eli tämmönen castello löytyi pakastimesta siivotessani sitä. Se on umpijäässä tietenkin, ja parasta-ennen päivämäärästä päätellen se on laitettu sinne joskus kesäkuussa. Kysymys: uskallanko syödä sitä enää? Ja liittyykö sinihomejuuston syömiseen yleensäkään mitään riskejä? En viitsisi poiskaan heittää ellei ole pakko... Voiskai sen pizzaankin pistää?
sinihomejuusto...
7
813
Vastaukset
- ainakin
söisi kun on pakastimessa ollut.
En ole kyllä ikinä juustoa nähny pakastimessa. :)
Homejuustoihin liittyy sellainen riski että ne voi olla liian homeessa. Muualta olen lukenu että ennen muinoin aurajuusto olikin enemmän homeista kunnes tuli joku pilaantumisjuttu, ja sen jälkeen sitä alettiin myymään vähemmän homeisena, mutta nykyään on sitä Goldia jonka pitäis olla enemmän vanhan tapaista.- Homejuustoaaaaaaaaaaah
se ei ollut kotimainen Aura-juusto, vaan ulkomainen homejuusto, ja kyseessä oli listeria.
- mutta
Homejuustoaaaaaaaaaaah kirjoitti:
se ei ollut kotimainen Aura-juusto, vaan ulkomainen homejuusto, ja kyseessä oli listeria.
ainakin tässä sanotaan että oli juurikin kotimainen Aura-juusto: http://tinyurl.com/64thu
...ellei ole väärennetty tuo pätkä jonka väitetään olevan Valion kuluttajapalvelusta.
- :-)
hyvin voi käyttää pizzaan.
itse laitan juustoa pakkaseen just pizzaa varten.
juuston rakenne muuttuu kun sen pakastaa,siksi itse ainakin raastan juuston ennen pakastusta.- blondi
molemmille! Siis juustopizzaa tänään ruokalistalla:P *mmm*... Ihmettelin itsekin miten se sinne pakkaseen oli joutunut, vahingossa lie;)?
- quero
terve!
kyllä homejuustoa voi käyttää!
Se on aivan eri homesieniryhmä kuin muut!
En kyllä pakastasi sitä, koska rakenne muuttuu
jonkin verran. Tuore h.-juusto huoneenlämpöisena ja keksien, rypäiden, hillojen
kanssa = mahtava!
t:juusi - quero
Hei Blondi!
Olet oikeassa, s-juusto sopii erin.om.
pizzaan. Itse käytän aina Aura-Gold juustoa.
Aivan paras ja ihana. Kokeile?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921403Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841360Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761155- 891096
- 82951
- 81935
- 36899
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66855Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5831Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61825