Moi!oon nuori tyttö ja mut on raiskattu mut en vaa voi kertoo tästä kellekkäää....menkat on niin epäsäännölliset et oli pakko lukee mitä raiskauksesta voi seurata.... myös kulma se että näin nuori ei voi enää ollenkaan saada lapsia yms.. haluun vinkkei mitä voin tehä tän kans!! Mua pelottaa niin vitusti et alan saamaan paniikkikohtauksia yms... oon niin nuori et haluisin viel päästä yli mut en pääse täst enää ikinä.... oon miettiny itse murhaa yms mut mikäään ei auta ...viiltely on ainut mikä tuottaa vähän iloo et saa purkaa tunteita ... auttakaa mitä mä voin viel tehä ku raiskauksesta on puol vuotta ...näkeekä jpssain onko harrastanu seksiä .....tarvin nopean tiedon'!!!!!!
lukekaa pliis ja antakaa vinkkejä
1
145
Vastaukset
- puh.0800-97-899
Otaksun että puhut totta, vaikka en voikaan olla varma näillä palstoilla.
Raiskaus ei estä sinua saamasta lapsia myöhemmin, vaikka se voikin aiheuttaa sisäisiä vaurioita. Nämä vauriot olisi hyvä tutkituttaa etenkin jos on ollut oireita.
Samoin kannattaa tutkituttaa sukupuolitaudit, joita raiskaaja voi tartuttaa uhriinsa (pahimmillaan HIV/AIDS).
Kannattaa puhua ainakin psykologille. Pääset vastaanotolle ottamalla netistä yhteystiedot ja säästämällä kesätyö tai viikkorahoista vastaanottomaksun. Kenellekään muulle ei tarvitse siis kertoa ja psykologin kanssa käydyt keskustelut ovat luottamuksellisia. Voit tarvittaessa valehdella vanhemmillesi. Psykologilta voit saada lääkityksen paniikkikohtausten hoitoon.
Kaikesta huolimatta suosittelen myös läheistesi kanssa juttelemista jos he ovat sellaisia ihmisiä, jotka ymmärtävät.
Olisi oikein jos tekisit raiskaajasta rikosilmoituksen, mikä on mahdollista ainakin jos tunnet hänet. Tällöin paha ihminen saataisiin kiinni ettei hän enää pääse toistamaan tekoaan. Seuraava uhri voi olla sisaresi tai joku kaverisi tai joku sinulle tuntematon viaton lapsi. Jos päätät tehdä rikosilmoituksen, varaudu siihen että vanhempasi saavat tietää asiasta.
Itsemurhaa ei pidä tehdä ikinä eikä missään tilanteessa, kaikkein vähiten noin nuorena. Todennäköisesti pystyt elämään tasapainoista ja hyvää elämää kun tapahtuneesta on kulunut riittävän pitkä aika. Viiltely ei kannata, koska se altistaa viiltelijän itsemurhalle, haavat saattavat tulehtua ja arvet voivat haitata myöhemmin esimerkiksi seurustelusuhteiden syntymistä.
Lääkäri näkee oletko harrastanut seksiä ja pystyy parantamaan mahdollisesti saamasi vauriot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247