Naisten kaksi suurinta ihannemiestyyppiä

KaruFakta

1. Tyhmät kusipäät (ovat vittumaisia kaikille muille ilman mitään syytä, erityisesti miehille, paitsi tyttöystävilleen ja kavereilleen.)
2. Lipevät supliikkimiehet (heittävät typeriä one-linereita, johon naiset lankeavat ja heittävät muutenkin typerää läppää. Nämä tunnetaan myös "pelimiehinä")

Sanoisin, että ainakin 90% kohdalla naisista tämä pitää paikkaansa.

28

1279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4666

      Olen itsekin huomannut koulussa sen, että jos on kaksi aivan tavallisen näköistä miestä samassa opiskelijaryhmässä, niin herrasmies on aina yksinään.

      Se mies, joka kiroilee koko ajan, herjaa ja panettelee muita miehiä selän takana ja on lipevä naisille, taas on aina hyvässä naisseurassa, vaikka onkin aivan tavallisen näköinen mies.

    • 9090

      Älykkäät tieteistä ja taiteista kiinnostuneet hiljaisemmat miehet ei kelpaa.

      • odota_kolmekymppiseksi

        Alkaa kelpaamaan myöhemmin aikuisena, kun osa naisista tulee järkiinsä pysyvämpää pesää rakennettaessa. Ikää varmemmin 30 nykyään. Siinä vaiheessa fiksujen mahdollisesti jo työelämässä alkuun päässeiden herrasmiesten "rima" puolestaan nousee sen verran, että nuoruuden kiertopalkinto-tytöt ei heille kelpaa. Kunnollisia ja ei aivan loppuun pantuja naisia kyllä löytyy, jos vähän etsii. Ja ne hakevat fiksuja ihan itse. Nimimerkillä kokemusta on.


      • justeritavoin

        Minulla taas on päinvastoin. Ihannemieheni omaa tieteellisen ajattelun, on huumoririkas, sosiaalinen, terveet elämäntavat omaava, sosioemotionaalinen ja eroottinen, viihtyy maaseudulla.


    • vihannemies
      • tylsämies

        Lisätiedot vahvistavat luonteenpiirteet, jotka tekevät jännämiehen yhä kiinnostavammaksi: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1423005345388.html


      • Mietuunmielläin

    • ExTeini-ikäinen

      Kuinkahan olet tullut tuohon johtopäätökseen?
      Ehkä tietyntyyppiset ja -ikäiset naiset pitävät tuollaisista miehistä, mutta luulenpa, että suurin osa naisista on fiksuja ja karttaa kyseisenlaisia miehiä.
      Ehkä joku teini-ikäinen pissis pitää tuollaisista niljakkeista, mutta luulenpa, että kun ikää ja järkeä karttuu, miesmaku alkaa muuttua.

      • KaruFakta

        Ihan vain seuraamalla tuota teidän laumaeläinmäistä käyttäytymistä.


      • Exteini-ikäinen

        Ei pitäisi yleistää. Meitä naisia kun on monenlaisia.


      • juip

        Helppoa se on yleistää kun tuo 9/10 naisista noihin lankeaa... Ja mitä mulkumpi niin sitä herkumpi taitaa päteä myös, mitä itse on seuraillut vierestä...

        Niitä "järkeviä" naisia odotellessa...


      • Herkkupalahaarukassa

        Tälläkin http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015020919168218_uu.shtml kaksi naista ja kummankin pesällä todistettavasti touhunnut. Kuvasta päätellen muutenkin niin ihanan rento tapaus. Etnisyyskin selviäisi pienellä nettihaulla. Ottakaahan tytöt reilusti yhteyttä, harvoin tällaisia herkkupaloja on jaossa!


      • Herkkupalahaarukassa kirjoitti:

        Tälläkin http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015020919168218_uu.shtml kaksi naista ja kummankin pesällä todistettavasti touhunnut. Kuvasta päätellen muutenkin niin ihanan rento tapaus. Etnisyyskin selviäisi pienellä nettihaulla. Ottakaahan tytöt reilusti yhteyttä, harvoin tällaisia herkkupaloja on jaossa!

        No toivottavasti koette saman mitä toi uhri ja varmasti koettekin.


    • Moikkismoij

      Minä itse olen syyllistynyt täysin samaan, kusipäät ja pleijerit ovat aina vetäneet enemmän puoleensa kuin "kunnolliset" miehet. Heissä vain on sitä jotain... Nyt kuitenkin alan olla todella kyllästynyt tuollasiin pleijereihin. Minua jopa kuvottaa ajatus, että menisin taas retkahtamaan sellaiseen. Niin paljon sydänsuruja ja murheita olen tämän tyyppisiltä miehiltä saanut, että ei vain enää jaksa. Viimisin kusipää johon olin korviani myöten ihastunut, on samassa työpaikassa kuin minä. Juttumme oli pelkkää seksiä, mutta minulla alkoi myöhemmin syntyä tunteita häntä kohtaan. Ja hän ei tietenkään ollut kiinnostunut minusta, halusi minulta vain yhtä asiaa ja loppuaikoina soittelikin minulle vain viikonloppuisin puoli neljän aikaa aamuyöstä kun baarissa oli pilkku tullut ja hän ei ollut muuta naista matkaansa saanut. Yli vuoden ajan olin häneen niin ihastunut, että olin ihan rikki. Eikä asiaa auttanut se, että näin häntä lähes päivittäin töissä. No, sitten viime kesänä hän alkoi säätämään yhden uuden kesätyöntekijämme kanssa, jolloin se tapahtui. Minun oli pakko vain hyväksyä se asia, että meistä ei tule koskaan mitään. Aluksi tuntui todella pahalta kun kuulin heidän suhteestaan, mutta näin myöhemmin kun olen asiaa ajatellut, olen todella tyytyväinen, että näin kävi. Pääsin irti siitä paskakierteestä ja loppujen lopuksi aika helpostikin. Nyt emme ole melkein vuoteen enää yökyläilleet toistemme luona ja voin rehellisesti sanoa, että olen täysin ylipäässyt hänestä. Töissä tai työkavereiden kesken ulkona on helppoa olla hänen kanssaan ja pystymme juttelemaankin ihan normaalisti kaiken tuon jälkeen ja olemaan kavereita. Silti joskus vielä kun mietin tuota "seksisuhdetta" ja hänen käytöstään, minulle tulee vähän surullinen olo. Toivoisin, etten olisi ollut niin idiootti, että olisin mennyt hänestä edes kiinnostumaan ja varsinkaan myöntämään asiaa hänelle. Mutta tästäkin jutusta opin paljon, jos jotain positiivistä yritän hakea. :) Nyt minun ei oikeasti enää tee yhtään mieli treffata kusipäitä, olen pitkästä aikaa kiinnostunut miehestä, joka on luonteeltaan kiltti ja vähän hiljaisemman puoleinen. Toivon, että välillemme kehittyisi jotain. :)

      • niin_makaa_kuin_petaaa

        Se vain kävi niin, että et enää muita saa kuin kusipäitä. Kunnolliset kiertää sinut kaukaa.


      • niin_tai_näin

        no, ne kiltin oloiset miehet voi olla ihan samanlaisia pelaajia, varsinkin jos asiat eivät mene tahtomallaan tavalla. Tietysti ympäristö, työnkuva ym.kertol myös jotain ihmisestä. Seurahan tekee kaltaisekseen.


      • Moikkismoij

        Anteeksi vain, mutta kysymys ei ole siitä, ettenkö saisi muita miehiä. :D Minusta on monikin mies ollut kiinnostunut, joista en ole itse ollut. Turha tulla huutelemaan asioista, joista ei mitään tiedä.

        Ja voihan se niinkin olla, että kiltit miehet paljastuvat kusipäiksi. Uskon kuitenkin siihen, että pakko tästä maailmasta on vielä aidostikin kilttejä miehiä löytyä. :)


      • Älä luule itsestäsi liikoja, olet maineesi ansainnut jos toi edes on totta.


    • märkä_pikkuhousunsuoja

      "Aikoinaan tanskalainen kahden poliisin tappaja ja kahteen ryöstömurhaan (Tanskassa) syyllistynyt karkuri sai suomalaisilta naisilta > 400 ihailijakirjettä vankilaan päivässä. Joukossa oli vain muutama kirje jossa hänet tuomittiin jollain tavoin. Et silleen, vissiin tuolla pedolla on ihailijoita ympäri maailmaa ja myös Suomessa."
      Kopioitu kommentista linkistä http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015021119177729_ul.shtml
      Uutinen ei kerro kuinka paljon ihailijapostia tämä mielenhallinnan avulla kuuluisaksi tullut kaveri saa ihailijapostia, Suomestakin. Rasmussen muuten teki hyvänkin työn teloittaessaan ne kaksi poliisia: Suomen poliisin harjoittama väkivalta väheni vähäksi aikaa. Kaiketi huomasivat, että sitä saa itsekin mitä muille jakaa. Ja hyvä näin.
      Kirjoitellaanhan tytöt näille vieläkin; kunnolliset ei tunnu missään eikä ole yhtään jänniä!

      • Ei suomen poliisi toimi noin, mitä oot vetänyt kun höpiset tollaista ? Toivottavasti löydät miehen ja sit se tappaa sut koska itse halusit rikollisen että sitä saa mitä tilaa.


    • ihan_teeton_mies
      • Toivottavasti koet saman mitä toi uhri tai pahempaa koska ansaitset sen.


    • NäinSeVaanMeee

      1. Tyhmät kusipää = Alfoja (usein jopa johtavissa tehtävissä)
      2. Lipevät supliikkimiehet = Sosiaalisia

      En tiedä voiko noista ominaisuuksista olla pitämättä. (btw. Olen mies). Mutta typerää se on naisilta olettaa, että suurin osa noista miehistä oikeati on pitkän tähtäimen parisuhdekamaa, koska Alfat on luotu kulkemaan ja sosiaalisia supliikkimiehiä jahdataan muiden naisten toimesta ihan tosissaan. Kummallakaan ominaisuudella ei oikeasti ole mitään biologista syytä olla uskollinen tai tyytyä pitkään parisuhteeeen.

    • KaruFakta

      Tämän viestiketjun viestejä lukiessa en kyllä ihmettele, että sama meno jatkuu vielä tulevaisuudessakin, kun naiset vielä lisääntyvät näiden idioottien kanssa, ja saavat tyttäriä, jotka kiinnostuvat aikuisena samanlaisista miehistä mistä äitinsäkin...

    • eepistäVSepistä

      Onhan tää hyvinkin karudefacto. N kertaa X kuluttua olemme taas jälleen karvaisien serkkujemme kanssa banaanipuussa.
      En toki ruikuta, ei kuulu repertuääriin btw

    • näinhänseon

      Ihmiset on eläimiä. Jotkut vain enemmän ja jotkut vähemmin. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin idiootteja.

      • jkswe

        Älä vertaa eläimiä ihmisiin se on eläimiä kohtaan väärin mutta idiootteja ovat siis ihmiset siitä olen erittäin samaa mieltä.


    • alleyDgg

      1. Naiset määrittelevät omat ihannetyyppinsä (tämä mielikuva heijastaa ajatusta siitä mitä se kertoo naisista)
      2. Miehet määrittelevät naisten ihannetyypit(tämä kertoo suoraan siitä minkälaisia miehiä miehet yleisesti pelkäävät/pitävät uhkina)
      3. Naisia saavat miestyypit(nämä miehet harvoin kuuluvat kumpaampaan em luokkaan)

      Voisin latoa kohdasta kolme tekstiä mutta se ei muuta mitään, muutama lukija ehkä kokisi oivalluksiaan ja thats it.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1863
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1426
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe