Onks Jenni Vartiainen teistä hyvän näköinen?

Eräsmies

Musta joskus vähän kalpea

111

1055

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalpea tai ei

Onhan se kaunis nainen :)

• eräskin nainen

On se kuvankaunis nainen, saisi miehen kuin miehen, varsinkin kun on vielä varakas ja menestynyt.

Silti en mistään hinnasta haluaisi olla hän.

• Spotify?

Varakas? Tuskinpa:)

• MrJuha82outolintu

Rahastako kaikki kii??
        kysyy ärsyyntynyt Juha nyt.

• Ne vain elämää

Rillit sai näyttää n sihteeri ltä

• jorem

Jos joku näyttää noidalta niin Jenni V.

meitä on moneksi, toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä

• witch bitch
        jorem kirjoitti:

Jos joku näyttää noidalta niin Jenni V.

meitä on moneksi, toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä

Kylläkyllä, Jenni näyttää noidalta. Juuri sellaiselta johon voi langeta aika syvästi eikä pääse sitte eroon...

http://www.iltasanomat.fi/vainelamaa/art-1288746599075.html

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/p480x480/1513783_10152630544579405_1588797775186800859_n.jpg?oh=891bb85514c401283353d59d780d9f7e&oe=54FEB467&__gda__=1425810271_de6e898f79a40aeeda11dad6be8ba0b6

• ulkonäkö ok
        witch bitch kirjoitti:

Kylläkyllä, Jenni näyttää noidalta. Juuri sellaiselta johon voi langeta aika syvästi eikä pääse sitte eroon...

http://www.iltasanomat.fi/vainelamaa/art-1288746599075.html

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/p480x480/1513783_10152630544579405_1588797775186800859_n.jpg?oh=891bb85514c401283353d59d780d9f7e&oe=54FEB467&__gda__=1425810271_de6e898f79a40aeeda11dad6be8ba0b6

mutta oli harvinaisen huono versio Anna mulle piiskaa - biisistä.

• annan sulle mitä vaa
        ulkonäkö ok kirjoitti:

mutta oli harvinaisen huono versio Anna mulle piiskaa - biisistä.

Mun mielestä Jennin versio siitä biisistä oli aivan järkyttävän pysäyttävä ja sexy. Makuja siis on joka junaan.

• ulkonäkö ok
        annan sulle mitä vaa kirjoitti:

Mun mielestä Jennin versio siitä biisistä oli aivan järkyttävän pysäyttävä ja sexy. Makuja siis on joka junaan.

Niin on makuja monenlaisia. Varmasti jotkut tykkäävät tuollaisesta. Itse toivoisin Jenniltä toisenlaistakin musiikkia, vaihtelua kiitos. Jennin lauluääni on hiukan parempi kuin esim. Johanna Kurkelan, mutta ei ole paras naislaulaja, siis minun mielestäni :D

• annan sulle mitä vaa
        ulkonäkö ok kirjoitti:

Niin on makuja monenlaisia. Varmasti jotkut tykkäävät tuollaisesta. Itse toivoisin Jenniltä toisenlaistakin musiikkia, vaihtelua kiitos. Jennin lauluääni on hiukan parempi kuin esim. Johanna Kurkelan, mutta ei ole paras naislaulaja, siis minun mielestäni :D

Mun mielestä ei artistin kykyjä voi arvioida ennen kuin näkee ja kuullee hänet keikalla livenä. Jennin keikalla ei jää epäselvää että hän on Suomen ylivoimasesti paras naisartisti, järjettömän hieno lavashouw ja vapautunut huumorin taju. Ja sano mitä vaan mutta tähän et oikeen väittää vastaan kun et oo hänen keikalla käyny.

• Yksi nainen

Jenni on tosi kaunis, mutta hänen tyylistään en tykkää!

• monenlaista

Vartalossa on paljon toivomisen varaa. Jotenkin luisevan vaateripustimen oloinen. Sellainen "laihaläski". Enemmän pitäisi saada lihasta luiden päälle. Kaunis naisvartalo tosin onkin harvinaisuus.

• No voi morjens
        monenlaista kirjoitti:

Vartalossa on paljon toivomisen varaa. Jotenkin luisevan vaateripustimen oloinen. Sellainen "laihaläski". Enemmän pitäisi saada lihasta luiden päälle. Kaunis naisvartalo tosin onkin harvinaisuus.

...minkälaista SÄÄTÖÄ!

• no tiedetään
        No voi morjens kirjoitti:

...minkälaista SÄÄTÖÄ!

että sä rakastat jennin joka senttiä, yäk.

• Musta Jenni on

Kaunis silloin kun se on ymmällään

• Onhan se

ja mua on sanottu sen näköseks ;D

• en kosisi

Kauneuskin on suhteellista. Minä arvostan naisessa uskollisuutta ja haluan elää tavallista perhe-elämää, en minkään laulajadiivan ehdoilla. Joten ehdoton ei.

• ei tarvi kosia
        en kosisi kirjoitti:

Kauneuskin on suhteellista. Minä arvostan naisessa uskollisuutta ja haluan elää tavallista perhe-elämää, en minkään laulajadiivan ehdoilla. Joten ehdoton ei.

Älä ole huolissasi tai peloissasi - ei sinun tarvitse Jennin kanssa mennä naimisiin tai edes häntä koskaan tavata. Pelko pois!

• ihaaana nainen
        en kosisi kirjoitti:

MInä taas haluun jennin kanssa naimisiin ja kuka on väittänyt ettei jenni olisi uskollinen??

• onnea teille
        ihaaana nainen kirjoitti:

MInä taas haluun jennin kanssa naimisiin ja kuka on väittänyt ettei jenni olisi uskollinen??

Seiska vissiin?

• turhaa panettelua
        onnea teille kirjoitti:

Seiska vissiin?

Ei ole Seiskassakaan ollut mitään vhjettä Jennin uskottomuudesta. Eli höpöhöpö.

• oikeasti tavis

Jos ottaa hiustenpidennykset, ripsipidennykset, hiusvärin, meikit ja muodikkaat vaatteet pois niin aivan tavallisen näköinen nainen. Tuskin tunnistaisi katukuvasta. Sori, mut näin vaan on=) Stailattu mahdollisimman kauniiksi ja pääasiallinen tehtävä näyttää mahdollisimman kauniilta, sehän myy.

• turhaa mollausta

Tiedoksi vaan: Jennillä oli hiustenpidennykset 2009-2010 mutta nykyiset ovat hänen omat hiuksensa, yllätys yllätys: hiukset voivat kasvaa. Väri on lähes oma, tummanruskea. Ripsipidennykset on kaikilla nykylaulajilla. Jenni on kauneimmillaan erittäin kevyessä meikissä toisin kuin monet nykymimmit.

Eikä tunnista katukuvasta kun hänellä on isot silmälasit ja pipo/lippis päässä. Tarkoitus on ettei tunnisteta.

Ja tiedän nämä asiat, usko pois, paremmin kuin sinä.

• Yksi nainen

Vaikka kaikki otetaan pois Jenni on myös luonnonkaunis. Hän on muutenkin aina freesin näköinen, ei "liian tällätty"

Silloin linnan juhlissa hän oli tyrmäävän kaunis. MIelestäni yksi kauneimmista suomijulkuista yhäkin...

• Veit sanat
        turhaa mollausta kirjoitti:

Tiedoksi vaan: Jennillä oli hiustenpidennykset 2009-2010 mutta nykyiset ovat hänen omat hiuksensa, yllätys yllätys: hiukset voivat kasvaa. Väri on lähes oma, tummanruskea. Ripsipidennykset on kaikilla nykylaulajilla. Jenni on kauneimmillaan erittäin kevyessä meikissä toisin kuin monet nykymimmit.

Eikä tunnista katukuvasta kun hänellä on isot silmälasit ja pipo/lippis päässä. Tarkoitus on ettei tunnisteta.

suustani. Noin se on, todella upea nainen, ja naisena sen tunnustan. En ole kade, sillä hän on saanut ne puitteet mitä meille kaikille ei ole suotu.

• jooh

• oikeasti tavis
        turhaa mollausta kirjoitti:

Vai tiedät paremmin kuin minä, vai niin, jaahas=) Tarkoitukseni ei ole mollata, vaan kertoa faktat.

Olen nähnyt Jennin monet kerrat ennen soolouraansa ja kuule ihan tavis on. Mielestäni kauniin näköinen laitettuna ja meikattuna, niin kuin monet muutkin tavikset. Siinä nähdään miten oikeanlainen meikki ja vaatetyyli tekee kenestä tahansa kauniin ja viehättävän. Moni kun ei osaa itseään stailata eikä tuoda parhaita puolia esiin. En kuitenkaan ymmärrä miten häntä pitäisi fanaattisesti täällä puolustaa, ihminen siinä missä kuka tahansa muukin. Brändihän hän on niin kuin muutkin artistit. Siinä ei ole mitään ihmeellistä.

• Hanki vaikka elämä
        oikeasti tavis kirjoitti:

Vai tiedät paremmin kuin minä, vai niin, jaahas=) Tarkoitukseni ei ole mollata, vaan kertoa faktat.

Olen nähnyt Jennin monet kerrat ennen soolouraansa ja kuule ihan tavis on. Mielestäni kauniin näköinen laitettuna ja meikattuna, niin kuin monet muutkin tavikset. Siinä nähdään miten oikeanlainen meikki ja vaatetyyli tekee kenestä tahansa kauniin ja viehättävän. Moni kun ei osaa itseään stailata eikä tuoda parhaita puolia esiin. En kuitenkaan ymmärrä miten häntä pitäisi fanaattisesti täällä puolustaa, ihminen siinä missä kuka tahansa muukin. Brändihän hän on niin kuin muutkin artistit. Siinä ei ole mitään ihmeellistä.

Rauhoitu vähän. Jos olet noin katkera niin Jenni on varmasti loukannut sua jotenkin henkilökohtaisesti? Ei tarvitse kertoa, mutta yritä päästä jotenkin yli siitä. Ei sulla pitäisi olla mitään syytä noin fanaattisesti arvostella häntä tai ketään muutakaan. Anna ihmisten fanittaa rauhassa, miten se muka on sinulta pois? JA miksi et solvaa muita naisartisteja, esim. Kaija koota tai Anna abreuta?

Jos Jennin luomassa brändissä "ei ole mitään ihmeellistä" kuten itse sanot, miksi sinun pitää asiasta täällä vaahdota? Lopeta jo.

• olet säälittävä

• Olet tavis tiedetään
        oikeasti tavis kirjoitti:

Työnnä sä rumaturpa faktasi vaikka perseeseesi! Näkeehän tuon sokea apinakin, että kasvojen luusto ja mittasuhteet ovat kauniin naisen. Sitäpaitsi aika ohutta meikkikerrosta näyttää Jenni suosivan moneen "kauniiseen" julkkikseen verrattuna. Lapsenkasvoisesta tytöstä on vaan kuoriutunut Gimmel-aikojen jälkeen kypsä nainen. Ihan sama vaikka kulkisi meikittä pelkissä ryysyissä, niin enemmistön silmissä tuon näköinen nainen on kaunis.

• karvaperse80
        Hanki vaikka elämä kirjoitti:

Rauhoitu vähän. Jos olet noin katkera niin Jenni on varmasti loukannut sua jotenkin henkilökohtaisesti? Ei tarvitse kertoa, mutta yritä päästä jotenkin yli siitä. Ei sulla pitäisi olla mitään syytä noin fanaattisesti arvostella häntä tai ketään muutakaan. Anna ihmisten fanittaa rauhassa, miten se muka on sinulta pois? JA miksi et solvaa muita naisartisteja, esim. Kaija koota tai Anna abreuta?

Jos Jennin luomassa brändissä "ei ole mitään ihmeellistä" kuten itse sanot, miksi sinun pitää asiasta täällä vaahdota? Lopeta jo.

Aloitus oli Jennistä ei Anna Abreusta. Ei tuossa mitään fanaattista todeta että Jenni on taviksen näköinen. Fanittajat on asettaneet hänet jalustalle mutta ei sitä muiden tarvitse palvoa. Suurimmalla osalla ei kiinnosta paskaakaan koko muija.

• jooh
        olet säälittävä kirjoitti:

Ajattelit sitten laittaa Jennin kuvia 12 vuoden takaa tänne jotta voisit häntä mollata ja haukkua? Aika huono yritys. Tiedoksi: ihmiset muuttuvat, Jennikin on muuttunut täysin viime 8v aikana.

No sinähän se väitit, että on luonnonkaunis ja _aina_ freesi. :D Menipä noi linkit sulla tunteisiin. Onko niin, että löysit Jennin vasta muruseni-biisin myötä? :D

Mun mielestä ei oo mitenkään erikoisen nätti ilman meikkiä ja ei aina onnistu meikin kanssakaan. Promokuvat kuitenkin aika usein tosi hyviä. Viimeisimmän videon lookki oli aika suttuinen.

• Yksi nainen
        jooh kirjoitti:

No sinähän se väitit, että on luonnonkaunis ja _aina_ freesi. :D Menipä noi linkit sulla tunteisiin. Onko niin, että löysit Jennin vasta muruseni-biisin myötä? :D

Mun mielestä ei oo mitenkään erikoisen nätti ilman meikkiä ja ei aina onnistu meikin kanssakaan. Promokuvat kuitenkin aika usein tosi hyviä. Viimeisimmän videon lookki oli aika suttuinen.

No nuo on kuvia hänen uran alkuvaiheilta! Kaunis oli silloinkin ja tyyli sen ajan hengen mukainen! Varmasti Jennistä löytyy tuoreempiakin tällättyjä kuvia, mutta freesi on silti!

Kaunis nainen on kaunis ihan missä lookissa tahansa :)

• unelmieni nainen
        Yksi nainen kirjoitti:

No nuo on kuvia hänen uran alkuvaiheilta! Kaunis oli silloinkin ja tyyli sen ajan hengen mukainen! Varmasti Jennistä löytyy tuoreempiakin tällättyjä kuvia, mutta freesi on silti!

Kaunis nainen on kaunis ihan missä lookissa tahansa :)

Aina kun joku täällä ihailee Jennin ulkonäköä, ilmestyy niitä joiden elämäntehtävä on mollata Jenniä ja sanoa häntä rumaksi. Jos ei kyseinen laulaja kiinnosta, voisiko jättää tällaiset ketjut avaamatta? Sokea kanakin näkee että Jenni on meikillä tai ilman aivan järjettömän kaunis nainen!

• miäs41

panisin

• maha sillä

on raskausarpia täynnä

• cute belly

Olen nähnyt Jennin mahan monta kertaa keikoilla napapaidassa kun essintyy. Ei ole mitään raskausarpia. Ei ole ollut raskaana tosin laihtunut mutta ei näyt mitään arpia vaan ihana sileä maha. Sinne navan alle mielisin...

• että mitä?

Sä nyt et yhtään tiedä kenestä puhutaan, haloo eihän sillä ole edes lapsia.

• cute belly
        että mitä? kirjoitti:

Sä nyt et yhtään tiedä kenestä puhutaan, haloo eihän sillä ole edes lapsia.

Älä välitä, vastasin jo koska tiedän mitä olen nähny. Kyseinen sönkkö on sekottanut Jennin johonki toiseen.

• Epäilen silti...
        cute belly kirjoitti:

Älä välitä, vastasin jo koska tiedän mitä olen nähny. Kyseinen sönkkö on sekottanut Jennin johonki toiseen.

No mitä sitten vaikka oliskin? Ei se tee hänestä yhtään rumempaa! Kukaan ei ole täydellinen...et edes sinä!

• Sori vaan :)
        cute belly kirjoitti:

sekotin sen Suvi Teräsniskaan. Se on raskaana ja näyttävät vähän samiksilta.

• ihailen

Jenni on Suomen kaunein nainen. Kasvonpiirteet ovat todella kauniit mm. suora nenä, kauniin muotoisen kasvot, kauniit silmät, upeat hiukset yms. Ei lainkaan suomalaisen näköinen. Kalpea mutta kaunis, hänelle sopii kalpeus.

• tavis on hänkin

Jenni Vartiainen siis ilman meikkiä tuossa linkissä

• meikittä paras
        tavis on hänkin kirjoitti:

Siis nyt en tajua? Jennihän on tuossa linkissä aivan järjettömän kaunis ottaen huomioon ettei meikkiä paljoo näy. Kukahan "tavis" on tuon näköinen naturell olisi tosiaan kiva tietää?

• Kaikki ovat taviksia
        tavis on hänkin kirjoitti:

Niin, se voi olla joillekin heikompiälyisille yllätys, että julkkikset ovat ilman kykyjään, taitojaan, älyään tai millä tahansa tavalla ovatkaan nousseet julkisuuteen, niin ihan tavallisia ihmisiä. Kukaan ei heistä osaa paskoa kultakimpaleita, lentää kuin lintu tai näytä aamulla etusivun enkeliltä. Vartiainen on kuitenkin kaunis nainen ilman meikkiä! Hyvät mittasuhteet, kauniit silmät, huulet jne. ja hänellä on sentään muutakin tarjottavaa ihmisille, kuin pelkkä ulkonäkö. Samaa ei voi sanoa turhista julkkiksista(BB-horot, salarakkaat jne.), joilla ei ole yleensä edes sitä kaunista ulkokuorta.

• näin on, että

Kyllä on

• hehheheh

Miksi jotain jennivartiaista pitäisi palvoa ja kehua kauniiksi ja fanittaa? Taitaa olla haaveksijat ja fanit ja roudarit liikkeellä. No, jokainen ikävöiköön ketä haluaa, vaikka sitten jotain laulajaa. Mutta se on varma että oikeasti naistaan rakastavat miehet pitävät omaa rakastaan maailman kauniimpana naisena, koska rakastavat tätä. Siinä ei paljon jennivartiaiset tai mitkään missit yhtään hetkauta.

Samahan se on naisillakin, onhan kaikenmaailman mikkokoivuja tms. komeita kuin mitä, mutta kyllä se oma rakas on komein omaan silmään.

• Yksi riittää

Kyllä minä ainakin katselen mielellään komeita miehiä, mutta kukaan ei ole lähellekään niin ihana kuin se jonka valitsin vuonna 2013. Mustahiuksinen kultamussu nukkuatuhisemassa kädet ympärilläni, silloin oli kaikki mitä tarvitsin.

• hmmmm

Kerrankin fiksu kommentti!

• No on
        hmmmm kirjoitti:

Kerrankin fiksu kommentti!

paitsi, että Mikko Koivu ei ole komea

• fantasy real

Onko sinulla jotenkin vaikea parisuhde kuihtuu kenties? Mitä hvetin pahaa siinä että tykkää jonkun artistin esim Jennin ulkonäöstä vaikka on oma muija kotona? Jos haaveilee vähän Jennistä ja on muutaman sanan hnen kanssa jutellut keikan jälkeen niin ei se tarkota että olisi mitään mahiksia hänen kanssa punkkaan. Eli hold your horses.

• kusiluikutjäbät
        fantasy real kirjoitti:

Onko sinulla jotenkin vaikea parisuhde kuihtuu kenties? Mitä hvetin pahaa siinä että tykkää jonkun artistin esim Jennin ulkonäöstä vaikka on oma muija kotona? Jos haaveilee vähän Jennistä ja on muutaman sanan hnen kanssa jutellut keikan jälkeen niin ei se tarkota että olisi mitään mahiksia hänen kanssa punkkaan. Eli hold your horses.

Kuka edes haluaa nussia jotain jenniä, varmaan ne jotka muutenkin nussisi kaikkea mikä liikkuu. Ne saa mennäkin.

• mikkoonupeamies
        No on kirjoitti:

paitsi, että Mikko Koivu ei ole komea

Mikko Koivu on komea siinä missä jenni on kaunis!

Eikö miehet kestä sitä jos joku jotain toista miestä sanotaan komeaksi!?

• isomunainen jäbä
        kusiluikutjäbät kirjoitti:

Kuka edes haluaa nussia jotain jenniä, varmaan ne jotka muutenkin nussisi kaikkea mikä liikkuu. Ne saa mennäkin.

Hah, onneksi sun ei tarvitse väkisin Jenniä nusssia, ole ihan rauhassa! Kyllä löytyy hänelle meitä oikeita miehiä.

• On on kalpea

ja muutenkin tutun näköinen ;D

• pakko kommentoida

Onhan se hyvännäköinen, kalpeuskin sopii hänelle.

En käsitä, miksi jotkut naiset saavat netissä aina paskahalvauksen, kun jotakuta toista naista kehutaan, ja ryntäävät selittämään, miksi näin ei voi olla. Aika epärealistinen maailmankuva, jos haluatte olla ainoa nainen maailmassa, jota kukaan saa kehua. :D

• Ei pidä paikkaasa

Höpsis. Terv, Jennin V.n näköiseksi haukuttu nainen

• pakko kommentoida
        Ei pidä paikkaasa kirjoitti:

Höpsis. Terv, Jennin V.n näköiseksi haukuttu nainen

Et tykkää omasta ulkomuodostasi?

• ed--
        pakko kommentoida kirjoitti:

Et tykkää omasta ulkomuodostasi?

En ajattele sitä. Keskityn muuhun. En ole yhtään ulkonäköpainoitteinen Mutta kyllä, kun tulee puhetta ulkonäöstäni, pakenen tai vaihdan puheenaihetta. Väheksyn sitä tai menen hämilleni. En halua ajatella ulkonäköäni. On sanottu seksikkääksi usein, mikä hämmentää. Klassisen kauniiksi usein, mitähän sekin tarkoittaa ??!! Haluan olla vain minä, mikä olen sisältäni, en halua että minusta tehdään arvioita ulkonäköni perusteella. Ulkonäkökysymys on minulle hieman arka aihe. Kun katson itseäni peilistä en tunne itseäni :( Näytän erilaiselta, mitä olen sisältä.
        Kuulostaako tutulle ?

• älkää viitsikö
        ed-- kirjoitti:

En ajattele sitä. Keskityn muuhun. En ole yhtään ulkonäköpainoitteinen Mutta kyllä, kun tulee puhetta ulkonäöstäni, pakenen tai vaihdan puheenaihetta. Väheksyn sitä tai menen hämilleni. En halua ajatella ulkonäköäni. On sanottu seksikkääksi usein, mikä hämmentää. Klassisen kauniiksi usein, mitähän sekin tarkoittaa ??!! Haluan olla vain minä, mikä olen sisältäni, en halua että minusta tehdään arvioita ulkonäköni perusteella. Ulkonäkökysymys on minulle hieman arka aihe. Kun katson itseäni peilistä en tunne itseäni :( Näytän erilaiselta, mitä olen sisältä.
        Kuulostaako tutulle ?

Miten aina ilmestyy kymmenen Jenni vartiaisen "näköistä" naista kun joku kehtaa kyseistä artistia täälläkin kehua? Naiset naiset, suunnatonta katkeraa kateutta...

• Maskuliini
        ed-- kirjoitti:

Kuulostaako tutulle ?

Ala syömään hormoneja, kasvata parta ja lähde naisiin. Ehkä tunnet peilikuvasi sitten enemmän omaksesi.

• pakko kommentoida
        ed-- kirjoitti:

Kuulostaako tutulle ?

Olet ilmeisesti tosi nuori?

Kyllä se voi hämmentää, kun tulee lapsuudesta aikuiseen ikään, ja yhtäkkiä kaikki haluavat ulkokuorestasi jotain ja näkevät vain ulkokuoresi itsekkäiden tarpeidensa kautta. Vaikka olet tietysti kokonainen persoona, kuten kaikki muutkin.

Sinä et ole kuitenkaan vastuussa jokaisesta ihmisestä, joka näkee maailman omalla tavallaan. Toiset ovat ja pysyvät ulkonäkökeskeisinä, jotkut seksikeskeisinä jne. Tuollaisetkin kommentit "mene iskemään naisia sitten" ovat sitä yhtä ja samaa seksikeskeistä maailmanselitystä. :D

• Kateellista
        älkää viitsikö kirjoitti:

Miten aina ilmestyy kymmenen Jenni vartiaisen "näköistä" naista kun joku kehtaa kyseistä artistia täälläkin kehua? Naiset naiset, suunnatonta katkeraa kateutta...

Pyh!! Panettelet ja olet ilkeä lisäksi

• Yhdeltä naiselta

Kiira Korpi on myös todella kaunis

• hyi hittolainen

Kiira korpi muistuttaa hamsteria tai rottaa jolla vielä Jenniäkin pienemmät tissit. Ja ootteko kuullut hänen puhuvan? Hirveetä lapsellista honotusta, ihan oikeasti parempi kuin suu pysyis kiinni. Minun mielipide.

• Suu kiinni...
        hyi hittolainen kirjoitti:

Kiira korpi muistuttaa hamsteria tai rottaa jolla vielä Jenniäkin pienemmät tissit. Ja ootteko kuullut hänen puhuvan? Hirveetä lapsellista honotusta, ihan oikeasti parempi kuin suu pysyis kiinni. Minun mielipide.

...paitsi sillon jos se ottaa sinne k*rvän.

• Kyllä on,

tosi kaunis

• mitä ihmettä

miettiikö joku jenni vartiaista täällä päiväkauopalla ja vielä uudenvuodenyönä! Onhan niitä paljon muitakin kauniita julkisuudenhenkilöitä. Pitäisikö niitäkin nyt sitten alkaa listata tänne??

• Minä sinua vaan

Ei tarvii listata muita, Jenni on eroottisin nainen mitä tiedän muut jää kauas. Käsikäytöllä sitte nukkumaan...

• vai niin
        Minä sinua vaan kirjoitti:

Ei tarvii listata muita, Jenni on eroottisin nainen mitä tiedän muut jää kauas. Käsikäytöllä sitte nukkumaan...

ja minä en edes tiedä, että minkä näköinen otus on kyseessä. Menehän näkemään eroottisia unia sitten.

• ihme hörhö

Mitäs sitten itse täällä kommentoit? Otsikko kyllä kertoo kenestä on kyse joten kun ei kiinnosta voit pysyä poissa.

• ihan nätti

mutta aika tavallisen näköinen nuori nainen. Tiedän aika monta upeampaa, mutta voihan se olla, että tuo Jenni olisi livenä enemmän edukseen kuin kuvissa.

• Panisinjosolisinmies

Jenni on munkin mielestä Suomen kaunein nainen tai ainakin julkkisnainen, en oo kaikki naisia nähny.

• pam pam pate

Onhan hän kaunis, tuskin kukaan voi sanoa rumaksi? :) Tosin ehkä turhan luiseva omaan makuuni kun pidän muodokkaista naisista, mutta kasvot todella kauniit ja hieno tukka.

• ei hyvä jos ei huono

Ei se ainakaan minusta mitenkään erityisen hyvän näköinen ole. Asteikolla 4-10 voisin varmaan 8- tarjota.
      Joku sen kasvoissa vaan "häiritsee" mutta en vaan keksi että mikä.

• karmee lärvi J:llä

Jennin naamassa häiritsee aivan liian korkeat terävät poskipäät ja iso leuka. Ei sellaiset piirteet ole kauniita.

• Mielipiteeni
        karmee lärvi J:llä kirjoitti:

Jennin naamassa häiritsee aivan liian korkeat terävät poskipäät ja iso leuka. Ei sellaiset piirteet ole kauniita.

Kautta aikain on ihailtu korkeita poskipäitä ja millaiset naisen kasvot olisi ilman leukaa? JOTEN JENNI ON TODELLA KAUNIS SUOMALAISIIN "PALLONAAMOIHIN" VERRATTUNA. Kateutta kaikki tyyni!!!!!

• valtavan ihana naine
        Mielipiteeni kirjoitti:

Kautta aikain on ihailtu korkeita poskipäitä ja millaiset naisen kasvot olisi ilman leukaa? JOTEN JENNI ON TODELLA KAUNIS SUOMALAISIIN "PALLONAAMOIHIN" VERRATTUNA. Kateutta kaikki tyyni!!!!!

Tuolla aiemmi oli meikitön kuva Jennistä. Jopa nätimpi kuin paksussa pakkelissa. Olis kiva nähä nää solvauksia jakelevat huuhkajat ilman meikkiä ettei vaan olis Jenni paremman näkönen? Ei siinä mielipiteitä saa tietty olla mutta törkeet tissien ym haukkumiset sais jäädä omaksi tiedoksi. Minä pidän pienistä kiinteistä tisuista en voi sietää isoja roikkuvia hinkkejä.

• plus esiintyjänä

plus hyvä lauluääni

• Jii fani

Minkäs sille kalpeudelle mitään voi jos on syntynyt vaaleaihoiseksi.

• On Jenni

Hyvin kaunis nainen.

• ojnageo

Ihan ok, miten olettaakin kun entinen taitoluistelija.

• mitähän tykkää ?

Sähköpostin liitteeksi Jennille tämä.

• friikkioot

ja laita siihen sähköpostiin myös että mulla on iso kulli ja haluan kosia sinua

• mitä hourit?

Siis mikä?? Ei näy mitään liitettä.

• jatkuuko

Kylläpä riittää mielenkiintoa Jenniä kohtaan ketjun pituudesta päätellen;D .

• mitäs kirjoittelet

JA sinäkin tänne kommentoit ja pidennät ketjua tahallasi? Ihme tyyppi.

• ap.

joo, enpä olis mäkään uskonu =)

• Kiva katsoooo

Jenni on tosi kaunis mut saisi olla pulleempi,nyt liian luiseva. Tykkään pyöreämmistä naisista. Lauluissaan voisi alkaa käyttäå ääntään jo monipuolisemmin ja rohkeammin.Ain samaa hönkäilyä ja suhauttelua.

• onon1

On se.

• +++++

Onhan hän kaunis ja mielenkiintoinen taiteilija! Typerää etsiä ns. virheitä, jokaisessa on niitä!

• niin no joo, mut

Totta kai jokaisessa on niitä virheitä mutta jos kysytään ulkonäöstä niin pakkohan ne vastaukset on perustella.

• minun tuleva vaimo J

Aion kosia jenniä maaliskuussa kun hän tulee takasin lomalta indonesiasta. romanttisesti.

• lemmenlomalla?

Mikset ole reissussa mukana? Taitaa olla turhan aikaista kosinnalle.

• ihana jenniseni
        lemmenlomalla? kirjoitti:

Mikset ole reissussa mukana? Taitaa olla turhan aikaista kosinnalle.

Äläs nyt selitä. Rakkaani matkustaa mielellän yksin. Meillä on sitte vielä hyvin aikaa ennenkuin hänen keikkaputki taas alkaa.

• hullu olet
        ihana jenniseni kirjoitti:

Äläs nyt selitä. Rakkaani matkustaa mielellän yksin. Meillä on sitte vielä hyvin aikaa ennenkuin hänen keikkaputki taas alkaa.

hullu

• minun tuleva vaimo J
        hullu olet kirjoitti:

hullu

Älä viitsi solvata. En oo hullu vaan määrätietonen. Saatpas nähdä...

• Onnea yritykselle!
        hullu olet kirjoitti:

hullu

No mitä pahaa siinä on että poikaparka haaveilee? Sitä paitsi, ei ole mahdotonta että Jennin kaltainen julkkis seurustelisi tavismiehen kanssa. Hän ei ole koskaan miesasioitaan tai muita yksityisjuttujaan mediassa retostellut.

• fantasiat sikseen
        Onnea yritykselle! kirjoitti:

No mitä pahaa siinä on että poikaparka haaveilee? Sitä paitsi, ei ole mahdotonta että Jennin kaltainen julkkis seurustelisi tavismiehen kanssa. Hän ei ole koskaan miesasioitaan tai muita yksityisjuttujaan mediassa retostellut.

Ei tuo mikään "mies" ole vaan päästään nyrjähtänyt runkkkari.

• respektit
        fantasiat sikseen kirjoitti:

Ei tuo mikään "mies" ole vaan päästään nyrjähtänyt runkkkari.

Taidat olla mustasukkainen kun jätkä on iskenyt Jennin ja päässyt hänen pesään mulukkunsa laittamaan?

• Muista kanssa

Ai Janitaako ? Hän on niin kiltti tyttö, että muista ettet pilaa mitään. Hän on uskollinen ja hyvä, älä petä hänen luottamustaan !!

• mene nukkumaan
        Muista kanssa kirjoitti:

Ai Janitaako ? Hän on niin kiltti tyttö, että muista ettet pilaa mitään. Hän on uskollinen ja hyvä, älä petä hänen luottamustaan !!

Mikä hellvetin Janita? Olet ilmeisesti pahassa kännissä kun eksyit väärään ketjuun.

• down under

Vithut se Jenni missää Indonesiassa on. Australiassa ja Uusiseelannissa lomailee, sen Facessa aussi miehet kirjottelee sille rakkauden tunnustuksia ja rakastaa sen videoita ym ym.

• MrJuha82outolintu

Tosi kaunis ja sexy.
      Kyllä Juhalla.......
      Mä käyn niin kuumana moniin naisiin =) =)
      Silti oon semmone, joka ei harrasta irtosuhteita enkä oo parisuhteessa.
      Mut käyn anyway tosi kuumana eri naisiin.
      Jennin look on siksi mainio, koska samalla tosi kaunis ja samalla tosi sexy.
      Panettaa!!!!!!!!!!

• Cowboy

On, on! Pitkä, tumma, sinisilmäinen, hyväkroppainen. Missiainesta! Ei ole suotta valittu ties kuinka monta kertaa Miss Popiksi. :)

• Anonyymi

Kyllä on.

• Anonyymi

Nimi on tuttu, mutta ei hajuakaan miltä näyttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      270
      14443
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      68
      7303
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      211
      7131
    4. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      65
      5167
    5. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      114
      4889
    6. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      75
      4734
    7. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      101
      4515
    8. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      21
      4427
    9. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      78
      4187
    10. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      102
      3968
    Aihe