Vaimo ei tullu kotiin silloin kun lupasi. Oli 7 minuuttia myöhässä. Vedin turpaan. Teinkö oikein?
Vastaukset 20
- Mattomaijameikäläinen
Vaimona vetäisin takaisin nekkuun
- nurkkaan
Mieheni tuli liian aikaisin kotiin. Laitoin arestiin!
- suomilove
Et. Olet syyllistynyt pahoinpitelyyn.
- tähden
Oot ihan pimee.
- tassutusta
Yöllä on joskus pimeetä. Havannointi kyky puuttuu ehkä tai on jossain muualla ajatuksissaan tallustelee.
- theefu
Naiset eivät osaa käyttää kelloa, saati pitää kiinni sovituista aikatauluista. Teit oikein, jos oli viimeinen kerta kun myöhästyy, mut jos ei...niin kaivoit itsellesi kuopan kuoma.
- ufeeht
Miehet taas eivät osaa käyttää penistään, mutta me viisaat naiset annamme heidän uskoa toisin, emmekä lyö nekkuun :)
- kestätkö
Joo. Hakevat vain niin sanottuja yhden illan petikavereita joita, nussivat himokkaasti ja taas jatkavat uusia valloittamaan. Ja eivät peseydy kunnolla samalla hiellä vetelevät monta naista.
- aikaaon
Kuka nyt kellon mukaan elää. Aika ei lopu koskaan vaikka, kello pysähtyykin. Aikaa on rajattomasti. Miehet eivät osaa käyttää kun nyrkkiä!
- tappiotsaan
Kyllä varmaan osaavat kelloa käyttää kun, sisustavat ja seinällä on joka huoneessa kello seinällä. Senkin turjake! Tuhnupylly!
- outoa
Sadistihan sinä näyt olevan, pilkun viiraaja.... yrität kasvattaa jo kertaalleen kasvatettua! Lopeta jo kellottaminen, elä normaalisti ja nauti, että yleensä tuli luoksesi.
- MuijaaKuontaloon
Teit oikein. Minä vetäsen vaikkei akka olisi myöhässä kuin kaksi minuuttia.
- Tipitiidus
Mee hoitoon
- tempasto
Teit aivan oikein ,toivottavasti tempasit kunnolla.
- pelonlapsikoolet
Pelkäsit jotain kovasti, johtuu lapsuudesta ei vaimosta,olet uhri myös.
- mekkk
Aukuinen henkilö saa tehdä niinkuin itse haluaa ja tuollaiset pikkumyöhästymiset jos häiritsee niin toisella henkilöllä on päässä vikaa.
- Triio
Olet tosi sairas !!! Skitso ,, hankkiudu hoitoon tai maan alle,,,
- päässävikaa
kohtalaista provokaatiota kirjotukses,eikai kukaa tosissaa ottanu?
- kaikkeensakokenut
Toivottavasti hän ymmärtää lähteä ja jättää sinut kellottamaan ihan itseäsi! Ja tottakai tehdä asiasta rikosilmoituksen ja hakea lähestymiskiellon!
- semiholmes
Täällä tosiaan on niitä jotka eivät tunnista ns. trollia kun sellainen vastaan tulee :) ainakin toivon että ketjun aloittaja on trolli :S
Tulipas tästä ristiriitainen viesti :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.386939- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei209749- 82696
- 70659
- 68655
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581