Siskon mies, vaimon sisko, suhde?

huonohuonompi...

Minä olen tuo miehen vaimon sisko ja rakastunut siskoni mieheen. Tunne on molemminpuolinen, mutta koskaan emme ole tehneet muuta, kuin puhuneet asiasta. Kumpikin rakastamme ja kunnioitamme siskoani, emmekä halua häntä satuttaa, joten mitään ei tule koskaan tapahtumaankaan. En voisi olla siskon miehen kanssa, vaikka he eroaisivatkin.

Otsikko oli siis lähinnä provosoiva. Haluaisin kysyä, että onko teille tapahtunut vastaavaa ja miten ratkaisitte asian? Laimenivatko tunteet, vaikka jouduitte näkemään toisianne ja olemaan tekemisissä?

13

662

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MAWs

Te olette sentään keskustelleet asiasta ja ilmeisesti tunnette molemmat samoin. Olen rakastanut vaimoni siskoa jo vuosia (ehkä 6 vuotta, en ole laskenut vuosia), mutta en ole uskaltanut ilmaista tunteitani mitenkään, paitsi ehkä tiedostamattani viipyvillä katseilla. Jos naisilla on sitä kuuluisaa tunneälyä, vaimoni sisko on ehkä huomannut ja ymmärtänyt asian, mutta ei ole rohkaissut minua mitenkään, joten tunne ei varmaan ole molemminpuolinen. Hän ei ole naimisissa, miesystävä hänellä on, ei perhettä.

• Ihmetellen

Rakastat miestä, mutta et voisi olla hänen naisensa, vaikka hän eroaisi?

• ei kannata

Tuosta tulisi hirvittävä huuto jos jotain tapahtuisi. Inhottaa edes miettiä.

• huonohuonompihuonoin

Tämä tuntuu jo lähinnä helvetiltä. Aika kuluu ja tunne vain voimistuu ja estää minua elämästä. Olen yrittänyt tutustua muihin miehiin ja aloitin suhteenkin, mutta en pysty tuntemaan rakkautta muita kohtaan. Itken useimpina iltoina pelkkää ikävää, en pysty nukkumaan ja siltä näytänkin. Yritän löytää samanluonteista ja näköistä miestä itselleni, mutta tietenkään kukaan ei ole hän.

Onko oikeasti mitään keinoa tappaa tunteita? Harkitsen jo terapiaan menoa.

• Helppo juttu.
        Kyselet sisareltasi tuon miehen pahimpia puolia.
        Ihan taatusti sillä on runsaasti raivostuttavia, ärsyttäviä ja ällöttäviä tapoja, joita et mitenkään kykene sietämään.
        Sitten mietit asian läpi ja toteat, että itseasiassa sisaresi on pelastanut sinut suurelta onnettomuudelta ja lopuksi itsekin hämmennyt miten sisaresi voi sietää mokomaa otusta.
        Varsinkin hänen parisuhdeuskollisuutensa on erittäin arveluttavalla tasolla.

• huonompihuonoin

Hyvä idea muuten, mutta tunnen jo hänet todella hyvin. Huonot puoletkin tiedän, eivätkä ne ole mielestäni kovinkaan huonoja.

Uskollisuuden suhteen hän on mielestäni suorastaan esimerkillinen. Kuka muka voi valita, keneen rakastuu? Silti hän pysyy siskolleni uskollisena, koska on sitoutunut häneen. Heillä on lapsiakin. Hän ei ole koskaan tehnyt elettäkään pettääkseen. Olemme vain keskustelleet kauan sitten.

Luulen vaan, että siskonikin on huomannut yhteytemme, koska meillä on tämän miehen kanssa jokin aivan ainutlaatuinen yhteys, aivan kuin lukisimme toistemme ajatuksia. Kaikki sujuu yhdessä kuin tanssi, jos esimerkiksi teemme porukalla ruokaa, toimimme yhteen kuin olisimme yksi mieli joka ohjaa neljää kättä. Tiedämme automaattisesti toistemme mielipiteet ja reaktiot kaikkeen, nauramme samoille asioille, jotka monesti jää muilta tajuamatta. Kumpikin suhtaudumme toisiimme suojelevasti ja kunnioittavasti. Kyseessä ei ole mikään sokea himo ja halu, vaan enemmän syvältä sielunkumppanuudelta tuntuva asia.

Enkä minä yritä hakea oikeutusta edetä asiassa, koska tunne on niin suuri. En ikinä tekisi mitään vahingoittaakseni siskoani ja hänen perhettään. Tämä vaan on hyvin tuskallista tuntea näin, tuntuu todella epäoikeudenmukaiselta. Tekisin melkein mitä vaan päästäkseni tästä eroon.

• Juhaniaho

Mitäs jos kertoisit siskollesi että haluat jakaa miehen. Jos suskosi on sydämmellinen ja ymmärtäväinen ihminen niin kyllä se suostuu. Tai jos ei niin epäitsekäs ja ahne änmä

• Oletkokateellinen

Totuus on se että olet kateellinen siskollesi ja siksi ihastut sen mieheen. Ei ole tervettä tuntea noin. Pidä väliä niihin ja jätä perhe rauhaan. Unohdat ajan myötä ja aidosti pääset ihastumaan toiseen mieheen. Onko pakko olla kokkailemassa? Kieltäydy sievästi ja pysy poissa. Olette keskustelleet jaaha no mitäs mies miettii tilanteesta? Onko sanonut miksi tykkää kun " kokkailemassa siellä? Jos se rakastaa siskoasi aidosti kertoo se sen sillekin. Unelmoit samasta mitä sun siskolla on ja siksi kuvittelet olevasi hänen paikallaan. Toki muutoin yhteyttä voit pitää mutta parempi olisi pysyä poissa.

• Esesesezezez

Kullä aivan hyvin voisit tilaisuuden tullen bylsäistä äijän kanssa. Mies varmaan odottaa sitä heppi pitkällä.

• Juhaniaho

Joko kävit kokeileassa siskon miestä? Itse ehdotin omalle vaimolle että voisin käydä höyläämässä sen siskoa niin vittu veti hirveät kilarit vaikka vaan olisin halunnut piristää sen siskon päivää. ihan niinku olisin sitä tässä jättämässä, vaan että sen siskokin olis saanu olla yhtä onnellinen.

• näinseo

Naiset on just tollasia. Jos vaan panee jotakuta niin heidän silmissään se on merkki jättämisestä tai uudesta suhteesta toisen kanssa. Näinhän se ei todellakaan ole. Omaa seksielämää vaan ei saa piristää naisten mielestä.

• Ihastuin siskon miehiin mutta en tehnyt elettänikään näyttääkseni sitä.

• AviomiesMies

Olen 35v mies vaimoni on32v.
      Minun siskon mies yllätti kerran mökillämme kun oltiin kahden kaverin kanssa panemassa vaimoani. Hän sanoi haluavansa tulla mukaan jos mahdollista. Nyt hän käy silloin tällöin meillä panemassa vaimoani kimpassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      5909
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5413
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3064
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2454
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      41
      2203
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2118
    7. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2098
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1701
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1687
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1676
    Aihe