Naiset! Korvasin teidät!

Nyt litisee aina

Tilasin pimperon ja nyt en enää tarvitse teitä haahkat!

16

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tleoeoeoeoe

KYLLÄ SINULLE TULEE VIELÄ IKÄVÄ

• Jii007

HYVÄ!! Nyt ollaan oikean astian äärellä. Naisethan ovat ihan kauhuissaan jos mieheltä löytyy laatikostaan flesu, mutta dildo on ihan sallittu tietenkin. Naiset tajuaa sen, että flesulla voi korvata sen ainoan mitä nainen voi miehelle antaa. Jos naisella on laatikossaan paljon rahaa ja dildo niin miestä ei silloin edes tarvita. Toki naisille aina raha kelpaa ja siksi joku kusipäinen toimitusjohtaja pääseekin välillä laskemaan mällinsä suomilutkan sisuksiin.

• Pöö007

Flesu ei korvaa naista, mutta dildo korvaa miehen ;)

• ivyhj

Jii007, sinähän olet piiloalfa?

• piiloalfa
        ivyhj kirjoitti:

Jii007, sinähän olet piiloalfa?

En ymmärrä minkä yhteyden näet Jii007:n nerouden ja minun aivovammani välillä?

• Aloittaja...

on oivaltanut, onnea tapahtuman johdosta.

• Vai niin. No hyvä jos olet tyytyväinen.

Minun tarjoamassani diilissä sen pimperon kanssa samaan pakettiin kylläkin kuuluisi mm. kuuntelija, lohduttaja, ruuanlaittaja, liikuntakaveri ja hieroja, eikä hintakaan ole kovin kallis.

• Ikisinkku M

Mitä se nyt punainen tupa, perunamaa ja farkku.octavia ottaakaan, pari-kolmesataa tuhatta, joo ei paha :D

• Jii007

Mukana paketissasi tulee myös kuukautiskiukuttelija, lohdutettava, kuunneltava, hierottava, muutenkin hemmoteltava, aina oikeassa oleva ja rahan ahne pilluolento. Helpommalla ja paaaaaaaljon halvemmalla pääsee kun ostaa flesun.

• vanhajuoppo

Kuulostat hyvältä pakkaukselta. Selkäni onkin hieman jumissa ja just nyt panettaakin.. Voisimme tehdä yhdessä ruokaa;)

• 15+6

Jos tuo paketti tulis kotiinkuljetuksella pitemmänkin matkaa, niin kelpais kyllä.

• 15+6 kirjoitti:

Jos tuo paketti tulis kotiinkuljetuksella pitemmänkin matkaa, niin kelpais kyllä.

Ehkäpä voisit tilata minut kotiisi Matkahuollon esimaksettuna pakettina? Anna osoite, niin minä liimaan takapuoleeni osoitelipun ja marssin heti huomenna Matkahuollon pakettipisteeseen.

Tosin ihan 24/7 käyttöoikeutta en voi tälle paketille taata, sillä välillä on käytävä kotonakin asioita hoitelemassa.

• Ikisinkku M
        stellaria81 kirjoitti:

Ehkäpä voisit tilata minut kotiisi Matkahuollon esimaksettuna pakettina? Anna osoite, niin minä liimaan takapuoleeni osoitelipun ja marssin heti huomenna Matkahuollon pakettipisteeseen.

Tosin ihan 24/7 käyttöoikeutta en voi tälle paketille taata, sillä välillä on käytävä kotonakin asioita hoitelemassa.

Tai jos lähettäisi sinulle vaan pankkikortitn tunnuslukuineen niin voisit itse itsesi laittaa matkaan:

http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/paketit/kotimaanpaketit/pakettiautomaatti/lahettaminen.html

Meneeköhän tuo lokerokoko muuten vaatekoon mukaan kun vähän ahtailta näyttää nuo luukut :)

• muutoin hyvä

Sinun kanssa pitäisi olla kuntoihme. Ei riitä että terveyskuntoilee, vaan pitäisi olla myös fanaattinen kuntohirmu, joka pyöräilee 80 kilometriä räntäsateessakin nauttien ja valittamatta. Muuten kyllä hyvä tarjous.

• ---------
        muutoin hyvä kirjoitti:

Sinun kanssa pitäisi olla kuntoihme. Ei riitä että terveyskuntoilee, vaan pitäisi olla myös fanaattinen kuntohirmu, joka pyöräilee 80 kilometriä räntäsateessakin nauttien ja valittamatta. Muuten kyllä hyvä tarjous.

En usko. Esimerkiksi Elastinen liikkuu stellarian mielestä tarpeeksi ja tuskin Elastinen tekee paljon muuta kuin käy salilla. Mutta se ei ole kyllä mikään sunnuntaipunttaaja http://im.mtv.fi/image/3185054/landscape16_9/1024/576/cf7f93c23a1bed64e93b6e9c5c6b3eb7/Oi/elastinen-elc-paidatta.jpg

• PalstaTrolli
        Ikisinkku M kirjoitti:

Mitä se nyt punainen tupa, perunamaa ja farkku.octavia ottaakaan, pari-kolmesataa tuhatta, joo ei paha :D

Halvalla lähtee.

Paska talo Vantaa pökköperältä 250 000
        Korjaillaan sitä taloa, kun oli niin halpakin 100 000
        Muita pikkukuluja 100 000, esimerkiksi työmatkakuluja. Vrt. talon paikka
        Pari lasta a 150 000 = 300 000
        Yhteensä minimissään: 750 000

Ei köyhille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      24
      2385
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      112
      1987
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1637
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1493
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1437
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1045
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      976
    8. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      929
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      927
    10. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      925
    Aihe