Tuli erehdyksessä ostettua Sinituotteen savustuspussi (leppälastu)
UUTUUS
Minulla oli tuommoinen reilun kilon merilohi jonka ajattelin savustaa kerrostalokämpässä, kuten paketin takakannessa kehuttiin.
Tuote vaikutti asialliselta ja ohjeet oli hyvät. Paitsi että niistä puuttui että poista palohälyttimen patterit ennen käyttöä.
Kaikki vaikutti hyvältä paitsi että tuosta tuli aika voimakas käry, joka levisi koko huoneistoon.
Sitten avattiin paketti ja kalaa jakamaan. MUTTA kala ei ollut lainkaan savustunut. Kypsä kyllä oli mutta maistui normaalilta uunissa paistetulta uunikalalta eli vain kalan päälle ripotellut mausteet maistuvat ja tietenkin kala. Eli ei savusta lainkaan pussin sisällä olevaa tuotetta.
Nyt ollaan iltapäivä tuuleteltu kämppää.
AIVAN TURHA OSTOS
Älä osta. Kannessa seuraavat tekstit.
SAVU
UUTUUS
SAVUSTUSPUSSI
Leppälastu
perinteinen
UUTUUS
GRILLIIN JA UUNIIN
MADE IN FINLAND
Kala Liha Kana
Savustuspussi
Kärypussi
2
855
Vastaukset 2
- näinkös teit
http://kotiliesi.fi/ruoka/reseptit/katajantuoksuja-savustuspussissa
Liesituuletin päällä ? - Anonyymi
Tulee grillissä tosi hyvää. Se lastunpitää saada kytemään että toimii. Eihän siitä muuten savunmaku tartu kalaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571460Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus60685- 46665
- 51652
- 52572
- 74566
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558