LADY FITNESS ENTRESSE , KOKEMUKSIA ?

Suomalaisena

Muslimi naiset tekevät peräätömiä ilmiantoja jos kokevat että heitä on syrjitty tai kohdeltu epäoikeudenmukaisesti , siis loukaantuneet jostain he kutsuvat sitä uskonnon takia vainotuksi tullemiseksi ja käyttävät jokaista tilannetta hyväksi . Itse huomautin muslimi ystävyysporukalle jotka pitivät tuntikaupalla kuutta kuntosalin laitetta heille varattuna ja kysyin voisinko saada tehdä välillä sillä laiteella koska olin varannut vain tunnin salilla oloon mutta siihen ei haluttu suostua . Sain tästä valituksen muslimien syrjinnästä että olin syyllistynyt yhteen tai toiseen . He osaavat käyttää tilanteita hyväksi ajakseen omaa asiaansa .He ovat myös varanneet spinning pyäriä viereisiä pyöriä itsellen ja sinun kuulemma täytyy vaihtaa paikkaa jos et suostu niin tämä on vainoa heitä kohtaan ja ryhmänä he vakittavat sinusta . Salilla on myös aivan liikaa asiakkaita etkä mahdu useinkaan haluamallesi tunille vaikka saapuisit puoli tai tuntia ennen ja joudut ns. maksamaan pelkästä salista . En suosittele salia koska alkuperäisväestönä olevat suomalaISET JOUTUVAT SALILLA VAINON KOHTEEKSI . Sinua saatetaan haukkua vastaanotossa tai pahinmillaan saat määräaikaisen porttikielon vaikka olet maksanut maksusi säänöllisesti vakiasiakkaana . Tietenkään mitään valvontakameratodisteita tai mikkejä ei ole käytössä objektiivisen tilanteen suraamiseen vaan kaikki on mielivaltaista ja puolueelliset ystävät riitävät todisteeksi .Törkeää . Sali saattaa muodustua tulevaisuudessa pelkästä muslimi väestöstä koska omistaja pelkää virannomaisien palautetta yrittämisensä toimintaan puutumista . Kanattaa tehdä omat johtopäätökset asiasta .

7

3128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mee--pois

Kyvystäsi tuottaa tekstiä päätellen olet yhtä suomalainen kuin Ylen produktiossa Mannerheimiä esittänyt mestari.

• kokemus1

Minulla on vain hyviä kokemuksia ko. kuntosalista. Olen aina saanut hyvää palvelua. Tietenkin nyt tammikuussa sali oli todella ruuhkainen.. joka vuosi tulee tämä sama ihmismassan ryntäys tammikuussa heillä oli vielä kahden viikon ilmainen kokeilu lahjakorteilla. Nyt salilla on jo väljää ja siellä mahtuu treenaamaan.

• kokemus2

Sain tuollaisen 2 viikon kokeilujakson. Sali varmaan laitteistoltaan ok mutta osa henkilökunnasta käyttäytyi käsittämättömällä tavalla, ihan potilasaineista.
        Sen kahden viikon aikana mitä salilla kävin yhteiselo eri kulttuuritaustaisten kesken sujui hyvin. Sijainti on myös kätevä autoilijallekin, parkkihallista melkein suoraan salille. Osa henkilökunnasta vaihtoon tai todella tehokkaaseen koulutukseen niin paikka olisi oikein hyvä.

• hellouuu

Ohhoh, ompas täällä paljon negatiivisia mielipiteitä kyseisestä kuntosalista.. Itse olen sielä aktiivisesti reilun vuoden jo käynyt, enkä pahaa sanottavaa keksi. Spinningtunnille en ole kerran mahtunut mukaan, vaikka olin paikan päällä 15 minuuttia ennen tunnin alkua. Tämä on ainoa kerta kun kyseisellä salilla käydessäni on jokin asia sapettanut. Tästäkin pettymyksestä kuitenkin pääsin yli melko nopeasti ;)

• TyytyväinenAsiakas

LadyFitness on todella ihana Naisten Kuntokeskus, johon mahtuu jumppiin jopa 100 naista kerralla ja siksi olenkin jäsen, koska tunneille meno on helppoa ja vaivatonta! Olen ihastunut erityisesti Yogafunc tuntiin sekä LesMIlls tunteihin joiden avulla olen tiputtanut painoa! Henkilökunta on ollut aina aurinkoista ja todella osaavaa LadyFitneksessä, Entressessä, jossa olen käynyt vuodesta 2014!
      Kaikki naiset treenaavat Ladyssä sulassa sovussa. En ole nähnyt tai kokenut mitään moista, mitä ylhäällä väitetään.
      Olen ottanut myös kuntosaliohjelman Ladystä ja se on ollut yksi elämäni parhaimmista päätöksistä, koska pt on myös fysioterapeutti koulutuksesta ja hallitsee treeniohjelmien teon.
      Olen tyytyväinen Ladyn jäsen aion jatkaa tällä ihanalla Naisten salilla treenaamista tulevaisuudessakin. Kiitos Ladyn ihanalle henkilökunnalle hyvästä asiakaspalvelusta ja aurinkoisista ja kannustavista kommenteista.

• Pupse

Edellinen kommentti olikin selkeästi henkilökunnan itsensä kirjoittama, kiinni jäit! Aika törkeää. Eikä mahdu 100 kerralla, tuo on aivan kakan jauhantaa. Edes pukukaappeja ei oleniin paljon, osasta puuttuu avaimet, osa lukossa ja muuten vaan rikki tms.

Huomaa myös hyvin kun Fb sivulle eivät vierailijat saa kirjoittaa ja "negatiiviset" kommentit poistetaan jos niitä on postaukseen laitettu. Olen itse ollut jäsen jonkun pari vuotta, mutta nyt alkaa olla mitta täynnä. Sinänsä harmi kun ainoa lähellä oleva naistensali, mutta ei sekään enää jaksa pitää siellä.
      Aloittajan kommentti on totta, ja mamut valtaavat salia liikaa. Haisevat myös tosi pahalle ja jos spinningissä on ko. sattunut lähelle, on tukehtuminen ollut lähellä.
      Nythän sali on muuttunutkin, eipä enää jaksa kiinnostaa, kaikki on vähän sikinsokin, salilla on aina likaista, paikat *askasia ja sen suhteen, että laitteet olisi sekoitettu sikinsokin, olisin itse siivonnut koko paikan.
      Henkilökunta on myöskin vähän erikoista, ei voi ainakaan ammattilaisiksi sanoa.
      Ei jatkoon - en suosittele :(

• ikärajat

Hei! Onks tonne salille mikä ikäraja?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3316
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1848
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1556
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1156
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe