se hörhöpalsta!
Täällä
- aspartaami on myrkkyä
- kaiken pitää olla luomua
- kotiruoka, ilman natriumglutamaattia, on Jumalasta
- eineet on Saatanasta
- E-koodit myrkyttää
Liittykää mukaan nauramaan näille hulluille koirille!
Löytyhän
3
145
Vastaukset
- Räihän paarissa
Näihä se on.
- kylmä totuus
Uusi yritys!
Mietiskelin,miksi ruokatarvikkeidenostamisesta on tehty näin vaikeaa.
On luomutuotteita,superfoodia.Kaiken hyvän lisäksi on luontaistuotteita pilvinpimein.Kuluttajaa sumutetaan näillä tuotteilla mielinmäärin.
Ensimmäiseksi nämä luomutuotteet.
Suomen maaperä on suurimmalta osin niin ravinneköyhää,ettei luomuviljely yksin-
kertaisesti ole mahdollista,jos viljelijä haluaa saada edes kohtuullisen tuoton vilje-
lyksiltään.Vain murto-osa Suomen viljelyalasta on ns. hikevää multamaata,joilla
luomua voi viljellä.Suurin viljeltymaa-ala vaatii keinolannoitusta.
Se on tosiasia,jolle emme mahda mitään.
Yksittäisenä kuluttajana en ole valmis maksamaan kolminkertaista hintaa luomu-
tuotteesta,kun yhtä puhtain viljelymenetelmin viljellyn tuotteen saan huomattavasti
halvemmalla hinnalla. - kylmä totuus
Vilkaistaanpa sitten luontaistuotteisiin.
Sielläkin valikoima on valtaisa.
Et pysy terveenä,jos et käytä hainrustovalmisteita,ethän?
Suomen vesistöissä ei haita ole,eikä ole koskaan ollutkaan, mutta se on aivan toissijainen asia."Nykytiedon" mukaan hainrusto on sinulle elinehto! Usko pois ja
osta tuote maksoi,mitä maksoi,muuten ei hyvää huudeta!
Superfood on päivän sana!
Sinun on ostettava esim.marjoja,joista en (et) ole ikinä kuullutkaan,muuten päiväsi ovat luetut.
Se tosiasia,että maamme metsät ovat ko.tuotteita pullollaan,ei ole riittävä peruste
jättää ulkomaiset superfoodit ostamatta.
Meillä on mustikoita,puolukoita,karpaloita ja tyrnimarjoja.
Jos ei itse pääse metsään,niin torilta niitä ainakin löytyy ja hinta on kohtuullinen.
Mustikasta vielä senverran,että Suomi lienee yksi harvoista maista,jossa marjat
ovat vielä puhtaita.Lähes koko Euroopassa ketut ovat saastuttaneet mustikat
jätöksillään.
Olisikohan jälleen syytä ottaa "maalaisjärki" käyttöön ostoksia tehdessä?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354203- 552915
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462828- 302603
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82555Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3242551- 382129
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541875Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527