Moi!oon nuori tyttö ja mut on raiskattu mut en vaa voi kertoo tästä kellekkäää....menkat on niin epäsäännölliset et oli pakko lukee mitä raiskauksesta voi seurata.... myös kulma se että näin nuori ei voi enää ollenkaan saada lapsia yms.. haluun vinkkei mitä voin tehä tän kans!! Mua pelottaa niin vitusti et alan saamaan paniikkikohtauksia yms... oon niin nuori et haluisin viel päästä yli mut en pääse täst enää ikinä.... oon miettiny itse murhaa yms mut mikäään ei auta ...viiltely on ainut mikä tuottaa vähän iloo et saa purkaa tunteita ... auttakaa mitä mä voin viel tehä ku raiskauksesta on puol vuotta ...näkeekä jpssain onko harrastanu seksiä .....tarvin nopean tiedon'!!!!!!
lukekaa pliis ja antakaa vinkkejä
1
129
Vastaukset
- puh.0800-97-899
Otaksun että puhut totta, vaikka en voikaan olla varma näillä palstoilla.
Raiskaus ei estä sinua saamasta lapsia myöhemmin, vaikka se voikin aiheuttaa sisäisiä vaurioita. Nämä vauriot olisi hyvä tutkituttaa etenkin jos on ollut oireita.
Samoin kannattaa tutkituttaa sukupuolitaudit, joita raiskaaja voi tartuttaa uhriinsa (pahimmillaan HIV/AIDS).
Kannattaa puhua ainakin psykologille. Pääset vastaanotolle ottamalla netistä yhteystiedot ja säästämällä kesätyö tai viikkorahoista vastaanottomaksun. Kenellekään muulle ei tarvitse siis kertoa ja psykologin kanssa käydyt keskustelut ovat luottamuksellisia. Voit tarvittaessa valehdella vanhemmillesi. Psykologilta voit saada lääkityksen paniikkikohtausten hoitoon.
Kaikesta huolimatta suosittelen myös läheistesi kanssa juttelemista jos he ovat sellaisia ihmisiä, jotka ymmärtävät.
Olisi oikein jos tekisit raiskaajasta rikosilmoituksen, mikä on mahdollista ainakin jos tunnet hänet. Tällöin paha ihminen saataisiin kiinni ettei hän enää pääse toistamaan tekoaan. Seuraava uhri voi olla sisaresi tai joku kaverisi tai joku sinulle tuntematon viaton lapsi. Jos päätät tehdä rikosilmoituksen, varaudu siihen että vanhempasi saavat tietää asiasta.
Itsemurhaa ei pidä tehdä ikinä eikä missään tilanteessa, kaikkein vähiten noin nuorena. Todennäköisesti pystyt elämään tasapainoista ja hyvää elämää kun tapahtuneesta on kulunut riittävän pitkä aika. Viiltely ei kannata, koska se altistaa viiltelijän itsemurhalle, haavat saattavat tulehtua ja arvet voivat haitata myöhemmin esimerkiksi seurustelusuhteiden syntymistä.
Lääkäri näkee oletko harrastanut seksiä ja pystyy parantamaan mahdollisesti saamasi vauriot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3633123Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3021492En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991295Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801052Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24951- 33847