Viimevuonna ensimmäistä kertaa kokeilleena suosittelen. Viimeksi yritin 14 päivää mutta kroppa halusi lopettaa 7:ään päivään, nyt tavoitteena 10 päivää.
Kärsin korkeasta verenpaineesta, viimeksi verenpaine laski hieman liiankin alas ja tuosta oppineena yritän tasata verenpaineen suolan avulla normaaliksi jos se jälleen laskee liian alhaisiin lukemiin, Eli vesipaasto 10 päivää alkaa huomenna alku asetelma on:
paino 76,9 (pituus 172)
verenpaine 132/92 pulssi 113
Jatkan tähän samaan ketjuun painon ja verenpaineen kehittymistä
Huomenna taas aloitetaan vesipaasto
toka_kerta
0
80
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311