lukekaa pliis ja antakaa vinkkejä

raiskattupentu

Moi!oon nuori tyttö ja mut on raiskattu mut en vaa voi kertoo tästä kellekkäää....menkat on niin epäsäännölliset et oli pakko lukee mitä raiskauksesta voi seurata.... myös kulma se että näin nuori ei voi enää ollenkaan saada lapsia yms.. haluun vinkkei mitä voin tehä tän kans!! Mua pelottaa niin vitusti et alan saamaan paniikkikohtauksia yms... oon niin nuori et haluisin viel päästä yli mut en pääse täst enää ikinä.... oon miettiny itse murhaa yms mut mikäään ei auta ...viiltely on ainut mikä tuottaa vähän iloo et saa purkaa tunteita ... auttakaa mitä mä voin viel tehä ku raiskauksesta on puol vuotta ...näkeekä jpssain onko harrastanu seksiä .....tarvin nopean tiedon'!!!!!!

1

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puh.0800-97-899

Otaksun että puhut totta, vaikka en voikaan olla varma näillä palstoilla.

Raiskaus ei estä sinua saamasta lapsia myöhemmin, vaikka se voikin aiheuttaa sisäisiä vaurioita. Nämä vauriot olisi hyvä tutkituttaa etenkin jos on ollut oireita.
      Samoin kannattaa tutkituttaa sukupuolitaudit, joita raiskaaja voi tartuttaa uhriinsa (pahimmillaan HIV/AIDS).

Kannattaa puhua ainakin psykologille. Pääset vastaanotolle ottamalla netistä yhteystiedot ja säästämällä kesätyö tai viikkorahoista vastaanottomaksun. Kenellekään muulle ei tarvitse siis kertoa ja psykologin kanssa käydyt keskustelut ovat luottamuksellisia. Voit tarvittaessa valehdella vanhemmillesi. Psykologilta voit saada lääkityksen paniikkikohtausten hoitoon.
      Kaikesta huolimatta suosittelen myös läheistesi kanssa juttelemista jos he ovat sellaisia ihmisiä, jotka ymmärtävät.

Olisi oikein jos tekisit raiskaajasta rikosilmoituksen, mikä on mahdollista ainakin jos tunnet hänet. Tällöin paha ihminen saataisiin kiinni ettei hän enää pääse toistamaan tekoaan. Seuraava uhri voi olla sisaresi tai joku kaverisi tai joku sinulle tuntematon viaton lapsi. Jos päätät tehdä rikosilmoituksen, varaudu siihen että vanhempasi saavat tietää asiasta.

Itsemurhaa ei pidä tehdä ikinä eikä missään tilanteessa, kaikkein vähiten noin nuorena. Todennäköisesti pystyt elämään tasapainoista ja hyvää elämää kun tapahtuneesta on kulunut riittävän pitkä aika. Viiltely ei kannata, koska se altistaa viiltelijän itsemurhalle, haavat saattavat tulehtua ja arvet voivat haitata myöhemmin esimerkiksi seurustelusuhteiden syntymistä.

Lääkäri näkee oletko harrastanut seksiä ja pystyy parantamaan mahdollisesti saamasi vauriot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      22
      2058
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      85
      1890
    3. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      74
      1827
    4. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1583
    5. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      487
      1441
    6. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      1
      1424
    7. Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?
      Lieksa
      48
      1227
    8. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      22
      1159
    9. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      35
      1089
    10. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      72
      1078
    Aihe