ihminen tarvitsee lihaa

terveelisesti lihaa

Tämä on fakta! Kukkahatut vaan on hiljaa ja mussuttaa multaa

166

402

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pohnis1

      Ihminen ei tarvitse lihaa, mutta tarvitsee ravinto-aineita joita saa lihasta, mutta niitä saa myös kasvikunnasta. Eli faktasi on fiktiota.

      • jaaaaaaajaaaaaaa

        Kuin myös


      • pohnis1

        Kinkku on paistettu , riisipuurot punaiseen maitoon porisee ... voita päälle ja vielä viimeset laatikot uuniin. Syödä pitää huomennakin ja pukki varmaan tuo blenderin niin saahaan kesällä tehä jotain pirtelöitä lähitilan maidosta.

        Silliä
        Lohta
        Kaviaaria

        on tuolla vihreetäkin, pöytäliina


      • Joulukinkku 1
        pohnis1 kirjoitti:

        Kinkku on paistettu , riisipuurot punaiseen maitoon porisee ... voita päälle ja vielä viimeset laatikot uuniin. Syödä pitää huomennakin ja pukki varmaan tuo blenderin niin saahaan kesällä tehä jotain pirtelöitä lähitilan maidosta.

        Silliä
        Lohta
        Kaviaaria

        on tuolla vihreetäkin, pöytäliina

        Pohnis1, hyvät jouluruoat. Meillä myös kinkku paistettu, sekahedelmäkeitot keitetty ja myös muut jouluruoat laatikot, rosollit, kalat jne.

        Vihreää on joulukuusi.


      • joulubuffetti
        Joulukinkku 1 kirjoitti:

        Pohnis1, hyvät jouluruoat. Meillä myös kinkku paistettu, sekahedelmäkeitot keitetty ja myös muut jouluruoat laatikot, rosollit, kalat jne.

        Vihreää on joulukuusi.

        Kuullostaa hyvälle.Meillä oli savu/normaali paisto kinkkua.Tehtiin tänävuonna perunasoossia ja mukulat tykkäs.Laatikot ihan perus menolla ja oli tosi hyvin suolattu savulohi


      • gr aa vi yhdy ssana
        joulubuffetti kirjoitti:

        Kuullostaa hyvälle.Meillä oli savu/normaali paisto kinkkua.Tehtiin tänävuonna perunasoossia ja mukulat tykkäs.Laatikot ihan perus menolla ja oli tosi hyvin suolattu savulohi

        joulubuffetti:lle

        Eipä ole lihansyönti yhdyssanoihisi auttanut. Kirjoitat yhdyssanat erlleen:)))

        Paisto vai kinkku?

        Vai paistokinkku?

        Ajoitko Jouluna graavisuolatulla tiellä?


      • kylläpä on kamalaa

        Aamu- ruispaloja karjalanpiirakoita kinkulla, metwurstilla, leppäsavujuustolla , sillillä. Turun sinapilla. capsulo kahvit ja kermaa päälle. Eilistä hedelmäsäalaattia.

        Lumityöt

        Päivä- jos ei laiteta takkaa tulille niin sitten paisti muhii uunissa, herkkusienet, hillosipulit, ja kermaiset vakosipuliperunat. Makkaraa paistellaan sitten keseemäällä .. laatikoita tehdään tatpeen mukaan, vaikka bataatti- kerma

        Varmaan riittää ilaksi.. ja kun on jogurtti polukka-karpalojäädyke pakkasessa, riittää kaveriski kahvi , konjakki ja after eight. Niin ja kuuma kinuskiksastike.

        On se kurjaa.
        Elää ei-vegaanina, voi voi voi...


      • Ei ole kamalaa
        kylläpä on kamalaa kirjoitti:

        Aamu- ruispaloja karjalanpiirakoita kinkulla, metwurstilla, leppäsavujuustolla , sillillä. Turun sinapilla. capsulo kahvit ja kermaa päälle. Eilistä hedelmäsäalaattia.

        Lumityöt

        Päivä- jos ei laiteta takkaa tulille niin sitten paisti muhii uunissa, herkkusienet, hillosipulit, ja kermaiset vakosipuliperunat. Makkaraa paistellaan sitten keseemäällä .. laatikoita tehdään tatpeen mukaan, vaikka bataatti- kerma

        Varmaan riittää ilaksi.. ja kun on jogurtti polukka-karpalojäädyke pakkasessa, riittää kaveriski kahvi , konjakki ja after eight. Niin ja kuuma kinuskiksastike.

        On se kurjaa.
        Elää ei-vegaanina, voi voi voi...

        Sulla kylläpä on kamalaa on hyvät sapuskat. Ei ole kurjaa elää ei-vegaanina, kun on noin hyvät sapuskat.


      • joulubuffetti
        gr aa vi yhdy ssana kirjoitti:

        joulubuffetti:lle

        Eipä ole lihansyönti yhdyssanoihisi auttanut. Kirjoitat yhdyssanat erlleen:)))

        Paisto vai kinkku?

        Vai paistokinkku?

        Ajoitko Jouluna graavisuolatulla tiellä?

        Painu vittuun saatana sanapoliisi! Paistokinkku ja sillä selvä vitun vegejuntti!!!


      • pekoniinkäärityt kasviks
        Ei ole kamalaa kirjoitti:

        Sulla kylläpä on kamalaa on hyvät sapuskat. Ei ole kurjaa elää ei-vegaanina, kun on noin hyvät sapuskat.

        NAM MEEETWURSTIA JA KINKKUA!!! NAM SAATANA!!!

        Miten kasvispihviä voi sanoa pihviksi? Eijä siinä ole sitä ihmiselle tarkoitettua LIHAAA PERKELE !!!!!


      • myösssss
        joulubuffetti kirjoitti:

        Painu vittuun saatana sanapoliisi! Paistokinkku ja sillä selvä vitun vegejuntti!!!

        joulubuffetille:

        Vegaani sanapoliisi!

        Liha saa sut sanoo tuhmia sanojakin.

        Et pärjää pelkällä lihansyönnillä edes Jouluna. Syöt myös laatikoita, jotka on tehty vihanneksista ja kasviksista:)))


      • ei Tarkoita ole
        pekoniinkäärityt kasviks kirjoitti:

        NAM MEEETWURSTIA JA KINKKUA!!! NAM SAATANA!!!

        Miten kasvispihviä voi sanoa pihviksi? Eijä siinä ole sitä ihmiselle tarkoitettua LIHAAA PERKELE !!!!!

        pekoniinkäärityt kasviks:lle


        Ei mitään ole kukaan kenellekään tarkoittanut.

        Me teemme päätökset eikä mikään korkeampi Tarkoittaja.

        Ei ole ihmistä kummempaa Tarkoittajaa.


      • Joulukinkku 1
        myösssss kirjoitti:

        joulubuffetille:

        Vegaani sanapoliisi!

        Liha saa sut sanoo tuhmia sanojakin.

        Et pärjää pelkällä lihansyönnillä edes Jouluna. Syöt myös laatikoita, jotka on tehty vihanneksista ja kasviksista:)))

        Kuules myösssss sinulla ei ole mitään oikeutta sanoa kenenkään kirjoittamisesta yhtään mitään, et ole sen parempi kirjoittaja. Kasvikset saa sinut sanomaan tuhmia sanoja ja sinä et pärjää pelkällä kasvissyönnillä edes jouluna, mielesi tekee kuitenkin lihaa ja kalaa.

        Olen samaa mieltä joulubuffetin kanssa.


      • Kinkkupizza
        pekoniinkäärityt kasviks kirjoitti:

        NAM MEEETWURSTIA JA KINKKUA!!! NAM SAATANA!!!

        Miten kasvispihviä voi sanoa pihviksi? Eijä siinä ole sitä ihmiselle tarkoitettua LIHAAA PERKELE !!!!!

        pekoniinkäärityt kasviks meetvursti ja kinkku on hyvää. En tiedä miten kasvispihviä voi sanoa pihviksi.


      • parantunut oon

        Mulle määräsi v 1982 lääkäri astmaan kortisonipillereitä viimeisenä hoitona. Sanoi niiden johtavan pillereinä hyvin pahoihin seurauksiin, mutta auttavan astmaan.

        Kerroin hyvin viisaalle työkaverilleni, joka oli luokanopettajia mm. opettanut.

        Kerroin lääkärin kertomista sivuoireista, mitä kortisoni pillereinä saa aikaan.

        Hän keksi parannuskeinon, jota neuvoi kokeilemaan.

        Se oli: RAVINTOTERAPIA.

        Antoi kirjan ja luettuani sen vaimoni kanssa, päätimme kokeilla. Lapsellemme emme uskaltaneet ruokavaliotamme kokeilla.

        Jätin pois ruoat, joissa on virtsahappoja kuten esim. lihan.

        Noin kuukauden sisällä aloin tuntea oloni(astmani) paranevan päivä päivältä.

        Jatkoin vegaanina oloa ja astmaa ei enää tullut kohtauksina eikä muutenkaan ahdistanut, kuten astmassa tekee.

        Siitä asti olen ollut terve astmasta ja keuhkoputkentulehduksista.

        JA WARRRRMASTI JATKAN VEGENÄ OLOA. KUTEN MYÖS VAIMONI.


      • Heh heh just joo
        parantunut oon kirjoitti:

        Mulle määräsi v 1982 lääkäri astmaan kortisonipillereitä viimeisenä hoitona. Sanoi niiden johtavan pillereinä hyvin pahoihin seurauksiin, mutta auttavan astmaan.

        Kerroin hyvin viisaalle työkaverilleni, joka oli luokanopettajia mm. opettanut.

        Kerroin lääkärin kertomista sivuoireista, mitä kortisoni pillereinä saa aikaan.

        Hän keksi parannuskeinon, jota neuvoi kokeilemaan.

        Se oli: RAVINTOTERAPIA.

        Antoi kirjan ja luettuani sen vaimoni kanssa, päätimme kokeilla. Lapsellemme emme uskaltaneet ruokavaliotamme kokeilla.

        Jätin pois ruoat, joissa on virtsahappoja kuten esim. lihan.

        Noin kuukauden sisällä aloin tuntea oloni(astmani) paranevan päivä päivältä.

        Jatkoin vegaanina oloa ja astmaa ei enää tullut kohtauksina eikä muutenkaan ahdistanut, kuten astmassa tekee.

        Siitä asti olen ollut terve astmasta ja keuhkoputkentulehduksista.

        JA WARRRRMASTI JATKAN VEGENÄ OLOA. KUTEN MYÖS VAIMONI.

        Parantunut oon, hyvän vitsimpä kerroit. Kyllä ne kaikki sairaudet tulee vegaaneillekin, ei mikään ruokavalio estä niitä mitenkään.


      • tuttu voittaja
        Joulukinkku 1 kirjoitti:

        Kuules myösssss sinulla ei ole mitään oikeutta sanoa kenenkään kirjoittamisesta yhtään mitään, et ole sen parempi kirjoittaja. Kasvikset saa sinut sanomaan tuhmia sanoja ja sinä et pärjää pelkällä kasvissyönnillä edes jouluna, mielesi tekee kuitenkin lihaa ja kalaa.

        Olen samaa mieltä joulubuffetin kanssa.

        jOULUKINKKU 1:LLE


        ON MULLA MAIKKANA OIKEUS PUUTTUA KIRJOITUSVIRHEISIIN.

        OLEN VOITTANUT YHDEN KIRJOITUSKILPAILUN .

        Se oli Iltiksen kirjoituskilpa ja ainut kerta kun kirjoituskilpailuun olen eläissäni osallistunut. Ja heti voitin ekapalkinnon.

        Juttuni julkaistiin Juhannusjuhlanumerossa!

        Olen sua parempi kirjoittamaan eikä mieleni tee lihaa eikä kalaa.


      • kasvispihvi
        Kinkkupizza kirjoitti:

        pekoniinkäärityt kasviks meetvursti ja kinkku on hyvää. En tiedä miten kasvispihviä voi sanoa pihviksi.

        Kinkkupizza:lle

        Syöt vaan ja sanot sitten.

        Jos ei onnistu, mene puheterapeutille ja opetelkaa sanomaan noin pitkä sana.

        Hyvä poika!

        Mäkin voin antaa sulle kielenhuollon tunteja. Samoin puheopetusta.

        Saat 80 eukulla tunti.


      • SÄ VIRTSAHAPOTTAJA
        Heh heh just joo kirjoitti:

        Parantunut oon, hyvän vitsimpä kerroit. Kyllä ne kaikki sairaudet tulee vegaaneillekin, ei mikään ruokavalio estä niitä mitenkään.

        heh heh just joo:lle

        Mut pelasti ruokavalio ILMAN VITSEJÄ.

        Nauretaan ja eletään nyt yhdessä. HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!


      • Olet häviäjä
        tuttu voittaja kirjoitti:

        jOULUKINKKU 1:LLE


        ON MULLA MAIKKANA OIKEUS PUUTTUA KIRJOITUSVIRHEISIIN.

        OLEN VOITTANUT YHDEN KIRJOITUSKILPAILUN .

        Se oli Iltiksen kirjoituskilpa ja ainut kerta kun kirjoituskilpailuun olen eläissäni osallistunut. Ja heti voitin ekapalkinnon.

        Juttuni julkaistiin Juhannusjuhlanumerossa!

        Olen sua parempi kirjoittamaan eikä mieleni tee lihaa eikä kalaa.

        tuttu voittajalle et ole maikka, eikä sulla ole oikeuta puuttua kirjoitusvirheisiin. Et ole voittanut mitään kirjoituskilpalua ja mitään palkintoa. Mä olen sua parempi kirjoittamaan ja mieleni tekee lihaa ja kalaa.


      • joulubuffetti
        Olet häviäjä kirjoitti:

        tuttu voittajalle et ole maikka, eikä sulla ole oikeuta puuttua kirjoitusvirheisiin. Et ole voittanut mitään kirjoituskilpalua ja mitään palkintoa. Mä olen sua parempi kirjoittamaan ja mieleni tekee lihaa ja kalaa.

        Sulla ei todellakaan oikeutta puuttua toisten kirjoituksiin.jos ahdistaa nii ilmoita poliisille!!


      • YLIOPISTOSTA TUUN
        Olet häviäjä kirjoitti:

        tuttu voittajalle et ole maikka, eikä sulla ole oikeuta puuttua kirjoitusvirheisiin. Et ole voittanut mitään kirjoituskilpalua ja mitään palkintoa. Mä olen sua parempi kirjoittamaan ja mieleni tekee lihaa ja kalaa.

        OLET HÄVIÄJÄ:LLE

        EI KIRJOITUKSESI POISTA VOITTOANI EIKÄ MAIKANARVOANI:)))


      • liiika pois
        Heh heh just joo kirjoitti:

        Parantunut oon, hyvän vitsimpä kerroit. Kyllä ne kaikki sairaudet tulee vegaaneillekin, ei mikään ruokavalio estä niitä mitenkään.

        Vai ei vaikuta ihmisen terveyteen ruoka ja juoma:))


        Luehan punaisen lihan saantisuositus ja vertaa nykyiseen käyttöösi.


      • Näin on
        joulubuffetti kirjoitti:

        Sulla ei todellakaan oikeutta puuttua toisten kirjoituksiin.jos ahdistaa nii ilmoita poliisille!!

        Olen samaa mieltä sun kanssa joulubuffetti.


      • Tuu vaikka perseestä
        YLIOPISTOSTA TUUN kirjoitti:

        OLET HÄVIÄJÄ:LLE

        EI KIRJOITUKSESI POISTA VOITTOANI EIKÄ MAIKANARVOANI:)))

        Kuules yliopistosta tuun, tuskin olet mitään yliopistoa käynyt ja vaikka olisitkin, niin ei se tee sinusta sen fiksumpaa :DDDDDDDDD

        Kyllä toisten kirjoitukset poistaa voittosi ja maikanarvosi, joita epäilen ja tekee sinusta entistä tyhmemmän :DDDDD


      • Risua perseellesi
        kasvispihvi kirjoitti:

        Kinkkupizza:lle

        Syöt vaan ja sanot sitten.

        Jos ei onnistu, mene puheterapeutille ja opetelkaa sanomaan noin pitkä sana.

        Hyvä poika!

        Mäkin voin antaa sulle kielenhuollon tunteja. Samoin puheopetusta.

        Saat 80 eukulla tunti.

        Kasvispihville syöppäs ja sanoppas sinä ihan itse ja sinne puheterapeutille opettelemaan sanomiasi ihan itse, vaikkapa tuo kasvispihvi sana.

        Mistäs tiedät olenko nainen vai mies, kutsutko kaikkia pojiksi?

        Minua ei sinun kielihuollon tunnit ja puheopetukset kiinnosta yhtään.


      • ajattelin näyttää
        kasvispihvi kirjoitti:

        Kinkkupizza:lle

        Syöt vaan ja sanot sitten.

        Jos ei onnistu, mene puheterapeutille ja opetelkaa sanomaan noin pitkä sana.

        Hyvä poika!

        Mäkin voin antaa sulle kielenhuollon tunteja. Samoin puheopetusta.

        Saat 80 eukulla tunti.

        ....................../´¯/)
        ....................,/¯../
        .................../..../
        ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
        ........../'/.../..../......./¨¯\
        ........('(...´...´.... ¯~/'...')
        .........\.................'...../
        ..........''...\.......... _.·´
        ............\..............(
        ..............\.............\...


      • Kenelle ja mitä
        ajattelin näyttää kirjoitti:

        ....................../´¯/)
        ....................,/¯../
        .................../..../
        ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
        ........../'/.../..../......./¨¯\
        ........('(...´...´.... ¯~/'...')
        .........\.................'...../
        ..........''...\.......... _.·´
        ............\..............(
        ..............\.............\...

        ajattelin näyttää, kelle ja mitä näyttelet. Tuossa on pisteitä ja merkkejä. Ajattelitko itseäsi paljastella?

        Ei kiinnosta yhtään.


      • ajattelin näyttää
        Kenelle ja mitä kirjoitti:

        ajattelin näyttää, kelle ja mitä näyttelet. Tuossa on pisteitä ja merkkejä. Ajattelitko itseäsi paljastella?

        Ei kiinnosta yhtään.

        Mä selvennän noi "pisteet ja merkit"
        2 sanaa.haista vittu


      • Kenelle ja mitä
        ajattelin näyttää kirjoitti:

        Mä selvennän noi "pisteet ja merkit"
        2 sanaa.haista vittu

        ajattelin näyttää, ei tarvitse mitään selventää ja haista ihan itse se vittu mokoma perkele. Tuliko selväksi pilkkujen ja merkkiennussija?


      • ajattelin näyttää
        Kenelle ja mitä kirjoitti:

        ajattelin näyttää, ei tarvitse mitään selventää ja haista ihan itse se vittu mokoma perkele. Tuliko selväksi pilkkujen ja merkkiennussija?

        Tai muuten mitä?!


      • ajattelin näyttää
        ajattelin näyttää kirjoitti:

        Tai muuten mitä?!

        Säkö saatana kiellät mua perkele puhumasta MITÄ?!?!


      • ajattelin näyttää
        ajattelin näyttää kirjoitti:

        Säkö saatana kiellät mua perkele puhumasta MITÄ?!?!

        PERKELE !!!!!!!!


      • Lopeta jo perkele!
        ajattelin näyttää kirjoitti:

        PERKELE !!!!!!!!

        Mitäs saatanaa sinä ajattelin näyttää raivoat siellä perkele? kukaan ei ole kieltänyt puhumasta, tuon sinä keksit omasta päästäsi ja luulet niin. Mesoa ihan keskenäsi, se ei kiinnosta ketään.


      • muistini
        Tuu vaikka perseestä kirjoitti:

        Kuules yliopistosta tuun, tuskin olet mitään yliopistoa käynyt ja vaikka olisitkin, niin ei se tee sinusta sen fiksumpaa :DDDDDDDDD

        Kyllä toisten kirjoitukset poistaa voittosi ja maikanarvosi, joita epäilen ja tekee sinusta entistä tyhmemmän :DDDDD

        Fiksummaksi en ole itseäni väittänyt.

        Opiskeluni ei mua tyhmentänyt. Esim. muistini parani valtavasti. Ja se on älykkyyden yksi osa- alue.

        Älä yritä suunnata juttua mua kohti.


      • hiiiiooo:)
        Risua perseellesi kirjoitti:

        Kasvispihville syöppäs ja sanoppas sinä ihan itse ja sinne puheterapeutille opettelemaan sanomiasi ihan itse, vaikkapa tuo kasvispihvi sana.

        Mistäs tiedät olenko nainen vai mies, kutsutko kaikkia pojiksi?

        Minua ei sinun kielihuollon tunnit ja puheopetukset kiinnosta yhtään.

        Risua perseellesi:lle

        Ymmärrän syyn, miksi ei kielenhuolto ja puheopetus sua kiinnosta:)))


      • Itsensä kehuskelija
        muistini kirjoitti:

        Fiksummaksi en ole itseäni väittänyt.

        Opiskeluni ei mua tyhmentänyt. Esim. muistini parani valtavasti. Ja se on älykkyyden yksi osa- alue.

        Älä yritä suunnata juttua mua kohti.

        muistini kyllä sä olet ainakin kehuskellut. Itsensä kehuskelu ei ole kovinkaan fiksua, vaan tyhmää.

        Kyllä liika opiskelu voi tyhmentää ihmistä, jos se on tarpeetonta ja hyödytöntä, riippuen mitä opiskelee ja mille alalle pyrkii.

        Etköhän se ole sä, joka yrittää suunnata juttua mua ja toisia kohti.


      • ajattelin näyttää
        Lopeta jo perkele! kirjoitti:

        Mitäs saatanaa sinä ajattelin näyttää raivoat siellä perkele? kukaan ei ole kieltänyt puhumasta, tuon sinä keksit omasta päästäsi ja luulet niin. Mesoa ihan keskenäsi, se ei kiinnosta ketään.

        Mitä vittua sä kitiset siellä?näbnänänänänänänänänäänääääääääää

        PERKELE!!


      • Halooo
        hiiiiooo:) kirjoitti:

        Risua perseellesi:lle

        Ymmärrän syyn, miksi ei kielenhuolto ja puheopetus sua kiinnosta:)))

        hiiiiooolle väärin arvasit ja ymmärsit.

        Mua ei kiinnosta pervot touhusi.

        Ymmärrän syyn ja innokkuutesi kielenhuoltoon ja puheopetukseen, jotta saisit harrastaa pervoja touhuja samalla.


      • Itseäsikö näytät?
        ajattelin näyttää kirjoitti:

        Mitä vittua sä kitiset siellä?näbnänänänänänänänänäänääääääääää

        PERKELE!!

        Mitäs vittua se ajattelin näyttää siellä kitisee? nännännääääää ja perkele vaan itsellesi.


      • nyt jumalauta se turpa k
        Itseäsikö näytät? kirjoitti:

        Mitäs vittua se ajattelin näyttää siellä kitisee? nännännääääää ja perkele vaan itsellesi.

        MITÄ VITTUA SÄ SAATANA KITISET?? VASTAA PERKELE!!!!


      • Pidä itse turpa kii
        nyt jumalauta se turpa k kirjoitti:

        MITÄ VITTUA SÄ SAATANA KITISET?? VASTAA PERKELE!!!!

        nyt jumalauta se turpa k, mitäs vittua sä saatana kitiset? vastaa itse perkele!!!!!!!!!!!


      • ***** *****
        Itseäsikö näytät? kirjoitti:

        Mitäs vittua se ajattelin näyttää siellä kitisee? nännännääääää ja perkele vaan itsellesi.

        Perkele vai sinulle vitun näänmmää ******* !!! Vitun ***** ******* ******* ********* ********


      • ********************
        ***** ***** kirjoitti:

        Perkele vai sinulle vitun näänmmää ******* !!! Vitun ***** ******* ******* ********* ********

        ***** *****:lle eikun sinulle se perkele vitun näänmmää ******* vitun ***** ****** ****** ******


      • hahahahahahahahahahah
        ******************** kirjoitti:

        ***** *****:lle eikun sinulle se perkele vitun näänmmää ******* vitun ***** ****** ****** ******

        Joojoo vittu iha sama.tollasesta kitinästä muutenkaa ota selvää :DDD


      • hahhahhaaaaa vaan
        hahahahahahahahahahah kirjoitti:

        Joojoo vittu iha sama.tollasesta kitinästä muutenkaa ota selvää :DDD

        hahahahahahahahah:lle joojoo niin on mullekin ihan vitun sama. Hyvä ettet saa selvää :DDDD ei sunkaan turhasta kitinästä tarvi saada selvää :DDDDDDDDDDD


      • lopeta ny vittu ajois
        hahhahhaaaaa vaan kirjoitti:

        hahahahahahahahah:lle joojoo niin on mullekin ihan vitun sama. Hyvä ettet saa selvää :DDDD ei sunkaan turhasta kitinästä tarvi saada selvää :DDDDDDDDDDD

        Hyvä että matkiminen sulta onnistuu.loppuko vitun kusipää jutut keske? Jos jokanen sun vastaus on mun vastaus käännettynä/pari omaa sanaa. I will k*** t** s*** o** o* *** !


      • Lopeta ihan itse
        lopeta ny vittu ajois kirjoitti:

        Hyvä että matkiminen sulta onnistuu.loppuko vitun kusipää jutut keske? Jos jokanen sun vastaus on mun vastaus käännettynä/pari omaa sanaa. I will k*** t** s*** o** o* *** !

        Sinä lopeta ny vittu ajois matkit siellä ja sinä se vitun kusipää olet, jolta loppuu jutut kesken. Sinun omat vastaukset on toisten vastaukset käännettynä. Keksihän omaa, äläkä matki ketään ja jos et pysty, älä kirjoita mitään.


      • lopeta ny vittu ajois
        Lopeta ihan itse kirjoitti:

        Sinä lopeta ny vittu ajois matkit siellä ja sinä se vitun kusipää olet, jolta loppuu jutut kesken. Sinun omat vastaukset on toisten vastaukset käännettynä. Keksihän omaa, äläkä matki ketään ja jos et pysty, älä kirjoita mitään.

        Lopeta ny saatana se matkiminen jo!!!


      • Vittuako kiukuttelet
        lopeta ny vittu ajois kirjoitti:

        Lopeta ny saatana se matkiminen jo!!!

        Sinä lopeta ny vittu ajois matkit itse toisia siellä. Joten lopeta saatana itse, äläkä kiukuttele!!!!!!!!!!


      • lopeta ny vittu ajois
        Vittuako kiukuttelet kirjoitti:

        Sinä lopeta ny vittu ajois matkit itse toisia siellä. Joten lopeta saatana itse, äläkä kiukuttele!!!!!!!!!!

        Lopeta jo saatana !!!


      • Lopeta itse
        lopeta ny vittu ajois kirjoitti:

        Lopeta jo saatana !!!

        lopeta ny vittu ajois, empäs lopeta. Lopeta ihan itse saatana.


      • lopeta ny vittu ajois
        Lopeta itse kirjoitti:

        lopeta ny vittu ajois, empäs lopeta. Lopeta ihan itse saatana.

        Lopeta ny jo vittu!!


      • wittu
        lopeta ny vittu ajois kirjoitti:

        Lopeta ny jo vittu!!

        lopeta ny vittu ajois voit lopettaa ihan ite ja vetää vitun päähäs.


      • nyt jumalauta se turpa k
        wittu kirjoitti:

        lopeta ny vittu ajois voit lopettaa ihan ite ja vetää vitun päähäs.

        Vedä sinä se vittu päähäs ja PIDÄ SE TURPAS JO KIINNI !!!!!!!


      • kannibaaliko oot
        Joulukinkku 1 kirjoitti:

        Kuules myösssss sinulla ei ole mitään oikeutta sanoa kenenkään kirjoittamisesta yhtään mitään, et ole sen parempi kirjoittaja. Kasvikset saa sinut sanomaan tuhmia sanoja ja sinä et pärjää pelkällä kasvissyönnillä edes jouluna, mielesi tekee kuitenkin lihaa ja kalaa.

        Olen samaa mieltä joulubuffetin kanssa.

        Ei tee mieleni eikä sieluni minkään eläimen lihaa. Ei edes ihmisen. Siis syödä.

        Miksi et syö ihmisen lihaa?


      • äläää viitti
        kannibaaliko oot kirjoitti:

        Ei tee mieleni eikä sieluni minkään eläimen lihaa. Ei edes ihmisen. Siis syödä.

        Miksi et syö ihmisen lihaa?

        Eläimet syövät sinun porkkanasi vitun idiootti


      • V-lihaaaa
        joulubuffetti kirjoitti:

        Painu vittuun saatana sanapoliisi! Paistokinkku ja sillä selvä vitun vegejuntti!!!

        Ai ihminen tarvitseekin v-lihaa:)


      • vegetaari6
        Heh heh just joo kirjoitti:

        Parantunut oon, hyvän vitsimpä kerroit. Kyllä ne kaikki sairaudet tulee vegaaneillekin, ei mikään ruokavalio estä niitä mitenkään.

        Ajattele nyt: jos juomat vaikuttaa oloosi, niin myös ruoat.


      • Säkö oot?
        kannibaaliko oot kirjoitti:

        Ei tee mieleni eikä sieluni minkään eläimen lihaa. Ei edes ihmisen. Siis syödä.

        Miksi et syö ihmisen lihaa?

        Kyllä sun tekee mieli lihaa, et vain kehtaa myöntää sitä. Miksi et itse syö ihmisen lihaa?


      • M-lihaaaa
        V-lihaaaa kirjoitti:

        Ai ihminen tarvitseekin v-lihaa:)

        Eikö m.lkku-lihaa? :D


      • pohnis1
        pohnis1 kirjoitti:

        Kinkku on paistettu , riisipuurot punaiseen maitoon porisee ... voita päälle ja vielä viimeset laatikot uuniin. Syödä pitää huomennakin ja pukki varmaan tuo blenderin niin saahaan kesällä tehä jotain pirtelöitä lähitilan maidosta.

        Silliä
        Lohta
        Kaviaaria

        on tuolla vihreetäkin, pöytäliina

        Ahahahahahahahahaha!!!! Nyt vasta huomasin, että joku yrittää esiintyä meikäläisenä. Ei siinä mitään. Hyvä yritys kuitenkin vaikket osaakkaan kirjoitustyyliäni ja lauseenmuodostustani ym. matkia.


    • Eat meat

      Olipas hyvää, reilut joulukinkkuviipaleet voilla ja punaisella maidolla tehtyjen karjalanpiirakoiden päällä, pintaan turun sinappia ja kermakahvit kaveriks. Pari toffeekonvehtia siihen vielä.
      Jaksaa tehdä lumityöt loppuun , rakennella lapsille pulkkamäen ja hakea kuusen sulamaan.
      Ituhippi voi joulun jälkeen syödä sen sitten.

      • lihaa4ever

        On se hauska lukea aina ku kasvissyöjä kukkahatut avautuu eläimistä ku niitä murhataan tms hahahaa. Kasvissyöjät eivät tajua miksi esim hirviä ammutaan.sanovat vain että murhaaja eivätkä edes suostu keskustelemaan asiasta.hirvien ampumiseen on syyt.kukkahatut eivät sitä faktaa halua edes ymmärtää joten heidän kanssa on ihan turha keskustella..


      • Eat meat
        lihaa4ever kirjoitti:

        On se hauska lukea aina ku kasvissyöjä kukkahatut avautuu eläimistä ku niitä murhataan tms hahahaa. Kasvissyöjät eivät tajua miksi esim hirviä ammutaan.sanovat vain että murhaaja eivätkä edes suostu keskustelemaan asiasta.hirvien ampumiseen on syyt.kukkahatut eivät sitä faktaa halua edes ymmärtää joten heidän kanssa on ihan turha keskustella..

        No ihan varmana on, samoiten kun että eläimet lopetetaan hallitusti eikä jätetä kadulle ja metsiin kitumaan kuten jossain köyhissä maissa tehdään. Mitähän ne niille raadoille tekee... nauttii kärpäspaljoudesta ja loiseläimistä kun ne kuitenkin syö toisiaan.

        Teurastus ja lihankäsittely on meillä Suomessa ihan huippuluokkaa.

        No- eka kerran kun kukkahattu törmää Venäjän metässä karhuun , ilvekseen, suteen, villisikaan, näätään, supikoiraan .. itse heiniä kerätessään, se saattaa rukoilla apua.


      • Ei tarvitse lihaa

        Eat meat sulla on erittäin pahat ja epäterveelliset ruoat. Tukehdu ihroihis. Sä voit joulun jälkeen syödä sen kuusen.


      • Heh heh
        Eat meat kirjoitti:

        No ihan varmana on, samoiten kun että eläimet lopetetaan hallitusti eikä jätetä kadulle ja metsiin kitumaan kuten jossain köyhissä maissa tehdään. Mitähän ne niille raadoille tekee... nauttii kärpäspaljoudesta ja loiseläimistä kun ne kuitenkin syö toisiaan.

        Teurastus ja lihankäsittely on meillä Suomessa ihan huippuluokkaa.

        No- eka kerran kun kukkahattu törmää Venäjän metässä karhuun , ilvekseen, suteen, villisikaan, näätään, supikoiraan .. itse heiniä kerätessään, se saattaa rukoilla apua.

        Eat meat on kukkahattu, joka apua rukoilee. Noi sun viestis on surkeita ja naurettavia. Olet vaan kateellinen ja onneton.


      • turku vai Turku

        Eat meat:lle

        Maitoa karjalanpiirakoiden päällä vai alla tehtäessä!!!!

        Minkä muun väristä maito on kuin punaista?

        Valkeaa se maito on mun mielestä.

        En ole hippi enkä ole ituja tosiaankaan syönyt pitkään aikaan.

        Sää et tietysti syönyt kasvispitoisia laatikoita???

        Miksi Turku on pienellä kirjoitettu?


      • äidinkielenopettajapelle
        turku vai Turku kirjoitti:

        Eat meat:lle

        Maitoa karjalanpiirakoiden päällä vai alla tehtäessä!!!!

        Minkä muun väristä maito on kuin punaista?

        Valkeaa se maito on mun mielestä.

        En ole hippi enkä ole ituja tosiaankaan syönyt pitkään aikaan.

        Sää et tietysti syönyt kasvispitoisia laatikoita???

        Miksi Turku on pienellä kirjoitettu?

        Voi vitun juntti saatana!! turku on turku! Sinä ja sun isot kirjaamet!

        Painu vittuun arvostelemasta toisten kirjotuksia !!!


      • isänkieli
        äidinkielenopettajapelle kirjoitti:

        Voi vitun juntti saatana!! turku on turku! Sinä ja sun isot kirjaamet!

        Painu vittuun arvostelemasta toisten kirjotuksia !!!

        äidinkielenopettajapellelle:

        Onnistuiskohan sulta isänkieli.

        Syötynä ainakin.


      • sä mahdut
        äidinkielenopettajapelle kirjoitti:

        Voi vitun juntti saatana!! turku on turku! Sinä ja sun isot kirjaamet!

        Painu vittuun arvostelemasta toisten kirjotuksia !!!

        äidinkielenopettajkapelle:lle

        En painu, kun en mahdu.


      • WEGETARISTI
        lihaa4ever kirjoitti:

        On se hauska lukea aina ku kasvissyöjä kukkahatut avautuu eläimistä ku niitä murhataan tms hahahaa. Kasvissyöjät eivät tajua miksi esim hirviä ammutaan.sanovat vain että murhaaja eivätkä edes suostu keskustelemaan asiasta.hirvien ampumiseen on syyt.kukkahatut eivät sitä faktaa halua edes ymmärtää joten heidän kanssa on ihan turha keskustella..

        OON VEGE JA YMMÄRRÄN HIRVEN AMPUMISEN NIMENOMAAN LIIKENTEEN TAKIA. MUTTA SEN LIHAA EN SYÖ.


      • lihajuomaako?

        Ei kasvisruoka ole vain ituja. Kyllä toki niitäkin voi syödä, mutta muutakin on tarjolla. Esim. Joulupöydässä on enemmän kasvisruokaa kuin liharuokaa.Ihan leivästä lähtien...

        Pohdi juomia ja laatikoita.

        Juotko muuten lihajuomia? Mitähän ne on?


      • Liha on hyvää
        WEGETARISTI kirjoitti:

        OON VEGE JA YMMÄRRÄN HIRVEN AMPUMISEN NIMENOMAAN LIIKENTEEN TAKIA. MUTTA SEN LIHAA EN SYÖ.

        wegetaristi miksi et syö hirvenlihaa?


      • globaanisyy
        Liha on hyvää kirjoitti:

        wegetaristi miksi et syö hirvenlihaa?

        liha on hyvää:lle

        Koska en syö eläimiä, vaan rakastan niitä.

        Globaalit syyt ovat myös eräs keskeisiä syitäni.


      • En Painunen
        äidinkielenopettajapelle kirjoitti:

        Voi vitun juntti saatana!! turku on turku! Sinä ja sun isot kirjaamet!

        Painu vittuun arvostelemasta toisten kirjotuksia !!!

        äidinkielenopettajapelle:lle

        Ei ne isot kirjaimet ole mun:)

        En painu käskystäsi minnekään.


      • Näinköhän
        globaanisyy kirjoitti:

        liha on hyvää:lle

        Koska en syö eläimiä, vaan rakastan niitä.

        Globaalit syyt ovat myös eräs keskeisiä syitäni.

        globaanisyylle:

        Kyllä eläimiä voi syödä, vaikka rakastaisikin niitä. Taitaa olla muut syyt keskeisiä syitäsi, kuin mitkään globaanisyyt.


      • ei globanaani
        Näinköhän kirjoitti:

        globaanisyylle:

        Kyllä eläimiä voi syödä, vaikka rakastaisikin niitä. Taitaa olla muut syyt keskeisiä syitäsi, kuin mitkään globaanisyyt.

        Näinköhän:lle

        Taitaako? No kerro.

        P.S. Globaali


      • Kyllä globanaani
        ei globanaani kirjoitti:

        Näinköhän:lle

        Taitaako? No kerro.

        P.S. Globaali

        ei globanaanille: sulla ne syyt taitaa ollakin, joten kerro.

        P.S. Ole mikä olet, vaikka kannibaali tai hannibaali, ei kiinnosta.


    • lihaa olla pitää

      Näin on.. en tiiä mikä naurun remakka tulisi meilä jos ehottasin jotakin ihme seitan "kinkkua" ja pelkkiä rehuja. Pääsisi jouluksi jonnekkin pakkopaidassa parane pian kortti kainalossa.

      Rehunsyöjät .. voi voi. Tekevät elämästään niiin monimutkasta jauheidensa ja rehujensa kanssa että ei kai niillä sitä oo muuten ensinkään.

      • hahahahhahahahhhahahhaha

        Jos mä ehdotan appiukolle "syödäänkö kinkun sijasta salaattia?" Saisin juosta aika lujaa karkuu. Tai sit "jumalauta kloppi!!"


      • Kasviksia myös

        Ei kun näin se on lihansyöjät tekevät elämästään niin monimutkaista ja onnetonta turhalla lihan mässytyksellä, ette vaan kehtaa myöntää sitä.

        Joten voi voi teitä lihaanit.


      • hahahahahahahahahahah
        Kasviksia myös kirjoitti:

        Ei kun näin se on lihansyöjät tekevät elämästään niin monimutkaista ja onnetonta turhalla lihan mässytyksellä, ette vaan kehtaa myöntää sitä.

        Joten voi voi teitä lihaanit.

        Lihaa mussutetaan juuri siksi että pysytään kunnossa


      • Joten hahhahhaa vaan
        hahahahahahahahahahah kirjoitti:

        Lihaa mussutetaan juuri siksi että pysytään kunnossa

        Lihaa mussutatte siksi että se maistuu hyvältä, välittämättä siitä että riskialtistutte monille sairauksille, kuten esim. sydän ja verisuonitaudit. Siitä vaan, jos oma terveys ei merkitse mitään ja on kiva olla kipeänä. Toivottavasti sitten naurattaa, kun sairastutte ja olette kipeitä tai joku läheisistänne.


      • meatmylife
        Joten hahhahhaa vaan kirjoitti:

        Lihaa mussutatte siksi että se maistuu hyvältä, välittämättä siitä että riskialtistutte monille sairauksille, kuten esim. sydän ja verisuonitaudit. Siitä vaan, jos oma terveys ei merkitse mitään ja on kiva olla kipeänä. Toivottavasti sitten naurattaa, kun sairastutte ja olette kipeitä tai joku läheisistänne.

        55 vuotta on menty eteenpäin ilman mitään verisuonitautia.!! Sinä syöt kasvista ja minä lihaa.mä en ainakaa jaksaasi enää kinata yhtää sun kanssas ku siellä päi vaa uhkaillaan turpaan vetämisellä!! Ihme touhua


      • My life
        meatmylife kirjoitti:

        55 vuotta on menty eteenpäin ilman mitään verisuonitautia.!! Sinä syöt kasvista ja minä lihaa.mä en ainakaa jaksaasi enää kinata yhtää sun kanssas ku siellä päi vaa uhkaillaan turpaan vetämisellä!! Ihme touhua

        Minäkin olen mennyt eteenpäin 37 vuotta, lukuunottamatta diabetesta, keliakiaa ja laktoosi-intoleranssia. Minä syön molempia lihaa, sekä kasviksia. Ei sinun tarvitsekaan kinata, en minäkään jaksa kinata. Ne on nuo teinit, jotka haluaa kinata ja joista on kiva uhkailla ja vetää meidät vanhemmatkin mukaan siihen, todellakin ihme touhua, ei hyvä.


      • Nautiskelija...
        Joten hahhahhaa vaan kirjoitti:

        Lihaa mussutatte siksi että se maistuu hyvältä, välittämättä siitä että riskialtistutte monille sairauksille, kuten esim. sydän ja verisuonitaudit. Siitä vaan, jos oma terveys ei merkitse mitään ja on kiva olla kipeänä. Toivottavasti sitten naurattaa, kun sairastutte ja olette kipeitä tai joku läheisistänne.

        Mussutamme lihaa ja pysymme terveinä. Ainakin lääkäri totesi terveyteni olevan hyvä. Kaikki arvot olivat kohdillaan, joten jatkan edelleenkin lihansyöntiä.


      • healtlylife
        Nautiskelija... kirjoitti:

        Mussutamme lihaa ja pysymme terveinä. Ainakin lääkäri totesi terveyteni olevan hyvä. Kaikki arvot olivat kohdillaan, joten jatkan edelleenkin lihansyöntiä.

        Nyt joku kasviskukkahattu miettii "ei voi olla mahdillista,se lääkäri puhuu paskaa!!":DD se on ku ei voi hyväksyä faktoja


      • Hahhahhahhaaa
        healtlylife kirjoitti:

        Nyt joku kasviskukkahattu miettii "ei voi olla mahdillista,se lääkäri puhuu paskaa!!":DD se on ku ei voi hyväksyä faktoja

        Sinäkö healtlylife olet se kasviskukkahattu, joka miettii että lääkäri puhuu p*skaa ja jonka on vaikea hyväksyä faktoja? :D :D


      • Sopivasti nauttija
        Nautiskelija... kirjoitti:

        Mussutamme lihaa ja pysymme terveinä. Ainakin lääkäri totesi terveyteni olevan hyvä. Kaikki arvot olivat kohdillaan, joten jatkan edelleenkin lihansyöntiä.

        Nautiskelija mussutamme lihaa ja sairastumme ja lihoa paisumme muodottomiksi. Kyllä se lääkäri toteaa sinunkin arvosi ennemmin tai myöhemmin huonoiksi. Joten jatka vaan, jokainen taaplaa tyylillään.


      • healtlylife
        Hahhahhahhaaa kirjoitti:

        Sinäkö healtlylife olet se kasviskukkahattu, joka miettii että lääkäri puhuu p*skaa ja jonka on vaikea hyväksyä faktoja? :D :D

        Miten sä voit sanoa että mä mietin noin jos tossa lukee että joku muu miettii noin? Jos noin paha lukihäiriö niin kannattasko oikeasti käydä lääkärissä? Ihan ystävällinen neuvo.ja minä kyllä syön kasviksia lihan kanssa AINA.kasvis on hyvää :) mutta en ymmärrä näitä mielenosottajia jotka kitisee "eläinmurhasta/mitä niitä onkaa?"


      • Okei niimpä
        healtlylife kirjoitti:

        Miten sä voit sanoa että mä mietin noin jos tossa lukee että joku muu miettii noin? Jos noin paha lukihäiriö niin kannattasko oikeasti käydä lääkärissä? Ihan ystävällinen neuvo.ja minä kyllä syön kasviksia lihan kanssa AINA.kasvis on hyvää :) mutta en ymmärrä näitä mielenosottajia jotka kitisee "eläinmurhasta/mitä niitä onkaa?"

        healtlylife en välttämättä tarkoittanut sinua. Saathan sinä miettiä, mutta kaikkea ei ole viisasta tuoda julki, muuten nuo raivottaret iskee. Ei nyt voi sanoa että lukihäiriöstä kyse, ennemminkin väärinkäsityksistä ja erimielisyyksistä, ikävää ettei kaikkea pääse aina selvittää. tuokin on ikävää, on niitä jotka haluaa keskustella asiallisesti, sitten se menee huutamiseksi ja riuvaamiseksi, kun väliin tulee kaikkia inhottavia tyyppejä, no minkäs siinä tekee. Minäkin syön kasviksia lihan kanssa, en syö aina vaikka pitäisi, mutta aina ei maistu :) ja minäkään en ymmärrä näitä mielenosoittajia.


      • kasvisvuokakin

        lihaa pitääolla:lle

        Onko eri laatikot lihaa?

        Entä kun poistat Joulupöydästä vain kalan ja lihan.

        Lähes kaikki on kasvisruokaa.


      • Lihavuoka
        kasvisvuokakin kirjoitti:

        lihaa pitääolla:lle

        Onko eri laatikot lihaa?

        Entä kun poistat Joulupöydästä vain kalan ja lihan.

        Lähes kaikki on kasvisruokaa.

        Kasvisvuokakin miksi ne laatikot ei saisi olla lihaa ja miksi kala ja liha pitää pöydästä poistaa? Yritätkö määrätä jotenkin, miten muut saa syödä? Se on jokaisen oma asia mitä syö, eikä kaiken tarvitse olla kasvisruokaa.


      • joulubuffetti
        Lihavuoka kirjoitti:

        Kasvisvuokakin miksi ne laatikot ei saisi olla lihaa ja miksi kala ja liha pitää pöydästä poistaa? Yritätkö määrätä jotenkin, miten muut saa syödä? Se on jokaisen oma asia mitä syö, eikä kaiken tarvitse olla kasvisruokaa.

        Joulupöytään kuuluu kinkku,kala tai kalkkuna.jos tollanen juntti poistaa nämä joulun perinne ruokalajit niin heittäisin kaikki ikkunasta ulos.ei mitään käsitystä mitä joulu ruoka edes on!!


      • Joulukinkku 1
        joulubuffetti kirjoitti:

        Joulupöytään kuuluu kinkku,kala tai kalkkuna.jos tollanen juntti poistaa nämä joulun perinne ruokalajit niin heittäisin kaikki ikkunasta ulos.ei mitään käsitystä mitä joulu ruoka edes on!!

        Olen samaa mieltä sinun kanssa joulubuffetti, jos joulun perinneruoat pitää poistaa, niin heittäisin myös kaikki ikkunasta ulos, jättäisin joulunvalmistelut ja vietot siihen, enkä viettäisi joulua mitenkään.


      • mammanpoika oot

        lihaa pitää molla:lle

        Onko perunalaatikko, porkkanalöaatikko, lanttulaatikko, leivät, olut, viinit. viinat rehuja vain.

        Etkö sä syö edes niitä?

        Äitiskö lusikalla ei niitä sulle anna:))


      • Et syö
        Nautiskelija... kirjoitti:

        Mussutamme lihaa ja pysymme terveinä. Ainakin lääkäri totesi terveyteni olevan hyvä. Kaikki arvot olivat kohdillaan, joten jatkan edelleenkin lihansyöntiä.

        Nautiskelija:lle

        Mistähän saat kasviksissa ja juureksissa olevat ravintoaineet.

        Niitähän et syö:)))


      • tuu oppii
        healtlylife kirjoitti:

        Nyt joku kasviskukkahattu miettii "ei voi olla mahdillista,se lääkäri puhuu paskaa!!":DD se on ku ei voi hyväksyä faktoja

        healtlylife:lle

        Vai lääkäri puhuu "mahdillista":))))

        En olekaan moisesti puhuvaa tavannut:))))))))))))))))))

        Voin pitää sulle kielenhuoltoa.
        Veloitan 80 ekua tunnilta.


      • syö se
        joulubuffetti kirjoitti:

        Joulupöytään kuuluu kinkku,kala tai kalkkuna.jos tollanen juntti poistaa nämä joulun perinne ruokalajit niin heittäisin kaikki ikkunasta ulos.ei mitään käsitystä mitä joulu ruoka edes on!!

        joulubuffetti:lle

        Tarjoukseni yhdyssanahuollosta sinulle on voimassa.

        80 ekua tunti.

        Jouluun kuuluu perinteisesti Jeesuskin. Se narsisti, joka sanoi jumalaa isäkseen:)))


      • mitenolis?
        mammanpoika oot kirjoitti:

        lihaa pitää molla:lle

        Onko perunalaatikko, porkkanalöaatikko, lanttulaatikko, leivät, olut, viinit. viinat rehuja vain.

        Etkö sä syö edes niitä?

        Äitiskö lusikalla ei niitä sulle anna:))

        Haluakko että tarjoilen salaattia omasta tarjoiluastiasta? Astian nimi on jalas 44


      • ajattelin näyttää
        tuu oppii kirjoitti:

        healtlylife:lle

        Vai lääkäri puhuu "mahdillista":))))

        En olekaan moisesti puhuvaa tavannut:))))))))))))))))))

        Voin pitää sulle kielenhuoltoa.
        Veloitan 80 ekua tunnilta.

        ....................../´¯/)
        ....................,/¯../
        .................../..../
        ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
        ........../'/.../..../......./¨¯\
        ........('(...´...´.... ¯~/'...')
        .........\.................'...../
        ..........''...\.......... _.·´
        ............\..............(
        ..............\.............\...


      • Et näytä
        ajattelin näyttää kirjoitti:

        ....................../´¯/)
        ....................,/¯../
        .................../..../
        ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
        ........../'/.../..../......./¨¯\
        ........('(...´...´.... ¯~/'...')
        .........\.................'...../
        ..........''...\.......... _.·´
        ............\..............(
        ..............\.............\...

        Kuules ajattelin näyttää, ei kiinnosta mitkään pervot jutut.


    • Lihaanit piipittää

      Lihaanit on täyttä p*skaa, teillä on iso kasviskukkahattupäässä, siinä iso lihakimpale! Lihaaneja kiukuttaa ja hermostuttaa vegaanit! Itseppä aloititte riitelee, joten saatte samalla mitalla takaisin! Lihaanit pysyköön hiljaa ja imeköön ihraa!

      Ette pysty kunnolla perustelemaan miksi liha on terveellistä ja miksi kasvikset on pahoja ja teitä ei myöskään kiinnosta tutustua kasvisruokaan. Olette todella raukkoja,
      mässytätte lihaa ja samalla mietitte miten ärsyttää kasvissyöjiä, mikä on todella säälittävää. Voisitte mennä itseenne ja miettiä, mutta ettehän te pysty, oma nautinto ja toisten ärsyttäminen on tärkeämpää.

      Tiedän kyllä miltä liha maistuu, mutta minun ei tarvi sitä kilokaupalla naamaani vetää.

      En yhtään ihmettele, mistä viha lihaanien ja vegaanien välillä johtuu, lihaanien aiheuttamaa. Sitä paitsi lihaanit te voisitte mennä avautumaan ja vaahtoamaan omille liharuokapalstoillenne.

      • yhäiti30

        Jaa kukahan tämänki alotti? No se saatana kersa joka vetää tuplasti kauheammin takasi koko aja ja uhkailee täälä vetämällä turpaa!!! Minä LUPAAN lopettaa täälä kommentoinnin HETI ku se kakara lopettaa kanssa itte!? LUPAAN en palaa tälle keskustelulle enään ikinä!!!


      • Tiedät kyllä
        yhäiti30 kirjoitti:

        Jaa kukahan tämänki alotti? No se saatana kersa joka vetää tuplasti kauheammin takasi koko aja ja uhkailee täälä vetämällä turpaa!!! Minä LUPAAN lopettaa täälä kommentoinnin HETI ku se kakara lopettaa kanssa itte!? LUPAAN en palaa tälle keskustelulle enään ikinä!!!

        Sinä yhäiti30, tiedät varsin hyvin kuka tämän aloitti sinä ja nimimerkki terveellisesti lihaa. Sinulle itsellesi ja aloittajalle on jäänyt se kersavaihe päälle ja nyt katsotte oikeudeksenne nimitellä kersaksi ja uhkailla.


      • yhäiti30
        Tiedät kyllä kirjoitti:

        Sinä yhäiti30, tiedät varsin hyvin kuka tämän aloitti sinä ja nimimerkki terveellisesti lihaa. Sinulle itsellesi ja aloittajalle on jäänyt se kersavaihe päälle ja nyt katsotte oikeudeksenne nimitellä kersaksi ja uhkailla.

        Sinä tiedätkyllä, tiedät varsin hyvin kuka tämän aloitti sinä ja nimimerkki terveellisesti lihaa. Sinulle itsellesi ja aloittajalle on jäänyt se kersavaihe päälle ja nyt katsotte oikeudeksenne nimitellä kersaksi ja uhkailla.


      • Koitahan aikuistua
        yhäiti30 kirjoitti:

        Sinä tiedätkyllä, tiedät varsin hyvin kuka tämän aloitti sinä ja nimimerkki terveellisesti lihaa. Sinulle itsellesi ja aloittajalle on jäänyt se kersavaihe päälle ja nyt katsotte oikeudeksenne nimitellä kersaksi ja uhkailla.

        Millä oikeudella sinä yhäiti30 kopioit toisten kirjoituksia? Mitäpä tuollainen kersavajokkih'oro ymmärtää mitään. V*ttuilut olet ansainnut.

        Mielestäni sinä et ole sopiva äidiksi, käyttäydyt itsekin kuin kakara.


      • yhäiti30
        Koitahan aikuistua kirjoitti:

        Millä oikeudella sinä yhäiti30 kopioit toisten kirjoituksia? Mitäpä tuollainen kersavajokkih'oro ymmärtää mitään. V*ttuilut olet ansainnut.

        Mielestäni sinä et ole sopiva äidiksi, käyttäydyt itsekin kuin kakara.

        MILLÄ OIKEUDELLA SÄ HUORITTELET SAATANA HUORA APINA VITTU!!!!! AIKUISTU ITE SAATANA KAKARA PERKELE!!!!! OLIS TÄSSÄ PAREMPAAKI TEKEMISTÄ KU TAPELLA TOLLASEN SAAATANAN KERSAN KANSSA VITTUUUUU!!!!!!!!


      • yhäiti30
        yhäiti30 kirjoitti:

        MILLÄ OIKEUDELLA SÄ HUORITTELET SAATANA HUORA APINA VITTU!!!!! AIKUISTU ITE SAATANA KAKARA PERKELE!!!!! OLIS TÄSSÄ PAREMPAAKI TEKEMISTÄ KU TAPELLA TOLLASEN SAAATANAN KERSAN KANSSA VITTUUUUU!!!!!!!!

        Tähän myös sama juttu. Ajattelin rauhoittua ja lopettaa tämän typerän mesoamisen ja toivon sulta samaa? Anteeksi että vittuilin ja haukuin.jos coisimme tähän lopettaa jos passaa?


      • Mitä hermoilet?
        yhäiti30 kirjoitti:

        Tähän myös sama juttu. Ajattelin rauhoittua ja lopettaa tämän typerän mesoamisen ja toivon sulta samaa? Anteeksi että vittuilin ja haukuin.jos coisimme tähän lopettaa jos passaa?

        KUULES yhäiti30, sinä tiedät varsin hyvin miksi ja millä oikeudella sinua on h*uoriteltu. Joten älä viitsi esittää tyhmää. Samat saatanan sanat myös sinulle saatana h*uora apina v*ttu aikuistu itse saatana kakara perkele. Minä en ole sinulle mikään saatanan kersa. Olen sinua vanhempikin niin paljon,että voisin olla äitisi. Joten on sinulla pokkaa huudella vanhemmille ihmisille noin. Kutsutko äitiäsikin kakaraksi ja kersaksi? ihmettelen minkälainen ihminen, nainen, äiti olet ja miten tuollaisella voi olla lapsia. Kasvotusten haluaisin sanoa sinulle pari valittua napakkaa, en pari vaan hiukan enemmänkin. En tiedä viitsiikö tuollaiselle antaa anteeksi.


      • yhäiti30
        Mitä hermoilet? kirjoitti:

        KUULES yhäiti30, sinä tiedät varsin hyvin miksi ja millä oikeudella sinua on h*uoriteltu. Joten älä viitsi esittää tyhmää. Samat saatanan sanat myös sinulle saatana h*uora apina v*ttu aikuistu itse saatana kakara perkele. Minä en ole sinulle mikään saatanan kersa. Olen sinua vanhempikin niin paljon,että voisin olla äitisi. Joten on sinulla pokkaa huudella vanhemmille ihmisille noin. Kutsutko äitiäsikin kakaraksi ja kersaksi? ihmettelen minkälainen ihminen, nainen, äiti olet ja miten tuollaisella voi olla lapsia. Kasvotusten haluaisin sanoa sinulle pari valittua napakkaa, en pari vaan hiukan enemmänkin. En tiedä viitsiikö tuollaiselle antaa anteeksi.

        Älä anna anteeksi.sanoinpaha sanoneeni.en jatka enään huutelua.minulle ku nyt vaan on opetettu että jos oon tehnyt pahoja asioita niin pyydän aina anteeksi.minusta we on hyvä tapa


      • En annakaan
        yhäiti30 kirjoitti:

        Älä anna anteeksi.sanoinpaha sanoneeni.en jatka enään huutelua.minulle ku nyt vaan on opetettu että jos oon tehnyt pahoja asioita niin pyydän aina anteeksi.minusta we on hyvä tapa

        Anteeksi anto on jokaisen omassa harkinnassa. Saa tietenkin sanoa sanottavansa, mutta vihastua saa ja saa olla anteeksi antamattakin myöskin. Jokaiselle on opetettu, jos on tehnyt pahoja asioita, niin pyydetään aina anteeksi. Se on sitten toinen juttu viitsiikö opetella, pyytää ja antaa anteeksi, riippuu monestakin asiasta. Minusta we, v'ttu ei ole mitenkään hyvä tapa, jos olisin opettaja niin antaisin siitä nelosen todistukseen ja jos olisin äiti niin ottaisin viikkorahat pois vaikka viideltä viikolta, jotta käytös alkaa muuttumaan.


      • yhäiti30
        En annakaan kirjoitti:

        Anteeksi anto on jokaisen omassa harkinnassa. Saa tietenkin sanoa sanottavansa, mutta vihastua saa ja saa olla anteeksi antamattakin myöskin. Jokaiselle on opetettu, jos on tehnyt pahoja asioita, niin pyydetään aina anteeksi. Se on sitten toinen juttu viitsiikö opetella, pyytää ja antaa anteeksi, riippuu monestakin asiasta. Minusta we, v'ttu ei ole mitenkään hyvä tapa, jos olisin opettaja niin antaisin siitä nelosen todistukseen ja jos olisin äiti niin ottaisin viikkorahat pois vaikka viideltä viikolta, jotta käytös alkaa muuttumaan.

        Minä kyllä pyydän aina anteeksi.aina
        pyytänyt.voivoi


      • Faktojapöytään
        yhäiti30 kirjoitti:

        Minä kyllä pyydän aina anteeksi.aina
        pyytänyt.voivoi

        lääketieteellisen yliopiston tekemän tutkimuksen mukaan kasvissyöjät eivät olekaan terveempiä kuin lihansyöjät, vaikka tähän asti on uskottu niin.

        Tutkimuksessa vertailtiin 1 320 terveyskyselyyn vastanneen henkilön tietoja. Vastanneet jaettiin neljään ryhmään: kasvissyöjiin, lihansyöjiin, jotka syövät paljon hedelmiä ja vihanneksia, lihansyöjiin, jotka syövät hiukan lihaa, sekä paljon lihaa syöviin
        Kenties merkittävin ero löytyi kuitenkin elämänlaadusta. Kasvissyöjillä oli enemmän terveysongelmia ja he tarvitsivat lihansyöjiä useammin lääketieteellistä hoitoa. Tutkijat arvelivat johtopäätöksissään, että tämä saattaa johtua myös siitä, että terveysongelmista kärsivät ovat joutuneet muuttamaan ruokavaliotaan kasvisruokiin.


      • Mikäs nyt on?
        yhäiti30 kirjoitti:

        Minä kyllä pyydän aina anteeksi.aina
        pyytänyt.voivoi

        yhäiti30, oletko muka aina pyytänyt ja antanut anteeksi?


      • Todellakin faktoja
        Faktojapöytään kirjoitti:

        lääketieteellisen yliopiston tekemän tutkimuksen mukaan kasvissyöjät eivät olekaan terveempiä kuin lihansyöjät, vaikka tähän asti on uskottu niin.

        Tutkimuksessa vertailtiin 1 320 terveyskyselyyn vastanneen henkilön tietoja. Vastanneet jaettiin neljään ryhmään: kasvissyöjiin, lihansyöjiin, jotka syövät paljon hedelmiä ja vihanneksia, lihansyöjiin, jotka syövät hiukan lihaa, sekä paljon lihaa syöviin
        Kenties merkittävin ero löytyi kuitenkin elämänlaadusta. Kasvissyöjillä oli enemmän terveysongelmia ja he tarvitsivat lihansyöjiä useammin lääketieteellistä hoitoa. Tutkijat arvelivat johtopäätöksissään, että tämä saattaa johtua myös siitä, että terveysongelmista kärsivät ovat joutuneet muuttamaan ruokavaliotaan kasvisruokiin.

        faktojapötään, nuo lääketieteellisen yliopiston tekemät tutkimukset voivat olla joskus virheellisiä ja puutteellisia, ettei niitä aina voida todistaa oikeiksi. Lihansyöjät eivät ole sen terveempiä kuin kasvissyöjätkään. Lihansyöjillä on myös yhtä paljon terveysongelmia ja hekin tarvitsevat useasti lääketieteellistä hoitoa. Lääketieteellisessä yliopistossa käy tämän tästä virheitä.


      • yhäiti30
        Mikäs nyt on? kirjoitti:

        yhäiti30, oletko muka aina pyytänyt ja antanut anteeksi?

        Kyllä olen pyytänyt.mutta oo antanu anteeksi jos asia on oikeasti iso.pienet kinat olen aina antanut anteeksi


      • Onko noin?
        yhäiti30 kirjoitti:

        Kyllä olen pyytänyt.mutta oo antanu anteeksi jos asia on oikeasti iso.pienet kinat olen aina antanut anteeksi

        Oletko varmasti aina pyytänyt ja antanut anteeksi?


      • yhäiti30
        Onko noin? kirjoitti:

        Oletko varmasti aina pyytänyt ja antanut anteeksi?

        Kyllä olen pyytänyt.mutta oo antanu anteeksi jos asia on oikeasti iso.pienet kinat olen aina antanut anteeksi
        Kyllä olen pyytänyt.mutta oo antanu anteeksi jos asia on oikeasti iso.pienet kinat olen aina antanut anteeksiKyllä olen pyytänyt.mutta oo antanu anteeksi jos asia on oikeasti iso.pienet kinat olen aina antanut anteeksi


      • Empä usko
        yhäiti30 kirjoitti:

        Kyllä olen pyytänyt.mutta oo antanu anteeksi jos asia on oikeasti iso.pienet kinat olen aina antanut anteeksi
        Kyllä olen pyytänyt.mutta oo antanu anteeksi jos asia on oikeasti iso.pienet kinat olen aina antanut anteeksiKyllä olen pyytänyt.mutta oo antanu anteeksi jos asia on oikeasti iso.pienet kinat olen aina antanut anteeksi

        Miksi toistat samaa?


      • yhäiti30
        Empä usko kirjoitti:

        Miksi toistat samaa?

        Miksi kysyt samaa?


      • Niin?
        yhäiti30 kirjoitti:

        Miksi kysyt samaa?

        Miksi sinä yhäiti30 kysyt samaa?


      • tuu tuu
        Empä usko kirjoitti:

        Miksi toistat samaa?

        Empäusko:lle

        Enpä usko on oikeaa suomenkieltä.

        Tuu kielenhuoltoon.


      • Mitäs lässytät
        tuu tuu kirjoitti:

        Empäusko:lle

        Enpä usko on oikeaa suomenkieltä.

        Tuu kielenhuoltoon.

        tuu tuu:lle et osaa näköjään sinäkään suomenkieltä, niin paraskin neuvomaan toisia.

        En todellakaan tule mihinkään kielihuoltoon.


    • kankku ei ole ruokaa

      Oikeasti? Joku riitelee ruokavaliosta hela jouluaaton seuraavaan aamuun asti?

      Ja miksi kinkunsyöjät tulevat juuri jouluaattona kasvispalstalle kiukuttelemaan toisten kasvissyönnistä? Miksi, harmittaako heitä oma kinkunsyöntinsä ja purkavat sen meihin kasvissyöjiin?

      No ei ihmekään. Eräs ystäväni alkoi kerran jouluaaton jälkeen kasvissyöjäksi, häntä etoi kinkku niin että hän ei enää sen koommin lihaan ole koskenut.

      Meidän perheellä oli hyvät vegaaniruoat taas kerran joulupöydässä. Vain minä olen kasvissyöjä, mutta olen vastannut jouluruista jo parikymmentä vuotta. Kukaan ei kaipaa kinkkua eikä lihaa tai kalaa pöytään kun tekemäni ruoat on niin herkkuja :)

      • Kinkku on ruokaa

        Mitäs vegaani kukkahattu siellä piipertää? viestisi on todella huvittava. Kyllä se on niin että kasvissyöjät tulee hermostuneena avautumaan ja kiukkuamaan lihansyönnistä. Teillä on vaan nälkä ja tekee kinkkua kauheasti mieli, nyt puratte sitä meihin lihansyöjiin. Todella lapsellista käytöstä kasvisyöjiltä, koitakaahan aikuistua, alkakaa syödä kunnolla, myös lihaa, lopettakaa nuo turhat hömpsötykset ja kiukkuamiset. Kinkussa ja lihassa ei ole mitään edottavaa, kyse on syömishäiriöstä, jos ruoka tuntuu etovalta.

        Meidänkin perheellä on hyvät ruoat joulupöydässä. Kaikki sukulaiset ja ystävät olemme lihansyöjiä. Kukaan ei kaipaa kukkahattujen ituja pöytään, muuten vastassa on hirveä naurunremakka, yhdeltä jos sun toiselta. Monikin kaipaa kinkkua, lihaa ja kalaa. Tiedetään kyllä mitä ne kasvissyöjien herkut on.

        ps. Kyllä se on että kasvissyöjät riitelee ruokavaliosta hela jouluaaton seuraavaan aamuun asti, teitä vaan harmittaa lihansyönti ja haluatte vaan purkaa sen meihin lihansyöjiin, teidän taitaa tehdä mieli kinkkua :)


      • palstan lukenut
        Kinkku on ruokaa kirjoitti:

        Mitäs vegaani kukkahattu siellä piipertää? viestisi on todella huvittava. Kyllä se on niin että kasvissyöjät tulee hermostuneena avautumaan ja kiukkuamaan lihansyönnistä. Teillä on vaan nälkä ja tekee kinkkua kauheasti mieli, nyt puratte sitä meihin lihansyöjiin. Todella lapsellista käytöstä kasvisyöjiltä, koitakaahan aikuistua, alkakaa syödä kunnolla, myös lihaa, lopettakaa nuo turhat hömpsötykset ja kiukkuamiset. Kinkussa ja lihassa ei ole mitään edottavaa, kyse on syömishäiriöstä, jos ruoka tuntuu etovalta.

        Meidänkin perheellä on hyvät ruoat joulupöydässä. Kaikki sukulaiset ja ystävät olemme lihansyöjiä. Kukaan ei kaipaa kukkahattujen ituja pöytään, muuten vastassa on hirveä naurunremakka, yhdeltä jos sun toiselta. Monikin kaipaa kinkkua, lihaa ja kalaa. Tiedetään kyllä mitä ne kasvissyöjien herkut on.

        ps. Kyllä se on että kasvissyöjät riitelee ruokavaliosta hela jouluaaton seuraavaan aamuun asti, teitä vaan harmittaa lihansyönti ja haluatte vaan purkaa sen meihin lihansyöjiin, teidän taitaa tehdä mieli kinkkua :)

        Tässä palstassa on yksi joka riitelee.saaneen esitellä hänen avautumisia

        te lihansyöjät ootte niitä kukkahattup*rseitä :D hahhahhahhaaaaaaaaaaaa
        v*ttuttaako kun naljailen teille lihansyöjille? :D vaikka oon kasvissyöjä, ni en viitti yhtään mitään avautua eläimistä. Kyl kasvissyöjät tajuu ja ymmärtää yhtä ja toista, mut ne ei oo niin tyhmii, et viittii alkaa riitelee tyhmien lihansyöjien kanssa, ku on parempaa tekemistä. Te kukkahattup*rseiset lihansyöjät ette halua ymmärtää ja teidän kanssa on ihan turha keskustella"

        "On se hauska lukea, kun lihansyöjäkukkahatut avautuu hermona täällä, puoltaen lihansyöntiään ja kehuskellen lihansyönnillä. Lihansyöjille saa nauraa kanssa ihan vääränä :D :D hahhahhahhaaaaaaaaaaaaaaaaa hohhohhoooooooooooo hehhehhehheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hihhihhihhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
        Pistäkääpä lisää metsästysjuttujanne porsaanpaistoineen, jotta saan nauraa ihan vääränä teille lihansyöjille :D
        Lihansyöjät voisitte alkaa kirjoittamaan kirjaa, tyyliin lihansyöjän kootut kertomukset :D"

        "Kuules meatmylife, tulkaa ihan vapaasti vaan kasvispaskan kusemaan. mutta voitte olla varmoja että tulen kusen teidän lihapaskaanne ja saatte kunnolla turpiinne, jos ette ala pikkuhiljaa pitämään sitä turpaanne kiinne, joten täältä pesee ja minä odotan!!!!!!!!"

        "Sinäkö healtlylife olet se kasviskukkahattu, joka miettii että lääkäri puhuu p*skaa ja jonka on vaikea hyväksyä faktoja? :D :D"
        Lihaanit on täyttä p*skaa, teillä on iso kasviskukkahattupäässä, siinä iso lihakimpale! Lihaaneja kiukuttaa ja hermostuttaa vegaanit! Itseppä aloititte riitelee, joten saatte samalla mitalla takaisin! Lihaanit pysyköön hiljaa ja imeköön ihraa!
        Ette pysty kunnolla perustelemaan miksi liha on terveellistä ja miksi kasvikset on pahoja ja teitä ei myöskään kiinnosta tutustua kasvisruokaan. Olette todella raukkoja,
        mässytätte lihaa ja samalla mietitte miten ärsyttää kasvissyöjiä, mikä on todella säälittävää. Voisitte mennä itseenne ja miettiä, mutta ettehän te pysty, oma nautinto ja toisten ärsyttäminen on tärkeämpää.
        Tiedän kyllä miltä liha maistuu, mutta minun ei tarvi sitä kilokaupalla naamaani vetää.
        En yhtään ihmettele, mistä viha lihaanien ja vegaanien välillä johtuu, lihaanien aiheuttamaa. Sitä paitsi lihaanit te voisitte mennä avautumaan ja vaahtoamaan omille liharuokapalstoillenne."


    • Myös palstan lukenut

      Sinä taidat olla se yksi, joka riitelee täällä. Teet pellen itsestäsi, kun avaudut ja toistat toisten kirjoituksia. Tiesitkös sinä sen? Sitä paitsi tuskin mistään riitelystä on kyse kenenkään kohdalla, on vaan ihmisiä jotka haluaa tuoda julki mielipiteensä napakkaan ja suorasukaiseen sävyyn.

      • palstan lukenut

        Nämä tekstit olivat sinun ihan selvästi.ja sinun tekstit olivat olivat haukkumista.yhäiti30 myönsi virveensä ja pyysi anteeksi.ja sitten sinä kielsit kaiken että et ole edes tehnyt mitään.luulisi jo 40v naisella olevan kanttia myöntää virheensä? :)


      • palstan lukenut
        palstan lukenut kirjoitti:

        Nämä tekstit olivat sinun ihan selvästi.ja sinun tekstit olivat olivat haukkumista.yhäiti30 myönsi virveensä ja pyysi anteeksi.ja sitten sinä kielsit kaiken että et ole edes tehnyt mitään.luulisi jo 40v naisella olevan kanttia myöntää virheensä? :)

        Miten voin olla jo riidellyt? Sinun tekstien näyttäminen oli ensimmäinen kommentti minulta koko palstalla.


      • Faktojapöytään

      • Myös palstan lukenut
        palstan lukenut kirjoitti:

        Nämä tekstit olivat sinun ihan selvästi.ja sinun tekstit olivat olivat haukkumista.yhäiti30 myönsi virveensä ja pyysi anteeksi.ja sitten sinä kielsit kaiken että et ole edes tehnyt mitään.luulisi jo 40v naisella olevan kanttia myöntää virheensä? :)

        Kuuleppas nimimerkki palstan lukenut, sinä olet todella lapsellinen, kun kehtaat syyttää minua ainoastaan kaikista palstan viesteistä ja haukkumisesta, ihan kuin toisilla ei olisi mitään osuutta. En ole kieltänyt tai myöntänyt mitään, tuon sinä keksit omassa päässäsi. Mistäs tiedät ikäni ja olenko nainen vai mies? sitä paitsi väärin arvasit sen, kun voin olla nuorempi tai vanhempi kuin 40v ja ikääni en halua kertoa kenelle tahansa, enkä sitäkään olenko nainen vai mies, se on yksityisasia. Minä tiedän koska virheet pitää pystyä myöntämään, sitten kun katson sen tarpeelliseksi. Jokaisen pitää pystyä myöntämään virheensä.


      • Myös palstan lukenut
        palstan lukenut kirjoitti:

        Miten voin olla jo riidellyt? Sinun tekstien näyttäminen oli ensimmäinen kommentti minulta koko palstalla.

        Kuules palstan lukenut, saatat liittyä jotenkin riitelijöihin. Miksi luulet että ne on minun tekstejä, etkö huomioi että moni muukin kirjoittaa. Toisteletko yleensäkin muiden viestejä ja varastellen samalla nimimerkkejä, etkö osaa kirjoittaa mitään omaa ja keksiä omaa nimimerkkiä. Opettelehan kirjoittamaan omia vastauksia ja omalla nimimerkillä.


      • palstan lukenut
        Myös palstan lukenut kirjoitti:

        Kuules palstan lukenut, saatat liittyä jotenkin riitelijöihin. Miksi luulet että ne on minun tekstejä, etkö huomioi että moni muukin kirjoittaa. Toisteletko yleensäkin muiden viestejä ja varastellen samalla nimimerkkejä, etkö osaa kirjoittaa mitään omaa ja keksiä omaa nimimerkkiä. Opettelehan kirjoittamaan omia vastauksia ja omalla nimimerkillä.

        Samoin


      • palstan lukenut
        Myös palstan lukenut kirjoitti:

        Kuules palstan lukenut, saatat liittyä jotenkin riitelijöihin. Miksi luulet että ne on minun tekstejä, etkö huomioi että moni muukin kirjoittaa. Toisteletko yleensäkin muiden viestejä ja varastellen samalla nimimerkkejä, etkö osaa kirjoittaa mitään omaa ja keksiä omaa nimimerkkiä. Opettelehan kirjoittamaan omia vastauksia ja omalla nimimerkillä.

        minulla on yks nimim. "Palstan lukenut" niin miten mä oon kopioinu muitten nimimerkkiä? Yks ja sama en nähnyt tätä kenelläkään muulla.


      • Myös palstan lukenut
        palstan lukenut kirjoitti:

        minulla on yks nimim. "Palstan lukenut" niin miten mä oon kopioinu muitten nimimerkkiä? Yks ja sama en nähnyt tätä kenelläkään muulla.

        palstan lukenut, minullakin on yleensä yksi nimimerkki ja jos on useampi, niin katson ettei kellään muulla ole samaa nimimerkkiä ja en viitsi kopioida toisten viestejä, koska en halua saada kenenkään vihoja päälleni. Olen nähnyt että toiset kopioi toisten nimimerkkejä ja viestejä, vaikka voisivat keksiä omia.


      • lopetajoprkll
        Myös palstan lukenut kirjoitti:

        palstan lukenut, minullakin on yleensä yksi nimimerkki ja jos on useampi, niin katson ettei kellään muulla ole samaa nimimerkkiä ja en viitsi kopioida toisten viestejä, koska en halua saada kenenkään vihoja päälleni. Olen nähnyt että toiset kopioi toisten nimimerkkejä ja viestejä, vaikka voisivat keksiä omia.

        Sinulla on yksi nimimerkki??

        Kasviksia4ever
        Ei lihaa
        Hauskat jutut
        vittu ja lihapaskaa
        Sopii yrittää
        Äläpä kiukuttele
        Turpa kiinni!
        Turpa kiinni akka!!!
        Hiljaa akka siellä!
        Kasviksia myös
        Joten hahhahhaa vaan

        Ei kuule mä en jaksa luetella sun nimimerkkejäs enempää


      • Lopeta itse perkele!
        lopetajoprkll kirjoitti:

        Sinulla on yksi nimimerkki??

        Kasviksia4ever
        Ei lihaa
        Hauskat jutut
        vittu ja lihapaskaa
        Sopii yrittää
        Äläpä kiukuttele
        Turpa kiinni!
        Turpa kiinni akka!!!
        Hiljaa akka siellä!
        Kasviksia myös
        Joten hahhahhaa vaan

        Ei kuule mä en jaksa luetella sun nimimerkkejäs enempää

        Kuuleppas lopetajoperkele, sinä voit lopettaa ihan itse ja häipyä kokonaan kaikilta keskustelupalstoilta. Millä oikeudella käsket lopettaa, ei sinulla ole mitään oikeutta määräillä ketään. Jokainen saa olla missä haluaa ja kirjoittaa mitä haluaa.

        Miksi muuten kopioit ja luettelet toisten nimimerkkejä, oletko joku tyhjäpää, joka ei keksi mitään omaa, pystyy vaan matkimaan?


      • lopetajoprkll
        Lopeta itse perkele! kirjoitti:

        Kuuleppas lopetajoperkele, sinä voit lopettaa ihan itse ja häipyä kokonaan kaikilta keskustelupalstoilta. Millä oikeudella käsket lopettaa, ei sinulla ole mitään oikeutta määräillä ketään. Jokainen saa olla missä haluaa ja kirjoittaa mitä haluaa.

        Miksi muuten kopioit ja luettelet toisten nimimerkkejä, oletko joku tyhjäpää, joka ei keksi mitään omaa, pystyy vaan matkimaan?

        Tässä mä näytin montako nimimerkkiä oot käyttäny tähä asti..eikä tässä edes oo kaikkia vielä..


      • Lopeta itse perkele!
        lopetajoprkll kirjoitti:

        Tässä mä näytin montako nimimerkkiä oot käyttäny tähä asti..eikä tässä edes oo kaikkia vielä..

        Kuuluukos sinulle lopetajoperkele, toisten nimimerkkien käyttö ja miksi sinun pitää näytellä niitä? Kyllä ne näkyy näyttämättäkin, ilman toistamisia. Luuletko ettei muut osaa lukea, ilmeisesti luulet niin vai mitä yrität todistaa ja hakea tuolla näyttämisellä? Moni muukin kirjoittaa tälle palstalle, joten kaikkien viestien nimimerkit aloittajasta alkaen on eri ihmisten, tuskin on kovin montaa samalta ihmiseltä.

        Miksi kirjoitat tänne, eikö sinulla ole parempaa tekemistä näytellä ja toistella muiden nimimerkkejä, toimitko muillakin palstoilla samalla tavalla? Sinua voitaisiin syyttää nimimerkkien varastamisesta. Toisten viesten kopiointi ja uudelleen kirjoitus on myös varastamista. Kannattaisi kirjoittaa omaa.


      • lopetajoprkll
        Lopeta itse perkele! kirjoitti:

        Kuuluukos sinulle lopetajoperkele, toisten nimimerkkien käyttö ja miksi sinun pitää näytellä niitä? Kyllä ne näkyy näyttämättäkin, ilman toistamisia. Luuletko ettei muut osaa lukea, ilmeisesti luulet niin vai mitä yrität todistaa ja hakea tuolla näyttämisellä? Moni muukin kirjoittaa tälle palstalle, joten kaikkien viestien nimimerkit aloittajasta alkaen on eri ihmisten, tuskin on kovin montaa samalta ihmiseltä.

        Miksi kirjoitat tänne, eikö sinulla ole parempaa tekemistä näytellä ja toistella muiden nimimerkkejä, toimitko muillakin palstoilla samalla tavalla? Sinua voitaisiin syyttää nimimerkkien varastamisesta. Toisten viesten kopiointi ja uudelleen kirjoitus on myös varastamista. Kannattaisi kirjoittaa omaa.

        Joo.jokanen nimimerkki "on eri ihmisen" kyllä olet aivan oikeassa.kiitos.ilman sinua en olisi sitä huomannut.voi vitsi ku en oo huomannu voi voi.nyt hävettää voivoi :DDDDD


      • lopetajoprkll
        lopetajoprkll kirjoitti:

        Joo.jokanen nimimerkki "on eri ihmisen" kyllä olet aivan oikeassa.kiitos.ilman sinua en olisi sitä huomannut.voi vitsi ku en oo huomannu voi voi.nyt hävettää voivoi :DDDDD

        Ei mulla tässä parempaakaa tekemistä oo niin voisin heti mennä Plaitokselle tunnustamaan "rikoksen".olis se ihan kivaa tähän aikaan illasta mennä nauramaan poliisin kanssa kuinka törkeän nimimerkki varkauden tein.:SDDDD varmaan san 1000€ sakot ja ykp 165vrk :DD pöpilään mä poliisien kans joutuisin pakkopaidan kera ei jumalauta :DD pakko mennä polttamaan röökiä ulos ja rauhoittua ku ottaa nii kunnon päälle tämä nauraminen :DDD


      • Lopeta itse perkele!
        lopetajoprkll kirjoitti:

        Joo.jokanen nimimerkki "on eri ihmisen" kyllä olet aivan oikeassa.kiitos.ilman sinua en olisi sitä huomannut.voi vitsi ku en oo huomannu voi voi.nyt hävettää voivoi :DDDDD

        Niimpä. Olen kyllä joskus vastaillut eri nimimerkillä, mutta aika harvoin, jos ja kun viitsin olla millään keskustelupalstalla, mutta useinmiten käytän samaa nimimerkkiä. Olen kyllä aivan oikeassa, joten ole hyvä vaan. Ei se mitään, sattuuhan noita mokia jokaiselle :)

        Voi niinkin että joku esiintyy minuna, käytin mitä nimimerkkiä hyvänsä ja kirjoittelee huudellen kaikenlaista tyhmää saaden toiset hermostumaan. Kyllähän tuollaistakin tapahtuu kokoajan.


      • Lopeta itse perkele!
        lopetajoprkll kirjoitti:

        Ei mulla tässä parempaakaa tekemistä oo niin voisin heti mennä Plaitokselle tunnustamaan "rikoksen".olis se ihan kivaa tähän aikaan illasta mennä nauramaan poliisin kanssa kuinka törkeän nimimerkki varkauden tein.:SDDDD varmaan san 1000€ sakot ja ykp 165vrk :DD pöpilään mä poliisien kans joutuisin pakkopaidan kera ei jumalauta :DD pakko mennä polttamaan röökiä ulos ja rauhoittua ku ottaa nii kunnon päälle tämä nauraminen :DDD

        lopetajoprkll joo onhan nuo viestit aika älyttömiä, muutamat. Et kai oikeasti luule, että ne oli minun kirjoittamia kaikki esim. alimmainen porkkana pilluun viesti? Muutamiin olen vastannut, vaikka sinulle. Hauskoja viestejä jotkin, joille saakin nauraa, ei kaikkea tosissaan pidä ottaa, huumoriakin täytyy olla :)


    • Geminauta sä

      terveelisesti lihaa:lle

      Eipä ole lihansyönnillä oppinut kirjoittaja välttämään geminaatta- virheitä. Ei edes nimimerkissään:)))

      Olen suomalainen mies ja vegaani.

      Voin hyvin ja nautin erinomaisista Jouluherkuista.

      • Gemikasvis sä

        Geminauta sä:lle eipä ole vegaanikaan oppinut välttämään kasvissyönnillään geminaattavirheitä, niin että ei sulla ole lupa sanoa kenestäkään mitään. Ole mikä olet, se ei kiinnosta ketään. Voin myöskin hyvin ja nautin erinomaisista jouluherkuista myös.


    • älä syö lihaa

      Lihaa ihmisen on hyvä saada esim. seksissä:)))

      Ei sitä syömään pidä ryhtyä.

      Lihaisaakaan puolisoa/partneria:)))

      • Syö vaan lihaa

        Lihaa saa kun syö joulukinkkua tai karjalanpaistia vaikkapa. Seksi ei liity siihen mitenkään.


      • vege12
        Syö vaan lihaa kirjoitti:

        Lihaa saa kun syö joulukinkkua tai karjalanpaistia vaikkapa. Seksi ei liity siihen mitenkään.

        TUON SEKSIN PUUTTEEN ´TIESIN JO:))))


    • Faktojapöytään

      Porkkana pilluun koska vegaani ;D

      • eipi-lua

        Faktojapöytään:lle

        Olen mies. Ei ole pilua.


      • Faktojapöytään
        eipi-lua kirjoitti:

        Faktojapöytään:lle

        Olen mies. Ei ole pilua.

        Jaaa sä oot mies nyt sitte..ok

        Koko aja vaihtuu sukupuoli,ikä,nimimerkki


      • kova jäbä
        Faktojapöytään kirjoitti:

        Jaaa sä oot mies nyt sitte..ok

        Koko aja vaihtuu sukupuoli,ikä,nimimerkki

        faktojapöytään:lle

        Mää olen ollut mies aina ja oon.


      • o-pi-lu
        eipi-lua kirjoitti:

        Faktojapöytään:lle

        Olen mies. Ei ole pilua.

        Minkä ikäinen olet? Mistä päin?


    • KAKKAHATTUSEDÄLLE

      terveelisesti lihaa:LLE


      Ei tarvitse esim. TÄTÄ määrää TÄLLÄ liikunnalla punaista LIHAA.

      ELIMISTÖSI.
      ELIMESI.

      Siitä on annettu normi.

      Paljonko tarvitsee kAkkahattusetä viikossa.

      Pu-naista-lihaa.
      LI-HAAVAA NAISTA. PU-NAISTA.

      Jotta on,kuten kirjoitit "terveeLisesti".
      Geminaatavirheellä kirjoitit jo.
      Jo...
      Jo tulee terveeLisesti.

    • tervee lisesti

      terveelisesti lihaa:lle

      Tulit kuitenkin kasvissyöntipalstalle:)
      ja tollaisella tavalla kirjoitat niccisi!
      Heeeeee:)

    • kakkahattusedälle

      Ja lihaa saadaan mm. kaatamalla Brasilian sademetsiä(osa maailman keuhkoja), jotta saadaan tilaa soijaviljelmille, jota soijaa syötetään esim lehmille.

      Soijaa syön joka päivä ilman, että lehmää siihen väliin tartten.

      Ja mun tarpeisiini ei tartte sademetsiä kaadella.

      Antibiootitko sulle maistuvat niin hyvältä niissä lehmien lihoissa?
      Ja metaanin vaikutus ilmastoomme on katastrofaalinen.

      • Maisemat---

        Mekin vältämme soijan syöntiä.
        Ostamme suomalaista lihaa, koska suomalaiset naudat syövät heinää. Pellot pysyvät hienoina peltoina eivätkä pajutu.


    • kylmä totuus

      Onpas täällä ollut sopuisaa sakkia ja korkeatasoisia kirjoituksia.

      Osuin palstalle aivan sattumalta ja on minulla asiaakin.
      Ihminen on kaikkiruokainen,joka syö sekä lihaa että kasviksia.
      Hampaistomme sen tosiasian paljastaa.

      • Hyvin sanottu

        Olen samaa mieltä sinun kanssa kylmä totuus. Joskus on parempikin sanoa asiat suorasukaisen karkeasti, etenkin jos huomaa että toinen yrittää tahallaan ärsyttää ja haastaa riitaa. Useimmilta sujuu hyvin ärsyttäminen ja riidan haastaminen.

        Totta ihminen on kaikkiruokainen, lihaa ja kasviksia vaan, eikä mitään ruoan kanssa nirsoilua.


      • lopeta ny vittu ajois
        Hyvin sanottu kirjoitti:

        Olen samaa mieltä sinun kanssa kylmä totuus. Joskus on parempikin sanoa asiat suorasukaisen karkeasti, etenkin jos huomaa että toinen yrittää tahallaan ärsyttää ja haastaa riitaa. Useimmilta sujuu hyvin ärsyttäminen ja riidan haastaminen.

        Totta ihminen on kaikkiruokainen, lihaa ja kasviksia vaan, eikä mitään ruoan kanssa nirsoilua.

        Hyvin sä sitä riitaa täällä haastat.Olet onnistunut siinä! Lopeta ajoissa.. ihan oikeasti kannattaa!


    • kukin staablaa
    • Sinä Kakkahattu

      terveellisesti lihaa:lle

      Niinpä. Muutenhan se olisi pelkkä luuranko, jos ei olisi ihoa, joka on siis lihaa.

    • faktasi ei riitä

      terveellisesti lihaa:lle

      Mistä Sinä tuollaista asiaa tiedät?

    • mulkeroine

      Toki tarvitseee esim.lisääntymiseen, muttei sitä kumppania syödä pidä.

      Se kun on eläin se kumppanikin.

    Ketjusta on poistettu 73 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2078
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1602
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1598
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1227
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1194
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    Aihe