Paras pakastepizza?

sdhwsgnsrtn

Mikä on paras pakastepizza?

32

2097

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frozenpizza

      Paras on itsetekemä pakkaseen laitettu, toisena tulee Dr. Oetkerin salami-pizza, jota tosin tulee tuunata mausteila ja ylimääräisellä juustolla ollakseen maun mukainen.

      Kaikkia eineksiä täytyy aina tuunata lisämausteilla oli ne sitten keittoja, laatikoita tai pizzoja - vain itsetekemällä saa maut kohdilleen - eineksissä maut ovat aina tehty keskiarvon mukaan eikä koskaan minun makuni mukaiseksi.

      • duunari.1967.vaan

        " ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, toisena tulee Dr. Oetkerin salami-pizza, "

        eikös tu lihota hirveesti ?

        Ehkä ei paras, mutta tuolla pysyy hoikkana eikä himoita syödä kokonaan. Syön aina puolikkaan ja toisen puolikkaan sitten 4-5 kuluttua. Lisäksi 2-4 tomaattia vettä


      • maistuisvarmaansullekin
        duunari.1967.vaan kirjoitti:

        " ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, toisena tulee Dr. Oetkerin salami-pizza, "

        eikös tu lihota hirveesti ?

        Ehkä ei paras, mutta tuolla pysyy hoikkana eikä himoita syödä kokonaan. Syön aina puolikkaan ja toisen puolikkaan sitten 4-5 kuluttua. Lisäksi 2-4 tomaattia vettä

        Mikään ei lihota jos sitä ei syö jatkuvasti ja liikaa.

        Tuoresalaatti oheen raikastaa juustorasvaisen maun ja on muutenkin terveellistä eli varhaiskaalia hienoksi viipaloituna domskun ja kurkun viipaleiden kera, päälle hieman kevät/kesä- sipulia viipaloituna, vähän valkoista balsamicoa ja neitsytoliivi-öljyä.

        Eiköhän se ole riittävän terveellistä eikä lihota, jos ei joka päivä syö.

        Kaikkia pakastepitsoja pitää aina tuunata, jotta niistä saa maukkaan - Dr. Oetkerin pizza vaan vaatii vähiten tuunausta.


      • Anonyymi
        duunari.1967.vaan kirjoitti:

        " ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, toisena tulee Dr. Oetkerin salami-pizza, "

        eikös tu lihota hirveesti ?

        Ehkä ei paras, mutta tuolla pysyy hoikkana eikä himoita syödä kokonaan. Syön aina puolikkaan ja toisen puolikkaan sitten 4-5 kuluttua. Lisäksi 2-4 tomaattia vettä

        Laihis jutut on kuule ihan erikseen


    • pullahiiri

      Dennis jauheliha

    • juuli86

      Ristorante Vegetale tai se joku kasvispizza, nam.

      • tatikka

        Tuo Vegetale on kyllä tässä sarjassa pätevä esitys, pakko myöntää, vaikka en mikään kasvissyöjä olekaan. Eihän se tietenkään oikeaa pizzaa vastaa silti.


    • sdgx

      Grandiosa Classic

    • selevä_ä

      Dr. Ötökkederin Tradizionale Salame.

    • nameton2

      grandiosan tuplasalami on hyvä, kuten myös ristorante hawaii tai tonno

    • raflanomistaja

      Eikös pakaste pizza oo iha perseestä kun niitä ei tuoda pöytään asti?? alennuksista puhumattakaa

    • oreganolaitetanko

      paras on atria kinkkuananas kun ollu puolivuotta pakkasessa.ihan kuin suoraan italialaisesta pizzeriasta

      • Näin

        Tismalleen samaa mieltä.


    • pizzamozza

      Mozzarella, onkohan ristoranten. Siihen kun lisää katkarapuja, oreganoa, valkosipulia ja lisää mozzarellaa on ihan paras. Roiskeläpistä tonnikala samalla tuunauksella.

      • PizzaMestari

        tonnikala tuunaukses vielä ymmärrän mutta että katkarapu ja mozzarella yhteen... daa ei ainakaan mun mieleinen maku yhdistelmä voisin kuvitella.

        Miksi juuri mozarella, mielestäni se on aivan liian mieto maku, ainoastaan juusto pizzassa söisin sitä, siis jossa on mozzarella parmesaani ja sinihomejuusto yhdistelmä perus edamin lisäksi.


    • seseon

      Ristorante Vegetale on paras. Se vaan on niin hyvää. Pakastepizzojen joukossa omaa luokkaansa. Se kastike siinä juuston päällä... aijai.

    • jädelöautosta_saa

      Tällä hetkellä parhaaksi rankattu jäätelöautosta ostettu Rozza hawaii. Siihen lisää juustoa vaan lisää eikä välttämättä sitäkään

    • pizzattaja

      Se, jonka jätän sinne pakastealtaaseen.
      Pienellä vaivannäöllä itse tehty vie voiton aina.

    • u6i36o

      Grandiosa hawaii , reilusti kinkkua ja juustoa.

    • Fruttifan

      Itsetehty frutti di mare, joka on laitettu pakkaseen. :D

    • culinaria

      Myydäänkö Dr Oetker Culinaria pizzoja enää suomessa? Ainakin saksassa ja hollannissa niitä myydään, ja suomessakin on vielä muutama vuosi sitten myyty mm. K-marketissa.

    • Numero_uno

      Grandiosan pepperonipizza!!

    • Pizza-ahmatti

      Dr Oetkerin neljän juuston pizza on parasta, tosin olen alkanut tehdä itse pizzaa, kun huomasin, että käyttämällä valmiita pakastepizzapohjia saa ihan yhtä nopeasti pizzan ja juuri sellaisen kuin haluaa. Suosittelen! :)

    • mitäkummaa

      Miten valmispitsapohjasta saa RAPEAN? Mulla ne aina muuttuu mössöksi, itse tehdyistä taikinoista pohjasta tulee rapea, mut ei aina jaksais vääntää itse.

      Laitan pakastetu pitsan 250asteiseen uuniin uuniritilällä olevan leivinpaperin päälle, ja voelaa, valmis pitsa on ihan mössöä!

      • lämmönsäätökyky

        Sulata pohja mikrossa, lisää haluamasi täytteet, työnnä uuniin leivinpaperin päällä pellillä, käännä alalämpö päälle ja anna kypsyä 10-15 minuuttia 250 asteisessa uunissa - pitäisi olla rapsakkaa.


    • rgwrg

      laitat pizzan uunin lämmitysvaiheessa eli pizza uuniin ja lämpö päälle.

    • Mitäkiistelemään

      Dr Oetkerin Pizza mozzarella. Ja piste.

    • mmkkll

      Lidlin Inferno.

      • jamjamjanami

        Joka ei sitten tulisuutta olekaan nähnyt.

        Ei ne pakastepitsat ole edes syötäviä - vain itsetekemällä saa jotain syötävääkin aikaiseksi.

        Toki olen useimpia pakastepitsoja syönyt tyhmyyttäni ja aina pettynyt kuten myös karvakäsien väännöksiin - vain itsetehty on ollut syötävää ja maukasta.

        Parasta oikeastaan on jääkaappikylmä tomaattipohjainen hiukopala (jäänyt yli pitsasta) ja kuppi kuumaa, makeaa maitokahvia - tämä yhdistelmä on vain niin sairaan hyvää.


    • AiettäNam

      Sissiaurahomejuustopakastepitsa. Päälle vielä häpykarvoja ja sienikynsiä.

    • rumamaija

      Ristoranten tonnikalapizza.

    • kaikkeenetekeekin

      Nuu ei ainakaan Liiterin pizza bolognese "Deliziosa" - aikamoista skeidaa niin rakenteen kuin varsinkin maun takia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7130
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2751
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2336
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      95
      2024
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1727
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1525
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1309
    Aihe