Jalan päälle tippui 25kg paino, yhä tunnoton

Tunari

Eli olin tossa hankkinut salikortin ja innoissani toista kertaa menin salille ja siinä vähän omissa maailmoissa siirtelin niitä painoja ja semmonen 25kg paino putos jalkapöydälle.. Eihän siinä muu auttanut, kun päivystykseen vaan, murtumaa ei ollut ja ohjeistus oli kylmää, lepoa ja särkylääkettä. Lääkäri sanoi, että saattaa olla puutuneen/tunnottoman tuntuinen turvotuksen takia.. No tästä on nyt jo lähes tulkoon kuukausi ja se jalkapöytä on edelleen puutuneen tuntuinen koskettaessa ja kipeä, jos siihen joku painaa (esim kenkä).. Eikä siis mun silmään ainakaan kauhean turvonnut, voiko turvotus siinä edes kestää näin kauan? Kellään kokemuksia tämmösestä?

0

1760

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
        Ikävä
        121
        5896
      2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
        Ikävä
        57
        4316
      3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
        Ikävä
        58
        2721
      4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
        Ikävä
        28
        2518
      5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
        Ikävä
        16
        1855
      6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
        Ikävä
        15
        1524
      7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
        Ikävä
        34
        1372
      8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
        Ikävä
        24
        1311
      9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
        Taivalkoski
        26
        1157
      10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
        Ikävä
        43
        1101
      Aihe