Tuleppa mukaan. Erotetaanko Kreikka eurosta ? Vastaan . Ei. Mitä sinä ?
Pieni älykkyystesti
4
136
Vastaukset
- kakskytkolme
Miksi ihmeessä sekoitat EU:n eurosekoilun ja älykkyyden keskenään. Eihän koko eurovaluuttasekoilulla ole mitään tekemistä älykkyyden, varsinkaan viisauden kanssa ja nekin, älykkyys ja viisaus ovat aivan eri asioita. Tiedätkö, mitä eroa näillä asioilla on...? No, älykäs selviytyy kiipelistä, mihin viisas ei joudu ollenkaan.
- juur..
.." sivusta seurannut " Mielestäni älykkyyteen kuuluu tosiaioiden tunnustaminen.
Tosiasioiden tunnustaminen on viisautta ..sanonta kuuluu. Yhteiskunnassamme on suuri määrä henkilöitä jotka elävät oletusteoriassaan. He "uivat" valtavirtaa vastaan mutta kuitenkin nauttivat yhteiskunnan heillekin suoduista " asioista " joita he pitävät jo itsestään selvyytenä ? En ole puolesta enkä vastaan mutta nimenomaan sitä. - tuksu.
älykkyyttä on olla vähemmän tyhmä
- ;););)
Eihän toki ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013