eli tämmönen castello löytyi pakastimesta siivotessani sitä. Se on umpijäässä tietenkin, ja parasta-ennen päivämäärästä päätellen se on laitettu sinne joskus kesäkuussa. Kysymys: uskallanko syödä sitä enää? Ja liittyykö sinihomejuuston syömiseen yleensäkään mitään riskejä? En viitsisi poiskaan heittää ellei ole pakko... Voiskai sen pizzaankin pistää?
sinihomejuusto...
7
820
Vastaukset
- ainakin
söisi kun on pakastimessa ollut.
En ole kyllä ikinä juustoa nähny pakastimessa. :)
Homejuustoihin liittyy sellainen riski että ne voi olla liian homeessa. Muualta olen lukenu että ennen muinoin aurajuusto olikin enemmän homeista kunnes tuli joku pilaantumisjuttu, ja sen jälkeen sitä alettiin myymään vähemmän homeisena, mutta nykyään on sitä Goldia jonka pitäis olla enemmän vanhan tapaista.- Homejuustoaaaaaaaaaaah
se ei ollut kotimainen Aura-juusto, vaan ulkomainen homejuusto, ja kyseessä oli listeria.
- mutta
Homejuustoaaaaaaaaaaah kirjoitti:
se ei ollut kotimainen Aura-juusto, vaan ulkomainen homejuusto, ja kyseessä oli listeria.
ainakin tässä sanotaan että oli juurikin kotimainen Aura-juusto: http://tinyurl.com/64thu
...ellei ole väärennetty tuo pätkä jonka väitetään olevan Valion kuluttajapalvelusta.
- :-)
hyvin voi käyttää pizzaan.
itse laitan juustoa pakkaseen just pizzaa varten.
juuston rakenne muuttuu kun sen pakastaa,siksi itse ainakin raastan juuston ennen pakastusta.- blondi
molemmille! Siis juustopizzaa tänään ruokalistalla:P *mmm*... Ihmettelin itsekin miten se sinne pakkaseen oli joutunut, vahingossa lie;)?
- quero
terve!
kyllä homejuustoa voi käyttää!
Se on aivan eri homesieniryhmä kuin muut!
En kyllä pakastasi sitä, koska rakenne muuttuu
jonkin verran. Tuore h.-juusto huoneenlämpöisena ja keksien, rypäiden, hillojen
kanssa = mahtava!
t:juusi - quero
Hei Blondi!
Olet oikeassa, s-juusto sopii erin.om.
pizzaan. Itse käytän aina Aura-Gold juustoa.
Aivan paras ja ihana. Kokeile?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844