Jos vielä valitatte niin soitan poliisit!! Älkää kusettako etuja itsellenne.rikosnimike olisi törkeä petos.kannattaa miettiä ensin ennen kun valittaa.kannattaa varmaan ottaa rikosrekisteri? Eli olemalla hiljaa niin pääsette helpomalla
pizzeria
11
125
Vastaukset
- oletpaskaaaa
Turpa kiinni sika!
- nytriittää
pidä sinä se turpas kiinni !!
- Kyllästynyt urpohin
Älä huuda - pizzat palaa ja bisnes kusee ja kanna ne astia ihan itse tiskiin. Koulutuksen voi aloittaa hieman varttuneempanakin - eli hopi-hopi ja hakemaan uutta ammattia - sellaista jossa ei tarvitse olla asiakkaiden kanssa tekemisissä.
- kanna itse
Älä puhu rumia vaikka sellainen oletkin. Hanki elämä ja säästä meidät kurjilta jutuiltasi ja kerro se pisseriasi nimi niin ei tarvitse tulla sisään asti tullakseen petetyksi.
- pizzaaaaaasulle
kanna itse kirjoitti:
Älä puhu rumia vaikka sellainen oletkin. Hanki elämä ja säästä meidät kurjilta jutuiltasi ja kerro se pisseriasi nimi niin ei tarvitse tulla sisään asti tullakseen petetyksi.
Joo eli el haista vitu!! Tervetuloa
- haju mukana ?
pizzaaaaaasulle kirjoitti:
Joo eli el haista vitu!! Tervetuloa
Erikoinen nimi, nimi tullut varmaan hajusta vitu, mikä se sitten lieneekään. Pidä pissasi ja muista viedä ne lautaset tiskiin -se ei ole harvojen asiakkaittesi homma.
Laiska sanoisin tämän yhteenkrijoittajan olevan. Onneksi en syö pissaa... - pizzaaaaaa
haju mukana ? kirjoitti:
Erikoinen nimi, nimi tullut varmaan hajusta vitu, mikä se sitten lieneekään. Pidä pissasi ja muista viedä ne lautaset tiskiin -se ei ole harvojen asiakkaittesi homma.
Laiska sanoisin tämän yhteenkrijoittajan olevan. Onneksi en syö pissaa...Häh?! Mitkä lautaset?? Mistä sä ny puhut? Aina me tiskataan.missä oon väittäny että ei tiskata ja että asiakkan pitäisi sen tehdä?
- einer
pizzaaaaaa kirjoitti:
Häh?! Mitkä lautaset?? Mistä sä ny puhut? Aina me tiskataan.missä oon väittäny että ei tiskata ja että asiakkan pitäisi sen tehdä?
turpa kiinni vitun vammanen
- einerirunkkari
einer kirjoitti:
turpa kiinni vitun vammanen
Pidä sinä saatana vammane se turpas kii
- kskdk
Niiiiiii
- rergergergrt
Lol, karvakäsi uhoaa täällä. Kukaan järkevä suomalainen ei tue terrorismia tai maksa KYLMÄSTÄ karvakäsi-"pissasta". Karva-ahmetti hommaa se paluulippu ja painu takaisin minareettiisi, Oksettavia, väkivaltaisia ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875