Onko tosi että tässä kisassa voi itse äänestää itseään jopa voittajaksi???.Jos saa omassa sarjassaan puhelinääniä 50% vaikka ei osaa laulaa ja hyvä laulaja saa vaikka 8% puh.ääniä niin voiko tuomareilta saada niin paljon ääniä että voittaa kun tuomarien ja puh.äänien äänet lasketaan yhteen.Kun ainakin Finaaliin ja siellä neljän parhaan joukkoon näkyy pääsevän kaikki sarjansa eniten puh.ääniä saaneet huonot laulajatkin.
Tähtiartisti Finaali 2015 Härmässä!!!!!.
5
168
Vastaukset
- tosion
En tiedä voiko ihan voittoon asti itseä äänestää.Mutta joka sarjassa eniten itseään äänestävät palkitaan pytyillä ja kaikkein eniten itseään äänestänyt pälkitaa viellä isommalla pytyllä.Luulis näiden voittajien häpeävän kun menevät ottamaan vastaan palkintoja.
- mölykööri
Olen osallistunut muutaman kerran tähän kilpailuun,koska tykkään harrastelija pohjalta laulaa.olen ollut superfinalissakin,mutta ongelmani on vähäinen yleisön äänien osuus.silti mieleeni ei ole koskaan tullut äänestää itseä.se on jotenki vain mielestäni epäreilua.myös se on tärkeää,että haluan tietää todellisen suosioni. Minä kokisin häpeän tunteen,kun ottaisin ostetun pokalin vastaan.silti olen näistä kilpailuista aina nauttinut.niin paljon erilaisia lauluääniä ja tyylejä.kiitos siitä järjestäjille.tsempataan,ja kehitetään tämä kilpailu vielä entistä paremmaksi.
- tanssijatyttö
Tulee siinä pytylle hintaa...Katsomassa olin ja täytyy sanoa, että yleisön äänet vaikuttaa enemmän kuin tuomarin. Miksei palautetta laulajille, eikö tuomaristolla ole siihen ammattitaitoa?
- MAINETTA
Ja voittajalle "mainetta".
- mukanaolija
Ja köyhyyttä ja 'kunniaa':) Kohta varmaan alkaa uudet alkukilpailut, joukolla mukaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1367580KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237051Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693593Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521373216Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092754Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442298- 1261926
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261556Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457