Mikä on paras pakastepizza?
Paras pakastepizza?
32
2242
Vastaukset
- frozenpizza
Paras on itsetekemä pakkaseen laitettu, toisena tulee Dr. Oetkerin salami-pizza, jota tosin tulee tuunata mausteila ja ylimääräisellä juustolla ollakseen maun mukainen.
Kaikkia eineksiä täytyy aina tuunata lisämausteilla oli ne sitten keittoja, laatikoita tai pizzoja - vain itsetekemällä saa maut kohdilleen - eineksissä maut ovat aina tehty keskiarvon mukaan eikä koskaan minun makuni mukaiseksi.- duunari.1967.vaan
" ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, toisena tulee Dr. Oetkerin salami-pizza, "
eikös tu lihota hirveesti ?
Ehkä ei paras, mutta tuolla pysyy hoikkana eikä himoita syödä kokonaan. Syön aina puolikkaan ja toisen puolikkaan sitten 4-5 kuluttua. Lisäksi 2-4 tomaattia vettä - maistuisvarmaansullekin
duunari.1967.vaan kirjoitti:
Ehkä ei paras, mutta tuolla pysyy hoikkana eikä himoita syödä kokonaan. Syön aina puolikkaan ja toisen puolikkaan sitten 4-5 kuluttua. Lisäksi 2-4 tomaattia vettäMikään ei lihota jos sitä ei syö jatkuvasti ja liikaa.
Tuoresalaatti oheen raikastaa juustorasvaisen maun ja on muutenkin terveellistä eli varhaiskaalia hienoksi viipaloituna domskun ja kurkun viipaleiden kera, päälle hieman kevät/kesä- sipulia viipaloituna, vähän valkoista balsamicoa ja neitsytoliivi-öljyä.
Eiköhän se ole riittävän terveellistä eikä lihota, jos ei joka päivä syö.
Kaikkia pakastepitsoja pitää aina tuunata, jotta niistä saa maukkaan - Dr. Oetkerin pizza vaan vaatii vähiten tuunausta. - Anonyymi
duunari.1967.vaan kirjoitti:
Ehkä ei paras, mutta tuolla pysyy hoikkana eikä himoita syödä kokonaan. Syön aina puolikkaan ja toisen puolikkaan sitten 4-5 kuluttua. Lisäksi 2-4 tomaattia vettäLaihis jutut on kuule ihan erikseen
- pullahiiri
Dennis jauheliha
- juuli86
Ristorante Vegetale tai se joku kasvispizza, nam.
- tatikka
Tuo Vegetale on kyllä tässä sarjassa pätevä esitys, pakko myöntää, vaikka en mikään kasvissyöjä olekaan. Eihän se tietenkään oikeaa pizzaa vastaa silti.
- sdgx
Grandiosa Classic
- selevä_ä
Dr. Ötökkederin Tradizionale Salame.
- nameton2
grandiosan tuplasalami on hyvä, kuten myös ristorante hawaii tai tonno
- raflanomistaja
Eikös pakaste pizza oo iha perseestä kun niitä ei tuoda pöytään asti?? alennuksista puhumattakaa
- oreganolaitetanko
paras on atria kinkkuananas kun ollu puolivuotta pakkasessa.ihan kuin suoraan italialaisesta pizzeriasta
- Näin
Tismalleen samaa mieltä.
- pizzamozza
Mozzarella, onkohan ristoranten. Siihen kun lisää katkarapuja, oreganoa, valkosipulia ja lisää mozzarellaa on ihan paras. Roiskeläpistä tonnikala samalla tuunauksella.
- PizzaMestari
tonnikala tuunaukses vielä ymmärrän mutta että katkarapu ja mozzarella yhteen... daa ei ainakaan mun mieleinen maku yhdistelmä voisin kuvitella.
Miksi juuri mozarella, mielestäni se on aivan liian mieto maku, ainoastaan juusto pizzassa söisin sitä, siis jossa on mozzarella parmesaani ja sinihomejuusto yhdistelmä perus edamin lisäksi.
- seseon
Ristorante Vegetale on paras. Se vaan on niin hyvää. Pakastepizzojen joukossa omaa luokkaansa. Se kastike siinä juuston päällä... aijai.
- jädelöautosta_saa
Tällä hetkellä parhaaksi rankattu jäätelöautosta ostettu Rozza hawaii. Siihen lisää juustoa vaan lisää eikä välttämättä sitäkään
- pizzattaja
Se, jonka jätän sinne pakastealtaaseen.
Pienellä vaivannäöllä itse tehty vie voiton aina. - u6i36o
Grandiosa hawaii , reilusti kinkkua ja juustoa.
- Fruttifan
Itsetehty frutti di mare, joka on laitettu pakkaseen. :D
- culinaria
Myydäänkö Dr Oetker Culinaria pizzoja enää suomessa? Ainakin saksassa ja hollannissa niitä myydään, ja suomessakin on vielä muutama vuosi sitten myyty mm. K-marketissa.
- Numero_uno
Grandiosan pepperonipizza!!
- Pizza-ahmatti
Dr Oetkerin neljän juuston pizza on parasta, tosin olen alkanut tehdä itse pizzaa, kun huomasin, että käyttämällä valmiita pakastepizzapohjia saa ihan yhtä nopeasti pizzan ja juuri sellaisen kuin haluaa. Suosittelen! :)
- mitäkummaa
Miten valmispitsapohjasta saa RAPEAN? Mulla ne aina muuttuu mössöksi, itse tehdyistä taikinoista pohjasta tulee rapea, mut ei aina jaksais vääntää itse.
Laitan pakastetu pitsan 250asteiseen uuniin uuniritilällä olevan leivinpaperin päälle, ja voelaa, valmis pitsa on ihan mössöä!- lämmönsäätökyky
Sulata pohja mikrossa, lisää haluamasi täytteet, työnnä uuniin leivinpaperin päällä pellillä, käännä alalämpö päälle ja anna kypsyä 10-15 minuuttia 250 asteisessa uunissa - pitäisi olla rapsakkaa.
- rgwrg
laitat pizzan uunin lämmitysvaiheessa eli pizza uuniin ja lämpö päälle.
- Mitäkiistelemään
Dr Oetkerin Pizza mozzarella. Ja piste.
- mmkkll
Lidlin Inferno.
- jamjamjanami
Joka ei sitten tulisuutta olekaan nähnyt.
Ei ne pakastepitsat ole edes syötäviä - vain itsetekemällä saa jotain syötävääkin aikaiseksi.
Toki olen useimpia pakastepitsoja syönyt tyhmyyttäni ja aina pettynyt kuten myös karvakäsien väännöksiin - vain itsetehty on ollut syötävää ja maukasta.
Parasta oikeastaan on jääkaappikylmä tomaattipohjainen hiukopala (jäänyt yli pitsasta) ja kuppi kuumaa, makeaa maitokahvia - tämä yhdistelmä on vain niin sairaan hyvää.
- AiettäNam
Sissiaurahomejuustopakastepitsa. Päälle vielä häpykarvoja ja sienikynsiä.
- rumamaija
Ristoranten tonnikalapizza.
- kaikkeenetekeekin
Nuu ei ainakaan Liiterin pizza bolognese "Deliziosa" - aikamoista skeidaa niin rakenteen kuin varsinkin maun takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875