NÄLKÄÄÄ

nnnnnnä

Mitä tehä ku on hirviä näläkä eikä saa syyä vielä moneen tuntiin. Auttasko veden juonti???? :/

16

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PersRaineri

      Miksei muka saa syödä? Loppuelämäsikö ajattelit noin kärvistellä?

    • fisherman´s friend

      Lähde pilkille se helpottaa.

      • juuh

        No sit on oltava nälässä ellei joku toimenpide tulossa ettei saa sen takia syödä


    • syö porkkanaa

      Syö raakoja vihanneksia? Ei lihota ja ovat terveellisiä. Toivottavasti et ole millään näännytysdieetillä, koska ne eivät toimi pidemmän päälle. Ainoastaan ruokatottumuksien muuttaminen ja elämäntapamuutokset tekevät sen.

      • nnnnnä

        Dieetti on ja syön klo 17. Pitää tottua vaan tähä ku ennen oon syöny enempi. Kiits vinkistä, täytyy hakia kaupasta vihanneksia, niinku esim. kurkkua vai? :) Vejin ison klaassin jäävettä, vähän auttoi. :)


      • Vanha Jojo
        nnnnnä kirjoitti:

        Dieetti on ja syön klo 17. Pitää tottua vaan tähä ku ennen oon syöny enempi. Kiits vinkistä, täytyy hakia kaupasta vihanneksia, niinku esim. kurkkua vai? :) Vejin ison klaassin jäävettä, vähän auttoi. :)

        Siis syöt VAIN klo 17?

        Ei mitään järkeä, verensokeri pysyy tasaisena ja jaksat paremmin, kun syöt muutaman tunnin välein. Päivän energiamäärästä noin puolet pitäisi olla nautittuna noin klo 16 mennessä (jos on herännyt aamulla ns. normaalisti eli viimeistään kahdeksan maissa).


      • laihis
        nnnnnä kirjoitti:

        Dieetti on ja syön klo 17. Pitää tottua vaan tähä ku ennen oon syöny enempi. Kiits vinkistä, täytyy hakia kaupasta vihanneksia, niinku esim. kurkkua vai? :) Vejin ison klaassin jäävettä, vähän auttoi. :)

        Nälkäänkin tottuu. Itse en syö mitään 18 jälkeen ja iltapala on proteiini ja kuitupainotteinen. Selleri, kaali ja porkkanat ovat hyviä popsittavia. Kaksi em. poistavat myös nestettä!


      • nnnnä
        Vanha Jojo kirjoitti:

        Siis syöt VAIN klo 17?

        Ei mitään järkeä, verensokeri pysyy tasaisena ja jaksat paremmin, kun syöt muutaman tunnin välein. Päivän energiamäärästä noin puolet pitäisi olla nautittuna noin klo 16 mennessä (jos on herännyt aamulla ns. normaalisti eli viimeistään kahdeksan maissa).

        Ei vaan siis syön päivällisen klo 17. :)


      • datapata3
        Vanha Jojo kirjoitti:

        Siis syöt VAIN klo 17?

        Ei mitään järkeä, verensokeri pysyy tasaisena ja jaksat paremmin, kun syöt muutaman tunnin välein. Päivän energiamäärästä noin puolet pitäisi olla nautittuna noin klo 16 mennessä (jos on herännyt aamulla ns. normaalisti eli viimeistään kahdeksan maissa).

        Hölyn pölyä! On tutkittu juttu, että valtaosan päivän kaloreista illalla syövät laihtuvat hitaammin, kuin aiemmin päivällä kalorinsa syövät mutta ilta syöpöillä säilyy lihasmassa paremmin ja menetetty paino menee enimmäkseen rasvakudoksesta.
        Aamusyöpöillä taas lähtee enemmän lihaksia ja heillä on myös hiukan hitaampi aineenvaihdunta.


      • datapata3
        laihis kirjoitti:

        Nälkäänkin tottuu. Itse en syö mitään 18 jälkeen ja iltapala on proteiini ja kuitupainotteinen. Selleri, kaali ja porkkanat ovat hyviä popsittavia. Kaksi em. poistavat myös nestettä!

        Hemmetin fiksua poistaa nesteet! Rasvan palaminen ei onnistu kunnolla jos kehossa ei ole tarpeeksi vettä.


      • nnnä
        datapata3 kirjoitti:

        Hölyn pölyä! On tutkittu juttu, että valtaosan päivän kaloreista illalla syövät laihtuvat hitaammin, kuin aiemmin päivällä kalorinsa syövät mutta ilta syöpöillä säilyy lihasmassa paremmin ja menetetty paino menee enimmäkseen rasvakudoksesta.
        Aamusyöpöillä taas lähtee enemmän lihaksia ja heillä on myös hiukan hitaampi aineenvaihdunta.

        Hmmm mielenkiintoista. Mistähän tuo on peräisin? Itse olen juuriki enempi iltasyöppö, aamulla ei mene alas kuin jotain pientä ja kahvia. :)


    • Jaskafar
      • nnnnä

        Öö ehkä jätän välistä, mut kiitti vaan vinkistä:)


    • saijakorhonen

      No jos vettä juopi niin ei se mitään nälkään auta että suosittelen että odotat innolla johan saat taas ruokaa.

    • saijakorhonen

      Mitähän pitäs tehä kun ei saa syödä

    • hyvä_homma

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3248
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1972
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1851
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1375
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1038
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe