Ma ylityö 8-16
Ti ylityö 8-16
ke. ylityö 8-12
to oma vuoro 10h
pe oma vuoro 10h
la oma vuoro 12h
su oma vuoro 12h
Maksetaanko ylityö su. mukaan vai viimeisen ylityö päivän mukaa ? Eli 4h vai 12h.
Maksettii 4h mukaan..
Tietääkö joku viikkolepo korvauksesta
3
222
Vastaukset
- josjosjos
Mun tulkinta: Sulla on ollut työvuorolistassa viikoittainen lepoaika ennen torstain työvuoroa. Siis työnantaja on oikeassa.
Älä usko, vaan kysy liitosta. Jos et ole liitossa jäsenenä, niin kysy alehallintovirastosta työsuojeluviranomaiselta.
http://www.tem.fi/files/18197/tyoaikalaki_fi_25112014.pdf - Nimimerkki varattu
Koska et kertonut minkä alan TES:ä käytetään on käytännössä mahdoton sanoa onko menetelty oikein vai ei. Kannattaa kysyä asiaa oman työpaikan luottamusmieheltä, tai henkilöltä joka tekee paljon ylitöitä koska hänen olettaisi tietävän miten asiat menevät tes:n mukaan, ei firman käytäntöjen mukaan.
- maentieda
Eri alan tesseissä eroja joten paha sanoa onko oikein. Sitä tessiä mitä ite noudatan nii viikkolevon menettää esim. Jos oman vuoron ja ylityövuoron välissä on yli 34 tuntia tms... ja meillä se tulee su tuntien mukaan, se viikkolepo korvaus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807