Onko tämä keski-ikäisen käytöstä

Loukattu

Mies sanoi haluavansa eron, koska rakastaa toista. Tämä on ok, mutta pitikö sen jälkeen sanoa, etten ole koskaan merkinnyt hänelle mitään. Hänellä ei ole mitään tunteita minua kohtaan. Voi vielä kerran nähdä, jos haluan, mutta sen jälkeen ei halua nähdä enää ikinä. 3 onnellista vuotta yhdessä pyyhkäistiin pois noilla sanoilla. Miksi, en voi ymmärtää..

5

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voimahalit

      Mies on ääliö! Voit onnitella itseäsi, että pääsit hänestä eroon! Löydät vielä miehen, joka arvostaa ja rakastaa sinua :)

    • Laskee

      Vaikea uskoa, ettet ole koskaan merkinnyt hänelle mitään. Mies mahdollisesti tuntee pahaa oloa siitä, että on jättänyt sinut. Tällöin hänen psyykensä vähättelee menetetyn asian arvoa - eli nyt hänen mielensä siis on oikeuttaa eron tällä tavoin. Tämä on eräs ihan normaali mielen suojautumiskeino, ja selittää tuon lausahduksen.

    • Olethyvä

      Olipa tahdittomasti sanottu. Toisilla vaan ei ole rohkeutta toimia toisin, ei taitoa eikä kykyä, silloin "syytös" on paras puolustus.

      Tiedät, että oikeasti mies on kuitenkin välttänyt, ollut ihastunut ja rakastunutkin. Oman tunnemysrkyn kohdalla purkaa sitten pahan olonsa sinuun. No, tuon miehen kanssa ei kannata elätellä toivetta, että "puhutaan asisoits joskus, oppiaksemme tulevaan" - tullaiset ihmiset ei kykene koskaan puhumaan asioita avoimesti.

    • nife

      Nainen laittoi saman minulle viestinä. Ei voinut sanoa kasvotusten ettei rakasta minua enään. Keski-ikäinen, jätti vain kylmästi. Tosin tuon jälkeen nähtiin kerran ja kerran soitti, molemmilla kerroilla lupautui olemaan kanssani mutta perui päätöksen kun soitti uudelle ihastukselle. Ymmärtäisin, jos voisi keskustella asiasta mutta ainoa reaktio on suuttuminen. No hän piti minun kanssa on/off suhdetta jossa minä sain viikottain pyydellä anteeksi sitä, että hän ei ottanut yhteyttä.

    • tafmama

      Miehän on luusereitten kunkku.Jumlan kiitos-pääsit eroon.Ala katsella oikeata Miestä itsellesi-tai nauti sinkkuudesta ja muista-älä ota takaisin ! vaikka kuinka kuinka kinuaisi,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      38
      2893
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      1990
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1453
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1335
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1310
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1231
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1141
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1085
    9. 22
      1047
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    Aihe