Tietääkö joku viikkolepo korvauksesta

Epäileväinen

Ma ylityö 8-16
Ti ylityö 8-16
ke. ylityö 8-12
to oma vuoro 10h
pe oma vuoro 10h
la oma vuoro 12h
su oma vuoro 12h

Maksetaanko ylityö su. mukaan vai viimeisen ylityö päivän mukaa ? Eli 4h vai 12h.
Maksettii 4h mukaan..

3

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • josjosjos

Mun tulkinta: Sulla on ollut työvuorolistassa viikoittainen lepoaika ennen torstain työvuoroa. Siis työnantaja on oikeassa.

Älä usko, vaan kysy liitosta. Jos et ole liitossa jäsenenä, niin kysy alehallintovirastosta työsuojeluviranomaiselta.

http://www.tem.fi/files/18197/tyoaikalaki_fi_25112014.pdf

• Nimimerkki varattu

Koska et kertonut minkä alan TES:ä käytetään on käytännössä mahdoton sanoa onko menetelty oikein vai ei. Kannattaa kysyä asiaa oman työpaikan luottamusmieheltä, tai henkilöltä joka tekee paljon ylitöitä koska hänen olettaisi tietävän miten asiat menevät tes:n mukaan, ei firman käytäntöjen mukaan.

• maentieda

Eri alan tesseissä eroja joten paha sanoa onko oikein. Sitä tessiä mitä ite noudatan nii viikkolevon menettää esim. Jos oman vuoron ja ylityövuoron välissä on yli 34 tuntia tms... ja meillä se tulee su tuntien mukaan, se viikkolepo korvaus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6004
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3101
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      24
      2386
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2048
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1741
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1656
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      26
      1582
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1511
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe