Mihin se perustuu, että naisten käsitys naisettomista miehistä on yleensä, että kaikki ovat jotain niilo22-markoboy-pasiviherahoja?
Naisten käsitys naisettomista miehistä
19
160
Vastaukset
- funaswtf
Samojen naisten mielestä sinkkunaiset ovat myös epäilyttäviä. On yleinen ajatus, että parisuhde on normaalitila ja sellainen pitää etsiä vaikka väkisin, jos ei löydä on jotain vialla.
- 12+17
No sinkkunaisethan ovatkin hiukan epäilyttäviä, koska ei heidän kohdallaan ole kyse etsimättömyydestä eikä vastapuolen nirsoudesta. Naisten sinkkuus on lähes täysin seurausta siitä, että on torjuttu torjumasta päästyään niitä miehiä, joita on lähestymään tullut. Ehkä sietäisin naistenkin joskus miettiä, että jos naista lähestyy vain tylsiä ja vähemmän seksikkäitä nörttejä, niin ehkä nainen ei itsekään ole ihan täysin 5/5.
12+17 kirjoitti:
No sinkkunaisethan ovatkin hiukan epäilyttäviä, koska ei heidän kohdallaan ole kyse etsimättömyydestä eikä vastapuolen nirsoudesta. Naisten sinkkuus on lähes täysin seurausta siitä, että on torjuttu torjumasta päästyään niitä miehiä, joita on lähestymään tullut. Ehkä sietäisin naistenkin joskus miettiä, että jos naista lähestyy vain tylsiä ja vähemmän seksikkäitä nörttejä, niin ehkä nainen ei itsekään ole ihan täysin 5/5.
No sehän on hyvä lähtökohta, että sinkkunaiset ovat sinkkumiesten mielestä epäilyttäviä. Eipä siis muuta kuin varatuilta naisilta vonkaamaan. :)
- Ei käy koska
stellaria81 kirjoitti:
No sehän on hyvä lähtökohta, että sinkkunaiset ovat sinkkumiesten mielestä epäilyttäviä. Eipä siis muuta kuin varatuilta naisilta vonkaamaan. :)
Käytetyllä naisella ei tee mitään.
- alanmies
stellaria81 kirjoitti:
varatuilta irtoaa kyllä melko helposti;)
- Ehkä kenties mutta
alanmies kirjoitti:
varatuilta irtoaa kyllä melko helposti;)
Kiva sitten nuolla sieltä jonkun toisen äijän mälliä.
- Gammaromeo
Kaikki miehet ja naiset ovat alunperin sinkkuja. Kaikki ovat epäilyttäviä? Vai liittyisivätkö epäilyt lähinnä ehkä ns. ikisinkkuihin?
- 78+09
Jos naisista puhutaan niin oikeastaan vain neitsyet ovat oikeita sinkkuja. Muut ovat käytettyjä lutkia.
- ketäkiinnostaa
Mihin lie perustuu. Minulla ei naisena ole kyllä minkäänlaista käsitystä mutta ehkei minua myöskään kiinnosta se miksi joillain ei ole naista.
Ehkä minulle riittää, että tiedän miksi miehelläni on minut ja miksi tutuilla miehillä on rakkaansa. Eipä ne tuntemattomat kiinnosta.- = totuus
Miehelläsi on sinut koska hänellä on tarpeeksi rahaa ja munassa pituutta, jotta sinulla tussu kostui.
- Gammaromeo
Tuskinpa suurinta osaa ihmisistä asia niin kiinnostaakaan, mutta osaa tällä palstalla tämäkin asia kiinnostaa.
- ketäkiinnostaa
= totuus kirjoitti:
Miehelläsi on sinut koska hänellä on tarpeeksi rahaa ja munassa pituutta, jotta sinulla tussu kostui.
Aaw, oot niin hakoteillä. Söpöä.. vaan ei anna sinusta järin älykästä kuvaa, lienee syy siihen miksi olet yksin, vai mitä?
Puhkaisen kuplasi sillä minua kiinnostaa miehessä luonne, harrastukset, olemus. Rahalla ei ole merkitystä sillä olen työssä käyvä, ansaitsen ihan itse rahani, en tarvitse miestä minua elättämään vaan elämään kanssasi, jakamaan ilot ja surut. Rakastaa ja saada rakkautta. Siinä on kuule raha ja joku munan pituus ihan vähäpätöisiä.. Sitäpaitsi, pituudelle se on se ja sama mutta paksuus pitää olla hyvä. Onneksi mies on hyvin varusteltu. - 25+25
ketäkiinnostaa kirjoitti:
Aaw, oot niin hakoteillä. Söpöä.. vaan ei anna sinusta järin älykästä kuvaa, lienee syy siihen miksi olet yksin, vai mitä?
Puhkaisen kuplasi sillä minua kiinnostaa miehessä luonne, harrastukset, olemus. Rahalla ei ole merkitystä sillä olen työssä käyvä, ansaitsen ihan itse rahani, en tarvitse miestä minua elättämään vaan elämään kanssasi, jakamaan ilot ja surut. Rakastaa ja saada rakkautta. Siinä on kuule raha ja joku munan pituus ihan vähäpätöisiä.. Sitäpaitsi, pituudelle se on se ja sama mutta paksuus pitää olla hyvä. Onneksi mies on hyvin varusteltu.Kahdella työssäkäyvällä on yhdessä varaa parempaan elintasoon kuin sinkkuna työssä käyden. 1 1 on >2 talloudellisesti. Eli kyllä toisen rahoilla on merkitystä, vaikka ei edes itse mieltäisi asian olevankaan niin. Ja jos sen koolla ei olisi positiivista merkitystä, niin tuskinpa kehuisit sen kokoa.
- Hahhaahhaaaa
Puhkaisen kuplasi sillä minua kiinnostaa miehessä luonne, harrastukset, olemus. Rahalla ei ole merkitystä sillä olen työssä käyvä, ansaitsen ihan itse rahani, en tarvitse miestä minua elättämään vaan elämään kanssasi, jakamaan ilot ja surut. Rakastaa ja saada rakkautta. Siinä on kuule raha ja joku munan pituus ihan vähäpätöisiä.. Sitäpaitsi, pituudelle se on se ja sama mutta paksuus pitää olla hyvä. Onneksi mies on hyvin varusteltu.= Mikä todistit ihan itse toteamalla miehesi olevan hyvin varusteltu. Yhtä lailla sen munan pituuden olisi voinut todeta että iso pitää olla ja senhän säkin myönnät paksuus pitää olla hyvä -kommentillasi.
Kelpaisiko miehesi elämään kanssasi ja rakastamaan jne. jos omaisi pienen kalun ja olisi työtön?
Kaikki tiedämme vastauksen. - 19+9
Hahhaahhaaaa kirjoitti:
= Mikä todistit ihan itse toteamalla miehesi olevan hyvin varusteltu. Yhtä lailla sen munan pituuden olisi voinut todeta että iso pitää olla ja senhän säkin myönnät paksuus pitää olla hyvä -kommentillasi.
Kelpaisiko miehesi elämään kanssasi ja rakastamaan jne. jos omaisi pienen kalun ja olisi työtön?
Kaikki tiedämme vastauksen.Niin ei ole väliä rahalla, kunhan sitä rahaa on, eli kunhan käy töissä. :D
- Seteliselkärankainen
19+9 kirjoitti:
Niin ei ole väliä rahalla, kunhan sitä rahaa on, eli kunhan käy töissä. :D
Palkattomia töitä tänä päivänä kyllä riittää, jos itseisarvo on työssäkäynti, eikä se että onko (kylliksi) rahaa vai ei?
- 5678uyguijnm
Seteliselkärankainen kirjoitti:
Palkattomia töitä tänä päivänä kyllä riittää, jos itseisarvo on työssäkäynti, eikä se että onko (kylliksi) rahaa vai ei?
Naisille itselleen se orjatyö onkin parempi vaihtoehto kuin myyttinen sohvalla makaaminen, koska he ovat typeriä ja laumaihmisiä. Uskovat ihan oikeasti Arbeit mach frei -propagandaan. Itsesuggestion voima on naisilla sellainen, että palkattomassa työssäkin kykenevät samaistumaan Stubbiin ja kumppaneihin.
Miehen pitää tietenkin tienata hyvin, vaikka nainen askartelisi elämänsä ilmaiseksi työpajalla. - Naisen antama fakta
Puhkaisen kuplasi sillä minua kiinnostaa miehessä luonne, harrastukset, olemus. Rahalla ei ole merkitystä sillä olen työssä käyvä, ansaitsen ihan itse rahani, en tarvitse miestä minua elättämään vaan elämään kanssasi, jakamaan ilot ja surut. Rakastaa ja saada rakkautta. Siinä on kuule raha ja joku munan pituus ihan vähäpätöisiä.. Sitäpaitsi, pituudelle se on se ja sama mutta paksuus pitää olla hyvä. Onneksi mies on hyvin varusteltu.Munan pitää olla PAKSU!!!
- Tyhmä
Pitääkö kaikkien tietää, mitä tarkoittaa "niilo22-markoboy-pasiviherahoja"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575880
- 1145525
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465207Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323195- 552749
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252581- 432270
- 232060
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131870On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151781