Aloin lukemaan Tommy Hellstenin kirjaa Virtahepo olohuoneessa. Vaikuttaa hyvältä, erityisesti olen alkanut miettiä tuota lapsiominaisuutta itsessäni. Ainut mikä kirjassa vähän häiritsee on se että kirjailijan mielestä uskonnollisuus on tavallaan sisäänrakennettu ominaisuus ja joissakin kohdissa se korostuu. Mutta aion silti lukea kirjan loppuun kun olen jo yli puolivälissä. Onko muita kirjan lukeneita ja mitä mieltä kirjasta?
virtahepo olohuoneessa
6
1653
Vastaukset
- jatka vaan
Hellstenin kirjat on hyviä. Tuo uskonnollisuus on vähän väärä sana. Ihminen on henkinen olento, ja luottamus johonkin korkeampaan voimaan (eli muuhun kuin itseensä) on osa sitä normaalikokoiseksi ihmiseksi kasvua.
- sisään rakennettu
pepep kirjoitti:
Kyllähän nyt itseluottamusta pitää olla.
Itseluottamus ilman korkeampaa voimaa nousee yleensä itsekkyydestä.
sisään rakennettu kirjoitti:
Itseluottamus ilman korkeampaa voimaa nousee yleensä itsekkyydestä.
Eli olen mulkku, jos en usko Jumalaan? Kiitos nyt vaan tästäkin kuitista.
pepep kirjoitti:
Eli olen mulkku, jos en usko Jumalaan? Kiitos nyt vaan tästäkin kuitista.
m ulkku
- fghjklöljhkgjf
Jumala ja Jeesus on totisinta totta ja oikeata parantumista ei voi koskaan tapahtua kun etsii pelkästään ihmisistä avainta onneen.
Sama kaikissa kahdentoista askeleen ryhmissäkin. Ihmiset, jotka eivät pysty kääntymään Jumalan puoleen jäävät paranemisessa alkumetreille. Jotkut heistä pystyy sinnittelemään vihan tai lääkkeiden voimalla kuivilla, mutta se jälki psyykkeelle...
Jumala rakastaa meitä kaikkia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761757
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471308- 671207
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html219980- 46920
- 58849
- 69798
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244538738- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660