Onko naisen vaikea pysyä sinkkuna?

ayh

Miten on naiset, paljonko olette joutuneet antamaan rukkasia miehille? Kuinka usein saatte treffipyyntöjä jne...

Suomen parisuhdemarkkinoita kun kuvastaa se, että nainen kelpaa aina. Ei sellaista naista olekaan, etteikö häntä joku mies huolisi...

33

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nössöö

Ei oo tullut kukaan pyytäään treffeille 20 vuoteen .

• ätmi

Sinkkunaisten elämä on Suomessa kohtuuttoman ruusuista. Ylimääräinen kymppitonnin vuotuinen vero tulisi määrätä sellaisille naisille, jotka pysyttelevät sinkkuna vastoin miehen tahtoa.

• Oikein!

Joo samaa mieltä, jos mä en ole onnellinen niin ei kukaan muukaan saa olla TAI ainakin siitä pitäis rankaista kovalla kädellä. Ihan paha mieli tulee kun ajattelee, että maailmassa on olemassa tyyppejä joilla menee hyvin ja joiden elämä on kivaa. Muiden ihmisten onnellisuudesta pitäis oikeestaan tehdä laitonta.

• njwenco

Kyllä. Miehille ehdoton valta pariutumiseen. Naiselta ei kysytä. Kyllä sitten tulee hyvää jälkeä. Sitten varmaan ne tossukammatkin miehet saavat naisen, kun naisella ei ole tahtoa.

• wdwwdwsd

Ei kukaan huoli. En ole Ikinä antanut rukkasia.

• how ?????

Miten niitä treffipyyntöjä oikein saa? Ois kiva

• ätmi

Lähetkö treffeille?

• Totuuden ääni
        ätmi kirjoitti:

Lähetkö treffeille?

Kun lähetät kuvas niin siihen loppu ne kivat treffi pyynnöt:)

• kyselijjj
        Totuuden ääni kirjoitti:

Kun lähetät kuvas niin siihen loppu ne kivat treffi pyynnöt:)

ätmi missä tavataa ja monen aikaa

• ätmi
        kyselijjj kirjoitti:

ätmi missä tavataa ja monen aikaa

Kansallismuseon edessä lauantaina yhdeltätoista.

• ei ätmejä
        ätmi kirjoitti:

HALUAN JÄNNÄ MIEHEN !!

• ätmi kirjoitti:

Hienoa, treffit palstan kautta sovittu!

Muistakaahan kaikki muutkin lähistöllä asuvat palstalaiset mennä seuraamaan tuota spektaakkelimaista tapahtumaa, ja toivottavasti myös palstan kuvausryhmä pääsee paikalle, jotta me kauempanakin asuvat saamme seurata tapahtumia livenä.

• oh my
        stellaria81 kirjoitti:

Hienoa, treffit palstan kautta sovittu!

Muistakaahan kaikki muutkin lähistöllä asuvat palstalaiset mennä seuraamaan tuota spektaakkelimaista tapahtumaa, ja toivottavasti myös palstan kuvausryhmä pääsee paikalle, jotta me kauempanakin asuvat saamme seurata tapahtumia livenä.

Sustahan varsinainen madame saboteur kuoriutuu kun pintaa hiukan raaputtaa...

• ätmi
        oh my kirjoitti:

Tästä olisi voinut kehkeytyä vuosisadan rakkaustarina, mutta valitettavasti stellura pilasi kaiken. :-(

• oh my kirjoitti:

No tarkoitus nyt oli vain kiinnittää huomio siihen että tuontyyppinen julkinen ilmoitus minusta kyllä viittaa pikkuisen enemmän palstamiittiin kuin rehelliseen treffikutsuun. Eipä sillä etteikö palstamiititkin voisi ihan kivoja olla niille jotka asuu järkevän matkan päässä miittipaikasta.

• :DDD

nainen kelpaa aina....panoksi, kuten mieskin

on helppo pysyä sinkkuna, kukaan ei ole kysellyt seurustelemaan

• Sinkku N.

No kohta 6 vuotta sinkkuna ja varmaan tulen olemaan hamaan tulevaisuuteen asti. En ole mikään turhanpäiten nirsoilija mutta en vain ole helposti ihastuvaa tyyppiä. Sellaisia sopivia kandidaatteja ei kävele jatkuvasti vastaan.

• rankkaa joo

Onhan se siinä mielessä vaikeaa pysyä sinkkuna kun kaipaisi sitä toisen ihmisen läheisyyttä mutta sinkkuudesta eroon pääseminen se vasta vaikeaa onkin. Panoksi kelpuuttavia löytyy kyllä jos haluaa mutta ei suhteeseen. Tänä vuonna on tullut tasan nolla vakavaa treffikutsua. Viime vuonna sama määrä kuin sitä edeltävänä eli nolla. Kyllä sitä saa olla ihan itse se aktiivinen osapuoli jotta treffeille pääsee.

• No eipä se sinkkuna pysyminen nyt minulta ainakaan mitään kovin suuria ponnisteluja vaadi.

Nettideitissä olen lähtenyt treffeille joka ikisen minulle aloitteen tehneen täysjärkisen oloisen ja kriteereihini sopivan miehen kanssa. Ja tämmöisiä tapauksia (treffipalvelun kautta tai muuten vain netistä) oli viime vuonna neljä kappaletta, joista kaksi ei lopulta kelvannut minulle (liian erilainen ajatusmaailma je elämäntapa) ja kahdelle en kelvannut itse.

Ja taivaalla lentävä vaaleanpunainen elefanttikin on yleisempi ilmestys kuin minulle livenä esitetty treffipyyntö.

• Af Tötterström

Olet kuitenkin veilä 35:n rajapyykillä, että siinä mielessä ei aivan liian myöhäistä.

• Kuten esimerkistäsi huomaa, seuraa kyllä saisi, mutta ei välttämättä mieleistään.

• Ikisinkku M

Niin eli miehet teki kaikki aloitteet ja 50% niistä olisi ollut valmis enempäänkin ja se on sinusta huonosti? Jos ajatellaan ettei kumppaniehdokkaat ole mitenkään rumia, ylipainoisia tms. niin nettitrrefflaileva keskivertomies ei tuollaisessa tilanteessa olisi varmaankaan nrsoilemassa vaan hyväksyisi sen erilaisen ajatumaailman ja elämäntavan jos kuitenkin saisi suht normaalin lapsettoman sinkkunaisen itselleen.

• Sinkku N.
        Af Tötterström kirjoitti:

Olet kuitenkin veilä 35:n rajapyykillä, että siinä mielessä ei aivan liian myöhäistä.

Miten niin myöhäistä? Eikö tuon ikäinen ole nainen parhaassa iässä ja suhteellisen nuorikin?

• Ikisinkku M kirjoitti:

Niin eli miehet teki kaikki aloitteet ja 50% niistä olisi ollut valmis enempäänkin ja se on sinusta huonosti? Jos ajatellaan ettei kumppaniehdokkaat ole mitenkään rumia, ylipainoisia tms. niin nettitrrefflaileva keskivertomies ei tuollaisessa tilanteessa olisi varmaankaan nrsoilemassa vaan hyväksyisi sen erilaisen ajatumaailman ja elämäntavan jos kuitenkin saisi suht normaalin lapsettoman sinkkunaisen itselleen.

Vai niin. No muuttuisikohan ääni kellossasi, jos rohkenen mainita että sen henkisen epäsopivuuden lisäksi ei noilla hylkäämilläni miehillä myöskään se vyötärö-lantiosuhde ollut aivan sitä mitä olisin toivonut…

• Ikisinkkku M
        stellaria81 kirjoitti:

Vai niin. No muuttuisikohan ääni kellossasi, jos rohkenen mainita että sen henkisen epäsopivuuden lisäksi ei noilla hylkäämilläni miehillä myöskään se vyötärö-lantiosuhde ollut aivan sitä mitä olisin toivonut…

Joo, muuttuisi koska kun sulla varmaan käsittääkseni on kroppa kunnossa niin tottakai jos ei yhtään miellytä ulkoisesti on vaikea lähteä mitään rakentamaan jos ei myöskään sitä henkistä yhteyttä synny. Ne ajatusmaailmat ja elämäntavat voivat muuttuakin suhteen myötä ja toki kroppakin mutta siinä on liian suuri riski että muutos olisi vain hetkellinen.

• Ihailija

Stellaria81 sait postia.

• hyvä jutut

Hyvä hyvä. Näin sitä pitää. Rakkautta, ei vihaa ja trollausta.

• 19+11
        hyvä jutut kirjoitti:

Hyvä hyvä. Näin sitä pitää. Rakkautta, ei vihaa ja trollausta.

Näin vaikeeta se on pysyä sinkkuna naisena, taas stellu joutuu jakamaan pakit. :(

• vaikeeta on

Joo. Ihan vahingossa jouduin kaverimiehen kanssa suhteeseen. Tunnettiin ja kaveerattiin 4 vuotta sitä ennen.

• Treffipyyntöjä? Mitä ne on?

Ikä 44 v, treffipyyntöjä 0x0=0 ja ne muutamat saamani panoehdotukset sitten eivät ole treffipyyntöjä huom., ihan turha väittää jotain muuta.

• sinkkuN20+

Vuoden sisällä vastaanottanut 0 treffipyyntöä.
        Itse pyysin 2 miestä treffeille, toinen lähti ja osoittautui epätasapainoiseksi mulkuksi eikä nähty sen koommin.
        Ai niin pyysin mä sattumalta myös yhtä tyyppiä sokkotreffeille kun lähetin viestin väärään numeroon mutta ei lähtenyt ei ollut vissiin ihan niin yllytyshullu.
        Eli joo ite periaattees pyytäny kolmea miestä ulos ja yks vaan lähti.
        Ja ikääki reilusti alle 30 eli pitäis kelvata? ;D

• SekaSikiö

Joo tosiaan. Onhan pari alkoholistia ollut selvästi kiinnostuneita!
      Toinen onkin nykyään edelleen työtön ja toinen on saanut työpaikastaan potkut liiallisen juomisen takia.
      Minua ihan hirveenä kiinnostaakin, näin todella vähän alkoholia käyttävänä, ottaa ilomielin heidän treffikutsunsa vastaan ja alkaa yhteistä tulevaisuutta suunnittelemaan.
      On tämä sinkkuna pysyminen hankalaa, kun noin paljon hienoja uroksia tulee esittämään kiinnostustaan.

• Typy Tipunen

Kolme treffipyyntöä tälle vuodelle. Viime vuonna yksi, jonka kanssa yhä olen, ja siksi pakit näille kolmelle. Tosin eipä tuossa kolmikossa yksikään houkuttaisi: Yksi alkoholisoitunut työtön jännämies, yksi itseriittoinen pelimies ja yksi parikymmentä vuotta vanhempi sinnikäs työkaveri. Mutta joo, näin treffipyyntörikasta vuotta ei ole ollut koskaan! Johtuukohan juurikin tuosta sinkkustatuksen poistumisesta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5880
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5525
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5207
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3195
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2749
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2581
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2270
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2060
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1870
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1781
    Aihe