus on oikaissut sen teoillaan niin kristilliset (ei kristityt) tuntevat eksyttäjän.
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
Kun tiedämme, että Jeesus otti ei uskossa olleen kastamattoman ryövärin Paratiisiin
ja
kun Jeesus ei käskenyt kastaa lapsiakaan lapsia tappaneen, tapattaneen jne rikollisuuden toimesta sen rikollisuuden jäsenyyteen niin tiedämme, että raamattu on väärennetty. Ehkä nuo yllä olevat tekstit olivat näin kun ottaa huomioon Jeesuksen teot sillä ei kai uskovaisetkaan halua todistaa Jeesusta omien oppien vastaisuuksia tehneeksi rikollisiksi, vai?!:
"Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Menkää siis ja tehkää kaikkien kansojen joukosta minulle
opetuslapsia, minun nimessäni opettamalla heitä pitämään
kaiken, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso,
minä olen teidän kanssanne kaikki päivät, maailmanajan
loppuun asti."
Tuota ilmaisua tulee myös tämä:
Johanneksen evankeliumi:
13:10 Jeesus sanoi hänelle: "Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas; ja te olette puhtaat, ette kuitenkaan kaikki.
13:14 Jos siis minä, teidän Herranne ja opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat.
13:15 Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt."
ja hygienian hoitaminen oli terveydellisesti tärkeää Jeesuksen aikaankin ja tänäänkin se pelastaa tuhansia mm. sairaaloissa, eli kreikan kielen "kaste" sana tarkoitti "pestä":
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaste#Luopuminen_paholaisesta
"Kreikkalaisessa Uudessa testamentissa käytetään kastamisesta verbiä baptizō, "upottaa", "painaa veden sisään", "pestä", "kastaa", ja kasteesta substantiivia baptisma."- bgvcfds
JK
Mistään kohtaa Jeesuksen evankeliumia ette löydä käskyä että joku pitäs kastaa rikollisen kristinuskon rikollisuuden lahkoihin.
Ellet usko niin kokeilkaapa osoittaa, että nämä perisyntisyyttä osoittavat rikokset olisivat Jumalan tai Jeesuksen määräämiä:
Lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'
http://yle.fi/uutiset/insestin_uhri_marja_taisteli_itselleen_avun/6158811
http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
"Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
***(KP)
Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194940912797/artikkeli/juuri nyt tampereen hiippakunnassa uusi raskas rikosepaily.html
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194938304461/artikkeli/seurakuntavaaliehdokasta epaillaan vakavasta rikoksesta tampereen hiippakunnassa.html
Rikkomalla yhtäkään Suomen Perustuslain 1§ > 10§ ei ole LAILLISESTI oikeudettu toimimaan uskovapauden 11§ tuella vaan on laiton ja usein selvää rikollisuutta.
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
- ken on maassa puhtah
Pelkääkö se vanha kehno siis vettä?!
outo on ajatus että kun vaavelin poäähän laitetaan pari vesitippaa että siitä nyt sitten kele kauhistuu ja poistuu tykkänään!
meneekähän se hiekkalootalle kun olen siellä nähnyt pikkulasten tappelevan sinisestä lapiosta miten se toimii tämä vihollisen karkoitus kun ei pihalta edes poistu kertokaa!- kymijoella ennen
Poliisien arkistoissa on monia tapauksia kuinka helluntailaisten kokouksessa on esiintynyt todistetusti alastomuutta ja heidän "saarnamiestensä" perversioita joita "hihuleita" sanotaan "uudestisyntyneiksi"?
Tuskin "rysän" päältä kärähtäneet helluntailaiset alastomina kykenisivät puolustamaan että herraahan me odoteltiin kun herra tuli mustan maijojen kanssa ja vei alastomat helluntailaiset putkaan. Tämä tapaus on tapahtunut Saksassa.
Sitten tiedän paikkakunnan ja vielä elävän henkilön, minun ohellani jotka ovat kertojalta(kuollut) kuulleet kuinka Eelimissä miehet makasivat lattialla naisten kävellessä perätysten makaavien miesten katsellessa "yliluonnollista näkyä" ihmetellen mahtaneeko se lahkousko kestää moista yliluonnollisuutta? Joku väitti että eräs ilkikurinen nainen pysähtyi erään miehen kohdalla ja nosti jalkaa pyörittäen sitä laajakaarisesti kuin mouling rougen tanssijatar, koska tiesi helluntailaisen olevan kova suustaan ja pidetty uskon ja hengen ilmentymänä, aitona profeettana.
Arvaapa mitä ko. tapauksen alkuperäinen todistaja itse lattialla "ihmettä" kokemassa ja uskoansa muiden mukana koettelemassa ollut vanha pappa sanoi?
Mies sanoi että oman vaimon alapään näkeminen ei vaikuttanut, mutta...toisten kyllä vaikutti ja näin tämä uskon voiman koetus eelimissä päättyi katastrofiin ainakin asiasta kertoneen papan kohdalla.
Uskoa nimittäin koeteltiin tällä tavoin ennen Eelimissä.
Paikka oli Eelim anjalankoskella jossa myös se Puustellikin vaikutti aiemmin.
Minulla on kuulevat korvat ja todistajiahan on uskottava, vai kuinka?
Suomen kansalle tiedoksi tämä.
Kymijokikaste on tuonut mukanaan haureuden henkiä helluntailaisiin ja ne henget joista helluntailaiset puhuvat ovat pimeyden henkiä joita he näkevät sydämensä näkyjen lisäksi ja joista ei saa puhua, muuten uhkaavat.
Kymijoesta nousevat henget muistuttavat Suomen kansaa kuinka lahkouskoiset helluntailaiset muine uudestikastajineen pettävät ihmisiä lupaamalla heille ihmeitä, puoli valtakuntaa....ja uskonkoetuksia?
Eihän synti mihinkään katoa, uskovaisestakaan. Teemme syntiä, sanoin, ajatuksin ja teoin. Lapsena kastettuna, kasteen armossa pysyneinä, olemme vain, syntisinä armahdettuja, niin ettei syntiä enää lueta.
- kasteen armossa
Niin justiinsa se näkyy teissä lutteruksissa se kaste toimivankin, minkäänlaista eroa ei ole umpipakanoissa ja teissä paitsi että juopottelette ja huoraatte aina vain julkeammin arkena ja pyhänä.
miten kehtaat tuollaista pascaa puhua ja vetää Jumalan nimikin siihen samaan sontaan yök! - armossa kasteen
kasteen armossa kirjoitti:
Niin justiinsa se näkyy teissä lutteruksissa se kaste toimivankin, minkäänlaista eroa ei ole umpipakanoissa ja teissä paitsi että juopottelette ja huoraatte aina vain julkeammin arkena ja pyhänä.
miten kehtaat tuollaista pascaa puhua ja vetää Jumalan nimikin siihen samaan sontaan yök!Kyllä krisrityissä ja pakanoissa näkyy suuri ero. Uudestikastajat huoraavat ja ryyppäävät. Luterilaiset kristityt taas elävät Herran tahdon mukaan.
Aikamoista pascaa tuolta katkeralta uudestikastajalta. - mikä mentaalissa
armossa kasteen kirjoitti:
Kyllä krisrityissä ja pakanoissa näkyy suuri ero. Uudestikastajat huoraavat ja ryyppäävät. Luterilaiset kristityt taas elävät Herran tahdon mukaan.
Aikamoista pascaa tuolta katkeralta uudestikastajalta.Ihanko itse uskot kaikki valheesi?
miten omatuntosi pärjää niiden kanssa, onko sinulla sellaista?
millainen ihminen valehtelee vääristelee ja sanoo väärää todistusta, kerro missä sen opit. - armossa kasteen
mikä mentaalissa kirjoitti:
Ihanko itse uskot kaikki valheesi?
miten omatuntosi pärjää niiden kanssa, onko sinulla sellaista?
millainen ihminen valehtelee vääristelee ja sanoo väärää todistusta, kerro missä sen opit.Ihanko itse sinä uskot omat valheesi?
Omatuntoa tuollaisella huoraavalla viinanlitkuttajalla ei taida ollakaan.
Millainen ihminen valahtelee, vääristelee ja sanoo väärää todistusta kristityistä? No kuka muukaan kuin sama vanha katkera, huoraava ja juopotteleva uudestikastaja, nyt nimimerkkillä "mikä mentaalissa" esiintyvä ihmisriekale. - outoa
Ihanko itse sinä uskot omat valheesi?
Omatuntoa tuollaisella huoraavalla viinanlitkuttajalla ei taida ollakaan.
Millainen ihminen valahtelee, vääristelee ja sanoo väärää todistusta kristityistä? No kuka muukaan kuin sama vanha katkera, huoraava ja juopotteleva uudestikastaja, nyt nimimerkkillä "mikä mentaalissa" esiintyvä ihmisriekale.Se pakollinen vauvakasteko tekee ihmisestä noin sairaan?
Eikö vauvakastetta saa sopimaan Raamattuun ilman valheita? - armossa kasteen
outoa kirjoitti:
Se pakollinen vauvakasteko tekee ihmisestä noin sairaan?
Eikö vauvakastetta saa sopimaan Raamattuun ilman valheita?Uudestikaste tuntuu tekevän ihmisestä erittäin sairaan ja katkeran. Sen on uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Raamatussa näyttänyt.
Pitäisiköhän sinun, sairas trolli, karjua taas alias erroriasi kun uudestikaste ei Raamattuun ilmesty? - pmpnpbt
Uudestikaste tuntuu tekevän ihmisestä erittäin sairaan ja katkeran. Sen on uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Raamatussa näyttänyt.
Pitäisiköhän sinun, sairas trolli, karjua taas alias erroriasi kun uudestikaste ei Raamattuun ilmesty?Uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Raamatussa ei ymmärrä mistään mitään. Olisi parempi jos hipyisi täältä!
- uusi sana?
pmpnpbt kirjoitti:
Uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Raamatussa ei ymmärrä mistään mitään. Olisi parempi jos hipyisi täältä!
Mitä tuo "hipyisi" tarkoittaa?
Liittykö se jotenkin vauvavaleluun? Vai siihen vauvanakastettujen huoraamiseen? - pmpnpbt
uusi sana? kirjoitti:
Mitä tuo "hipyisi" tarkoittaa?
Liittykö se jotenkin vauvavaleluun? Vai siihen vauvanakastettujen huoraamiseen?Taitaa liittyä uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Raamatussa -trollin lastenraiskaamiseen. On se SAIRAS!
- gnqwpgqerg
pmpnpbt kirjoitti:
Taitaa liittyä uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Raamatussa -trollin lastenraiskaamiseen. On se SAIRAS!
"On se SAIRAS!"
NO ON! Täynnä vihaa ja katkeruutta meitä kristittyjä kohtaan. Lapsia emme hänen käsiinsä anna! Sen tietää mitä siitä seuraisi...
- Hyvää tapahtuu
Raitis uusi vuosi alkamassa.
Suosittu linkki tänä vuonna on ollut:
http://eroakirkosta.fi
Yli 3000 kirkosta eronnutta tänään, vuoden viimeisenä päivänä. Hyvä saavutus.- doordoor
Mutta minäpäs en eroa, vaan pysyn kirkossa. Minä ja miljoonat mutt =)
- oi ja voi senthän
Olispa mielenkiintoista nähdä millainen ihminen on livenä esm joku tuosta ylläolevista vaavinkostuttajakiivailijasta!?!
ihanko aamulla menee työhönsä josta joku erehtyy maksamaan jotain palkan tapaista vai onko jokaviikkoinen näky eräällä luukulla tärisemässä ja kitisemässä kun kalja on loppu ja housut märkänä.- oh voi senthän
Oispa mielenkiintoista nähhä millainen ihminen tuo katkera uudestikastaja on livenä?
Meneekö aamulla huoraamaan vai kapakaan? Vai jääkö nettipalstoille trollaamaan. Ja kenties muita ihmisiä haukkumaan. - kumpi ensin
oh voi senthän kirjoitti:
Oispa mielenkiintoista nähhä millainen ihminen tuo katkera uudestikastaja on livenä?
Meneekö aamulla huoraamaan vai kapakaan? Vai jääkö nettipalstoille trollaamaan. Ja kenties muita ihmisiä haukkumaan.Kumpaan sinä menet ensin, sen jälkeen, kun olet suorittanut tuon jokapäiväisen rienaamisrituaalin.
- niin ja on tuo noin
kumpi ensin kirjoitti:
Kumpaan sinä menet ensin, sen jälkeen, kun olet suorittanut tuon jokapäiväisen rienaamisrituaalin.
Minä en rienaa, olen kristitty. Antaa uudestikastajien rienata, sen he osaavat.
- no huh huh
Milloinkahan siellä Helsingin päässä se kasteen valo alkaa näkyä edes sen verran että porukka tietäisi mikä on Loppiasen merkitys tässä oi niin kalliissa lutterin kristillisyydessä?
luulis sen jo vaavina orastaneen pelastuksen ihan pienen idun saisi aikaan sellaisen hiirenkorvapirpanan, eikä luuliskin mitä?
vai oliko sittenkin huonoa kloorivettä tai seisonutta kukankastelusellaista kun ei usko tarttunutkaan vaavin otsaan ollenkaan.
kaljakärryn vetämiseksi meni koko usko,.. harmin paikka sano isäntä koiralleen.- gwnjgåprw
Taas sama katkera uudestikastaja vauhdissa. Kajjakärryjä siellä vaan vedellään. Sairasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 313040
- 951626
- 1271474
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa381316- 901247
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261109- 541018
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270971MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil230958Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall125950