voisko olla et juoksemisesta tulee kylkikipuja. Mulla tuli n.viikon päästä kylkikipuja kun olin alottanu juoksun...jouduin sit lopettamaan ku kyljet on niin kipeet.Kun lopetin juoksun meni viikko ni kylki ja selkäkivut meni ohi,mutta nyt ne on taas tullu kipeeks vaikka en oo juossa kuukauteen. Muuten oon kyllä urheillu,esim.käyny uimassa.Ja vimeks ku olin uimassa rupes toiseen kylkeen sattuu niin paljo et en pystyny jatkaa ja sen jälkeen ne on taas vaivannu..voisko niissä olla esim.joku vamma...mut ihmetyttää ku ne kivut oli pois kolme viikkoo.Onko muilla kokemuksia kylkikivuista?
kylkikivut juoksusta?
..........
2
1707
Vastaukset
- sisulla
Minulla oli kyseisiä kipuja joskus 15-17 vuotiaana ja kävin joissain testeissä, mutta ei sieltä mitään löytynyt.
Aloitin sitten salilla kulkemisen ja ehkä se vaikutti osittain siihen, että kivut katosi tai sitten kivut kuuluivat murrosikään..
Myös hieronta saattaa auttaa, jos rintalihakset on jumissa niin kyljissä saattaa juilia ikävästi.- pate
Mulla on neljänkymmeneen ikävuoteen urheilun takia tulleita ja pysyviä vammoja,kolotuksia yms.vaikka muille jakaa.So what,urheilu on kivaa ja jossain sen pitääkin tuntua,muuten tuntuisi kuin ei olisi tehnyt mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078