pizza juusto

no more

olen miettinyt mitä juuston tapaista tuotetta ulkomaalaiset pizzeriat ympäri suomen käyttävät? vai mikä ainesosa kaikilla heillä on sama? se joka tekee pizzasta rasvaisen,mutta kun se jäähtyy maku muuttuu suhteellisen kummalliseksi ja seuraavana päivänä se haisee ihan kuolleelle kissalle.ja sitten se kun käy hotelli helpotuksessa se haju......taistelukaasu...sama homma koko suomessa jos valmistaja mr-kulmakarva tai mr-rintakarva ilman oregano.

7

1802

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimikäänkarvakäsi

Se on se halvin tavara mitä tukusta löytyy eli mitä lie saksalaista juustojen jäämistä uudelleen tehtyä (mutta ei kuitenkaan ricottaa eli "uudelleen keitettyä") "pitsajuustoa".

Kuten muutkin raaka-aineet niin juustotkin ovat halvimpia mitä saa ja sehän näkyy laadussa, mutta miten voisi myydä kannattavasti "päivän pitsaa" viidellä ekellä, jos raaka-aineet olisivat laadukkaita.

Itse en ole syönyt vuosikausiin (ja aiemminkin hyvin harvoin) ns. pitserioiden tuotteita, sillä niiden liikkeiden ympärillä leijuu se sama tympeä, tunkkainen haju, joka ei todellakaan houkuta syömään siellä - mieluummin teen pitsani itse ja tiedän ainakin mitä saan.

Noin muuten - ravintoloiden kannattaisi harkita koukuttavien tuoksujen levittämistä ympäristöön asiakkaita houkutellakseen esim. tuoreen leivän tai lämpimässä öljyssä muhineiden yrttien tuoksun avulla eltaantuneen, rasvaisen juuston lemun sijaan.

• drdrdrdrdrdr

Mun mielestä vain urpo ja juntti kirjoittaa pizzan näin = pitsa

• pizza vemppu

karvakädet vemputtaa omat"juustot"sinne!tuplajuusto tarkottaa et sukulaispoika mukana hommissa!

• Suomenmieli

Toiset ulkomaalaiset käyttää, toiset ei. Monet kotimaalaiset käyttää myös. mm.buffa.

• keittiökokki

Kai se nyt on joku muukin ainesosa niissä pissoissa, mikä saa ne pilaantumaan? Eivät ole syötävää enää kun jäähtyvät! Kun teen kotona pizzaa se on vähintään yhtä hyvää huomenna lämmitettynä tai vaikka kylmänä eväänä, niinkuin sitä on alkuperämaassa aikoinaan käytettykin.

• karvakäsi mällit

mehmettien mällit pitää pizzan syötävänä!

• Suomi-pizza

Enemmän minua askaruttaa pizzan ylipunainen vetinen ja mauton kinkku sekä balkan-makkaralle maistuva "salami"

Täyttä paskaa!

Hyvää et saa halvalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      306
      7708
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      6019
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      171
      3560
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2037
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1911
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1886
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1669
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1494
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1441
    10. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      55
      1422
    Aihe