Vaimo ei tullu kotiin silloin kun lupasi. Oli 7 minuuttia myöhässä. Vedin turpaan. Teinkö oikein?
Vaimoni kerjää nekkuun
20
185
Vastaukset
- Mattomaijameikäläinen
Vaimona vetäisin takaisin nekkuun
- nurkkaan
Mieheni tuli liian aikaisin kotiin. Laitoin arestiin!
- suomilove
Et. Olet syyllistynyt pahoinpitelyyn.
- tähden
Oot ihan pimee.
- tassutusta
Yöllä on joskus pimeetä. Havannointi kyky puuttuu ehkä tai on jossain muualla ajatuksissaan tallustelee.
- theefu
Naiset eivät osaa käyttää kelloa, saati pitää kiinni sovituista aikatauluista. Teit oikein, jos oli viimeinen kerta kun myöhästyy, mut jos ei...niin kaivoit itsellesi kuopan kuoma.
- ufeeht
Miehet taas eivät osaa käyttää penistään, mutta me viisaat naiset annamme heidän uskoa toisin, emmekä lyö nekkuun :)
- kestätkö
Joo. Hakevat vain niin sanottuja yhden illan petikavereita joita, nussivat himokkaasti ja taas jatkavat uusia valloittamaan. Ja eivät peseydy kunnolla samalla hiellä vetelevät monta naista.
- aikaaon
Kuka nyt kellon mukaan elää. Aika ei lopu koskaan vaikka, kello pysähtyykin. Aikaa on rajattomasti. Miehet eivät osaa käyttää kun nyrkkiä!
- tappiotsaan
Kyllä varmaan osaavat kelloa käyttää kun, sisustavat ja seinällä on joka huoneessa kello seinällä. Senkin turjake! Tuhnupylly!
- outoa
Sadistihan sinä näyt olevan, pilkun viiraaja.... yrität kasvattaa jo kertaalleen kasvatettua! Lopeta jo kellottaminen, elä normaalisti ja nauti, että yleensä tuli luoksesi.
- MuijaaKuontaloon
Teit oikein. Minä vetäsen vaikkei akka olisi myöhässä kuin kaksi minuuttia.
- Tipitiidus
Mee hoitoon
- tempasto
Teit aivan oikein ,toivottavasti tempasit kunnolla.
- pelonlapsikoolet
Pelkäsit jotain kovasti, johtuu lapsuudesta ei vaimosta,olet uhri myös.
- mekkk
Aukuinen henkilö saa tehdä niinkuin itse haluaa ja tuollaiset pikkumyöhästymiset jos häiritsee niin toisella henkilöllä on päässä vikaa.
- Triio
Olet tosi sairas !!! Skitso ,, hankkiudu hoitoon tai maan alle,,,
- päässävikaa
kohtalaista provokaatiota kirjotukses,eikai kukaa tosissaa ottanu?
- kaikkeensakokenut
Toivottavasti hän ymmärtää lähteä ja jättää sinut kellottamaan ihan itseäsi! Ja tottakai tehdä asiasta rikosilmoituksen ja hakea lähestymiskiellon!
- semiholmes
Täällä tosiaan on niitä jotka eivät tunnista ns. trollia kun sellainen vastaan tulee :) ainakin toivon että ketjun aloittaja on trolli :S
Tulipas tästä ristiriitainen viesti :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984