Pitäis tehä köksän päättötyö ramenista, eli siis japanilaisesta nuudelikeitosta. Osaisko joku linkata vaikka jotain blogeja tai sivuja, joissa ois faktatietoja ramenista? Saa olla englanniksikin. Wikipediassa on paljon tarvittavia tietoja, mutta sääntöjen mukaan pitää olla lähdeluettelossa muita lähteitä kuin wikipedia. Ja kertokaa vaikka samalla muita hyviä kerrottavia aiheita kuin ramenin historia, eri variaatiot (nuudelit, liemet, täytteet), jokin valittu resepti ja ramen maailmalla. KIITÄN AVUSTA!
Japanilaista, RAMEN
ramenis
1
107
Vastaukset
- törkeetä tuollane
Eikö se pitäisi sinun tehdä se työ ? Täällä kyselet muita tekemään sinun hommasi.
Hae kuule sieltä netistä ihanki itse ne tiedot asiasta, älä muilta ruikuta apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428