Heippa vaan kaikille! Olen psykologian kandidaatti ja haluaisin vihdoin ja viimein saada itselleni sellaisen kesätyön, joka jollakin tavalla liittyisi omaan alaani. Työpaikat ovat todella kiven alla, ja etenkin omaan alaan liittyvän kesätyön saaminen on aikaisempina kesinä ollut aika mahdottomuus... Mikäli täällä on muita alan opiskelijoita tai muuten vaan osaisit antaa minulle vinkkejä siitä, millaisiin paikkoihin voisin tänä kesänä hakea, niin olisin todella kiitollinen kaikista neuvoista! Kaikenlainen mielenterveystyö kiinnostaa ja työskenteleminen etenkin lasten kanssa.
Kesätyö psykologian opiskelijalle
mähönen
2
319
Vastaukset
- velma1
Onko jotain tutkimusapulaisen paikkoja jossain, tarjoaako vaikka yliopisto sellaisia? Kaupungeillakin saattaisi olla jotain sulle sopivaa tarjolla.
- lol12321312321
Ei ainakaan hesassa pitäis olla mahottomuus, jatkuvasti kaikkialla erilaisia työtarjouksia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069