Eli olin tossa hankkinut salikortin ja innoissani toista kertaa menin salille ja siinä vähän omissa maailmoissa siirtelin niitä painoja ja semmonen 25kg paino putos jalkapöydälle.. Eihän siinä muu auttanut, kun päivystykseen vaan, murtumaa ei ollut ja ohjeistus oli kylmää, lepoa ja särkylääkettä. Lääkäri sanoi, että saattaa olla puutuneen/tunnottoman tuntuinen turvotuksen takia.. No tästä on nyt jo lähes tulkoon kuukausi ja se jalkapöytä on edelleen puutuneen tuntuinen koskettaessa ja kipeä, jos siihen joku painaa (esim kenkä).. Eikä siis mun silmään ainakaan kauhean turvonnut, voiko turvotus siinä edes kestää näin kauan? Kellään kokemuksia tämmösestä?
Jalan päälle tippui 25kg paino, yhä tunnoton
Tunari
0
1740
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624499KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593388Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582707Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492614- 1422596
- 241903
- 241751
- 301636
- 1741600
- 411313