Kahvin voi juoda kotona.valittaminen ei kuulu kahvilaan.
kotona?
13
193
Vastaukset
- rhwrthwh
Jos sulla on kahvila, niin se onkin näköjään sua itseäsi varten ei asiakkaille.
Jos ymmärrät, että sinä olet asiakkaita varten ei asiakkaat sua varten.- olette outoja
Mutta miksei kahvia voi vain juoda ihan hiljaa että työntekijät saavat tehdä töitä rauhassa???
- kusisukassa
olette outoja kirjoitti:
Mutta miksei kahvia voi vain juoda ihan hiljaa että työntekijät saavat tehdä töitä rauhassa???
Ja kupposen saatuaan asiakkaan on syytä vetäytyä nurkkapöytään lipittämään hiljakseen sumppiaan niin ettei vain häiritse työntekijöitä - siis ketä varten oikein pidät kahvilaasi.
Asiakaspalveluasenteesi on kyllä kuin neuvosto-venäjältä noin niinkuin karrikoiden.
Pysähdyppä hetkeksi ja mieti, mitä ja minkälaista palvelua sinä asiakkaana haluaisit saada ja toteuta se tuleville asiakkaille. - kaffiakotonavaaas
kusisukassa kirjoitti:
Ja kupposen saatuaan asiakkaan on syytä vetäytyä nurkkapöytään lipittämään hiljakseen sumppiaan niin ettei vain häiritse työntekijöitä - siis ketä varten oikein pidät kahvilaasi.
Asiakaspalveluasenteesi on kyllä kuin neuvosto-venäjältä noin niinkuin karrikoiden.
Pysähdyppä hetkeksi ja mieti, mitä ja minkälaista palvelua sinä asiakkaana haluaisit saada ja toteuta se tuleville asiakkaille.Kai se ny häiritsee jos valitat turhasta vaikka olisi parempaa tekemistä !!!
- nytriittää
kusisukassa kirjoitti:
Ja kupposen saatuaan asiakkaan on syytä vetäytyä nurkkapöytään lipittämään hiljakseen sumppiaan niin ettei vain häiritse työntekijöitä - siis ketä varten oikein pidät kahvilaasi.
Asiakaspalveluasenteesi on kyllä kuin neuvosto-venäjältä noin niinkuin karrikoiden.
Pysähdyppä hetkeksi ja mieti, mitä ja minkälaista palvelua sinä asiakkaana haluaisit saada ja toteuta se tuleville asiakkaille.asiakkaita varten.mutta se että valitetaan turhasta asiasta niin se häiritsee työntekijöitäni.heillä on parempaakin tekemistä kun kuunnella turhaa ruikutusta että laitoin liikaa maitoa apua saisinko uuden kahvin,oma vikasi jos mokaat kahvin juontisi.turha siitä on meitä syyttää.jos maistuu muka "pahalle" niin laita sokeria tai jotakin mikä voisi parantaa makua.ei se saatana ole meidän vika jos sinulla on eri maku aisti kuin muilla,emme rupea erikseeen yhdelle asiakkaalle keittämään oman makuistaan kahvia että kannattaa vähä herätä tähän maailmaan.turhaa mäkätystä ei siedä kukaan,ei edes asiakkaat jotka istuvat vieressä.joten sulla ei ole varaa tulla tänne piipittämään mistään !!!
- josriittiniinlopeta
nytriittää kirjoitti:
asiakkaita varten.mutta se että valitetaan turhasta asiasta niin se häiritsee työntekijöitäni.heillä on parempaakin tekemistä kun kuunnella turhaa ruikutusta että laitoin liikaa maitoa apua saisinko uuden kahvin,oma vikasi jos mokaat kahvin juontisi.turha siitä on meitä syyttää.jos maistuu muka "pahalle" niin laita sokeria tai jotakin mikä voisi parantaa makua.ei se saatana ole meidän vika jos sinulla on eri maku aisti kuin muilla,emme rupea erikseeen yhdelle asiakkaalle keittämään oman makuistaan kahvia että kannattaa vähä herätä tähän maailmaan.turhaa mäkätystä ei siedä kukaan,ei edes asiakkaat jotka istuvat vieressä.joten sulla ei ole varaa tulla tänne piipittämään mistään !!!
Siis ihan uskomaton ulostulo - jos et ihmisiä jaksa kuunnella niin täysin väärässä ammatissa olet.
Kahvilanpito on asiakaspalvelutyötä, jolloin muutaman ns. vaikean asiakkaankin käytöksen pitäisi pystyä kestämään.
Suomi24:n kahviloita ja ravintoloita koskevissa kirjoituksissa on havaittavissa selvästi ammatinharjoittajien "kypsyminen" asiakkaiden suhteen - ilmeisesti vähentyvien tulojen ja taloudellisen tilanteen huonontumisen takia kuin myös heikompien ja halvempien raaka-aineiden käytön tuoma palaute asiakkailta.
Kun tulot ovat romahtaneet niin hymykin on tiukemmalla. - kahvilanomistaja
josriittiniinlopeta kirjoitti:
Siis ihan uskomaton ulostulo - jos et ihmisiä jaksa kuunnella niin täysin väärässä ammatissa olet.
Kahvilanpito on asiakaspalvelutyötä, jolloin muutaman ns. vaikean asiakkaankin käytöksen pitäisi pystyä kestämään.
Suomi24:n kahviloita ja ravintoloita koskevissa kirjoituksissa on havaittavissa selvästi ammatinharjoittajien "kypsyminen" asiakkaiden suhteen - ilmeisesti vähentyvien tulojen ja taloudellisen tilanteen huonontumisen takia kuin myös heikompien ja halvempien raaka-aineiden käytön tuoma palaute asiakkailta.
Kun tulot ovat romahtaneet niin hymykin on tiukemmalla.No vittu teidän takia näin käy aina (onneks ei mulla hätää) mutta miks vitus te ette voi pitää huonoa kokemusta omana tietona? Pitää saatana juoruta ympäri kaupunkia ja netissä.ihmekkää ku lähtee asiakkaita ja tuloja ei ole.tottakai asiakas saa valittaa !! Mutta se että juoruillaan niim se on jo asiakkaan tahallista kiusaa.se joka mun kahvilan laittaa konkkaan juorujen takia niin henkilökohtaisesti pidän huolen että juoruilija maksaa jokaisen sentin takaisin minkä menetän tai lähetän velka laskut hänelle.miettikää ennen kun tuhoatte toisen elämän ja tulot!!!!
- silleensepuskee
kahvilanomistaja kirjoitti:
No vittu teidän takia näin käy aina (onneks ei mulla hätää) mutta miks vitus te ette voi pitää huonoa kokemusta omana tietona? Pitää saatana juoruta ympäri kaupunkia ja netissä.ihmekkää ku lähtee asiakkaita ja tuloja ei ole.tottakai asiakas saa valittaa !! Mutta se että juoruillaan niim se on jo asiakkaan tahallista kiusaa.se joka mun kahvilan laittaa konkkaan juorujen takia niin henkilökohtaisesti pidän huolen että juoruilija maksaa jokaisen sentin takaisin minkä menetän tai lähetän velka laskut hänelle.miettikää ennen kun tuhoatte toisen elämän ja tulot!!!!
Puskaradio voi olla tehokas ja sanoma leviää yllättävänkin laajalle - yksi huono kokemus jollain voi tarkoittaa myynnin romahtamista ja juuri siksi painotan asiakaspalvelun tärkeyttä. Tärkeintä ei ole myyntitapahtuman tuotto vaan asiakastyytyväisyys - palaako asiakas takaisin ja miten hänen kokemuksensa vaikuttaa muihin potentiaalisiin asiakkaisiin.
Olen miettinyt viime aikoina, että miten moneen ihmiseen yksilö onkaan yhteydessä ja havainnut, että vaikutus omista teoista vaikuttaa yllättävänkin laajasti moneen toiseen ihmiseen oli se vaikuttaminen myönteistä tai kielteistä - negatiivisuus yleensä leviää verkossa nopeammin. - kaffiakotonavaaa
silleensepuskee kirjoitti:
Puskaradio voi olla tehokas ja sanoma leviää yllättävänkin laajalle - yksi huono kokemus jollain voi tarkoittaa myynnin romahtamista ja juuri siksi painotan asiakaspalvelun tärkeyttä. Tärkeintä ei ole myyntitapahtuman tuotto vaan asiakastyytyväisyys - palaako asiakas takaisin ja miten hänen kokemuksensa vaikuttaa muihin potentiaalisiin asiakkaisiin.
Olen miettinyt viime aikoina, että miten moneen ihmiseen yksilö onkaan yhteydessä ja havainnut, että vaikutus omista teoista vaikuttaa yllättävänkin laajasti moneen toiseen ihmiseen oli se vaikuttaminen myönteistä tai kielteistä - negatiivisuus yleensä leviää verkossa nopeammin.No mitä jos tämä asiakas joka saa juoruillaan järjestettyä konkan ja isot velat niin hän pääsee kuin koira veräjästä? jos musta on kiinni niin ei dilloin hän on mulle veloissa !!!
- Customer
kaffiakotonavaaa kirjoitti:
No mitä jos tämä asiakas joka saa juoruillaan järjestettyä konkan ja isot velat niin hän pääsee kuin koira veräjästä? jos musta on kiinni niin ei dilloin hän on mulle veloissa !!!
No ei tosiaan ole sinulle mitään velkaa. Ainoastaan, jos asiakas on levittänyt tahallaan valheita kahvilastasi, voisi korvausvastuu syntyä. Mutta jokaisella on vapaus kertoa kelle haluaa huonoista palvelukokemuksistaan, se kuuluu sekä sanavapauteen että vapaaseen markkinatalouteen.
Jos noin paljon pelottaa, että asiakkaiden jutut pistävät firman nurin, niin mitäs jos rukkaisit palvelun ja tuotteiden tason sellaiseksi, että valittamisen syytä ei tule? Silloin mahdollinen pahantahtoinen parjauskaan ei voi vahingoittaa sinua vakavasti, koska kaikki kahvilassasi käyneet tietävät sen olevan valhetta ja myös sanovat sen niitä juttuja kuullessaan. Eli laitahan ensin oma asenne ja palvelu kuntoon, ennen kuin ruikutat asiakkaista. - kahvilanomistaja
Customer kirjoitti:
No ei tosiaan ole sinulle mitään velkaa. Ainoastaan, jos asiakas on levittänyt tahallaan valheita kahvilastasi, voisi korvausvastuu syntyä. Mutta jokaisella on vapaus kertoa kelle haluaa huonoista palvelukokemuksistaan, se kuuluu sekä sanavapauteen että vapaaseen markkinatalouteen.
Jos noin paljon pelottaa, että asiakkaiden jutut pistävät firman nurin, niin mitäs jos rukkaisit palvelun ja tuotteiden tason sellaiseksi, että valittamisen syytä ei tule? Silloin mahdollinen pahantahtoinen parjauskaan ei voi vahingoittaa sinua vakavasti, koska kaikki kahvilassasi käyneet tietävät sen olevan valhetta ja myös sanovat sen niitä juttuja kuullessaan. Eli laitahan ensin oma asenne ja palvelu kuntoon, ennen kuin ruikutat asiakkaista.Kyllä asiakas TODELLAKKIN jää velkaa jos saa juoruilla aikaseksi isot velat ja k onkurssin
- Customer
kahvilanomistaja kirjoitti:
Kyllä asiakas TODELLAKKIN jää velkaa jos saa juoruilla aikaseksi isot velat ja k onkurssin
Vain, jos hän on levittänyt valheellista tietoa tarkoituksenaan vahingoittaa liiketoimintaasi. Huomaa avainsanat: valheellista, tarkoituksella vahingoittaa. Eli jos joku on saanut mielestään huonoa palvelua ja kertoo siitä rehellisesti tuttavilleen, et saisi oikeudessa puupenniäkään jos haastaisit hänet. Omasta mielestäsi ehkä asiakas olisi sinulle velkaa, mutta ei oikeuslaitoksen, joten et voisi yhtään mitään lain puitteissa. Jos asia ei olisi näin, niin eihän tässä maassa kukaan uskaltaisi arvostella huonoja tuotteita tai palveluja. Ei tämä mikään Kiina ole.
Noin muuten en sano juuta tai jaata siitä, millainen tarjoamasi palvelun taso on, kun en tunne sinua tai kahvilaasi. Palvelu ja tuotteet voivat olla oikein hyviäkin, itsepä tuon parhaiten tiedät.
- haistaitseolmi
Sama vajakki meuhkaa liki jokaisessa Ruoka ja juoma ryhmässä.
Hemmolla ei ole ravintolaa eikä hänellä ole kahvilaa eikä hänellä ole tietoa tai taitoa - sekä oikeinkirjoitus ontuu jne. Pelkkä olmi jonka oikea paikka on talvehtia kiven alla. Lääkitys on väärä tai puutteellinen ja seuraukset ovat näkyvissä.
Suosittelen - älkää jatkako kukaan ikinä tämän hörhön juttuja. Tämä oli minun osaltani viimeinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?847142Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277089Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176225Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845328Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635235Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415120Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274615Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193565Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003410