Avunhuuto!!!!

Väsähtänyt aktiivi

Tiesitkö, mikä näitä urheiluseuroja ja tuhansia muita yhdistyksiä pyörittää?

VAPAAEHTOISTYÖ

Minä huseeraan parissa yhdistyksessä, Uimaseurassa ja suunnistusseurassa, niin harrasteena kuin kilpaurheiluna pyörittävissä yhdistyksissä. Alkaa vain olla puhti pois. Nyt jätän tämän vuoden jälkeen paikallisen uintiseuran, ei yksinkertaisesti jaksa. Vaikka olen kouluttautunut valmentajaksi. Kun omat lapset lopettivat uinnin keväällä 2014, jäin seuraan. Mutta ei jaksa. 5 päivänä viikossa, myös aina sunnuntaisin, pitäisi olla hallilla treenejä vetämässä tai kokoustamassa hallituksen kanssa, tai muiden valmentajien kanssa tai suunnittelemassa tapahtumia, tai sitten ollaan kisamatkalla.

Ei yksinkertaisesti jaksa enää. Nyt ärsyttävät tutut, jotka taivastelevat ehtimistäni ja sanovat, että "eihän sitä tarvi kuin vähän jarruttaa ja vauhdista potkaista lapset pois autosta parkkipaikalla. Kyllä ne siellä pärjäävät".

Voi kunpa olisi enemmän ihmisiä tässä mukana, mutta ei, vanhemmat eivät tule edes halliin asti. En tiedä miltä tuon lapsen vanhemmat näyttävät, mitä he tekevät työkseen tai harrastavatko he jotain lajia. Oletteko koskaan ajatelleet, että jopa 200 lapsen viikkotreenit pyörivät 3-4 ihmisen voimin. Kuinka kiitollisia olisimmekaan, jos joku tulisi edes avuksi tähän, Mutta ei, haukutaan, nuristaan maksuista, kaikki on valmentajien syytä, huonot treeniajat, pitkät kisa-viikonloput, lapsen menestyminen jne jne.

Ääh, mä olen väsynyt. Onneksi yksi Master tuli avuksi ryhmäni treeneihin ja aikoo valmentajaksi. Toivotan tervetulleeksi ja näkemiin, minä katoan.

Eli kaikella ylläolevalla haluan sanoa, että tulkaa vanhemmat mukaan lapsenne harrastukseen. Jos se hiihto tai sähly tai uinti tai suunnistus ei suju, ei se mitään, taustahommia on tuhottomasti. Kuka päivittää kotisivut, kukaa varaa kuljetukset ja hotellit kisamatkoille, kuka hoitaa kirjanpidon, kuka kerjää mainoksia, kuka organisoi kisat, kuka tiedottaa jäseniä jne. jne. TAUSTAHOMMIA on tuhottomasti. Tulkaa auttamaan!

0

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
        Maailman menoa
        149
        2013
      2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
        Luterilaisuus
        305
        1717
      3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
        Maailman menoa
        93
        1557
      4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
        Ikävä
        200
        1210
      5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
        Maailman menoa
        77
        1185
      6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
        Ikävä
        67
        1150
      7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
        Ikävä
        24
        1052
      8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
        Ikävä
        48
        1007
      9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
        Ikävä
        73
        956
      10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
        Ikävä
        45
        937
      Aihe