Pitäis tehä köksän päättötyö ramenista, eli siis japanilaisesta nuudelikeitosta. Osaisko joku linkata vaikka jotain blogeja tai sivuja, joissa ois faktatietoja ramenista? Saa olla englanniksikin. Wikipediassa on paljon tarvittavia tietoja, mutta sääntöjen mukaan pitää olla lähdeluettelossa muita lähteitä kuin wikipedia. Ja kertokaa vaikka samalla muita hyviä kerrottavia aiheita kuin ramenin historia, eri variaatiot (nuudelit, liemet, täytteet), jokin valittu resepti ja ramen maailmalla. KIITÄN AVUSTA!
Japanilaista, RAMEN
ramenis
1
146
Vastaukset
- törkeetä tuollane
Eikö se pitäisi sinun tehdä se työ ? Täällä kyselet muita tekemään sinun hommasi.
Hae kuule sieltä netistä ihanki itse ne tiedot asiasta, älä muilta ruikuta apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604