Eräs todiste naisten totaalisesta hyödyttömyyydestä

5+2

Palstalla on pian kymmenen vuotta teoretisoitu parisuhteiden parissa ja keksitty nasevia nimiä parisuhdemarkkinoiden osallistujille.

Yksikään palstalla keksityistä uudissanoista ei ole naisen keksimä.

28

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nauran ääneen taas

Aika vitun säälittävä saavutus keksiä sanoja sinkut-palstalle. Menkää niille parisuhdemarkkinoille oikeasti ja lopettakaa se teoriapuoli.

• 2. uskovainen n

Älähän nuolaise ennen kuin tipahtaa. Uskovainen nainen on keksinyt sanan "uusioneitsyt", joka tarkoittaa neitsyytensä menettänyttä naista, joka ei ole uskoontulemisensa jälkeen, eli uudestisyntymänsä jälkeen harrastanut seksiä.

Minäkin olen kristitty nainen ja olen ottanut käyttöön uusioneitsyt sanan.

• Itselle valehtelun ABC
        Jesse kuroo immenkalvon umpeen ja kaikki jännämiesten mällit pyyhkiytyy pois. Wuhuu! :D :D

• No onpas aikamoinen määritelmä :D

Entäpä jos vähäsen niinkuin meinaa horjua siinä uskossaan siten, että välillä uskoo ja välillä taas on vähän epäuskoisempi. Tällälailla sopivasti puljaamalla voisi tituleerata itseään uusioneitsyeksi täysin riippumatta siitä miten anteliaasti sitä tavaraansa jakaa.

• 7+9
        pimppaloora kirjoitti:

Itselle valehtelun ABC
        Jesse kuroo immenkalvon umpeen ja kaikki jännämiesten mällit pyyhkiytyy pois. Wuhuu! :D :D

Pitäis miehille keksiä kanssa vastaava termi joku uusiorikas, eli täysin rahaton köyhä mies, joka kuitekin on määritelty rikkaaksi jollain perusteella.

• Ikisinkku M
        pimppaloora kirjoitti:

Itselle valehtelun ABC

On sekin sentään parempi kun edes yrittää lopettaa synnissä rypemisen vaikka itse en ehkä neitsyt sanaa käyttäisi, joku takuuvaihdokki sopisi paremmin kun kyseessä kuitenkin on käytetty nainen.

• Ikisinkku M
        pimppaloora kirjoitti:

Itselle valehtelun ABC

niin ja olisiko korrektia kutsua viimeisimmästä parsisuhteestaan vapautunutta sinkkunaista aina uusiolutkaksi?

• Ainainen yksinäisyys

Olenko mäki sit uusioneitsyt jos olen seuraavat 50 vuotta harrastamatta seksiä? Kai se reikä kasvaa jo siin ajas umpeen.

• kuulehan nyt
        pimppaloora kirjoitti:

Itselle valehtelun ABC

Uskoon tuleminen, uudestisyntyminen ylhäältä niin kuin Jeesus sanoi, ei ole "itselleen valehtelua", pimppaloora. Ihminen on uskoon tultuaan Raamatun mukaan uusi luomus Herrassa.

Mutta sinähän et sitä pakanana voi ymmärtää :-( Nauraa räkätät vain uskovaisille naisille.

• kuulehan nyt kirjoitti:

Uskoon tuleminen, uudestisyntyminen ylhäältä niin kuin Jeesus sanoi, ei ole "itselleen valehtelua", pimppaloora. Ihminen on uskoon tultuaan Raamatun mukaan uusi luomus Herrassa.

Mutta sinähän et sitä pakanana voi ymmärtää :-( Nauraa räkätät vain uskovaisille naisille.

Kun se immenkalvo on mennyttä niin sitä ei mikään herra taio takaisin. Voit lukea sitä raamattua ihan niin paljon kun huvittaa, mutta se neitsyys on mennyttä.
        Eli siinä mielessä itselleen valehtelua, että ensin lutkailee oikein urakalla ja sitten hurahtaa uskoon ja onkin taas ihan puhdas neitsyt.

• joo just niin

Ei ole mitään tekopyhempää!!!

• joo just niin
        pimppaloora kirjoitti:

Kun se immenkalvo on mennyttä niin sitä ei mikään herra taio takaisin. Voit lukea sitä raamattua ihan niin paljon kun huvittaa, mutta se neitsyys on mennyttä.
        Eli siinä mielessä itselleen valehtelua, että ensin lutkailee oikein urakalla ja sitten hurahtaa uskoon ja onkin taas ihan puhdas neitsyt.

Vähän sama kun murhaajat hurahtavat uskoon linnassa ja sitten vapauduttuaan ovat olevinaan kuin mitäkin pyhimyksiä.

• Ullepulle
        pimppaloora kirjoitti:

Itselle valehtelun ABC

Onko Pimpaloora kuullut sellaisesta, että ihminen kykenee parantamaan tapansa?

• 10+13
        joo just niin kirjoitti:

Vähän sama kun murhaajat hurahtavat uskoon linnassa ja sitten vapauduttuaan ovat olevinaan kuin mitäkin pyhimyksiä.

Jos eivät ketään enää tapa, niin eikö se ole hyvä vaan?

• multitool

Uskoontullut=>uudestisyntynyt. :DDD. "Uusioneitsyt" :DDDDDD.
        Ei millään pahalla, kunhan hieman repesin. Mitähän seuraavaksi...:D

• Ullepulle
        pimppaloora kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=eTGnO3T0k-g

Voi kun ymmärtäisit mistä kaikessa on kyse..;)

• joo just niin
        10+13 kirjoitti:

Jos eivät ketään enää tapa, niin eikö se ole hyvä vaan?

julkeaa ylpeyttä tarkoitin.

• ryppis
        stellaria81 kirjoitti:

No onpas aikamoinen määritelmä :D

Entäpä jos vähäsen niinkuin meinaa horjua siinä uskossaan siten, että välillä uskoo ja välillä taas on vähän epäuskoisempi. Tällälailla sopivasti puljaamalla voisi tituleerata itseään uusioneitsyeksi täysin riippumatta siitä miten anteliaasti sitä tavaraansa jakaa.

Niin no, olenhan minäkin absolutisti aina silloin, kun en juo alkoholia.

• tulin Uskoon

Saanko nussia sua jos tuun kanssasi kirkkoon?

• Primadonna<3

Mitä se lassukka siellä sössöttää? Ime munaa, kun et muuta osaa.

• gayalert

Taas yksi osoitus palstalla piilottelevasta homosta. Reippaasti kaapista vaan ulos, se on nykyään ihan ok.

• NakkiOnOgay

Sehän on ihan teikän oma asia jolleivat naiset kiinnosta.

• Missä aivot?

Vit-tu mikä saavutus! Siinä todiste miten idiootteja palstapojat on.

• Lerppa eli miesvastine kurpalle on minun keksimäni, vaikka en ole täysin varma etteikö sitä olisi käytetty jo aiemmin.

• ..--..

lian lähellä sanoja lerppu tai lerssi.

• ..--.. kirjoitti:

No ei sitten kun ei kelpaa :-D

• väni väni
        ..--.. kirjoitti:

No mitäs sitten? YTM:kin on yhteiskuntatieteiden maisteri, KTM kauppatieteiden ... jne. Tajuat kyllä. Vieläpä täsmälleen samat lyhenteet. Ei kelpaa siis nekään! Tsöh..

• that's the way aha

Naiset ovat seuraajia luonteeltaan. Eivät he keksi itse mitään. Mies on aina se joka ottaa riskin. Sitten kun riski on otettu ja se tuottaa hedelmää, kyseisellä miehellä riittää helppoa elämää etsiviä naisia riesaksi saakka. Epäonnistunutta miestä ei muista kukaan, edes hautakivessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2081
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      156
      1977
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      1926
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      14
      1192
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      987
    6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      946
    7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      875
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      834
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      50
      811
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      33
      789
    Aihe