unenlahjat

Millaiset unenlahjat omaat? Onko eroa yksin tai vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa nukkuessa? Kauanko pyörit yleensä sängyssä keskimäärin Ennenkuin saat unenpäästä kiinni?

Viime yön valvoin, koska olin ihan liian myöhään puhelimella netissä sohvalla tv:n edessä. Painoi tämän päivän tiukat jatkosarjan pari puulaakipeliä. Huomenna myös tiukka peli tiedossa naapuripaikkakunnalla, jossa profiili muutettu lyhyemmäksi, joka ei oikein sovi minun heitolle.

8

71

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1nainen

Nukahdan melkein heti, mutta jos mies olisi vieressä niin sitten en varmaan. :)

• eirytmiä

Vuorokausirytmi täysin sekaisin. Välillä saan unen vasta klo 8 aamulla ja nukun sitten neljään iltapäivälle. Sitten seuraavana yönä saatan nukahtaa jo neljältä ja nukkua puoleen päivään.

• Unta oppii arvostamaan ihan eri tavalla, kun kyvyn nukkua menettää. Nyt takana on pari heikosti nukuttua yötä ja se alkaa tuntumaan ruumiissa.
      Nukun parhaiten yksinäni, kissojen kanssa. Jonkun toisen kanssa nukkuessa arvostan sitä lämpöä, mikä toisen ruumiista tulee, mutta yksin nukkuessa ei tarvitse huolehtia toisen unesta, kun nousen ylös pariinkiin otteeseen odottamaan että tunnen oloni uneliaaksi. Tai kun pyörin hereillä lakanoissa aamu neljästä, mutta ei huvita nousta ylös. Tai miettiä pahoittaako toinen mielensä, jos siirryn sohvalle kun kaipaan tilaa, tai kun painajaiset ei hellitä otettaan.

• silti_rakastaa_sinua

erinis kai jos et unta saa niin saat nousta sängystä tai jos siirryt sohvalle keskellä yötä niin se on teidän juttunne ja te sovitte siitä ja saat mennä sohvalle kyllä mies haluaa että olet onnellinen ja saat tehdä kotona ihan mitä vaan

• figurative

Nukahdan vain aviomieheni vieressä, muuten ei toivoakaan.

• Olen aika herkkäuninen, heräilen pieniinkin ääniin kerrostalossa. Toisen vieressä nukkuessa se on alkuun aika koiranunta mulla, herään jokaiseen tuhahdukseen ja asennon vaihtumiseen. Mutta kyllä siihenkin sitten tottuu :)

• Normaalisti saan unta n. puolessa tunnissa. Yleensä olen nukkunut melko sikeästi, mutta nyt alkuvuonna on tullut heräiltyä muutamia kertoja yössä. Välillä en meinaa herätä millään vaikka on useampi herätyskello käytössä ja joskus, jos olen unohtanut laittaa herätyskelloon herättämään, herään naksaukseen kun tunti- ja herätysviisari kohtaavat.

En muista koska olisin nukkunut selvänä jonkun vieressä, eli siitä ei ole vertailu kelpoista dataa.

• 7166

Tuplatäkin alla, tohosijan vieressä nukahdan sen tohisijan väittämän mukaan alla kahden minuutin. Itse en osaa arvioida koska taju menee niin nopeasti.

Yksin nukkuessani unen saanti vaihtelee mutta aina se antaa odotuttaa itseään.
      Useista minuuteista kymmeniin jolloin jatkan jonkin kirjan lukemista.
      Öisin herään satunnaisesti kolkkoon äänettömyyteen.

Yksinäiset aamut ovat karmeimpia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1581
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      55
      1258
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      182
      1023
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      51
      996
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      76
      958
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      36
      899
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      57
      831
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      206
      824
    9. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      153
      793
    10. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      110
      773
    Aihe