älä ole agitaattori äläkä sodan lietsoja

agitaattorit

Minä ajattelen että koska jeesus Kristus oli mooseksen uskoinen ja palveli herraa sebaotia niin kun katson raamattua, niin sieltä minä hänet löydän. Herran sebaotin. Uskon koko raamatun enkä vain uutta testamenttia. Uskon myös että jos väkivalta israelin alueella ei lopu niin sota on valmis. EI tarvita kuin yksi agitaattori, joka sodan lietsonnallaan aiheuttaa hankaluuksia. Joku sanoo pienen palestiinalaispojan joutuneen vankilaan. Myös venäjällä, arabimaissa ja usassa lapset joutuu vankilaan jopa alle 10 vuoden ikäisinä. Kyse ei Ole uskonnosta, vaan elämän katsomuksesta molemmilla osapuolilla. myös palestiinalaiset tappaa juutalaislapsia jos mahdollista. Meidän tehtävämme kristittyinä on viedä eteenpäin asenne-kasvatusta joka voisi muuttaa tämänkin kohdan.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kummalline

      vihan lietsonta sepustus...

    • RaamatunHistoriaa

      Aloittaja mahtaa olla hyvin nuori. Kristinusko ei tunnusta vain UT:a, joka on kooste nk. apostolien ja evankelistojen kirjeistä alkuseurakunnille, eli alkukirkolle, tai yksityisille henkilöille. Kristityt tunnustavat myös monet juutalaisten pyhistä kirjoituksista, joista on koostettu nk. VT. Jotkut vanhoista kirjoituksista on nimetty nk. apokryfisiksi kirjoiksi, joita ei ole liitetty itse Pyhään Raamattuun, niillä on kuitenkin historiallinen arvonsa. Juutalainen Raamattu ei ole kirjakokoelmaltaan täsmälleen sama kuin mm. eri maiden ja kristillisten kirkkojen viralliset Raamatut. Vanhoja kirjoituksia on runsas määrä, mutta ne eivät ole opillisesti, tai laadultaan ole saman arvoisia. Kristityt tunnustavat Yhden Jumalan, joka ilmaisee itseään kolminaisuutena: Isänä, Poikana ja Pyhänä Henkenä. Jumalalla on useita, Häntä kuvaavia Nimiä, mm. Herra Sebaoth. Myös kristityt tunnustavat tämän Nimen.

    • YHWH Tzevaot Wikipedia

      YHWH ja Elohim usein esiintyy sana tzevaot tai sabaoth ("hosts" tai "armeijat", heprea: צבאות) kuin YHWH Elohe Tzevaot ("YHWH Jumala Sebaot"), Elohey Tzevaot ("Jumala Sebaot"), Adonai YHWH Tzevaot ("Herra JHWH Sebaot") ja, useimmiten, YHWH Tzevaot ("YHWH Sebaot").
      Tämä yhdiste nimi esiintyy pääasiassa profeetallinen kirjallisuudessa ja ei näy lainkaan Tooran , Joshua tai tuomarit . Alkuperäinen merkitys tzevaot voi löytyä 1 Samuel 17:45, jossa se ​​tulkitaan ilmaiseva "sotajoukon Jumalan Israelin". Sana, tässä erikoiskäyttöön käytetään kuvaamaan taivaallista sotaväkeä , kun muuten se tarkoittaa aina armeijoita tai isännät miehiä, kuten esimerkiksi vuonna Exodus 6:26, 7: 4, 12:41.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      68
      5623
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      61
      3764
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      153
      2755
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2196
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      109
      2045
    6. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1329
    7. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1297
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1278
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      1232
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1146
    Aihe