Miksi ylelle palkataan kaiken aikaa uusia kommentaattoreita ym. muka asiantuntijoita selittämään meille tyhmille veronmaksajille mitä esim. maailmancupissa tapahtuu, nyt taas alkamassa joku uusi talvistudio. Me katsojat haluttaisiin nähdä ihan itse ne urheilutapahtumat ja muodostaa omat mielipiteemme, yhtään ukkoa tai akkaa emme tarvitse taustalle höpöttämään. Käyttäkää verovaramme olennaiseen eli kisalähetyksiin. Meillä eläkeläisillä ei ole enää varaa maksaa maksukanavista, Yhdistetään teema ja kakkonen yhdeksi urheilukanavaksi.
Kannattaisi kuunnella asiakkaita
bdfhj
1
51
Vastaukset
- hjlou
Olen täsmälleen samaa mieltä. Ja näitä turhakkeita kustannetaan myös ulkomaille jo alun perinkin suhteettoman suuren toimittajalauman seuraksi. Ne, jotka joutuvat jäämään vuorollaan kotimaahan, istutetaan sitten talvistudioon omine asiantuntijoineen. Välillä varsinaisia urheilulähetyksiä katkaistaan surutta kesken kaiken, että "ehditään vielä studioon" - kun kerran palkan edestä siellä rupatellaan. Haluaisin toden totta nähdä sellaisen yleisökyselyn, joka todistaa, että yleveron maksajat todella haluavat tällaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713