Mulla on 45. Vähä olen isokenkäinen!
Paljonko teillä?
Pitäiskö liittyä isokenkäisten kerhoon...
Kengännumero
14
1339
Vastaukset 14
- ????????
Miten kengänkoko liittyy älykkyyteen? mene huuhaapalstalle keskustelemaan siitä!
- kengännumero 42
En minäkään ymmärrä miten se älykkyyteen liittyy.
Mutta mietin vaan, että kun minun kengännumero on 42, niin onko se hyvä vai ei? Olenko isokenkäinen vai ei? Mitkä työtehtävät voisivat sopia sellaiselle, jonka kengännumero on 42? Tulenko rikkaaksi, kun kengännumeroni on 42? Tulenko onnelliseksi, kun kengännumero on 42? Saanko isokenkäisiä jälkeläisiä, kun kengännumeroni on 42? - Jouko mies
mutta sitähän sinä et älyä.
- Touko
Jouko mies kirjoitti:
mutta sitähän sinä et älyä.
Kaverilla on äo vaikka mitä, ja laittaa ??????????? ihan itsestään selvään kysymykseen.
Joo, aivan totta. Pitäisi tuo tajuta.
Tulipa taas todistettua: ÄO ja kengännumero, molemmat kertovat todellisesta älykkyydestä yhtä paljon.
- Vuohi
Minun veli-pojalla on kengän numero 48. Sille ei taho kenkiä kaupoista löytyä, joskus on sattumalta yks pari.
- mielikäisen isäntä
siinäpä vasta on poikkeusyksilö.
kun vielä hänellä ois yli 20 senttinen muna ja yli 170 älykkyysosamäärä niin ois kaikki kohallaan. täydellinen mies. - raksu
mielikäisen isäntä kirjoitti:
siinäpä vasta on poikkeusyksilö.
kun vielä hänellä ois yli 20 senttinen muna ja yli 170 älykkyysosamäärä niin ois kaikki kohallaan. täydellinen mies.Miks isokenkäinen ois yks täydellisyyden ehto?
- qwer
raksu kirjoitti:
Miks isokenkäinen ois yks täydellisyyden ehto?
Ei pitäisikään olla. Kuten ei myöskään munan pituuden tai älykkyys (=kuviopäättelykyky) osamäärän.
- ja ryhmyinen
39-40. Mutta ei se mitään, paljon pahaa se Napoleonkin sai aikaan, ja niin pienillä saappailla.
- mutta yleisimmin käyttämäni
45.
Sitten vanhat kengät on 43 ja ne mahtuu vielä paremmin jalkaan.
- Tottakai
Maapallon sisällä on tiettävästi toinen samanlainen, mutta huomattavasti suurempi :-)
- Praktikko
Ennenkuin lähdemme vertailemaan kengänkokoja, täytyy meidän tämä niin liian selvä pituuskoko muuttaa Gaussin-käyrälle ja suhteuttaa se väestön keskimääräiseen kengänkokoon. Jos olettaisimme numeron 40 edustavan kengänkoko-osamäärää 100, niin itse sijoittuisin tuonne luokkaan 130. Olen siis vielä normaali ja pystyn tulemaan toimeen sekä pienikenkäisten että suurikenkäisten kanssa. KO-arvon 170 omistavalla voisi olla jo vaikeuksia olla tallomatta pienikenkäistä alleen.
Naisilla voidaan myös havaita huomattavasti pienemmät arvot ko-osamäärässä. Tämä varmaan estääkin uran etenemisen kaikkein isokenkäisimpien pallille... - pekka
Mullapa se oli 160.
yritin kävellä mensaan sisälle, mutta kengät ei mahtunu sisään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.3012059- 991470
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2671378- 671045
- 811037
- 591011
- 67806
- 61754
- 45625
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80572