Oltiin eilen iltaa viettämässä ja pubikierroksella.Valomerkin jälkeen lähdettiin taxijonoon,mut sit mä palasin vielä käymään vessassa ja sen jälkeen menin taxille päin ja huomasin että vaimoni meni yhteen taxiin viiden miehen kanssa..Soitin hänelle ja hän sanoi olevansa jo taxissa menossa jonnekin ja ilmoittelevansa myöhemmin osoitteen,jotta jos jotain menisi pieleen.Yöllä tuli soitto että kaaikki ok ja hänestä pidetään oikein hyvää huolta.Nyt just tuli taas soitto,että voisinko tai olisinko halukas hakemaan hänet kotiin.Vastasin että tottakai ilomielin,jos ottaa vielä yhden erän painia ja lastit mukaan mulle kotiin. Ok nyt lähden hakemmaa ihanaa horatsuvaimoani kotihoitoon välillä.Mulla kyrpä seisoo ihan täysillä.Tästä tulee tosi ihana kotilauantai!
Vaimo vieraissa
8
1463
Vastaukset
- jeppujee
ja sitten heräsin
Onko ainutkertainen juttu?
- tosiseisokki
Ei.Joskus muutama vkl peräkkäin tai sitten vaan silloin tällöin.Toisinaan ollaan yhdessä tavattu joku mies tai hyvää porukkaa ja lähdetty jatkoille.On vaimo saanut hoitoa ja ollut tosi tyytyväinen.
Kun ootte lähteneet jonkun porukan matkaan. Tapaukset siis missa vaimosi on saanut vierasta. Tietääkö muut että olette pari?
Meillä vaimo on esitellyt minut joskus työkaveriksi joskus siskon mieheksi.- Viina
jormalaiset kirjoitti:
Kun ootte lähteneet jonkun porukan matkaan. Tapaukset siis missa vaimosi on saanut vierasta. Tietääkö muut että olette pari?
Meillä vaimo on esitellyt minut joskus työkaveriksi joskus siskon mieheksi.Kun saan liikaa paukkuja kun vanhemmat ukot tarjoo. Olen 18v plondi ja vientiä riittää. Menen hotelliin ukkojen kanssa vaikka tiedän mitä haluavat, On kuudessa miehessä yön aikana tekemistä. Kotona ei puhuta.
- Salas
Olemme 20v pari ja kaverini on tosi tylsä sängyssä kun mulla haluja olis. Kun on matkoilla, viinä kun juon halut herää. Laitan minimekon ilman alkkareita, ohkasen topin ilman rinsikoita että nännit näkyy. Kiihottaa vanhemmat miehet/montakin. Kun menee hotellin paariin missä on ukko porukka niin kun vähän vilauttelee niin viedään useamman miehen kanssa huonesen naitavaksi. Joskus saa enemmän kun haluu, Ei ole sattunut vaikka kadessan miestä nainut aamun asti ettei saanut nukuttua kun jollain seiso aina.
lainaatko useikin vaimoasi?
- pilpilpil
mitä puppua miksi miehet vain kirjoittelee vaimosta ei koskaa vaimot tai naiset kommentoi kolmannesta pyörästä varmaan uskotaan kun miehet kirjoittaa puppua . on melko harvinaista jos naiset suostuu vieraisiin ja jos ei ne täällä siitä tierota
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976048Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442837- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291405- 771382
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3001378Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131307Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61236