asiakkaat jotka valittavat eivätkä syö

ravintoloitsija

Olette perseestä!! Haistakaa vittu

8

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tourette-syndrooma

      Todella hyvä asenne ravintelin pitäjältä varsinkin asiakkaiden suuntaan - jos asiakkaat valittavat laadusta niin se on lähinnä asiakkaiden vika, jos ruoka ei kelpaa.

      Kerro osoite niin en ainakaan tule asiakkaaksesi - mielelläni ostaisin jotain syöntikelpoista hyvän palvelun kanssa, mutta jos asenne on tuo niin sääli niitäkin startti-rahojen luovuttajia - eivät tienneet mitä tekivät.

      • omistajaitse

        Palautteet ovat hyviä kun ne ovat aiheellisia.mutta jos tulee turhanpäivästä valehtelua että "ruoka on liian mausteista" jos ruokaan ei ole laitettu edes mausteista miten tämä on sitten mahdollista? otan asiakkaikseni vain ihmisiä jotka valittavat aiheesta.

        Ps..ravintolassamme käy porukkaa ja sanotaanko näin että on rahaa millä mällätä! Joten en sinuna huutelisi siellä mitä sattuu kun et asioista kerran tiedä mitään!!


      • hunajatahunajatasull
        omistajaitse kirjoitti:

        Palautteet ovat hyviä kun ne ovat aiheellisia.mutta jos tulee turhanpäivästä valehtelua että "ruoka on liian mausteista" jos ruokaan ei ole laitettu edes mausteista miten tämä on sitten mahdollista? otan asiakkaikseni vain ihmisiä jotka valittavat aiheesta.

        Ps..ravintolassamme käy porukkaa ja sanotaanko näin että on rahaa millä mällätä! Joten en sinuna huutelisi siellä mitä sattuu kun et asioista kerran tiedä mitään!!

        Eli jo ovella kysyt asiakkailtasi aikovatko he valittaa ruoasta ja jos vastaus on ehkä, niin käännytät ne heti ulos ravintelista.

        Mautonta ruokaa olen saanut usein, mutta maustamatonta en koskaan. Suurin vika kokeilla on käyttää järjettömän paljon suolaa tekeleisiinsä ja juuri tämä suola on yleensä syy "liian mausteinen"-valitukseen. Suolan käyttöä voi korvata käyttämällä mausteita ja yrttejä kohtuullisesti ruoan luonnollista makua korostaen.

        Jos sulla on fyffee niin ettet tiedä mihin sitä tunkisit, niin mitä helvataa sä tällä palstalla itket asiakkaista - raha kyllä parantaa mielipipin ja uusi auto ravintelin edessä vasta saakin nivuset kuumottamaan.


      • raflanomistaja
        hunajatahunajatasull kirjoitti:

        Eli jo ovella kysyt asiakkailtasi aikovatko he valittaa ruoasta ja jos vastaus on ehkä, niin käännytät ne heti ulos ravintelista.

        Mautonta ruokaa olen saanut usein, mutta maustamatonta en koskaan. Suurin vika kokeilla on käyttää järjettömän paljon suolaa tekeleisiinsä ja juuri tämä suola on yleensä syy "liian mausteinen"-valitukseen. Suolan käyttöä voi korvata käyttämällä mausteita ja yrttejä kohtuullisesti ruoan luonnollista makua korostaen.

        Jos sulla on fyffee niin ettet tiedä mihin sitä tunkisit, niin mitä helvataa sä tällä palstalla itket asiakkaista - raha kyllä parantaa mielipipin ja uusi auto ravintelin edessä vasta saakin nivuset kuumottamaan.

        En käännytä todellakaan! Emme todellakaan käytä liikaa koskaan ja meillä on myös laadunmittaaja kurssin käynyt kokki joka maistaa aina ruokaa ennen kun viedään pöytään.eli jos valittaa jotain niin silloin se ei pidä paikkansa


    • aefgwrg

      Sama kokki oli ilmeisesti haukannut pakastepizzastani palan ennen pakkaamista.

    • Valvoja M

      Ko raflanomistaja yhteenkirjoittaja debiili häirikiö kaikkia keskusteluja - täysin ääliömäisillä jutuillaan. Milloin asiakkaat valittavat mistäkin ja milloin asiakkaan pitäisi osallistua talkoisiin ravintolassa. Parasta olisi kun kukaan eikä ikinä vastaisi yhtään mitään tämän holhokin juttuihin.

      En tule jatkamaan tätä keskustelua.

      • raflanomistaja

        kerroppa tarkasti miten olen häiriköinyt ? ainut pointti mun kirjoituksissa on ollut se että te heräisitte oikeasti ja miettisitte myös ravintolan etuja ettekä itsenne.Heille on myös tärkeää asiakkaitten käyttäytyminen niin sitä mukaan myös voi palvella.Jos asiakas on vittumainen niin tottakai takaisin.EI se ole huonoa palvelua.Jokapaikassa pätee sama asia,olen vittumainen sinulle jos olet vittumainen minulle... ?

        enkö ole muka oikeassa?

        jos asiakas on oikeasti tosi mukava ja juttelee ymsyms niin tottakai olemme hänelle myös tosi mukavia.

        ja en kyllä tajua mistä talkoosta puhut?meillä on omat siivous"kekkerit" ja emme kyllä ole sinne asiakkaita kutsuneet joten aika huonot läpät sulla.

        palataan asiaan eli palautuspiste.se on edelleen siellä ja vain siksi että tarjoilijat hoitavat hommansa nopeammin!

        kiitos !


      • hejsusjs
        raflanomistaja kirjoitti:

        kerroppa tarkasti miten olen häiriköinyt ? ainut pointti mun kirjoituksissa on ollut se että te heräisitte oikeasti ja miettisitte myös ravintolan etuja ettekä itsenne.Heille on myös tärkeää asiakkaitten käyttäytyminen niin sitä mukaan myös voi palvella.Jos asiakas on vittumainen niin tottakai takaisin.EI se ole huonoa palvelua.Jokapaikassa pätee sama asia,olen vittumainen sinulle jos olet vittumainen minulle... ?

        enkö ole muka oikeassa?

        jos asiakas on oikeasti tosi mukava ja juttelee ymsyms niin tottakai olemme hänelle myös tosi mukavia.

        ja en kyllä tajua mistä talkoosta puhut?meillä on omat siivous"kekkerit" ja emme kyllä ole sinne asiakkaita kutsuneet joten aika huonot läpät sulla.

        palataan asiaan eli palautuspiste.se on edelleen siellä ja vain siksi että tarjoilijat hoitavat hommansa nopeammin!

        kiitos !

        Hei Spede - "miettisitte myös ravintolan etuja ettekä itsenne" - en todellakaan tule ravintolaan sen takia, että siitä olisi sinulle jotain etua tai hyötyä. Käyn ravintolassa vain ja ainostaan sen takia, että se on tarpeellista. Tarpeet (nälän ja janon) voi tyydyttää onneksi monessa eri ravintolassa - ja aika kaupungissa asiakas voi valita haluaako käyttää ko ravintolan palveluja vai siirtyykö toiseen ravintolaan. Esim Helsingissä on aivan riittävästi ravintoloita, huonoja ja hyviä.

        Itse en koskaan palaa ravintolaan jossa olen saanut huonon palvelun tai hinta-laatusuhde on väärä. Onneksi on mistä valita.

        Ravintola on paikka jossa henkilökunta hoitaa työt ja asiakas maksaa. Palautuspiste sopii kouluu, laitoksiin ja huoltoasemalle - oletko joku näistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 20v on otettu kiinni

      Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      139
      9309
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

      Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      673
      5344
    3. Kuka on menehtynyt?

      https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      27
      3699
    4. Mitä meidän välillä

      Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      47
      2553
    5. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

      16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      14
      2126
    6. 70
      1904
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      132
      1870
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

      Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      230
      1679
    9. Nainen, ota nyt rauhallisesti

      Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      139
      1434
    10. Ei me taideta

      Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      39
      1250
    Aihe