Aloin lukemaan Tommy Hellstenin kirjaa Virtahepo olohuoneessa. Vaikuttaa hyvältä, erityisesti olen alkanut miettiä tuota lapsiominaisuutta itsessäni. Ainut mikä kirjassa vähän häiritsee on se että kirjailijan mielestä uskonnollisuus on tavallaan sisäänrakennettu ominaisuus ja joissakin kohdissa se korostuu. Mutta aion silti lukea kirjan loppuun kun olen jo yli puolivälissä. Onko muita kirjan lukeneita ja mitä mieltä kirjasta?
virtahepo olohuoneessa
6
1450
Vastaukset
- jatka vaan
Hellstenin kirjat on hyviä. Tuo uskonnollisuus on vähän väärä sana. Ihminen on henkinen olento, ja luottamus johonkin korkeampaan voimaan (eli muuhun kuin itseensä) on osa sitä normaalikokoiseksi ihmiseksi kasvua.
- sisään rakennettu
pepep kirjoitti:
Kyllähän nyt itseluottamusta pitää olla.
Itseluottamus ilman korkeampaa voimaa nousee yleensä itsekkyydestä.
sisään rakennettu kirjoitti:
Itseluottamus ilman korkeampaa voimaa nousee yleensä itsekkyydestä.
Eli olen mulkku, jos en usko Jumalaan? Kiitos nyt vaan tästäkin kuitista.
pepep kirjoitti:
Eli olen mulkku, jos en usko Jumalaan? Kiitos nyt vaan tästäkin kuitista.
m ulkku
- fghjklöljhkgjf
Jumala ja Jeesus on totisinta totta ja oikeata parantumista ei voi koskaan tapahtua kun etsii pelkästään ihmisistä avainta onneen.
Sama kaikissa kahdentoista askeleen ryhmissäkin. Ihmiset, jotka eivät pysty kääntymään Jumalan puoleen jäävät paranemisessa alkumetreille. Jotkut heistä pystyy sinnittelemään vihan tai lääkkeiden voimalla kuivilla, mutta se jälki psyykkeelle...
Jumala rakastaa meitä kaikkia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593255Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242749Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1961010- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835