olen miettinyt mitä juuston tapaista tuotetta ulkomaalaiset pizzeriat ympäri suomen käyttävät? vai mikä ainesosa kaikilla heillä on sama? se joka tekee pizzasta rasvaisen,mutta kun se jäähtyy maku muuttuu suhteellisen kummalliseksi ja seuraavana päivänä se haisee ihan kuolleelle kissalle.ja sitten se kun käy hotelli helpotuksessa se haju......taistelukaasu...sama homma koko suomessa jos valmistaja mr-kulmakarva tai mr-rintakarva ilman oregano.
pizza juusto
7
1802
Vastaukset
- eimikäänkarvakäsi
Se on se halvin tavara mitä tukusta löytyy eli mitä lie saksalaista juustojen jäämistä uudelleen tehtyä (mutta ei kuitenkaan ricottaa eli "uudelleen keitettyä") "pitsajuustoa".
Kuten muutkin raaka-aineet niin juustotkin ovat halvimpia mitä saa ja sehän näkyy laadussa, mutta miten voisi myydä kannattavasti "päivän pitsaa" viidellä ekellä, jos raaka-aineet olisivat laadukkaita.
Itse en ole syönyt vuosikausiin (ja aiemminkin hyvin harvoin) ns. pitserioiden tuotteita, sillä niiden liikkeiden ympärillä leijuu se sama tympeä, tunkkainen haju, joka ei todellakaan houkuta syömään siellä - mieluummin teen pitsani itse ja tiedän ainakin mitä saan.
Noin muuten - ravintoloiden kannattaisi harkita koukuttavien tuoksujen levittämistä ympäristöön asiakkaita houkutellakseen esim. tuoreen leivän tai lämpimässä öljyssä muhineiden yrttien tuoksun avulla eltaantuneen, rasvaisen juuston lemun sijaan.- drdrdrdrdrdr
Mun mielestä vain urpo ja juntti kirjoittaa pizzan näin = pitsa
- pizza vemppu
karvakädet vemputtaa omat"juustot"sinne!tuplajuusto tarkottaa et sukulaispoika mukana hommissa!
- Suomenmieli
Toiset ulkomaalaiset käyttää, toiset ei. Monet kotimaalaiset käyttää myös. mm.buffa.
- keittiökokki
Kai se nyt on joku muukin ainesosa niissä pissoissa, mikä saa ne pilaantumaan? Eivät ole syötävää enää kun jäähtyvät! Kun teen kotona pizzaa se on vähintään yhtä hyvää huomenna lämmitettynä tai vaikka kylmänä eväänä, niinkuin sitä on alkuperämaassa aikoinaan käytettykin.
- karvakäsi mällit
mehmettien mällit pitää pizzan syötävänä!
- Suomi-pizza
Enemmän minua askaruttaa pizzan ylipunainen vetinen ja mauton kinkku sekä balkan-makkaralle maistuva "salami"
Täyttä paskaa!
Hyvää et saa halvalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3067708Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne856019Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1713560Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322037Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221886- 361669
- 441494
- 221441
- 551422