olen miettinyt mitä juuston tapaista tuotetta ulkomaalaiset pizzeriat ympäri suomen käyttävät? vai mikä ainesosa kaikilla heillä on sama? se joka tekee pizzasta rasvaisen,mutta kun se jäähtyy maku muuttuu suhteellisen kummalliseksi ja seuraavana päivänä se haisee ihan kuolleelle kissalle.ja sitten se kun käy hotelli helpotuksessa se haju......taistelukaasu...sama homma koko suomessa jos valmistaja mr-kulmakarva tai mr-rintakarva ilman oregano.
pizza juusto
7
1833
Vastaukset
- eimikäänkarvakäsi
Se on se halvin tavara mitä tukusta löytyy eli mitä lie saksalaista juustojen jäämistä uudelleen tehtyä (mutta ei kuitenkaan ricottaa eli "uudelleen keitettyä") "pitsajuustoa".
Kuten muutkin raaka-aineet niin juustotkin ovat halvimpia mitä saa ja sehän näkyy laadussa, mutta miten voisi myydä kannattavasti "päivän pitsaa" viidellä ekellä, jos raaka-aineet olisivat laadukkaita.
Itse en ole syönyt vuosikausiin (ja aiemminkin hyvin harvoin) ns. pitserioiden tuotteita, sillä niiden liikkeiden ympärillä leijuu se sama tympeä, tunkkainen haju, joka ei todellakaan houkuta syömään siellä - mieluummin teen pitsani itse ja tiedän ainakin mitä saan.
Noin muuten - ravintoloiden kannattaisi harkita koukuttavien tuoksujen levittämistä ympäristöön asiakkaita houkutellakseen esim. tuoreen leivän tai lämpimässä öljyssä muhineiden yrttien tuoksun avulla eltaantuneen, rasvaisen juuston lemun sijaan.- drdrdrdrdrdr
Mun mielestä vain urpo ja juntti kirjoittaa pizzan näin = pitsa
- pizza vemppu
karvakädet vemputtaa omat"juustot"sinne!tuplajuusto tarkottaa et sukulaispoika mukana hommissa!
- Suomenmieli
Toiset ulkomaalaiset käyttää, toiset ei. Monet kotimaalaiset käyttää myös. mm.buffa.
- keittiökokki
Kai se nyt on joku muukin ainesosa niissä pissoissa, mikä saa ne pilaantumaan? Eivät ole syötävää enää kun jäähtyvät! Kun teen kotona pizzaa se on vähintään yhtä hyvää huomenna lämmitettynä tai vaikka kylmänä eväänä, niinkuin sitä on alkuperämaassa aikoinaan käytettykin.
- karvakäsi mällit
mehmettien mällit pitää pizzan syötävänä!
- Suomi-pizza
Enemmän minua askaruttaa pizzan ylipunainen vetinen ja mauton kinkku sekä balkan-makkaralle maistuva "salami"
Täyttä paskaa!
Hyvää et saa halvalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu801926- 591778
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3621672Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691453Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681334Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101330Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä701263- 641208
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141093KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1001087