Mies sanoi haluavansa eron, koska rakastaa toista. Tämä on ok, mutta pitikö sen jälkeen sanoa, etten ole koskaan merkinnyt hänelle mitään. Hänellä ei ole mitään tunteita minua kohtaan. Voi vielä kerran nähdä, jos haluan, mutta sen jälkeen ei halua nähdä enää ikinä. 3 onnellista vuotta yhdessä pyyhkäistiin pois noilla sanoilla. Miksi, en voi ymmärtää..
Onko tämä keski-ikäisen käytöstä
5
175
Vastaukset
- voimahalit
Mies on ääliö! Voit onnitella itseäsi, että pääsit hänestä eroon! Löydät vielä miehen, joka arvostaa ja rakastaa sinua :)
- Laskee
Vaikea uskoa, ettet ole koskaan merkinnyt hänelle mitään. Mies mahdollisesti tuntee pahaa oloa siitä, että on jättänyt sinut. Tällöin hänen psyykensä vähättelee menetetyn asian arvoa - eli nyt hänen mielensä siis on oikeuttaa eron tällä tavoin. Tämä on eräs ihan normaali mielen suojautumiskeino, ja selittää tuon lausahduksen.
- Olethyvä
Olipa tahdittomasti sanottu. Toisilla vaan ei ole rohkeutta toimia toisin, ei taitoa eikä kykyä, silloin "syytös" on paras puolustus.
Tiedät, että oikeasti mies on kuitenkin välttänyt, ollut ihastunut ja rakastunutkin. Oman tunnemysrkyn kohdalla purkaa sitten pahan olonsa sinuun. No, tuon miehen kanssa ei kannata elätellä toivetta, että "puhutaan asisoits joskus, oppiaksemme tulevaan" - tullaiset ihmiset ei kykene koskaan puhumaan asioita avoimesti. - nife
Nainen laittoi saman minulle viestinä. Ei voinut sanoa kasvotusten ettei rakasta minua enään. Keski-ikäinen, jätti vain kylmästi. Tosin tuon jälkeen nähtiin kerran ja kerran soitti, molemmilla kerroilla lupautui olemaan kanssani mutta perui päätöksen kun soitti uudelle ihastukselle. Ymmärtäisin, jos voisi keskustella asiasta mutta ainoa reaktio on suuttuminen. No hän piti minun kanssa on/off suhdetta jossa minä sain viikottain pyydellä anteeksi sitä, että hän ei ottanut yhteyttä.
- tafmama
Miehän on luusereitten kunkku.Jumlan kiitos-pääsit eroon.Ala katsella oikeata Miestä itsellesi-tai nauti sinkkuudesta ja muista-älä ota takaisin ! vaikka kuinka kuinka kinuaisi,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071009- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4899Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812