Tiedoksi

Heinola tietää

Buahhaaah26.12.2014 16:17
Elisa Kissa paloi tuplanikkeilystä.
Ihmettelinkin, että voiko maapallolla olla 2 yhtä idioottia.

AriSav26.12.2014 19:41
Yllättävää, että paloi.
Sillä on WLAN päällä jatkuvasti.
Koko Sahanniemi tietää mitä se netissä touhuaa.

tommolalainen26.12.2014 21:10
Ja näin puhui Ari Savolainen, kaveri joka ei ole koko jouluna tavannut yhtään ihmistä vaan on netissä päivystänyt uhriensa tekemisiä. Me ollaan hänen mielestään hänen "perheensä". Itse ei kyllä koeta asiaa aivan noin. Ollaan joskus erehdytty puhumaan hänen kanssaan (vuosia sitten) ja nyt hän uskoo, että me olemme hänen läheisiään.

Ari Savolainen, joka tonkii uhriensa roskiksia, soittelee näiden sukulaisille ja työnantajille, Jonka kotisivujen - vanhemmat.com - pedofiili- ja väkivaltapalstoilla nämä uhrit komeilevat ilman mitään järjellistä syytä.

Ari Savolainen, joka on lahjoittanut sukusolujaan Väestöliitolle. Näin mahdollistaen huonojen geeniensä leviämisen mahdollisimman laajalle. Hänen perheestään ei ole elossa kuin äiti. Omia lapsiaan hän ei saa tavata. Tuskin on vaimojaankaan nähnyt sen jälkeen kun nämä pakenivat turvakotiin.

Äiti, joka tuskin edes tiesi, että oli Arin yhdistyksessä hallituksen jäsenenä. Kolmas jäsen oli mystinen mies, jota ei kukaan ole tavannut, ja jolla on englantilainen nimi. Joku teki kyselyn PRH:een ja sen jälkeen nuo "vastuuhenkilöt" taisivat poistua sivuilta.

Sekään ei enää auta, että en kirjoita omalla nimelläni kun S. tuntee mun nimimerkin.

29

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäsäähöpötät?

      Kaikkihan sen tietävät, että sun yhdistyksessäs on sun lisäksi, ykis britti ja mutsist.

      Ei tuo mikään uutinen ole.

      Olisit enemmän huolissasi tulevista tuomioistasi.

    • Minfo ylläpito

      Jos olisin Ari Savolainen en kauheasti ilkkuisi missään kenenkään bannauksia.
      Savolaiselta on itseltään poistettu ko. foorumilta tähän mennessä jo yli 20 eri nikkiä.
      Siis tähän mennessä. Muutama on tarkkailussa nytkin.

    • nyyh!

      yyyyäääää

      jollain on kaksi nikkiä!

      YYYYYYYYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

    • Olen mielisairas

      ja pidän siksi kotisivuja. Sivuilleni ei tarvitse kirjauta. Jos tarttis, kukaan ei kirjottas. Runkkaan ja syön omaa kakkaani. Mutta teen nuo eri asiat eri persoonillani.
      Samalla kutsun muita vainoharhaisiksi hörhöiksi. Koska olen kaikkein tervein mies.
      Olen niin terve et myyn spermaani netissä. Sekä lasten valokuvia. You know?

    • Epäilenpä
    • Tätä epäilinkin

      Kylläpä meni hiljaiseksi. Vai rustaakohan taas "lakimiesavusteista" rikosilmoitusta?

    • Munasoluton ja

      kohduton jätesäkki vikisee tuskissaan...

    • Voisiko nyt se

      "12 lapsen isä" laittaa YHDENKIN valokuvan kotisivuilleen, YHDESTÄKIN lapsestaan?
      Ai et voi vai? No sitähän minäkin! Pidä nyt sairas pervo naamasi kiinni.
      Oletko muuten antanut noille "12 :lle lapsellesi" jo nimet? Ai oot vai?
      No voitsä julkasta ees ne nimet :) ? Älä laita niitä lasten alastonkuvia :(

      Miltä muuten tuntuu olla "suurperheen isä"? Ai oot jo tottunut?
      Saat vissiin melkoiset elarit ja lapsilisät? Ai et saa mitään?
      Sitte varmaan maksat melkomoiset elarit lapsista? Ai et maksa mitään vai?
      Etkä oo koskaan maksanutkaan? Kyl sä oot sit sairas!

    • Nyt sekos täysin

      ieras Vastaa lainaamalla viestiä

      Lähetetty: Lau Jou 27, 2014 2:00 pm Viestin aihe:


      Teen koosteen noista XXXXX XXXXX-XXXXX loukkaavista kirjoituksista ja lähetän ne hiljaiseksi taustatiedoksi seuraaville tahoille. Erityisesti mainitsen kaikki XX kirjoitukset, joissa hän kirjoittaa lapsista valheellisia ja yksityiselämää loukkaavia tietoja

      - Heinolan poliisilaitos
      - Elisan asuintalon isännöitsijä
      - Espoon käräjäoikeus
      - Espoon poliisilaitos
      - Helsingin käräjäoikeus
      - Helsingin hovioikeus

      XXXXX XXXXX-XXXXXX joulunajan kirjoitukset poikii kasan rikosilmoituksia, joissa asianomistajina on useita alaikäisiä lapsia. Akalla on kova hinku vankilaan ja sinne se tulee aikanaan myös päätymään.

    • Sulla savolainen ei

      eikä parantaisellakaan ole yhtään lasta huollossanne. Te ette voi tehdä kenenkään toisen ihmisen huollossa olevan lapsen nimissä yhtään mitään.
      Paitti tietenkin päivittää sitä pedofiili-osiotanne ja jakaa kokemuksianne toisilleen.

    • Byhhyhhyy

      Mut kyl se Kissa rumasti sanoi siitä Parantaisen lapsesta. Että on tullut ihan isäänsä. Ei niin saa sanoa, ei se lapsen vika ole.

    • 2 + 4 =

      Kissan kirjoitus johtaa kunnianloukkauskanteeseen jo ensivikolla

    • Köyriväthän ne

      No johan on nopeaa toimintaa!

    • Onko tietoo?

      Mitä muuten kongilla tykätään kiristäjistä?

    • Kuule hei fas-lapsi

      mee ny nukkumaa ettet nolaa enempää ittees noilla:
      "Kissan kirjoitus johtaa kunnianloukkauskanteeseen jo ensivikolla"

      et sä ees voi nostaa mitään kannetta ketään vastaan ku sul ei oo
      yhtä ainutta prosessiperustetta ketää vastaan :)
      Kaikilla muil ihmisil on kyl kanneperusteet sua vastaan :) :) :)
      Ja sehän sua v*tuttaaki nii ettei veri kierrä ku sun jormassa :)

      Mut sä voit työntää sun pään sun hanuriin pitää siel omat käräjät :)
      Huutelet sielt tuomioita ja vaadit korvauksii ku sä oon noinki sairas.
      Haet sitte valtionkonttorista rahoja. Mee vaiks Seppälän kans yhes hakee.

    • Juoulupoemi

      Kiristäjä kongilla
      saa aina takuulla

      Ihan kuivana kakkoseen
      tunne johtaa hurmokseen

      Jo nyt siel kiristäjää kaivataan
      sitten senkkaa nenästä etsitään

      Kiristäjä on nyt niin niin yksin
      sellissä saa olla ain kaksin

      Nyt ei oo seurana ees Mikko
      kongilla on ain sitte se Kymppi

    • Miksi ihmistä usein

      epäillään psykkeeltään pahoin järkkyneeksi ja tuota ihmistä heikkolahjaiseksi?
      Silloin kun häneltä tulee parin tunnin välein tämän kaltaisia aivopieruja:

      "Teen koosteen noista XXXXX XXXXX-XXXXX loukkaavista kirjoituksista ja lähetän ne hiljaiseksi taustatiedoksi seuraaville tahoille: ------ Erityisesti mainitsen kaikki XX kirjoitukset, joissa hän kirjoittaa lapsista valheellisia ja yksityiselämää loukkaavia tietoja tuosta erittäin älykkäästä, komeasta ja karismaattisesta ylläpitäjästä"

      Kun kirjoittaa itse itsestään, omille kotisivuilleen, joiden ainoa mode on kirjoittaja itse, vastaa vielä useita kertoja itse itselleen joka päivä, tekee kaikki nuo postauksensa eri nikeillä, ilmoittaa aina väliin että hänen mällinsä on parasta A-ryhmää mutta kukaan ei huoli sitä, haukkuu joka toisessa postauksessaan mm. naissukupuolen, maahanmuuttajat, poliisin ja oikeuslaitoksen - ei voi enää olla millään täyspäinen. Tätä lopputulemaa tukee tuon kirjoittajan täydellinen kyvyttömyys asettua aivan normaalin suomalaisen yhteiskunnan jäseneksi.

      Ihminen, jolla EI OLE ENSIMMÄISTÄKÄÄN OMAA LASTA, kertoo omilla kotisivuillaan, että "joku loukkaa HÄNEN LAPSIAAN"??? Kuulostaako terveeltä??

    • syväkurkunpuisto

      Ei se ole terve.
      Olin hoidettavana eräässä sairaalassa, niin se jumalauta vei minulta, mukamas jollain oikeuden päätöksellä, munasarjat.

    • Miksi puhut Arhippa

      itestäs taas kolmannessa persoonassa?
      Sun piti kirjoittaa: "Ei en mä ole terve" :)

      Ei sulla oo koskaan ollu munasarjoja. Etkä sä oo ikinä ollu missään hoidossa.
      Se oli vaan sellanen leikkisä sanonta kun sun mutsi sano sulle siit, mitä sun
      aunukseen lapsena laitettiin. Harmittihan sua ku se otettiin aina välillä pois :(

      Mutta kohta saat "munasarjaa". Ihan tuelta ja huolella.
      Eikä siihen tarvita enää muita oikeuden päätöksiä.
      Ihan se sun eka linnatuomio piisaa. Sit sul on taas lapsuus ja sä naaatit :)

      • mpaa

        Te ootte ihan hulvattomia :D


    • tommoIalainen

      noniin...

      Kyllä se ne vei.
      Ei ole muuta mahdollisuutta.
      Savolaiselta voi odottaa mitä vain.

      Käykää vaikka katsomassa Heinola-ketjusta.

    • mpaa

      Mä näytin mun lapselle miten meisseliä käytetään.
      Emmä tajuu miks muija lähti menee ja mä en saa enää tavata ketään?

      • tommoIalainen

        Jaahans!

        Itse Parantainenhan se siinä.

        Olisit sinäkin pysynyt vain kotieläimissä, kuten minä.
        Meisselileikit on nytkin käynnissä.


      • tommoIalainen
        tommoIalainen kirjoitti:

        Jaahans!

        Itse Parantainenhan se siinä.

        Olisit sinäkin pysynyt vain kotieläimissä, kuten minä.
        Meisselileikit on nytkin käynnissä.

        No nyt alkoi jo Parantaistakin kuumottaa, kun kerroin totuuksia.

        Uhkasi tulla huomenna käymään.

        Säälittävä tyyppi.


      • tommoIalainen
        tommoIalainen kirjoitti:

        No nyt alkoi jo Parantaistakin kuumottaa, kun kerroin totuuksia.

        Uhkasi tulla huomenna käymään.

        Säälittävä tyyppi.

        Ota Parantainen mukaan muutakin, kuin nuo riisitautiset kätöset.

        Miehelläni on musta vyö shiatsussa.


      • mpaa
        tommoIalainen kirjoitti:

        Ota Parantainen mukaan muutakin, kuin nuo riisitautiset kätöset.

        Miehelläni on musta vyö shiatsussa.

        No ei parantaista kannata pelätä..


      • uyytttttthh
        mpaa kirjoitti:

        No ei parantaista kannata pelätä..

        Niin paitsi jos se pääsee kosketusetäisyydelle ja yrittää kutittaa kuoliaaksi...


    • Paraskainen ei pääse

      huomenna liikkeelle lainkaan. Niil on Saavolaisen kaa melkein tuhat uutta lapsikuvaa
      Ne on ihan liimattuna kämpillään seuraavan viikon. Niil on joulu.
      Kuvia on vaikka muille jakaa!
      PS. 0-5 -vuotiaiden alastonkuvia. 10 egee kpl. Tiedätte kyl mistä.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6139
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      521
      3719
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      186
      3560
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2774
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2489
    6. 284
      2194
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1583
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      108
      1480
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1429
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1210
    Aihe