Jos olisit 31v työtön, vaivautuisitko edes väsäämään profiilia? Jos tämän lisäksi et olisi edes mitenkään erikoisen näköinen? Mitä annettavaa tällaisella ihmisellä voi mahdollisesti olla?
vaivautuisitko jos olisit?
7
104
Vastaukset
- Oletko mies
vai nainen? Sateenkaarikansaa vai heterompi? Millaista kumppania etsit? Onko hakusessa se treffipalvelun komein tai kaunein, vaiko sopivin? Entä määritteletkö itsesi ensisijaisesti työttömäksi, vai jotain muuta kautta? Missä asut? Nämä ja X-lukumäärää muita muuttujia määräävät sen, miten online-deittailusi tulee sujumaan.
No kyllä minä ainakin olen vaivautunut sen tekemään. Mitä muka töissäkäyvällä olisi annettavana toiselle enemmän kuin työttömällä? No rahaa ja materiaalisia lahjoja ehkä, mutta se ei käsittääkseni ole seurustelun pääasiallinen tarkoitus.
Ja todellakin minulle kelpaa työtön mies, jos vain muuten sattuu kolahtamaan.- 5+19
Mies. yli 100km kehä III pohjoseen, eli joku maajussi taidan olla statukseltani.
Hetero, en kaipaa mitään missiä, kunhan nyt on tavallisen näköinen. Mihinkään variksenpelättimeen en haluaisi tyytyä. Toivottavasti en pahoita kenenkään mieltä.
Nyky-yhteiskunta pyörii rahan ympärillä joten kyllä näkisin että tulot ja työ määrittää ihmisen. Miten järjestät elämään viihtyisät olot jos ei ole varaa maksaa? Köyhällä nyt ole varaa paljon muuhun ku jumittaa neljän seinän sisällä.
Lisäksi kuten sanoin ei ulkonäössä ole paljoakaan kehuttavaa niin mitä jää jäljelle?
Sanoit myös että jos "muuten kolahtaa", ja minä kysyin että Mitä annettavaa tällaisella ihmisellä on, niin voitko antaa esimerkkejä mitkä asiat voisivat aiheuttaa kolahduksen.
En yritä trollailla, vaan ihan rehellisesti haluan tietää että poltanko vain näppini ja tuhoan itsetuntoni jos lähden tähän peliin mukaan.- Entä läski?
Ulkonäössäsi ei ole kehumista ja kumminki et halua variksen pelätintä :D
- 5+19
no korjataan sen verran että näytän sentään ihmiseltä mutta ei tosiaankaan mitään massasta poikkeavaa joka voisi edes jotenki nostaa minut esille.
- 4w562
No eipä se ole juurikaan vaivalloisempaa kuin tällaisen ketjun tekeminen.
Itse en koskaan etsisi seuraa internetin kautta koska se vain tuntuu jotenkin oudolta, ja livenä löytyy seuraa vaikken pidä itseäni ollenkaan erityisenä.
Sustahan se on kiinni miten naisväkeä saalistat ja mitä vieheitä käytät, kuten myös kohderyhmä. - 5+7
Voisit tarjota esimerkiksi läheisyyttä, keskustelua, seksiä, ystävyyttä, huumoria, piristystä, mitä nyt seurustellessa yleensä tehdään... Voit kokata naiselle, voitte nauttia yhteisistä harrastuksista, mitä ne sitten ovatkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv242385- 1121987
- 1131637
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421493Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91437Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901045Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120976Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35927Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87925