"Masennus" loppuu heti kun

Tutkija.

loisiminen loppuu. Ellei ns. masennuslääkkeet ole sitä ennen jo ehtineet tuhota terveyttä.

Meneillään oleva tutkimus kertoo.

32

1210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anti insesti

      Meneillään oleva tutkimus kertoo että he jotka trollaavat yhtä ja samaa asiaa kuukaudesta toiseen lähes varmasti ovat myös sukurutsaajia!

      • dgdgdgdgg

        Sinähän harrastuksen olet keksinyt, he he..


    • Toinen tutkija

      Vahvistan saman havainnon, että aktivoitumisella vaikuttaa olevan vahva yhteys masennuksen loppumiseen, mikäli toimitaan ajoissa ja riittävillä otteilla.

    • 13-13

      Hyvä keino on myös lopettaa kaikki tuet masentuneilta. Alkaa syntyä vipinää raittiissa ulko ilmassa.

      • Epäilen

        Oletko varma?


      • en.epäile
        Epäilen kirjoitti:

        Oletko varma?

        Olen.


      • alkkari88

        Viini on loppu!Mitä teen kun händyd studaa,pelottaa...


      • Paraslääkitys

        Itse sairastan masennusta ja ahdistusta ym. En ole vuoteen saanut tukia. Ruokaa läheisiltä. Ennen oli työ ja kavereita. Nyt kyhjötän kotona. Mietin tässä kuinka tämä köyhyys ei vaan saakaan minua ulos ja terveeksi kuten trollik.usipäiden mukaan pitäisi. Silloin kun olin terve niin ulkoilin joka päivä niin töissä kuin vapaa-aikana. Toisin kuin nämä masennuksesta mitään ymmärtämättömät vamma-aapo trollaajat jotka käyvät ehkä löysässä toimistoduunissa ja lihovat lopun päivää kotona kadehtien masentuneita. Lenkille nämä trolllit ei kykene kun tulee hiki ja kotona on kaljaa ja makkaraa.


    • Mustavalkoista:(

      Sinänsä jännä juttu, että tällä palstalla ajatellaan, että masennusoireita poteva olisi aina väistämättä työtön loisija. Hoitamaton masennus toki usein johtaa tilanteeseen, jossa ei enää kykene töissä tai koulussa käymään. Olen siinäkin samaa mieltä, että mahdollisuus työhön, jopa itselle sopivaan työhön, voi auttaa paranemaan masennuksesta.

      • hdgfh

        Sopiva työ tai muu harrastus vie ajatukset pois itsarista ja muusta pahasta. Silloin pystyy käytämään sitä päätänsä muuhunkin järkevämpää.


      • Olenko masee?
        hdgfh kirjoitti:

        Sopiva työ tai muu harrastus vie ajatukset pois itsarista ja muusta pahasta. Silloin pystyy käytämään sitä päätänsä muuhunkin järkevämpää.

        Olenko masee jos joku sanoo sanan"työ",rupean itkemään ihan älyttömästi ja minua värisyyttää kamalasti.Onko käsien tutina merkki myös siitä että joutuisin tekemään jotain?Hyvin huolissaan siitä jos joudun menemään ulos....


    • nappi ottaan vaan

      Miksi pahoille pas.kasittiäisille ei saisi toivoa ja jos jaksamista riittää
      koettaa järjestääkin kaikkea pahaa niiden elämään.
      Tämä aloittajan kaltainen masennus palsta trolli olis yksi hyvä kohde, ottakaa joku tää pas.kakasa kohteeksi, jäljittäkää se nettisittiäinen ja alkakaa järjestämällä järjestää sontaläjälle kaikkea mahdollista pas.kaa
      seuraavat vuosikymmenet tai siihen asti et se nuppaa itsensä.

      • Isis.?

        Huomasitko Ylen uutisista mitä Isis :

        "Tämän lisäksi Isis on surmannut kahden viime kuukauden aikana ainakin 120 omaa taistelijaansa, ihmisoikeusjärjestö kertoo.

        Isis tappaa taistelijoitaan erityisesti siksi, että nämä yrittävät lopettaa sotimisen ja palata kotimaihinsa."

        Tuollahan sinulla voisi olla mieluinen paikka?


    • että sillä laillaa

      Tosiaan toivon että kaikille teille jotka haukutte masentuneita tapahtuisi jotain pahaa. Vaikka se että teille tärkein ja rakkain ihminen kuolisi yllättäin. Teitä ruvettaisiin työpakalla kiusaamaan ja kukaan ei haluaisi olla teidän kanssanne koska olette niin vähä-älyisiä. Masennus on aika usein myös seuraus jostain muusta esim omalla kohdallani persoonallisuushäiriöstä jonka aiheutti oma äitini alkoholismilla, sekakäytöllä, ja minun laiminlyöiselläni.
      Lisäksi masennukseen taipuvaiset ovat tunne-elämältään paljon kehittyneempia kuin henkilöt jotka eivät osaa masentua ja ahdistua, tai tunne häpeää yms. Itsekin toivon että olisin paljon tyhmempi etten ns. osaisi miettiä asioita toisten näkökulmasta siten etten lisää niihin negatiivisia sävyjä. Munkin kaveripiiriin kuuluu henkilöitä jotka pitävät masentuneita laiskoina ja tyhminä, kaveripiiriini kuuluu myös henkilöitä jotka ovat kärsineet vaikeasta masentuneisuudesta. Olen huomannut sellaisen eron näissä henkilöissä että nämä masennukse aliarvioijat ovat yleensä duunareita siivojia yms. sillä äly ei ole koskaan riittänyt muuhun. Sitten nämä masentuneet jokainen heistä omaa joko koreakoulu/yliopisto tutkinnon. Ja minä puhun nyt aikuisten ihmisten masentuneisuudesta...

    • Onpas mukavaa, kun voi nukkua aamulla niin pitkään kuin huvittaa. Sitten kun herää, niin hyvä aamupala, sitten rauhoittavat ja ssri lääkkeet naamaan. Siitä se päivä alkaa.

    • sipsiihme44

      Miten voi olla jollain loisijalla niin iso pää että se ei sovi hupun sisään?!!Karmeaa..

      • logiikkasiuupuu123

        Kannatan keskustelun aloittajan ideaa jos se oikeasti toimii. Itse haluaisin parantua masennuksestani. En vain älyä miten se vaikuttaisi minuun, en ole työtön, tai no olen opiskelija. Päivääkää en ole ollut sairaslomalla vaikka sitäkin mahdollisuutta tarjottiin. Selittäkäähän se niin saatte ainakin minun kannatukseni.


    • E7-24

      Meneillään oleva tutkimus kertoo, että masennus ei lopukkaan. Et tiedä ko.asiasta
      yhtikäs mitään eikä ole minkäälaista käytännön kokemusta.

    • Yksi meneillään oleva tutkimus kertoo myös. Että jotta masennuksen hoitoon ja tukiin saadaan lisää rahaa. Niin terveveiden työssäkäyvien ihmisten veroprosenttia korotettaisiin 10% nykyisen veron lisäksi.

      • sosialismi on nähty

        Jokainen hoitakoon itsensä.


    • niiiiih

      Eräs tutkimus on nyt parin vuoden ajan seurannut masentuneen lukiolaisten elämää. Masennus alkoi jo ala-asteella ja on aikojen saatossa vaihdellut lievästä vakavaan. Kuitenkaan opiskelun ei ainakaan ole havaittu kohentavan mielialaa vaan aivan päinvastoin: Kova työtaakka jopa pahentaa oloa välillisesti. Sen sijaan ahdistus väheni merkittävästi, kun tutkimushenkilö siirtyi nelivuotiseen lukioon.

    • Totuuskomissio

      .... saa pillua

    • vaikeamasennus91

      Olin ennen masentunut työtön, kunnes sain työpaikan. Nykyään olen masentunut työssäkäyvä. Muuta eroa en ole tuntenut.

      • Minä olin ennen masentunut ja ahdistunut työntekijä, sitten masennus tuli niin pahaksi, että jouduin jäämään saikulle 6v sitten. Siitä asti olen ollut masentunut saikulla olija.


    • Jesus is Lord
    • Piipaapuupoo

      Aivan, "masennus" saattaa loppua mutta masennus ei...

    • 1045

      Minkä vitun takia tälläisellä trolli-aloituksella on näin paljon lukijoita?

      • Kyse on varmaan jostain primitiivisestä tunnereaktiosta - ainakin vastaajien osalta.


    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      Uskon että aloittajan viestissä on vinha perä! Kun jää neljän seinän sisään ja ei näe ihmisiä on vaarana masentua. Se että pääsee puuhastelemaan toisten ihmisten kanssa jotain vaikka se ei työtä oliskaan vaikka vaan kurssi työharjoittelu tai muu vastaava niin tulee sisältöä elämään ja näkee vähän ihmisiä...

      • Parisuhteessa

        Olen erakkoluonne.
        En halua puuhastella uusien ihmisten kanssa, vaan paras paikka minulle on oma koti.
        Diagnoosina vakavasti masentunut, mutta jokseensakin hyvin vielä hengissä.

        Se, mikä tepsii yhdelle, ei vältämättä toimi toiselle.


      • Olet oikeassa !
        Parisuhteessa kirjoitti:

        Olen erakkoluonne.
        En halua puuhastella uusien ihmisten kanssa, vaan paras paikka minulle on oma koti.
        Diagnoosina vakavasti masentunut, mutta jokseensakin hyvin vielä hengissä.

        Se, mikä tepsii yhdelle, ei vältämättä toimi toiselle.

        Paskaloisia ei saqa ruokkia kotiin. Suksikoot mettään elämään miten haluaa.


      • Olet oikeassa ! kirjoitti:

        Paskaloisia ei saqa ruokkia kotiin. Suksikoot mettään elämään miten haluaa.

        Harvemmin mua kotiin ruokitaan. Silloin kun pizzan tilaan, niin se tuodaan ovelle. Yleensä kuitenkin haen ruokani kävellen kaupasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1885
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1640
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      77
      1565
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1422
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      310
      1368
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1192
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1009
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      997
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      894
    Aihe