Tilasin pimperon ja nyt en enää tarvitse teitä haahkat!
Naiset! Korvasin teidät!
16
177
Vastaukset
- tleoeoeoeoe
KYLLÄ SINULLE TULEE VIELÄ IKÄVÄ
- Jii007
HYVÄ!! Nyt ollaan oikean astian äärellä. Naisethan ovat ihan kauhuissaan jos mieheltä löytyy laatikostaan flesu, mutta dildo on ihan sallittu tietenkin. Naiset tajuaa sen, että flesulla voi korvata sen ainoan mitä nainen voi miehelle antaa. Jos naisella on laatikossaan paljon rahaa ja dildo niin miestä ei silloin edes tarvita. Toki naisille aina raha kelpaa ja siksi joku kusipäinen toimitusjohtaja pääseekin välillä laskemaan mällinsä suomilutkan sisuksiin.
- Pöö007
Flesu ei korvaa naista, mutta dildo korvaa miehen ;)
- ivyhj
Jii007, sinähän olet piiloalfa?
- piiloalfa
ivyhj kirjoitti:
Jii007, sinähän olet piiloalfa?
En ymmärrä minkä yhteyden näet Jii007:n nerouden ja minun aivovammani välillä?
- Aloittaja...
on oivaltanut, onnea tapahtuman johdosta.
Vai niin. No hyvä jos olet tyytyväinen.
Minun tarjoamassani diilissä sen pimperon kanssa samaan pakettiin kylläkin kuuluisi mm. kuuntelija, lohduttaja, ruuanlaittaja, liikuntakaveri ja hieroja, eikä hintakaan ole kovin kallis.- Ikisinkku M
Mitä se nyt punainen tupa, perunamaa ja farkku.octavia ottaakaan, pari-kolmesataa tuhatta, joo ei paha :D
- Jii007
Mukana paketissasi tulee myös kuukautiskiukuttelija, lohdutettava, kuunneltava, hierottava, muutenkin hemmoteltava, aina oikeassa oleva ja rahan ahne pilluolento. Helpommalla ja paaaaaaaljon halvemmalla pääsee kun ostaa flesun.
- vanhajuoppo
Kuulostat hyvältä pakkaukselta. Selkäni onkin hieman jumissa ja just nyt panettaakin.. Voisimme tehdä yhdessä ruokaa;)
- 15+6
Jos tuo paketti tulis kotiinkuljetuksella pitemmänkin matkaa, niin kelpais kyllä.
15+6 kirjoitti:
Jos tuo paketti tulis kotiinkuljetuksella pitemmänkin matkaa, niin kelpais kyllä.
Ehkäpä voisit tilata minut kotiisi Matkahuollon esimaksettuna pakettina? Anna osoite, niin minä liimaan takapuoleeni osoitelipun ja marssin heti huomenna Matkahuollon pakettipisteeseen.
Tosin ihan 24/7 käyttöoikeutta en voi tälle paketille taata, sillä välillä on käytävä kotonakin asioita hoitelemassa.- Ikisinkku M
stellaria81 kirjoitti:
Ehkäpä voisit tilata minut kotiisi Matkahuollon esimaksettuna pakettina? Anna osoite, niin minä liimaan takapuoleeni osoitelipun ja marssin heti huomenna Matkahuollon pakettipisteeseen.
Tosin ihan 24/7 käyttöoikeutta en voi tälle paketille taata, sillä välillä on käytävä kotonakin asioita hoitelemassa.Tai jos lähettäisi sinulle vaan pankkikortitn tunnuslukuineen niin voisit itse itsesi laittaa matkaan:
http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/paketit/kotimaanpaketit/pakettiautomaatti/lahettaminen.html
Meneeköhän tuo lokerokoko muuten vaatekoon mukaan kun vähän ahtailta näyttää nuo luukut :) - muutoin hyvä
Sinun kanssa pitäisi olla kuntoihme. Ei riitä että terveyskuntoilee, vaan pitäisi olla myös fanaattinen kuntohirmu, joka pyöräilee 80 kilometriä räntäsateessakin nauttien ja valittamatta. Muuten kyllä hyvä tarjous.
- ---------
muutoin hyvä kirjoitti:
Sinun kanssa pitäisi olla kuntoihme. Ei riitä että terveyskuntoilee, vaan pitäisi olla myös fanaattinen kuntohirmu, joka pyöräilee 80 kilometriä räntäsateessakin nauttien ja valittamatta. Muuten kyllä hyvä tarjous.
En usko. Esimerkiksi Elastinen liikkuu stellarian mielestä tarpeeksi ja tuskin Elastinen tekee paljon muuta kuin käy salilla. Mutta se ei ole kyllä mikään sunnuntaipunttaaja http://im.mtv.fi/image/3185054/landscape16_9/1024/576/cf7f93c23a1bed64e93b6e9c5c6b3eb7/Oi/elastinen-elc-paidatta.jpg
- PalstaTrolli
Ikisinkku M kirjoitti:
Mitä se nyt punainen tupa, perunamaa ja farkku.octavia ottaakaan, pari-kolmesataa tuhatta, joo ei paha :D
Halvalla lähtee.
Paska talo Vantaa pökköperältä 250 000
Korjaillaan sitä taloa, kun oli niin halpakin 100 000
Muita pikkukuluja 100 000, esimerkiksi työmatkakuluja. Vrt. talon paikka
Pari lasta a 150 000 = 300 000
Yhteensä minimissään: 750 000
Ei köyhille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv242385- 1121987
- 1131637
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421493Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91437Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901045Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120976Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35927Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87925