Mistä löytää bändi, johon liittyä?

akkabändit riittää!

Olen siis rumpali ja olen soittanut 9v lähtien. Haluaisin löytää itselleni bändin, mutta on pari seikkaa, jotka estävät aikeeni. 1. En tiedä mistä etsiä 2. En löydä oikeaa tyylilajia soittavaa bändiä (rock, punk, metalli...) 3. Sukupuoli on väärä (nainen)
Kun olin nuorempana konservatooriossa, minut kahdesti ohjattiin "omaan" bändiin. Molemmat oli koottu vain tytöistä. Ongelmia oli monta. Muut halusi soittaa poppia, olivat kunnianhimoisia, mutta eivät halunneet harjoitella vaan kälättää kokoajan siitä miten bändistä tulisi suosittu ja että päästäs kattoo julkkiksia ja miten kaikki kävis ku tanssi.
Minua halveksuttiin molemmissa bändeissä koska a) en pukeutunut kuin huora b) yritin saada heidät järkiinsä c) heidän mielestä rumpujen soittoon ei tarvita lahjoja ja että olin helpoiten korvattavissa ja se joka on niin tyhmä ettei erota koivua kuusesta.
Haistatin "bändeille" pitkät paskat ja vannoin etsiväni ensikerralla bändin, jossa olisi minun lisäksi vain äijiä. Olen oikeasti valmis tekemään mitä tahansa päästäkseni bändiin. Voisin jopa esittää miestä, jos se on siitä kiinni. Mistä kannattaisi lähteä etsimään? Eikö missään ole käyttöä pätevälle rumpalille?

11

2455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jerry Only

      Mistä päin oot? Oon 12v poika Rovaniemeltä ja haluisin soittaa horror punkkii niinku Misfits. Osaan soittaa bassoo ja kitaraa :)

      • akkabändit riittää!

        Oon riittävän kaukana sanoakseni ihan savolaisittain et: "Ee tule mittään" :)


    • Ihan varmasti pätevälle rumpalille sukupuolesta riippumatta löytyy käyttöä.

      Katso muusikoiden.net wanted -osastolta mitä on tarjolla. Jos sopivaa ei löydy niin laita itse sinne ilmoitus että mitä olet etsimässä.

      Eikä se nyt kannata pelkästään noiden kokemuksien perusteella koko sukupuolta lytätä. Kyllä maailmasta löytyy ihan tolkullisiakin tyttöjä/naisia musiikin parista. :-D

    • Vitunminä

      Missäpäin asustelet?

    • 736382927

      Hei! Täällä ois rumpalin paikka vapaana. Bändissä tällä hetkellä kaksi kitaristia 15 ja 16v. Treenitila sijaitsee turun keskustassa. Me soitetaan punkkia, rokkia, metallia yms.

      Ilmoita jos kiinnostaa
      Puh:0440989842

      • AkkabänditRiittää

        Kiitos, mutta ette ole paljoakaan lähempänä. Asun nimittäin Pohjos-Savossa, enkä pääse ainakaan kolmeen vuoteen lähtemään täältä :(


      • Assddfg

        Hei oon itekki Pohjois-savosta! Minkälaista musiikkia soitat? Oon kohta 16 vuotias.


      • Assddfg

        Ja soitan kitaraa


    • Rooster_bass

      Olen 14-vuotias poika, ja rakastan rockia ja punkkia. Minulle menee kyllä kaikki musiikki. Osaan soittaa bassoa ihan hyvin, vähäsen kitaraa. Haluaisin laulaa, mutta enpä ole oikein kokeillut miltä kuulostan. Asun kangasalla.

    • Hammond522

      HYVÄ. Olet liikenteessä oikealla asenteella. Jatka etsimistä, jos et ole jo löytänyt. Vie vielä ilmoitus osaamisestasi jne. paikallisiin musiikkiliikkeisiin.Onnea etsintään.

    • Anonyymi

      Moi!

      Vähän on aikaa kulunut mutta vieläkö soittohommat kiinnostaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe