Moikka! Ole 17-vuotias 162cm pitkä ja 89kg painava. En näytä niin isolta mitä olen mutta silti mun on tehtävä jotain! Haluaisin mahan pois ja reidet solakoiksi. Ja lihaksetkin ovat kivat. Käyn treenaamassa mutta kertokaa miten? En oikein voi ruokavaliota muuttaa muutakun herkut pois käykö koti ruoka laihdutuksena?
Auttakaa lihavaa!
2
121
Vastaukset
- salikettunen
Laihduttamisessa 60-70 % painoarvo on ruokavaliolla. Joten se kuntoon! Hae vinkit netistä.
Alatkin jo laihtumaan ja rajusti. Itsekin tiedän kokemuksesta, että läskipalleroiden pitäminen on kovaa työtä.... se vaatii syömistä ja taas syömistä.... nam namm mumm muuumm... namm nammm...röyhhh!... namm naamm....
Sitten kun ruokavalio on kunnossa (voit välillä napsia herkkujakin, mutta kokonais kulutuksen on tiputtava rajusti, älä huijaa itseäsi...)
niin voitkin keskittyä esim. kuntosaliharjoitteluun. Tällä voit laihduttaa vain max. 20-25 %. Usein paino jopa nousee kun tulee läskin tilalle lihasta, mutta tämä on vain hyvä juttu jo sun terveyden kannalta, vai mitä? - klkliuhgyui
Olet ylipainoinen eikä kukaan voi sitä kieltää.
Kotiruoka ja kotiruoka. Kotiruoka on ok, jos se on valmistettu ok. Jos et voi hirveesti päättää miten ruoka tehdään, niin otat pienempiä annoksia. Otat n. 200g per kerta annoksena. Huolehdi, että syöt joka aterialla aina proteiiniakin. Juo vettä n. 3litraa päivässä. Jätät pois kaikki karkit, roskaruuat, keksit ym muut herkut.
Maha kutistuu, kun rasva palaa. Tee paljon aerobistatreeniä, koska se polttaa rasvaa. Toki lihaksetkin polttaa, mutta hitaammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446