lukekaa pliis ja antakaa vinkkejä

raiskattupentu

Moi!oon nuori tyttö ja mut on raiskattu mut en vaa voi kertoo tästä kellekkäää....menkat on niin epäsäännölliset et oli pakko lukee mitä raiskauksesta voi seurata.... myös kulma se että näin nuori ei voi enää ollenkaan saada lapsia yms.. haluun vinkkei mitä voin tehä tän kans!! Mua pelottaa niin vitusti et alan saamaan paniikkikohtauksia yms... oon niin nuori et haluisin viel päästä yli mut en pääse täst enää ikinä.... oon miettiny itse murhaa yms mut mikäään ei auta ...viiltely on ainut mikä tuottaa vähän iloo et saa purkaa tunteita ... auttakaa mitä mä voin viel tehä ku raiskauksesta on puol vuotta ...näkeekä jpssain onko harrastanu seksiä .....tarvin nopean tiedon'!!!!!!

1

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puh.0800-97-899

      Otaksun että puhut totta, vaikka en voikaan olla varma näillä palstoilla.

      Raiskaus ei estä sinua saamasta lapsia myöhemmin, vaikka se voikin aiheuttaa sisäisiä vaurioita. Nämä vauriot olisi hyvä tutkituttaa etenkin jos on ollut oireita.
      Samoin kannattaa tutkituttaa sukupuolitaudit, joita raiskaaja voi tartuttaa uhriinsa (pahimmillaan HIV/AIDS).

      Kannattaa puhua ainakin psykologille. Pääset vastaanotolle ottamalla netistä yhteystiedot ja säästämällä kesätyö tai viikkorahoista vastaanottomaksun. Kenellekään muulle ei tarvitse siis kertoa ja psykologin kanssa käydyt keskustelut ovat luottamuksellisia. Voit tarvittaessa valehdella vanhemmillesi. Psykologilta voit saada lääkityksen paniikkikohtausten hoitoon.
      Kaikesta huolimatta suosittelen myös läheistesi kanssa juttelemista jos he ovat sellaisia ihmisiä, jotka ymmärtävät.

      Olisi oikein jos tekisit raiskaajasta rikosilmoituksen, mikä on mahdollista ainakin jos tunnet hänet. Tällöin paha ihminen saataisiin kiinni ettei hän enää pääse toistamaan tekoaan. Seuraava uhri voi olla sisaresi tai joku kaverisi tai joku sinulle tuntematon viaton lapsi. Jos päätät tehdä rikosilmoituksen, varaudu siihen että vanhempasi saavat tietää asiasta.

      Itsemurhaa ei pidä tehdä ikinä eikä missään tilanteessa, kaikkein vähiten noin nuorena. Todennäköisesti pystyt elämään tasapainoista ja hyvää elämää kun tapahtuneesta on kulunut riittävän pitkä aika. Viiltely ei kannata, koska se altistaa viiltelijän itsemurhalle, haavat saattavat tulehtua ja arvet voivat haitata myöhemmin esimerkiksi seurustelusuhteiden syntymistä.

      Lääkäri näkee oletko harrastanut seksiä ja pystyy parantamaan mahdollisesti saamasi vauriot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6570
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3928
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1505
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe