Tätä palstaa kun lukee, niin huomaa kyllä miten todellisuudesta vieraantuneita monet miehet ovat. Toivottavasti ovat nuoria, niin että aika korjaa käsitykset miehistä ja naisista ja seksistä ja seurustelusta.
Tää nettiaika on vähän huono, kun jos on harhaisia käsityksiä, niin niitä voi jakaa ja vahvistaa toisten yhtä hullujen kanssa. Joskus ennen vanhaan ei olis saamattomat miehet löytäneet toisiaan, vaan joutuneet kuulemaan niiden saavien juttuja, ja samalla oppineet jotain muutakin kuin omia fantasioitaan.
Tekisi mieli oikaista monta juttua, mutta toisaalta kun niitä aina näissä ketjuissa myös oiotaan eikä naisten kommenteille anneta mitään painoarvoa vaan päin vastoin heitetään lisää vihaa ja paskaa silmille, niin mitäpä turhia.
Se hyöty palstan lukemisesta on ollut, että kun tapaan miehen, niin osaan ennalta ottaa selvää millaiset käsitykset tällä on parisuhteista, seksistä yms. Että osaan välttää näitä palstaharhoihin uskovia.
Miten miehet voi olla noin tyhmiä?
51
269
Vastaukset
- ätmi
Eivät sinun omistasi poikkeavat mielipiteet ole osoitus tyhmyydestä. Naisten jutut jätetään omaan arvoonsa, koska eihän kaloiltakaan kysytä kalastusvinkkejä.
- Lisää vinkkejä?
Hyvinkö käy ätmillä onkeen?
Naisissa nyt on kuitenkin kaloihin verrattuna semmoinen pieni ero että useimmat naiset haluaisivat päätyä jonkun miehen saaliiksi. Tosikalamiehet eivät tietenkään niitä neuvojamme edes tarvitse, mutta niiden joilla on käynyt vähän huonompi tuuri kannattaisi ehkä kuunnella.
- 10+6
stellaria81 kirjoitti:
Naisissa nyt on kuitenkin kaloihin verrattuna semmoinen pieni ero että useimmat naiset haluaisivat päätyä jonkun miehen saaliiksi. Tosikalamiehet eivät tietenkään niitä neuvojamme edes tarvitse, mutta niiden joilla on käynyt vähän huonompi tuuri kannattaisi ehkä kuunnella.
Ei niilä huonompi tuuri ole käynyt, tai korkeintaan siinä käynyt huonompi tuuri että on syntynyt sellaiseksi mieheksi joka ei kelpaa, mutta eipä sitä millään ohjeilla muuteta.
- Monella tapaa
stellaria81 kirjoitti:
Jotkut naiset tykkää myös itse olla se kalastava osapuoli - tai tavata toisen kalastajan. Tai olla se kala ja tavata toisen kalan ja elää yhdessä onnellisena vedessä elämänsä loppuun asti.
- syntymästä asti?
10+6 kirjoitti:
Ei niilä huonompi tuuri ole käynyt, tai korkeintaan siinä käynyt huonompi tuuri että on syntynyt sellaiseksi mieheksi joka ei kelpaa, mutta eipä sitä millään ohjeilla muuteta.
Ootko myös jo syntyessäsi määritelty sellaiseksi mieheksi, joka ei saa koskaan töitä eikä yhtään ystävää?
- sillitrooli
stellaria81 kirjoitti:
Syystä tai toisesta, naisten antamat ohjeet naisten viehättämiseen ovat yleensä joko täysin toimimattomia, tai suorastaan katastrofaalisia ja aiheuttavat miehelle lähinnä häpeää ja pilkkaa.
En osaa sanoa mistä tämä johtuu. Yksi asia, joka tietenkin tulee mieleen, on että naiset ihan tahallaan antavat miehille ohjeita, jotka johtavat vain nöyryytykseen. Toisaalta on kuitenkin vaikea keksiä mitä naiset tästä saisivat, paitsi nyt ehkä vahingoniloa. - tämä selvä
sillitrooli kirjoitti:
Syystä tai toisesta, naisten antamat ohjeet naisten viehättämiseen ovat yleensä joko täysin toimimattomia, tai suorastaan katastrofaalisia ja aiheuttavat miehelle lähinnä häpeää ja pilkkaa.
En osaa sanoa mistä tämä johtuu. Yksi asia, joka tietenkin tulee mieleen, on että naiset ihan tahallaan antavat miehille ohjeita, jotka johtavat vain nöyryytykseen. Toisaalta on kuitenkin vaikea keksiä mitä naiset tästä saisivat, paitsi nyt ehkä vahingoniloa.Millä tavoin esim. ohje "seksissä molemmat sekä saavat että antavat" aiheuttaa miehille häpeää ja pilkkaa? Mitä mies tällöin häpeää? Kuka häntä pilkkaa?
Olisiko peräti aika opetella eroon sellaisista malleista, joissa seksuaalisuus on häpeällistä?
Jos miehelle seksuaalisuus on hirveän hävettävä ja ongelmallinen elämänalue, niin ei ihme, että pariutuminen on vaikeaa. Tosin se kyllä selittää monet muutkin palstaharhat. - 8+19
syntymästä asti? kirjoitti:
Ootko myös jo syntyessäsi määritelty sellaiseksi mieheksi, joka ei saa koskaan töitä eikä yhtään ystävää?
Näinhän se just on.
- Järki käteen
tämä selvä kirjoitti:
Millä tavoin esim. ohje "seksissä molemmat sekä saavat että antavat" aiheuttaa miehille häpeää ja pilkkaa? Mitä mies tällöin häpeää? Kuka häntä pilkkaa?
Olisiko peräti aika opetella eroon sellaisista malleista, joissa seksuaalisuus on häpeällistä?
Jos miehelle seksuaalisuus on hirveän hävettävä ja ongelmallinen elämänalue, niin ei ihme, että pariutuminen on vaikeaa. Tosin se kyllä selittää monet muutkin palstaharhat.Hitto mitä shaming-languagea.
Voisitko hyvä ihminen nyt kertoa että mitä hyötyä ohjeesta "seksissä molemmat sekä saavat että antavat" on miehille jotka etsivät seksiä tai suhdetta naisista?
Tarkoitatko että se seksi mitä naiset harrastavat milloin mitenkin päin kenen kanssa haluavat ei ole millään tavalla ehkä koskaan hävettävää?
Mutta jos mies edes sanoo jotain siihen suuntaan niin hänen itsensä tulisi hävetä omaa seksuaalisuuttaan?
"Jos miehelle seksuaalisuus on hirveän hävettävä ja ongelmallinen elämänalue, niin ei ihme, että pariutuminen on vaikeaa. Tosin se kyllä selittää monet muutkin palstaharhat. "
Voiko tämän selvempää passiivisaggressivista herjaa enää olla:
"Sä et huoli naista suhteeseen jotka huoraavat miesten kanssa joten häpeät seksuaalisuutta joten ei ihmekkään jos sulla on ongelmia ja et saa ketään"
Haista nyt vit-tus. - fantasiaaaaa
sillitrooli kirjoitti:
En osaa sanoa mistä tämä johtuu. Yksi asia, joka tietenkin tulee mieleen, on että naiset ihan tahallaan antavat miehille ohjeita, jotka johtavat vain nöyryytykseen. Toisaalta on kuitenkin vaikea keksiä mitä naiset tästä saisivat, paitsi nyt ehkä vahingoniloa."Syystä tai toisesta, naisten antamat ohjeet naisten viehättämiseen ovat yleensä joko täysin toimimattomia, tai suorastaan katastrofaalisia ja aiheuttavat miehelle lähinnä häpeää ja pilkkaa."
Naisia riivaa fantasia omasta ehdottomasta oikeudenmukaisuudestaan. Tämän vuoksi he ovat valmiita antamaan näitä toimimattomia neuvoja. Parinvalinta on kuitenkin todellisuudessa hyvin raadollista puuhaa jossa oikeudenmukaisuudella ei ole mitään sijaa. - PlayTheGame
stellaria81 kirjoitti:
"Naisissa nyt on kuitenkin kaloihin verrattuna semmoinen pieni ero että useimmat naiset haluaisivat päätyä jonkun miehen saaliiksi. Tosikalamiehet eivät tietenkään niitä neuvojamme edes tarvitse, mutta niiden joilla on käynyt vähän huonompi tuuri kannattaisi ehkä kuunnella."
Toinen asia on kannattaako neuvoja kysyä kaloilta vai kalastajilta ;) - ätmi
stellaria81 kirjoitti:
Naiset neuvovat siitä näkökulmasta, mikä on heille itselleen kaikkein mukavinta. Otetaan esimerkiksi vaikkapa negaaminen (ottamatta kantaa sen tehokkuuteen). Mitäpä luulet, suosittelisiko kukaan nainen miehelle, että miehen kannattaisi hyökätä naisen itsetunnon kimppuun ja yrittää madaltaa sitä? Tuskinpa, sehän olisi naiselle itselleen epämukava kokemus. Samalla tavalla kalakin neuvoisi kalamiestä, että koukun voisi jättää kokonaan pois ja sitoa vain madon langan päähän. Se olisi kalan kannalta mukavaa.
- Valkoritari.
PlayTheGame kirjoitti:
"Naisissa nyt on kuitenkin kaloihin verrattuna semmoinen pieni ero että useimmat naiset haluaisivat päätyä jonkun miehen saaliiksi. Tosikalamiehet eivät tietenkään niitä neuvojamme edes tarvitse, mutta niiden joilla on käynyt vähän huonompi tuuri kannattaisi ehkä kuunnella."
Toinen asia on kannattaako neuvoja kysyä kaloilta vai kalastajilta ;)Myö.ss roskakalaa kannattaa ehdotomasti pyytää..
- Af Tötterström
fantasiaaaaa kirjoitti:
"Syystä tai toisesta, naisten antamat ohjeet naisten viehättämiseen ovat yleensä joko täysin toimimattomia, tai suorastaan katastrofaalisia ja aiheuttavat miehelle lähinnä häpeää ja pilkkaa."
Naisia riivaa fantasia omasta ehdottomasta oikeudenmukaisuudestaan. Tämän vuoksi he ovat valmiita antamaan näitä toimimattomia neuvoja. Parinvalinta on kuitenkin todellisuudessa hyvin raadollista puuhaa jossa oikeudenmukaisuudella ei ole mitään sijaa.Väärin! Vaan omasta ehdottomasta oikeudestaan alfaurooseen. Oli sitten minkä näköinen luuska tahansa.
- Mistä tiedät?
8+19 kirjoitti:
Näinhän se just on.
Horoskooppiko sen kertoi`
- Kaikkea hyvää
Järki käteen kirjoitti:
Hitto mitä shaming-languagea.
Voisitko hyvä ihminen nyt kertoa että mitä hyötyä ohjeesta "seksissä molemmat sekä saavat että antavat" on miehille jotka etsivät seksiä tai suhdetta naisista?
Tarkoitatko että se seksi mitä naiset harrastavat milloin mitenkin päin kenen kanssa haluavat ei ole millään tavalla ehkä koskaan hävettävää?
Mutta jos mies edes sanoo jotain siihen suuntaan niin hänen itsensä tulisi hävetä omaa seksuaalisuuttaan?
"Jos miehelle seksuaalisuus on hirveän hävettävä ja ongelmallinen elämänalue, niin ei ihme, että pariutuminen on vaikeaa. Tosin se kyllä selittää monet muutkin palstaharhat. "
Voiko tämän selvempää passiivisaggressivista herjaa enää olla:
"Sä et huoli naista suhteeseen jotka huoraavat miesten kanssa joten häpeät seksuaalisuutta joten ei ihmekkään jos sulla on ongelmia ja et saa ketään"
Haista nyt vit-tus.Se häpeä ja sheimaus on nyt ihan sun omassa päässäsi. Jos nainen, joka harrastaa seksiä miesten kanssa on heti huora ja paha, niin ei ihme ettei ihmissuhteista tule mitään.
"Voisitko hyvä ihminen nyt kertoa että mitä hyötyä ohjeesta "seksissä molemmat sekä saavat että antavat" on miehille jotka etsivät seksiä tai suhdetta naisista?"
Voisin, mutta en jaksa satoja kertoja samoja asioita palstalla selittää. Jos haluat viisaita vastauksia, lue tämä sivusto läpi: http://www.doctornerdlove.com
Jos haluat olla angstissa ja valittaa, se on sun valinta myös.
- mies30.
Naiset on tyhmiä koska aina ne vaan jakaa pillua jännämiehille. Palstalla puhutaan asiaa ja totuuksia. Exäni piti minua tylsänä joten se lähti alkoholistin matkaan ja ei aikaakaan kun exäni sai puukosta. Tuuri kävi ettei kuollut.
Olen ehkä tylsä mutta en ole hullu joka puukotaa naisia. Totuus on että naiset ei halua kunnollisia miehiä.- nih.
Kiinnostava naismaku sulla. Niin ne kunnon miehet aina valitsee jännäjennoja ja sit vielä itkee perään kun jännäjennat jättää ne.
Kyllä on tyhmiä ne kunnon miehet. Ihan tahallaan siipeensä ottavat kun valitsevat niitä jännänaisia. Kiinnittäsivät vaan huomionsa miehin kiltteihin ja kunnollisin kotinaisiin. - yksin hauskaa
Totuus voi myös olla se, että naiset ei halua miehiä lainkaan. Ei edes niitä kunnollisia.
- Ikisinkku M
Exäsi sai sentään tuntea elävänsä hetken. Jännämiehen käsittelyssä elämö ei ollut tylsää puurtamista, puukko kivasti katkaisi tylsän päivän kulun ja nainen sai mukavasti draamaa elämäänsä. Tapahtuneen jälkeen kun nainen pääsi sairaalasta sovintoseksi oli mahtavaa, katkeamatonta orgasmien ilotulitusta.
- lkjhgfds
Ikisinkku M kirjoitti:
Exäsi sai sentään tuntea elävänsä hetken. Jännämiehen käsittelyssä elämö ei ollut tylsää puurtamista, puukko kivasti katkaisi tylsän päivän kulun ja nainen sai mukavasti draamaa elämäänsä. Tapahtuneen jälkeen kun nainen pääsi sairaalasta sovintoseksi oli mahtavaa, katkeamatonta orgasmien ilotulitusta.
:D :D Ihanan jännää menoa.. Uuuuh
- ootkos tullu aatelle
yksin hauskaa kirjoitti:
Totuus voi myös olla se, että naiset ei halua miehiä lainkaan. Ei edes niitä kunnollisia.
Voi myös olla, että miehet ei halua naisia lainkaan. On palon helpompaa valittaa palstalla että "huora huora huora".
- Ikisinkku M
Ketkähän niitä todellisuudesta vieraantuneita ovat? Palstatotuudet toistuvasti osoittautuvat paikkansa pitäviksi kun taas naisten täällä antaman "hyvät" neuvot naisen saamiseksi eivät ole tainneet toimia ikinä kenenkään kohdalla.
- Hulluthuutaakeskenää
Miten olis kokeneiden miesten neuvot? Geniotakin savustetaan palstalta...
- Ikisinkku M
Hulluthuutaakeskenää kirjoitti:
Miten olis kokeneiden miesten neuvot? Geniotakin savustetaan palstalta...
Genion ja ratikan neuvot....joo'o onko varattu mies joka pyörii sinkkupalstalla mielistelemässä naisia ihan paras mahdollinen roolimalli?
Ikisinkku M kirjoitti:
Genion ja ratikan neuvot....joo'o onko varattu mies joka pyörii sinkkupalstalla mielistelemässä naisia ihan paras mahdollinen roolimalli?
Heh... Geniohan näyttää teille pippeliään ruudun takaa näplääville pojille ihan silleen livenä miten naisten(ja yleensäkin ihmisten) kanssa on keskusteltava. Voisitte ottaa opiksenne ja soveltaa sitä käytäntöön livessä.
Mutku ei niin ei... :(- Valkoritari.
Genio.Mente kirjoitti:
Heh... Geniohan näyttää teille pippeliään ruudun takaa näplääville pojille ihan silleen livenä miten naisten(ja yleensäkin ihmisten) kanssa on keskusteltava. Voisitte ottaa opiksenne ja soveltaa sitä käytäntöön livessä.
Mutku ei niin ei... :(Me valkoritarit aina naisen ykkösex laitamma;)
- sillitrooli
Genio.Mente kirjoitti:
Mutku ei niin ei... :(Entä jos se on minusta turn off ja saa aikaan lähinnä halveksuntaa naista kohtaan, jos nainen tykkää sinusta?
sillitrooli kirjoitti:
Entä jos se on minusta turn off ja saa aikaan lähinnä halveksuntaa naista kohtaan, jos nainen tykkää sinusta?
Heh, mä luulen että suurempi turn off on se, että nainen ei tykkää sinusta kuin se, että nainen tykkää minusta...
Ps. Mä olen muuten, vaikka itse sen sanonkin, livenäkin oikeastaan aika pidetty ihminen. Niin naisten kuin miestenkin keskuudessa. Siis ihmisenä. Eli sulla voisi olla minun seurassani aika vaikeaa löytää itselleen turn on nainen... :D- sillitrooli
Genio.Mente kirjoitti:
Heh, mä luulen että suurempi turn off on se, että nainen ei tykkää sinusta kuin se, että nainen tykkää minusta...
Ps. Mä olen muuten, vaikka itse sen sanonkin, livenäkin oikeastaan aika pidetty ihminen. Niin naisten kuin miestenkin keskuudessa. Siis ihmisenä. Eli sulla voisi olla minun seurassani aika vaikeaa löytää itselleen turn on nainen... :DKyllä se valitettavasti on turn off, jos huomaan naisen pitävän kaltaisistasi miehistä. Ihan tosielämän puolella. Olen jättänyt jo alkaneita juttuja väliin, jos naisesta on paljastunut, että pitää sinunlaisistasi miehistä.
- Ikisinkku M
Genio.Mente kirjoitti:
Mutku ei niin ei... :(Olenhan tästä kyllä jo aiemminkin sanonut mutta sanon taas kun ei tunnu ahdasmieliseen kalloon menevän että kyllä meistä suurin osa osaa keskustella naisten kanssa, ei se ole siitä kiinni vaan siitä ettei ole sopivia naisia tai jos onkin niitä on liian vähän eikä niitä kohtaa missään. Kyllä minä lutkilta pystyn halutessani puhumaan pöksyt jalasta jos tahtoisin mutten vaan halua niitä.
sillitrooli kirjoitti:
Kyllä se valitettavasti on turn off, jos huomaan naisen pitävän kaltaisistasi miehistä. Ihan tosielämän puolella. Olen jättänyt jo alkaneita juttuja väliin, jos naisesta on paljastunut, että pitää sinunlaisistasi miehistä.
Kuin monta minunlaista miestä tunnet minun lisäksi? :D
Ikisinkku M kirjoitti:
Olenhan tästä kyllä jo aiemminkin sanonut mutta sanon taas kun ei tunnu ahdasmieliseen kalloon menevän että kyllä meistä suurin osa osaa keskustella naisten kanssa, ei se ole siitä kiinni vaan siitä ettei ole sopivia naisia tai jos onkin niitä on liian vähän eikä niitä kohtaa missään. Kyllä minä lutkilta pystyn halutessani puhumaan pöksyt jalasta jos tahtoisin mutten vaan halua niitä.
Hyvin teillä se näyttäisi teillä täälläkin onnistuvan... :D
En ole nähnyt sinultakaan mitään muuta positiivista naisiin liittyen kuin sen yhden tekopyhän palstan naisten kehumisaloituksen...- sillitrooli
Genio.Mente kirjoitti:
Kuin monta minunlaista miestä tunnet minun lisäksi? :D
Muutaman tunnen tälläkin hetkellä. Aiemmin tunsin useitakin.
sillitrooli kirjoitti:
Muutaman tunnen tälläkin hetkellä. Aiemmin tunsin useitakin.
Eli minkälaisia ne sitten ovat? Entä minkälainen mies minä olen mielestäsi? :D
Jäin just miettimään, että ei taida palstan ulkopuolella olla montaakaan miespuolista tuttuani, jotka ei pitäisi minusta. Ehkä muutama, mutta hekin sen takia, etten erityisemmin pidä niistä enkä anna ymmärtää mitään muutakaan. Eikä niistä pidä paljon kukaan muukaan. Just sellaisia tapauksia, jotka luulee tietävänsä kaikesta kaiken ja sit ovatkin kusi sukassa kun jollekin se ei mene läpi ja se joku vielä osoittaakin sen. En usko, että sellaiset ihmiset ovat pidettyjä paljon missään seurassa, paitsi kaltaisessaan...
Jos esimerkiksi mun kaveripiiriin eksyisi joku samanlaista palstapaskaa jauhaava tyyppi, siitä ei pitäisi kukaan. Ei miehet eikä naisetkaan. Ja tuskin itsekään kauan viihtyisi...- Ikisinkku M
Genio.Mente kirjoitti:
Hyvin teillä se näyttäisi teillä täälläkin onnistuvan... :D
En ole nähnyt sinultakaan mitään muuta positiivista naisiin liittyen kuin sen yhden tekopyhän palstan naisten kehumisaloituksen...Ei siinä ollut mitään tekopyhää, minähän ihan oikeasti pidän palstan naisista ja halusin sen silloin heille osoittaa. Ymmärrettävästi olet kateellinen ja yrität yhden ketjun kehujeni arvoa loata tekopyhyysväitöksillä kun tiedät että ne ovat arvokkaampia kuin sinun jatkuva lipityksesi yhteensäkään ikinä.
Ikisinkku M kirjoitti:
Ei siinä ollut mitään tekopyhää, minähän ihan oikeasti pidän palstan naisista ja halusin sen silloin heille osoittaa. Ymmärrettävästi olet kateellinen ja yrität yhden ketjun kehujeni arvoa loata tekopyhyysväitöksillä kun tiedät että ne ovat arvokkaampia kuin sinun jatkuva lipityksesi yhteensäkään ikinä.
Sulla on kumma tapa näyttää kiintymyksesi. Ilmankos olet aina ilman ja täällä ruikuttamassa... :D
- Ikisinkku M
Genio.Mente kirjoitti:
Sulla on kumma tapa näyttää kiintymyksesi. Ilmankos olet aina ilman ja täällä ruikuttamassa... :D
Joo mutta silloin kun näytän palstan naiset tietää että todella tarkoitan sitä, ei ole pelkkää sanahelinää niin kuin sinun höpötyksesi joka on lähinnä verrattavissa jonkun turkkilaisen katukauppiaan mainospuheisiin. Kun se katukaupustelija kehuu "kaunis suominainen, ihanat silmät, rakastan rakastan jne. kaikki naiset tietää että se valehtelee eivätkä kovin paljon kuitenkaan anna sen puheille arvoa vaikka onhan en ihan kivoja. Minä taas kun sanon että rakastan nainen tietää että tarkoitan sitä oikeasti ja se pitää sisällään koko elämän, naisella vain pitää olla kärsivällisyyttä kuullkseen tuon. Tjaa, no se ilman olo on omaa valintaa ja johtuu hyvien naisen puutteesta, siksi on aihettakin ruikuttaa. Minä sentään pääsin pusuttelemaan tänäkin viikonloppuna mutta jätin siihen vaikka ehkä olisin päässyt panemaankin, mitenkäs sulla meni?
Ikisinkku M kirjoitti:
Joo mutta silloin kun näytän palstan naiset tietää että todella tarkoitan sitä, ei ole pelkkää sanahelinää niin kuin sinun höpötyksesi joka on lähinnä verrattavissa jonkun turkkilaisen katukauppiaan mainospuheisiin. Kun se katukaupustelija kehuu "kaunis suominainen, ihanat silmät, rakastan rakastan jne. kaikki naiset tietää että se valehtelee eivätkä kovin paljon kuitenkaan anna sen puheille arvoa vaikka onhan en ihan kivoja. Minä taas kun sanon että rakastan nainen tietää että tarkoitan sitä oikeasti ja se pitää sisällään koko elämän, naisella vain pitää olla kärsivällisyyttä kuullkseen tuon. Tjaa, no se ilman olo on omaa valintaa ja johtuu hyvien naisen puutteesta, siksi on aihettakin ruikuttaa. Minä sentään pääsin pusuttelemaan tänäkin viikonloppuna mutta jätin siihen vaikka ehkä olisin päässyt panemaankin, mitenkäs sulla meni?
Heh... Sinusta tulee mieleen sellaiset takki levällään työmaille tulevat "ammattimiehet", jotka tietää kaikesta kaiken ja osaa kaikki työmaalla tehtävät duunit. Tiedätkö, yhdenkään puheet eivät ole vastanneet sitten sitä todellisuutta. Järjestään jokaisen tekemisiä on joutunut korjaamaan ja järjestään jokaiselta on löytynyt selityksiä ja selittelyjä miksi jokin homma ei onnistu. Eikä yhdestäkään ole ollut suoriutumaan vähänkään haastavammasta duunista. Mutta puhetta on kyllä piisannut senkin edestä. Arvaa, kunniotetaanko sellaisia "ammattimiehiä"?
Olenhan muuten todennut sen täällä ja naapuripalstallakin, että minulta on turhaa udella yksityiselämästäni. Minä pidän siitä yksityisenä ja annan muidenkin pitää yksityisyytensä, jos ne niin haluaa. Mut jos sinä haluat kehuskella pusutteluillasi(vittu mikä sananvalinta sekin :D), niin sinähän voit sitä ihan vapaasti täällä tehdä. Kukaan muu kuin sinä ei sitä kuitenkaan tiedä, että onko se totta tai ei. Ja tuskin ketään edes kiinnostaa. Tälläkin palstalla ne palstalle kirjoittavien naisten pusuttelut näyttäisi olevan kiinnostavampia kuin sinun ja muiden palstalle kirjoittavien miesten... :DGenio.Mente kirjoitti:
Heh... Sinusta tulee mieleen sellaiset takki levällään työmaille tulevat "ammattimiehet", jotka tietää kaikesta kaiken ja osaa kaikki työmaalla tehtävät duunit. Tiedätkö, yhdenkään puheet eivät ole vastanneet sitten sitä todellisuutta. Järjestään jokaisen tekemisiä on joutunut korjaamaan ja järjestään jokaiselta on löytynyt selityksiä ja selittelyjä miksi jokin homma ei onnistu. Eikä yhdestäkään ole ollut suoriutumaan vähänkään haastavammasta duunista. Mutta puhetta on kyllä piisannut senkin edestä. Arvaa, kunniotetaanko sellaisia "ammattimiehiä"?
Olenhan muuten todennut sen täällä ja naapuripalstallakin, että minulta on turhaa udella yksityiselämästäni. Minä pidän siitä yksityisenä ja annan muidenkin pitää yksityisyytensä, jos ne niin haluaa. Mut jos sinä haluat kehuskella pusutteluillasi(vittu mikä sananvalinta sekin :D), niin sinähän voit sitä ihan vapaasti täällä tehdä. Kukaan muu kuin sinä ei sitä kuitenkaan tiedä, että onko se totta tai ei. Ja tuskin ketään edes kiinnostaa. Tälläkin palstalla ne palstalle kirjoittavien naisten pusuttelut näyttäisi olevan kiinnostavampia kuin sinun ja muiden palstalle kirjoittavien miesten... :DPs. Heh, taisi pusuttelusi kohteella olla vielä jonkun jännämiehen spermat suussa kun jäi panematta. Noh, hyvä et sulta löytyy rutkasti hammaslankaa... :D
- Ikisinkku M
Genio.Mente kirjoitti:
Olenhan muuten todennut sen täällä ja naapuripalstallakin, että minulta on turhaa udella yksityiselämästäni. Minä pidän siitä yksityisenä ja annan muidenkin pitää yksityisyytensä, jos ne niin haluaa. Mut jos sinä haluat kehuskella pusutteluillasi(vittu mikä sananvalinta sekin :D), niin sinähän voit sitä ihan vapaasti täällä tehdä. Kukaan muu kuin sinä ei sitä kuitenkaan tiedä, että onko se totta tai ei. Ja tuskin ketään edes kiinnostaa. Tälläkin palstalla ne palstalle kirjoittavien naisten pusuttelut näyttäisi olevan kiinnostavampia kuin sinun ja muiden palstalle kirjoittavien miesten... :DNo minä nyt satun olemaan semmoinen että minun pitää yleensä tietää ne omaan alueeseen kuuluvat duunit ja vähän muistakin mutta minähän duuneissa ihan samoin kuin yksityisasioissa jätän leuhkimiset vähemmälle ja tekemisillä osoitan osaamiset. Kyllä minuakin kerran huvitti kun ruotsista tilatun "ammattimiehen" kanssa tehtiin yhtä juttua ja parin päivän henkseleiden paukuttelun jälkeen se särki yhden muutaman sdan tonnin vehkeen, sillä alahuuli väpätti ja minua vähän hymyilyttikin kun sen sitten korjasin, oli se aikalailla nöyrempi mies sen episodin jälkeen tai ainkaan ei mulle enää paukutellut.
En minä nyt erityisemmin kehuskele mutta kun sinulla tuntuu olevan käsitys omasta ylivertaisuudestasi naisten käsittelyn saralla niin täytyy välistä muistuttaa että kyllä me muutkin täällä ehkä osattaisiin pelata mutta me välttämättä haluta kun pelivälineet on risoja, jos saataisiin paremmat mentäisiin kyllä kentälle. - Ikisinkku M
Genio.Mente kirjoitti:
Ps. Heh, taisi pusuttelusi kohteella olla vielä jonkun jännämiehen spermat suussa kun jäi panematta. Noh, hyvä et sulta löytyy rutkasti hammaslankaa... :D
saattoihan se niinkin olla ja siksikin jäi siihen. Löytyy joo, vasta pari päivää sitten ostin sitä lisää.
- Naiset hu0raa
panoringeissä, ja jakaa jännämiehille. Siinä ajan kuvan.
- 12+12
Naiset minusta tyhmiltä vaikuttavat. Yrittävät täällä tarjota ystävällisiä neuvoja miehille, jotka haukkuvat heitä kiitokseksi lutkiksi ja huoriksi.
- onko tässä
12+12 kirjoitti:
Naiset minusta tyhmiltä vaikuttavat. Yrittävät täällä tarjota ystävällisiä neuvoja miehille, jotka haukkuvat heitä kiitokseksi lutkiksi ja huoriksi.
ketjussa yhtään konkreettista neuvoa?
- huihyyu
onko tässä kirjoitti:
En mä koe, että mun neuvot on niin huonoja ollut, sanon, ole miehekäs, korjaa ulkonäön virheet, cooleudella niitä myös tippuu ja sitten olen yrittänyt selittää, että ne tykkää sellaisista miehistä, joita on vaikea selittää ja nyt, kun kelaan mitä silloin selitin, kuullostaa se erehdyttävästä jännämiehiltä, äh no, tällaiset niitä naisia saa mun ympäristössä, ei toimi välttämättä Kuusamossa, kuka tietää...
- Osaatko englantia?
onko tässä kirjoitti:
Tää palsta on konkreettisia neuvoja pullollaan, täytyy vaan etsiä ne sieltä ätmipaskan sijasta. Tässä yksi hyvä: Luepa täämä sivusto ajatuksella kokonaan läpi: http://www.doctornerdlove.com/
- 55666533455
Eihän netissä valittaminen tai roikkuminen ketään auta yhtään missään vaan vain huonontaa, mutta onneksi vielä suurin osa ihmisistä sitä ei tee.
- vihaiselle femakolle
Niinpä niin.. kun ei pysty kumoamaan palstatotuuksia, jotka miehet tietävät myös kokemustensa kautta todeksi, niin paras kai sitten hyökätä sanojaa vastaan.
Ad hominem beibih, ad hominem!- 12+2
Eihän se ettei jotakin asiaa kumota tee siitä faktaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575880
- 1145525
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465207Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323195- 552749
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252581- 432270
- 232060
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131870On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151781