IE-selainmesta

kielletty keskustelmasta?

Täällä ei saa näköjään enään keskustsella IE-selaimista? IE-on turvallinen selain on siis poistettu. Eli muist selaimista saa keskustella?
Ehkä tämäkin viesti poistetaan.

4

687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

eiköhän ne poisteta siksi että luetun ymmärtäminen on joillekin hieman hankalaa.
      tietoa asiasta löytyy vaikka kuinka mutta sisäistäminen ei onnistu.
      jos turvallisuutta kaipaa niin töpseli pois seinästä eipä tule enää ongelmia!

• ehkäpä

ehkäpä palstan sheriffi voisi kertoa miksi tuo kyseinen ketju on poistettu ?

• sain ko. ketjua koskevan poistopyynnön - itse asiassa yhtä viestiä siinä ja samalla oikeastaan koko ketjuakin. Kun poistettu ketju ei sisältänyt mitään, mitä ei olisi jo käyty läpi aiemmissa ketjuissa, ja kun se asiallisuus (=lue: kielenkäyttö) oli siinä vähän niin ja näin, päätin poistaa sen. Toivottavasti vastaukseni tyydytti kaikkia lukijoita. Ja jutut jatkukoot toki - saatiinhan viikonlopun aikana yksi ketju täyteen (sen edessä punainen täppä ja yli 200 viestiä!). Hyvät jatkot kaikille, t. MM.

• tietoa myös

Niin kysesellä sivulla oli mm. tietoa kuinka IE tehdään turvalliseksi. IE-asetukset, verkkoasetukset ym. No, muu selainkeskustelu jatkukoon tällä palstalla. IE-selaimelle oma palsta jos tämä on vain muita selaimia varten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3557
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      80
      3236
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3062
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2720
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2222
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1802
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      26
      1761
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1735
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1699
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1658
    Aihe